Dat is gewoon een goeie licht manwrote:Heb je ook dat de lichten en lasers reageren op volume of frequenties oid? Want je ziet vaak dat lasers of lichten met de maat meegaan, of dat met stiltes in tracks er minder licht is dan in bijvoorbeeld climaxen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Lijkt me wel vet om zoiets te doen
Ben altijd wel geïnteresseerd in de lichten op festivals
etc 
Haha je klinkt net alsof je geen Nederlands kan in mijn hoofdwrote:Dat is gewoon een goeie licht manwrote:Heb je ook dat de lichten en lasers reageren op volume of frequenties oid? Want je ziet vaak dat lasers of lichten met de maat meegaan, of dat met stiltes in tracks er minder licht is dan in bijvoorbeeld climaxen.
Let op:
Dat is gewoon een goeie lichtman
of
Dat is gewoon een goed licht, man
Hahah ik dacht zelf eerst het tweede, maar hij zal wel het eerste bedoelen 
Mail gewoon zo'n VJ onderneming. Die gasten zijn vaak trots zat op hun beroep dat je echt wel een kwartiertje mee mag kijken ofzo. Vooral je interesse toont..wrote:Lijkt me wel vet om zoiets te doenBen altijd wel geïnteresseerd in de lichten op festivals
etc
En lichten die reageren op de muziek worden veroorzaakt door een goeie lichtman? Of hij kan maten tellen, óf hij heeft zich verdiept in de platen. Hoe je het ook bekijkt dat lijken mij zo ongeveer de standaard kenmerken van iedere lichtman.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Joh laat me lekker dyslecties zijnwrote:Haha je klinkt net alsof je geen Nederlands kan in mijn hoofdwrote:Dat is gewoon een goeie licht manwrote:Heb je ook dat de lichten en lasers reageren op volume of frequenties oid? Want je ziet vaak dat lasers of lichten met de maat meegaan, of dat met stiltes in tracks er minder licht is dan in bijvoorbeeld climaxen.
Let op:
Dat is gewoon een goeie lichtman
of
Dat is gewoon een goed licht, man
Maar om er even op door te gaan, ik sta nog wel eens achter het licht in de plaatselijke kroeg(gewoon het simpelste van het simpelste dmx systeem) en zelfs daarmee kan je met een beetje ritme gevoel nog een leuk showtje weg geven.
(ik wil hier niet mee zeggen dat het makkelijk werk is hoor)
Laten we stellen dat dit NIET de tekeningen zijn van de mainstages. Deze tekeningen zijn getoond tijdens een Seminar in Tilburg. Stagekings, het bedrijf wat voortgevloeid is uit WISH doet dit jaar ook nog wat andere festivals opbouwen/attributen leveren.wrote:Kan de tekeningen van de stage van wish hier wel neer zetten maar ik weet niet of de organisatie daar wel zo blij mee is. Willen jullie het zien?
(Foto's zijn niet heel duidelijk)
Ah, Robkuh wordt ook weer opgetrommeld om aan damage control te doen, hoe liefwrote:Laten we stellen dat dit NIET de tekeningen zijn van de mainstages. Deze tekeningen zijn getoond tijdens een Seminar in Tilburg. Stagekings, het bedrijf wat voortgevloeid is uit WISH doet dit jaar ook nog wat andere festivals opbouwen/attributen leveren.wrote:Kan de tekeningen van de stage van wish hier wel neer zetten maar ik weet niet of de organisatie daar wel zo blij mee is. Willen jullie het zien?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Intents festival gaat de lucht in.

Nee hoor, gewoon wat ik dusver weet.... Was zelf bij de seminarwrote:Ah, Robkuh wordt ook weer opgetrommeld om aan damage control te doen, hoe liefwrote:Laten we stellen dat dit NIET de tekeningen zijn van de mainstages. Deze tekeningen zijn getoond tijdens een Seminar in Tilburg. Stagekings, het bedrijf wat voortgevloeid is uit WISH doet dit jaar ook nog wat andere festivals opbouwen/attributen leveren.wrote:Kan de tekeningen van de stage van wish hier wel neer zetten maar ik weet niet of de organisatie daar wel zo blij mee is. Willen jullie het zien?
Je waz zelluv bij de seminar of bij het seminar?
Dat wat voor jou de beste Nederlands is.. Een & De volstaan
is niet eens een facepalm plaatje waardig.wrote:Dat wat voor jou de beste Nederlands is.. Een & De volstaan
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Bij intents kan je ondertussen ook in tents staan 

Dat niemand jou nog heeft gevraagd hoe het bloemencorso van een tijdje terug was.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020

intents in opbouw (door de organisatie op facebook gezet)
ziet er leuk uit dat terrein! Alleen nu nog benieuwd wat er met de stages/tenten gedaan gaat wordenwrote:
intents in opbouw (door de organisatie op facebook gezet)
Mwah vind de main van Mysteryland USA toch een btje tegenvallen eerlijk gezegd

Stage opbouw topic, niet het Algemene Drugs topic.
EDIT : en toen veranderde hij het plaatje.
EDIT : en toen veranderde hij het plaatje.
Last edited by Broken Balance on 24 May 2014 13:02, edited 1 time in total.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wow, die EDC NY stage is wel echt gruwelijk groot 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Ik vind die mysteryland stage eigenlijk best tegen vallen.
-
S
wrote:Ik vind die mysteryland stage eigenlijk best tegen vallen.
Voor die amerikanen is het een keer wat anders dan een geraamte van honderd ton aluminium en led schermen.
+1wrote:wrote:Ik vind die mysteryland stage eigenlijk best tegen vallen.
Voor die amerikanen is het een keer wat anders dan een geraamte van honderd ton aluminium en led schermen.
NONDENTJU wat een grote stage O_owrote:EDC NY: