Wel bijzonder, de Q dance stage van Mysteryland USA is in een tent
Zo zie je maar hoe klein het daar iswrote:Wel bijzonder, de Q dance stage van Mysteryland USA is in een tent
Zo zie je maar hoe klein het daar iswrote:Wel bijzonder, de Q dance stage van Mysteryland USA is in een tent
Inderdaad zie hier de 'stage'wrote:Zo zie je maar hoe klein het daar iswrote:Wel bijzonder, de Q dance stage van Mysteryland USA is in een tent

Ik verwacht dat rechts achter de Adaro stage komt, linksvoor de Hardcore tent. En de rest op het veld links de Theracords, Bavaria en Outreages stagewrote:ziet er leuk uit dat terrein! Alleen nu nog benieuwd wat er met de stages/tenten gedaan gaat wordenwrote:
intents in opbouw (door de organisatie op facebook gezet)

Dit is al de derde keer dat ik deze opmerking langs zie komen.wrote:Het zal wel in tents worden zo te zien.
Je weet zijn intentie niet..wrote:Als je er moe van wordt negeer je het toch gewoon? Bespaart je wat energie.

Opbouwfoto van 2013. Dus 1 pilaar groterwrote:Adaro tent is niks groter dan afgelopen jaren hoor.
2013:
![]()

2012: 5x2wrote:5x2 master, 5x2master of 4x2 master... Welke is het nou?

ff offtopic helaas,wrote:Dat is gewoon een goeie licht manwrote:Heb je ook dat de lichten en lasers reageren op volume of frequenties oid? Want je ziet vaak dat lasers of lichten met de maat meegaan, of dat met stiltes in tracks er minder licht is dan in bijvoorbeeld climaxen.
Software bestaat, maar vrijwel alleen met samenwerking van de dj. En flink wat voorbereiding. Zie View on YouTube.wrote:
Vraag me ook wel eens af of er nou geen software is dat de lichttechnici een live view zien van de track die atm wordt gespeeld. Net zoals met soundcloud dat je heel duidelijk ziet wanneer de kicks inslaan etc.
Lijkt me toch wel heel handig!