Vrij klein, of ligt dat aan mij? Zie ook weinig dingen die eventueel zouden kunnen bewegen net zoals vorig jaar.
Vrij immens, imo.wrote:Vrij klein
Vrij immens, imo.wrote:Vrij klein
Vorig jaar bewoog er toch ook niks...?wrote:Vrij klein, of ligt dat aan mij? Zie ook weinig dingen die eventueel zouden kunnen bewegen net zoals vorig jaar.

Ahum.. Afgelopen Qlimax kwam hier misschien bij in de buurt maar verder is dit toch vrij uniek. Je generaliseert iets te veel van Ultra Music Festival naar 'die amerikaanse feesten'.wrote:Die amerikaanse feesten hebben vaak flink wat lampjes, maar qua creativiteit is het nou niet echt heel bijzonder.
Idd, meestal alleen maar led schermpjes, truss en lampjes, nauwelijks decoratie of thema, op die Uil dan bvb na als uitzondering.wrote:Die amerikaanse feesten hebben vaak flink wat lampjes, maar qua creativiteit is het nou niet echt heel bijzonder.
Wtf, zijn dat nou poppen als DJ's, hele set pre-mixed?wrote:Ahum.. Afgelopen Qlimax kwam hier misschien bij in de buurt maar verder is dit toch vrij uniek. Je generaliseert iets te veel van Ultra Music Festival naar 'die amerikaanse feesten'.wrote:Die amerikaanse feesten hebben vaak flink wat lampjes, maar qua creativiteit is het nou niet echt heel bijzonder.
View on YouTube
Ik denk dat dit meer een intro show is. Dan moet alles wel tot in de puntjes goed gaan, dus is een pre-mixed set niet zo gek lijkt mewrote:Wtf, zijn dat nou poppen als DJ's, hele set pre-mixed?wrote:Ahum.. Afgelopen Qlimax kwam hier misschien bij in de buurt maar verder is dit toch vrij uniek. Je generaliseert iets te veel van Ultra Music Festival naar 'die amerikaanse feesten'.wrote:Die amerikaanse feesten hebben vaak flink wat lampjes, maar qua creativiteit is het nou niet echt heel bijzonder.
View on YouTube
Amerikanen hebben wel degelijk een eigen typische stijl qua stage design. Jarenlang gingen ze voor een hoop lampjes en led screens en creëerde daarmee de mooiste effecten in het donker, maar bij daglicht was het geen creatief hoogstandje om te aanschouwen. Een soort van indoor stage in de openlucht. Insomniac is afgelopen jaar al de meer creatieve kant op gegaan door led screens wat meer te vervangen voor creatieve decoratie, maar je ziet duidelijk dat ze in de VS nog echt uitgaan van een vierhoekige box aan steigerwerk als basis en daar dan van alles op plakken.wrote:Ahum.. Afgelopen Qlimax kwam hier misschien bij in de buurt maar verder is dit toch vrij uniek. Je generaliseert iets te veel van Ultra Music Festival naar 'die amerikaanse feesten'.wrote:Die amerikaanse feesten hebben vaak flink wat lampjes, maar qua creativiteit is het nou niet echt heel bijzonder.
View on YouTube
Jawel, panelen schoven heen en weer en in de grond zaten blokken die telkens op en neer gingen.wrote:Vorig jaar bewoog er toch ook niks...?wrote:Vrij klein, of ligt dat aan mij? Zie ook weinig dingen die eventueel zouden kunnen bewegen net zoals vorig jaar.
Misschien ben jij in de war met EDC in Las Vegas...?

Ja die begrijp ik ook niet helemaal...wrote:Die van Dominator is vet!
...
Goed verhaal.wrote:Kan ik wel even uitleggen.
Degene die achter alle decors van WISH Outdoor zitten, zijn ook degene die Dominator Stage elk jaar vormgeven (incl Raw HS stage). Zij hebben laatst (lees ergens vorig jaar) een bedrijf opgezet: Stagekings.
Zowel voor Dominator als WISH zijn er dit jaar weer mooie podia gemaakt. Wish overtreft vorig jaar (zowel house als hardstyle)
Misschienwrote:weet iemand of qapital stage weer in het midden staat
Ja. Dat weet iemand.wrote:weet iemand of qapital stage weer in het midden staat
Inderdaad. Wat een domme vraag zegwrote:Ja. Dat weet iemand.wrote:weet iemand of qapital stage weer in het midden staat