Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Vrij klein, of ligt dat aan mij? Zie ook weinig dingen die eventueel zouden kunnen bewegen net zoals vorig jaar.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Nijidik wrote:Vrij klein
Vrij immens, imo.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Nijidik wrote:Vrij klein, of ligt dat aan mij? Zie ook weinig dingen die eventueel zouden kunnen bewegen net zoals vorig jaar.
Vorig jaar bewoog er toch ook niks...?
Image
Image

Misschien ben jij in de war met EDC in Las Vegas...?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Niet zo groot idd... Lijkt haast meer op een Pinkpop podium :P
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Die amerikaanse feesten hebben vaak flink wat lampjes, maar qua creativiteit is het nou niet echt heel bijzonder.
P
Hardtraxxer
275 posts member since 2011
last seen Mar 2018
iMark wrote:Die amerikaanse feesten hebben vaak flink wat lampjes, maar qua creativiteit is het nou niet echt heel bijzonder.
Ahum.. Afgelopen Qlimax kwam hier misschien bij in de buurt maar verder is dit toch vrij uniek. Je generaliseert iets te veel van Ultra Music Festival naar 'die amerikaanse feesten'.

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
iMark wrote:Die amerikaanse feesten hebben vaak flink wat lampjes, maar qua creativiteit is het nou niet echt heel bijzonder.
Idd, meestal alleen maar led schermpjes, truss en lampjes, nauwelijks decoratie of thema, op die Uil dan bvb na als uitzondering.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Protech DJ wrote:
Ahum.. Afgelopen Qlimax kwam hier misschien bij in de buurt maar verder is dit toch vrij uniek. Je generaliseert iets te veel van Ultra Music Festival naar 'die amerikaanse feesten'.

View on YouTube
Wtf, zijn dat nou poppen als DJ's, hele set pre-mixed? xd
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 16 days ago
chas1n wrote:
Protech DJ wrote:

View on YouTube
Wtf, zijn dat nou poppen als DJ's, hele set pre-mixed? xd
Ik denk dat dit meer een intro show is. Dan moet alles wel tot in de puntjes goed gaan, dus is een pre-mixed set niet zo gek lijkt me
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Vet hoor die uil :)

Leuke kleuren ook. Plus al die beesten die door het publiek gaan.
Doet me een beetje aan valtifest denken maar dan met een veeeel grotere productie kwaliteit. Daar gaan er ook regelmatig van die beesten door het publiek, alleen die zijn gemaakt van ballonen.
A
Hardtraxxer
52 posts member since 2013
last seen Sep 2015
Protech DJ wrote:

View on YouTube
Amerikanen hebben wel degelijk een eigen typische stijl qua stage design. Jarenlang gingen ze voor een hoop lampjes en led screens en creëerde daarmee de mooiste effecten in het donker, maar bij daglicht was het geen creatief hoogstandje om te aanschouwen. Een soort van indoor stage in de openlucht. Insomniac is afgelopen jaar al de meer creatieve kant op gegaan door led screens wat meer te vervangen voor creatieve decoratie, maar je ziet duidelijk dat ze in de VS nog echt uitgaan van een vierhoekige box aan steigerwerk als basis en daar dan van alles op plakken.

Ultra 2013 mainstage verwerkte al die special effects aan lampjes en led screens in een mooi design en was daarmee zowel indrukwekkend bij nacht als dag, net zoals de Dance Valley 2013 mainstage. Jammer dat ze die ontwikkeling niet hebben voortgezet en als het lijkt weer een stap terug hebben genomen. Vooral als je 500 dollar moet neerleggen voor een kaartje.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 3 days ago
The Skribbler wrote:
Nijidik wrote:Vrij klein, of ligt dat aan mij? Zie ook weinig dingen die eventueel zouden kunnen bewegen net zoals vorig jaar.
Vorig jaar bewoog er toch ook niks...?

Misschien ben jij in de war met EDC in Las Vegas...?
Jawel, panelen schoven heen en weer en in de grond zaten blokken die telkens op en neer gingen.

Image

Image
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
MOH :cool:

Image
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Image

Ultra
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Die van Dominator is vet!

...
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Qlown wrote:Die van Dominator is vet!

...
Ja die begrijp ik ook niet helemaal... :/
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Kan ik wel even uitleggen.

Degene die achter alle decors van WISH Outdoor zitten, zijn ook degene die Dominator Stage elk jaar vormgeven (incl Raw HS stage). Zij hebben laatst (lees ergens vorig jaar) een bedrijf opgezet: Stagekings.

Zowel voor Dominator als WISH zijn er dit jaar weer mooie podia gemaakt. Wish overtreft vorig jaar (zowel house als hardstyle)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik denk dat ze bedoelen dat die foto geen stage opbouw is en daarom niet echt in dit topic hoort :P
R
1 posts member since 2014
last seen Apr 2014
k
Last edited by robtiest on 01 Apr 2014 19:21, edited 1 time in total.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
rakkietakkie wrote:Kan ik wel even uitleggen.

Degene die achter alle decors van WISH Outdoor zitten, zijn ook degene die Dominator Stage elk jaar vormgeven (incl Raw HS stage). Zij hebben laatst (lees ergens vorig jaar) een bedrijf opgezet: Stagekings.

Zowel voor Dominator als WISH zijn er dit jaar weer mooie podia gemaakt. Wish overtreft vorig jaar (zowel house als hardstyle)
Goed verhaal.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
xd
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
robtiest wrote:weet iemand of qapital stage weer in het midden staat
Misschien
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011