Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
The Skribbler wrote:Weet iemand of dit buiten Europa ook gebeurt, zoals bijvoorbeeld op EDC LV? Iemand die daar geweest is die het kan vertellen, toevallig?
Hahaha
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
The Skribbler wrote:Weet iemand of dit buiten Europa ook gebeurt, zoals bijvoorbeeld op EDC LV? Iemand die daar geweest is die het kan vertellen, toevallig?
In Australië iig wel.
A
Uitbundig applaus na een nummer/set vind ik vet, een sitdown op zn tijd vind ik ook wel wat hebben maar dingen als hartjes, heeehooo etc... Geef mij maar een touw
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ook touwtje springen vind ik niks.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Sit down zie ik ook nooit zitten. Blijf altijd staan, wel grappig als je dan filmpje terug ziet dat iedereen zit en jij daar nog tussen staat van je biertje te genieten
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Pipa wrote:Sit down zie ik ook nooit zitten.
*ba dum tss*
A
Verdomme Lyst xd
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
DJ_Tim wrote:
*ba dum tss*
:lol: :lol: :lol:
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
Zin wrote:
DJ_Tim wrote:
*ba dum tss*
:lol: :lol: :lol:

WAUW! hahahah :clap: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
'That Tomorrowland move' :lol:
Bereid je voor om dit overal te gaan zien omdat het op TML gedaan werd. :sick: Ik hoop van niet
View on YouTube
Q
Hardtraxx Veteran
Wordt al lang gedaan in de tek scene, waarbij ze ook dat heehoo roepen.
A
Wat kut. Gister op de tijdmachine stage haalde dv8 het nog in z'n kop om een hee hoo in te zetten. Wel mooi om te zien dat er bijna niemand mee deed en hij het daarna ook niet meer heeft geprobeerd voor zover ik weet :lol:
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
AndyAsteroids wrote:Wat kut. Gister op de tijdmachine stage haalde dv8 het nog in z'n kop om een hee hoo in te zetten. Wel mooi om te zien dat er bijna niemand mee deed en hij het daarna ook niet meer heeft geprobeerd voor zover ik weet :lol:
En zo moet het ook! Waarschijnlijk staat ook bijna heel HT bij een Tijdmachine achtige stage en heeft iedereen er een hekel aan dus doet niemand mee :lol:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
AndyAsteroids wrote:Wat kut. Gister op de tijdmachine stage haalde dv8 het nog in z'n kop om een hee hoo in te zetten. Wel mooi om te zien dat er bijna niemand mee deed en hij het daarna ook niet meer heeft geprobeerd voor zover ik weet :lol:
*Zany

View on YouTube

@3:45 Wel mooi inderdaad dat er verder niemand mee door ging.
Op de Fundamental stage met Pavo probeerde hij het ook, ook toen deed er daarna niemand mee. Jammer was dat hij toen ook nog eens de fader omlaag deed, net tijdens Do You Know This One (Dacht eerst dat het geluid uitviel xd ).
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
Grim wrote:'That Tomorrowland move' :lol:
Bereid je voor om dit overal te gaan zien omdat het op TML gedaan werd. :sick: Ik hoop van niet
View on YouTube
Vind het toch wel een nice view als iedereen zo van links naar rechts gaat!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
haha dat gebeurde vorig jaar ook op AMF :D

maar dit ziet er beter uit dan zo'n walgelijke sitdown :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Qlown wrote:Wordt al lang gedaan in de tek scene, waarbij ze ook dat heehoo roepen.
Ben ook Belg dus ben hier jammer genoeg meer dan bekend mee. Daarom dat ik ook "'That TML move' :lol: " schrijf. Het heeft helemaal niks met TML te maken maar door het zo te noemen gaat het waarschijnlijk wel meer en meer opgepikt worden.

Kan het filmpje van tijdmachine niet kijken op het werk maar altijd mooi als een MC of een groepje begint en het na 2/3 keer al uitsterft. :D
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Misschien niet helemaal on topic, maar wat ik ook altijd storend vind zijn die CO2 kanonnen. Die komen altijd boven de muziek uit qua geluid en zijn echt een kut frequentie voor je oor. En wat krijg je er voor terug? Een beetje rook die direct weer verdwenen is en mits ze op het publiek gericht staan en je redelijk vooraan staat, een verfrissend windje.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Lyst wrote:Misschien niet helemaal on topic, maar wat ik ook altijd storend vind zijn die CO2 kanonnen. Die komen altijd boven de muziek uit qua geluid en zijn echt een kut frequentie voor je oor. En wat krijg je er voor terug? Een beetje rook die direct weer verdwenen is en mits ze op het publiek gericht staan en je redelijk vooraan staat, een verfrissend windje.
vind die dingen ook echt zwaar irritant

loop je geen schade op aan je gehoor door muziek komt het wel door die klote dingen
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
View on YouTube
Dit deed FeestDJRuud ook op de Zwarte Cross, opzich wel leuk als je er tussen staat. iig beter dan dat geheehoo etc.
Q
Hardtraxx Veteran
Nee, want meestal wordt het gedaan zonder kijken en heb je dus pech als je er juist naast staat. Je wordt zo omvergebeukt en zij doen vrolijk verder, ja doei. >.<
A
Delt-A wrote:
*Zany

View on YouTube

@3:45 Wel mooi inderdaad dat er verder niemand mee door ging.
Op de Fundamental stage met Pavo probeerde hij het ook, ook toen deed er daarna niemand mee. Jammer was dat hij toen ook nog eens de fader omlaag deed, net tijdens Do You Know This One (Dacht eerst dat het geluid uitviel xd ).
Oh dat was zany, my bad. Ik was toen mentaal al niet 100% aanwezig meer :P
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Heb altijd het idee dat ik op een EO Jongerendag ben met dat constante ge EEEEEEEE-OOOOOOOO.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
View on YouTube
Wat verschrikkelijk kut dit, al is het draaglijker dan al dat ge-HEEEE HOOOO
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik hoop gewoon dat hij dat eens doet op een groot festival waar de helft geen zin heeft om dat te doen. En je daardoor een ton aan ruzies krijgt voorin.
Dat ze het dan maar gelijk verbieden die zooi, net als pogo.

Hou het maar in België daar. Lekker die bezwete lichamen tegen je aanbeuken. -.-
En laat Villian maar op feesten MC'en waar men toch niet komt voor de muziek als hij zo graag met het publiek aan de gang wil.