Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Weet iemand of dit buiten Europa ook gebeurt, zoals bijvoorbeeld op EDC LV? Iemand die daar geweest is die het kan vertellen, toevallig?


Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Weet iemand of dit buiten Europa ook gebeurt, zoals bijvoorbeeld op EDC LV? Iemand die daar geweest is die het kan vertellen, toevallig?

In Australiƫ iig wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 14:28 
 

Uitbundig applaus na een nummer/set vind ik vet, een sitdown op zn tijd vind ik ook wel wat hebben maar dingen als hartjes, heeehooo etc... Geef mij maar een touw
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 14:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ook touwtje springen vind ik niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Sit down zie ik ook nooit zitten. Blijf altijd staan, wel grappig als je dan filmpje terug ziet dat iedereen zit en jij daar nog tussen staat van je biertje te genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 15:25 
 
Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Sit down zie ik ook nooit zitten.


*ba dum tss*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 16:47 
 

Verdomme Lyst xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Pipa schreef:
Sit down zie ik ook nooit zitten.


*ba dum tss*


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 04:47 
 
Hardtraxxer

Zin schreef:
DJ_Tim schreef:
Pipa schreef:
Sit down zie ik ook nooit zitten.


*ba dum tss*


:lol: :lol: :lol:



WAUW! hahahah :clap: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'That Tomorrowland move' :lol:
Bereid je voor om dit overal te gaan zien omdat het op TML gedaan werd. :sick: Ik hoop van niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt al lang gedaan in de tek scene, waarbij ze ook dat heehoo roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 00:10 
 

Wat kut. Gister op de tijdmachine stage haalde dv8 het nog in z'n kop om een hee hoo in te zetten. Wel mooi om te zien dat er bijna niemand mee deed en hij het daarna ook niet meer heeft geprobeerd voor zover ik weet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 00:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Wat kut. Gister op de tijdmachine stage haalde dv8 het nog in z'n kop om een hee hoo in te zetten. Wel mooi om te zien dat er bijna niemand mee deed en hij het daarna ook niet meer heeft geprobeerd voor zover ik weet :lol:


En zo moet het ook! Waarschijnlijk staat ook bijna heel HT bij een Tijdmachine achtige stage en heeft iedereen er een hekel aan dus doet niemand mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Wat kut. Gister op de tijdmachine stage haalde dv8 het nog in z'n kop om een hee hoo in te zetten. Wel mooi om te zien dat er bijna niemand mee deed en hij het daarna ook niet meer heeft geprobeerd voor zover ik weet :lol:


*Zany



@3:45 Wel mooi inderdaad dat er verder niemand mee door ging.
Op de Fundamental stage met Pavo probeerde hij het ook, ook toen deed er daarna niemand mee. Jammer was dat hij toen ook nog eens de fader omlaag deed, net tijdens Do You Know This One (Dacht eerst dat het geluid uitviel xd ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 11:39 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
'That Tomorrowland move' :lol:
Bereid je voor om dit overal te gaan zien omdat het op TML gedaan werd. :sick: Ik hoop van niet


Vind het toch wel een nice view als iedereen zo van links naar rechts gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha dat gebeurde vorig jaar ook op AMF :D

maar dit ziet er beter uit dan zo'n walgelijke sitdown :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Wordt al lang gedaan in de tek scene, waarbij ze ook dat heehoo roepen.


Ben ook Belg dus ben hier jammer genoeg meer dan bekend mee. Daarom dat ik ook "'That TML move' :lol: " schrijf. Het heeft helemaal niks met TML te maken maar door het zo te noemen gaat het waarschijnlijk wel meer en meer opgepikt worden.

Kan het filmpje van tijdmachine niet kijken op het werk maar altijd mooi als een MC of een groepje begint en het na 2/3 keer al uitsterft. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 12:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Misschien niet helemaal on topic, maar wat ik ook altijd storend vind zijn die CO2 kanonnen. Die komen altijd boven de muziek uit qua geluid en zijn echt een kut frequentie voor je oor. En wat krijg je er voor terug? Een beetje rook die direct weer verdwenen is en mits ze op het publiek gericht staan en je redelijk vooraan staat, een verfrissend windje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Misschien niet helemaal on topic, maar wat ik ook altijd storend vind zijn die CO2 kanonnen. Die komen altijd boven de muziek uit qua geluid en zijn echt een kut frequentie voor je oor. En wat krijg je er voor terug? Een beetje rook die direct weer verdwenen is en mits ze op het publiek gericht staan en je redelijk vooraan staat, een verfrissend windje.


vind die dingen ook echt zwaar irritant

loop je geen schade op aan je gehoor door muziek komt het wel door die klote dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
'That Tomorrowland move' :lol:
Bereid je voor om dit overal te gaan zien omdat het op TML gedaan werd. :sick: Ik hoop van niet


Dit deed FeestDJRuud ook op de Zwarte Cross, opzich wel leuk als je er tussen staat. iig beter dan dat geheehoo etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, want meestal wordt het gedaan zonder kijken en heb je dus pech als je er juist naast staat. Je wordt zo omvergebeukt en zij doen vrolijk verder, ja doei. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 20:40 
 

Delt-A schreef:
AndyAsteroids schreef:
Wat kut. Gister op de tijdmachine stage haalde dv8 het nog in z'n kop om een hee hoo in te zetten. Wel mooi om te zien dat er bijna niemand mee deed en hij het daarna ook niet meer heeft geprobeerd voor zover ik weet :lol:


*Zany



@3:45 Wel mooi inderdaad dat er verder niemand mee door ging.
Op de Fundamental stage met Pavo probeerde hij het ook, ook toen deed er daarna niemand mee. Jammer was dat hij toen ook nog eens de fader omlaag deed, net tijdens Do You Know This One (Dacht eerst dat het geluid uitviel xd ).

Oh dat was zany, my bad. Ik was toen mentaal al niet 100% aanwezig meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 02:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb altijd het idee dat ik op een EO Jongerendag ben met dat constante ge EEEEEEEE-OOOOOOOO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
'That Tomorrowland move' :lol:
Bereid je voor om dit overal te gaan zien omdat het op TML gedaan werd. :sick: Ik hoop van niet


Wat verschrikkelijk kut dit, al is het draaglijker dan al dat ge-HEEEE HOOOO
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 12:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik hoop gewoon dat hij dat eens doet op een groot festival waar de helft geen zin heeft om dat te doen. En je daardoor een ton aan ruzies krijgt voorin.
Dat ze het dan maar gelijk verbieden die zooi, net als pogo.

Hou het maar in Belgiƫ daar. Lekker die bezwete lichamen tegen je aanbeuken. -.-
En laat Villian maar op feesten MC'en waar men toch niet komt voor de muziek als hij zo graag met het publiek aan de gang wil.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen