Hahahawrote:Weet iemand of dit buiten Europa ook gebeurt, zoals bijvoorbeeld op EDC LV? Iemand die daar geweest is die het kan vertellen, toevallig?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
In Australië iig wel.wrote:Weet iemand of dit buiten Europa ook gebeurt, zoals bijvoorbeeld op EDC LV? Iemand die daar geweest is die het kan vertellen, toevallig?
-
A
Uitbundig applaus na een nummer/set vind ik vet, een sitdown op zn tijd vind ik ook wel wat hebben maar dingen als hartjes, heeehooo etc... Geef mij maar een touw
Ook touwtje springen vind ik niks.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Sit down zie ik ook nooit zitten. Blijf altijd staan, wel grappig als je dan filmpje terug ziet dat iedereen zit en jij daar nog tussen staat van je biertje te genieten
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
*ba dum tss*wrote:Sit down zie ik ook nooit zitten.
-
A
Verdomme Lyst 
wrote:*ba dum tss*wrote:Sit down zie ik ook nooit zitten.
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
wrote:wrote:*ba dum tss*wrote:Sit down zie ik ook nooit zitten.![]()
![]()
WAUW! hahahah
'That Tomorrowland move'
Bereid je voor om dit overal te gaan zien omdat het op TML gedaan werd.
Ik hoop van niet
View on YouTube
Bereid je voor om dit overal te gaan zien omdat het op TML gedaan werd.
View on YouTube
-
QHardtraxx Veteran
Wordt al lang gedaan in de tek scene, waarbij ze ook dat heehoo roepen.
-
A
Wat kut. Gister op de tijdmachine stage haalde dv8 het nog in z'n kop om een hee hoo in te zetten. Wel mooi om te zien dat er bijna niemand mee deed en hij het daarna ook niet meer heeft geprobeerd voor zover ik weet 
En zo moet het ook! Waarschijnlijk staat ook bijna heel HT bij een Tijdmachine achtige stage en heeft iedereen er een hekel aan dus doet niemand meewrote:Wat kut. Gister op de tijdmachine stage haalde dv8 het nog in z'n kop om een hee hoo in te zetten. Wel mooi om te zien dat er bijna niemand mee deed en hij het daarna ook niet meer heeft geprobeerd voor zover ik weet
*Zanywrote:Wat kut. Gister op de tijdmachine stage haalde dv8 het nog in z'n kop om een hee hoo in te zetten. Wel mooi om te zien dat er bijna niemand mee deed en hij het daarna ook niet meer heeft geprobeerd voor zover ik weet
View on YouTube
@3:45 Wel mooi inderdaad dat er verder niemand mee door ging.
Op de Fundamental stage met Pavo probeerde hij het ook, ook toen deed er daarna niemand mee. Jammer was dat hij toen ook nog eens de fader omlaag deed, net tijdens Do You Know This One (Dacht eerst dat het geluid uitviel
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2013
- last seen Aug 2014
Vind het toch wel een nice view als iedereen zo van links naar rechts gaat!wrote:'That Tomorrowland move'![]()
Bereid je voor om dit overal te gaan zien omdat het op TML gedaan werd.Ik hoop van niet
View on YouTube
haha dat gebeurde vorig jaar ook op AMF
maar dit ziet er beter uit dan zo'n walgelijke sitdown
maar dit ziet er beter uit dan zo'n walgelijke sitdown
Ben ook Belg dus ben hier jammer genoeg meer dan bekend mee. Daarom dat ik ook "'That TML move'wrote:Wordt al lang gedaan in de tek scene, waarbij ze ook dat heehoo roepen.
Kan het filmpje van tijdmachine niet kijken op het werk maar altijd mooi als een MC of een groepje begint en het na 2/3 keer al uitsterft.
Misschien niet helemaal on topic, maar wat ik ook altijd storend vind zijn die CO2 kanonnen. Die komen altijd boven de muziek uit qua geluid en zijn echt een kut frequentie voor je oor. En wat krijg je er voor terug? Een beetje rook die direct weer verdwenen is en mits ze op het publiek gericht staan en je redelijk vooraan staat, een verfrissend windje.
vind die dingen ook echt zwaar irritantwrote:Misschien niet helemaal on topic, maar wat ik ook altijd storend vind zijn die CO2 kanonnen. Die komen altijd boven de muziek uit qua geluid en zijn echt een kut frequentie voor je oor. En wat krijg je er voor terug? Een beetje rook die direct weer verdwenen is en mits ze op het publiek gericht staan en je redelijk vooraan staat, een verfrissend windje.
loop je geen schade op aan je gehoor door muziek komt het wel door die klote dingen
Dit deed FeestDJRuud ook op de Zwarte Cross, opzich wel leuk als je er tussen staat. iig beter dan dat geheehoo etc.wrote:'That Tomorrowland move'![]()
Bereid je voor om dit overal te gaan zien omdat het op TML gedaan werd.Ik hoop van niet
View on YouTube
-
QHardtraxx Veteran
Nee, want meestal wordt het gedaan zonder kijken en heb je dus pech als je er juist naast staat. Je wordt zo omvergebeukt en zij doen vrolijk verder, ja doei. 
-
A
Oh dat was zany, my bad. Ik was toen mentaal al niet 100% aanwezig meerwrote:*Zanywrote:Wat kut. Gister op de tijdmachine stage haalde dv8 het nog in z'n kop om een hee hoo in te zetten. Wel mooi om te zien dat er bijna niemand mee deed en hij het daarna ook niet meer heeft geprobeerd voor zover ik weet
View on YouTube
@3:45 Wel mooi inderdaad dat er verder niemand mee door ging.
Op de Fundamental stage met Pavo probeerde hij het ook, ook toen deed er daarna niemand mee. Jammer was dat hij toen ook nog eens de fader omlaag deed, net tijdens Do You Know This One (Dacht eerst dat het geluid uitviel).
Heb altijd het idee dat ik op een EO Jongerendag ben met dat constante ge EEEEEEEE-OOOOOOOO.
Wat verschrikkelijk kut dit, al is het draaglijker dan al dat ge-HEEEE HOOOOwrote:'That Tomorrowland move'![]()
View on YouTube
Ik hoop gewoon dat hij dat eens doet op een groot festival waar de helft geen zin heeft om dat te doen. En je daardoor een ton aan ruzies krijgt voorin.
Dat ze het dan maar gelijk verbieden die zooi, net als pogo.
Hou het maar in België daar. Lekker die bezwete lichamen tegen je aanbeuken.
En laat Villian maar op feesten MC'en waar men toch niet komt voor de muziek als hij zo graag met het publiek aan de gang wil.
Dat ze het dan maar gelijk verbieden die zooi, net als pogo.
Hou het maar in België daar. Lekker die bezwete lichamen tegen je aanbeuken.
En laat Villian maar op feesten MC'en waar men toch niet komt voor de muziek als hij zo graag met het publiek aan de gang wil.