Welke area zit er in die tipi?
Frenchcore, maar je mag alleen de tent in met een IQ van 65 en meer. Groot zat dus.wrote:Welke area zit er in die tipi?
Frenchcore, maar je mag alleen de tent in met een IQ van 65 en meer. Groot zat dus.wrote:Welke area zit er in die tipi?
wrote:Frenchcore, maar je mag alleen de tent in met een IQ van 65 en meer. Groot zat dus.wrote:Welke area zit er in die tipi?
wrote:Frenchcore, maar je mag alleen de tent in met een IQ van 65 en minder. Groot zat dus.wrote:Welke area zit er in die tipi?
wrote:Frenchcore, maar je mag alleen de tent in met een IQ van 65 en meer. Groot zat dus.wrote:Welke area zit er in die tipi?
Hahahawrote:Frenchcore, maar je mag alleen de tent in met een IQ van 65 en meer. Groot zat dus.wrote:Welke area zit er in die tipi?
Nee joh dat zijn grote houten borden die tegen de stage op staanwrote:Horen die vrouwen ook bij de stage?
Of staan die daar straks nog te zweven tijdens het festival?
Reageerde jij nou zojuist? :Owrote:Dus ook de Mysteryland NL Mainstage.
What is this I don't even...wrote:Ik laz
Denk dat zo'n eindshow wel redelijk voorgeprogrammeerd iswrote:Heeft wel iets weg van de stage van intents festival 2013![]()
Wat ik me trouwens afvraag, hoe doen ze al die vette lichtshows zoals bijv. de defqon.1 2013 eindshow, die was wel erg goed moet ik zeggen, of qlimax![]()
Ik zie altijd wel mensen met tientallen computers zitten maar hoe sturen ze dit nou precies aan, elke movinghead, laser, blinder etc...
Is een timecode, van te voren geprogrammeerd. Met software (vaak WYSIWYG) wordt technisch plan gemaakt, in dit programma kun je ook heel je fixtures (lampen) in tekenen. Als je daar mee klaar bent bied dit programma mogelijkheden om via je lichttafel al je show te programmeren, je kunt dan in een 3d simulatie zien hoe het er uit komt te zien.wrote:Heeft wel iets weg van de stage van intents festival 2013![]()
Wat ik me trouwens afvraag, hoe doen ze al die vette lichtshows zoals bijv. de defqon.1 2013 eindshow, die was wel erg goed moet ik zeggen, of qlimax![]()
Ik zie altijd wel mensen met tientallen computers zitten maar hoe sturen ze dit nou precies aan, elke movinghead, laser, blinder etc...
Of het is een lichtman die elke track goed kent en dus prima mee kan mixen met t lichtwrote:Heb je ook dat de lichten en lasers reageren op volume of frequenties oid? Want je ziet vaak dat lasers of lichten met de maat meegaan, of dat met stiltes in tracks er minder licht is dan in bijvoorbeeld climaxen.
Elk genre heeft vaak wel een standaard opbouw en vrijwel altijd een 4/4 maat, dus software kan al een hele oplossing zijnwrote:Of het is een lichtman die elke track goed kent en dus prima mee kan mixen met t lichtwrote:Heb je ook dat de lichten en lasers reageren op volume of frequenties oid? Want je ziet vaak dat lasers of lichten met de maat meegaan, of dat met stiltes in tracks er minder licht is dan in bijvoorbeeld climaxen.