Heb je ook dat de lichten en lasers reageren op volume of frequenties oid? Want je ziet vaak dat lasers of lichten met de maat meegaan, of dat met stiltes in tracks er minder licht is dan in bijvoorbeeld climaxen.
Dat is gewoon een goeie licht man
ff offtopic helaas, Hier zie je een knap stukje werk van de reverze lichtmensen. Al hadden ze wel wat moeite met het middenstukje
Beter als dit heb ik het nog niet meegemaakt qua lichtshow!
Er zal maar een lijpo rond lopen die drinken over je apparatuur gooit.. weg show?
Vraag me ook wel eens af of er nou geen software is dat de lichttechnici een live view zien van de track die atm wordt gespeeld. Net zoals met soundcloud dat je heel duidelijk ziet wanneer de kicks inslaan etc. Lijkt me toch wel heel handig!
Vraag me ook wel eens af of er nou geen software is dat de lichttechnici een live view zien van de track die atm wordt gespeeld. Net zoals met soundcloud dat je heel duidelijk ziet wanneer de kicks inslaan etc. Lijkt me toch wel heel handig!
Software bestaat, maar vrijwel alleen met samenwerking van de dj. En flink wat voorbereiding. Zie .
Verder ben ik ook altijd benieuwd hoe ze zo'n show nou regelen. Dat vergt toch wel enorm veel samenwerking en enige kennis van tracks. Ik snap dat ze natuurlijk een heleboel presets hebben voor tijdens climaxen en zo, maar alsnog vind ik het erg knap.