Wauw, mooi geworden.wrote:Rebirth
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Oct 2015
Anders nog geen foto's gelekt van xxlerator?
Ook nog gewoon hier posten in plaats van wist je dat topic! GA ZO DOOR KEREL! JE LEERT HET WEL! BEN TROTS OP JEwrote:Plaatjes van hek
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Je plaatje past best wel bij je reactie 
Ogen open: Ook nog gewoon hier posten in plaats van wist je dat topic! (holy shit moment)
Knikkende beweging: GA ZO DOOR KEREL! JE LEERT HET WEL! BEN TROTS OP JE

Ogen open: Ook nog gewoon hier posten in plaats van wist je dat topic! (holy shit moment)
wrote:Je plaatje past best wel bij je reactie
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Kan de tekeningen van de stage van wish hier wel neer zetten maar ik weet niet of de organisatie daar wel zo blij mee is. Willen jullie het zien?
(Foto's zijn niet heel duidelijk)
-
S
Haha wat denk je zelf?wrote:ik weet niet of de organisatie daar wel zo blij mee is.
wrote:Willen jullie het zien?
wrote:Kan de tekeningen van de stage van wish hier wel neer zetten maar ik weet niet of de organisatie daar wel zo blij mee is. Willen jullie het zien?
Graaaaaag!
Die laatste foto. Wauw. Mooi landschap. Dat hekje ook. Mooi hoor.
Mezelf altijd al afgevraagd of het gras in de VS er hetzelfde uitziet. Bedankt! 
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Vind de fotos eigenlijk wel cool 
Ziet er anders uit en voelt vooral ook anders.wrote:Mezelf altijd al afgevraagd of het gras in de VS er hetzelfde uitziet. Bedankt!
wrote:Ziet er anders uit en voelt vooral ook anders.wrote:Mezelf altijd al afgevraagd of het gras in de VS er hetzelfde uitziet. Bedankt!
En hoe ruikt het dan als het verd gemaaid is? Ook anders? Altijd willen wetenwrote:Ziet er anders uit en voelt vooral ook anders.wrote:Mezelf altijd al afgevraagd of het gras in de VS er hetzelfde uitziet. Bedankt!
Doet me een beetje aan The Valleys denken
Mooie afbeelding van een stage.wrote:
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Grote stage.
Tipisch.
Hoop wel dat de blue op defqon dit jaar groter is dan dat....
Hoop wel dat de blue op defqon dit jaar groter is dan dat....
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Als het je niks boeit ga dan ook niet reageren, scheelt weer een pagina vol met onzin reacties. Het is wel gebleken dat reageren op elke post van hem toch niets helpt 
Mja ik hoop gewoon dat de blue op defqon groter is....wrote:Als het je niks boeit ga dan ook niet reageren, scheelt weer een pagina vol met onzin reacties. Het is wel gebleken dat reageren op elke post van hem toch niets helpt
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Aparte kleur tenten zeg, ziet er wel goed uit (beter dan dat roze/blauw wat we hier veel zien)