Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Vond het in het verleden nooit echt storend, maar op Defqon ging ik me er echt aan irriteren. Heb het gevoel dat dit nog een trend gaat worden...


het is al een trend
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Had het idee dat sommige het zondag ook op de Magenta probeerde, ga dan lekker in de rij staan voor de main en daar je hee hoo roepen

Amazis schreef:

Alsof je de muziek niet meer hoort xD Ga je ook zitten fluiten bij een wedstrijd van nederland als het hele stadion HOLLAND HOLLAND roept ??


Als we het dan toch over ergernissen hebben, dat Holland Holland heb ik ook een scheithekel aan. Net als die wave :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hee Hoo, Waar is dat feestje, hier is dat feestje, sitdowns, in je handjes klappen, hartjes maken. Nee dank je.

Soms in de handjes klappen vind ik nog niet zo erg, maar de rest is wel kut :P
Niet normaal hoeveel er ge-Hee-Hoo'd werd van het weekend.. Zijn inderdaad ook niet alleen buitenlanders. Zullen ook genoeg Nederlandse 'dagjesmensen' aan mee doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Lyst schreef:
Hee Hoo, Waar is dat feestje, hier is dat feestje, sitdowns, in je handjes klappen, hartjes maken. Nee dank je.

Soms in de handjes klappen vind ik nog niet zo erg, maar de rest is wel kut :P
Niet normaal hoeveel er ge-Hee-Hoo'd werd van het weekend.. Zijn inderdaad ook niet alleen buitenlanders. Zullen ook genoeg Nederlandse 'dagjesmensen' aan mee doen


Vind sit-down soms ook wel lachen. Zoals afgelopen zaterdag tijdens Up Top bij Warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nergens last van. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
Parvuz schreef:
Amazis schreef:
Stelletje azijnzeikerds zeg.. die mensen hebben het naar hun zin.. boeiend..

Als je een mooie film zit te kijken en iemand gaat hele tijd voor het beeld staan omdat hij het zo naar zn zin heeft dan irriteert dat toch ook?

Nu luisteren we naar de muziek en dan gaan ze dat tussendoor schreeuwen.


Alsof je de muziek niet meer hoort xD Ga je ook zitten fluiten bij een wedstrijd van nederland als het hele stadion HOLLAND HOLLAND roept ??

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de redenen waarom ik (als Belg) liever ga feesten in NL, buiten dit weekend op DQ komt het zeer weinig voor in NL. Dat ze nu ook al in de blue met zoiets begonnen ipv enkel de main werd ik helemaal gek.

In België is het echt een ramp op dat gebied. 3x hee hoo op 5 minuten. Dat verpest voor mij echt gewoon een hele set. Het komt voornamelijk uit de tek-scene (mwak enzo) waar ze dan nog eens allemaal als debielen van links naar rechts gaan springen. Hier moet je nog goed moet opletten dat je jezelf geen pijn als je toevallig dichtbij een paar van die anabole kereltjes staan die iedereen aan de kant beuken.


Nog een grote ergernis in België is dat ze blijkbaar enkel kunnen hakken, en dan is het nog hele tijd van dat 'hoeppi' hakken. Je ziet zelden mensen op raw areas (2 weken terug op Sunrise festival bijvoorbeeld) echt volledig los gaan en stampen als een gek wanneer er een plaat als Delete - Ghetto wordt ingemixt.

Zware zonde en het aantal hardstyle feesten in België is ook gewoon beroerd laag dat je gewoon verplicht wordt om naar NL te gaan voor een deftig feest.
Als er dan eens een 'hardstyle' feest is, is het nog eerst 3-4 uur tek, wat commerciële handjesklap hardstyle, 1 uurtje raw en dan nog een uurtje Endymion als afsluiter :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is maar waar je je eigen druk om kan maken heeeyyyyyy
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Het is maar waar je je eigen druk om kan maken heeeyyyyyy


Goh, verrassend dat je dit zegt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:aww:

Het zal altijd zo blijven op feestjes :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Amazis schreef:
THArdstyler schreef:
Ik irriteer me er meestal al aan dat een MC door een nummer loopt te blèren, laat staan dat je de gehele (opbouw naar) climax HEE HOO aan moet horen..

Zoals Amazis al (onbedoeld) zegt; als je zo nodig wel schreeuwen en doen dan ga je maar in een voetbalstadion zitten, daar geeft het 'sfeer'. Op feesten komen mensen om van de muziek te genieten en hun favoriete nummers van dat moment aan te horen, dan is het zwaar vervelend dat als jij bijna met kippenvel op de armen staat een aantal toffen door 'jouw' nummer heen gaan schreeuwen..


Ja maar dit is precies wat het hele probleem met de hardstyle is.. iedereen wil tegenwoordig claimen.. Mijn moment, mijn festival ervaring, onze hardstyle.. vergeet dat gewoon.. ik bedoel zelfs op EDCLV word er ge hee hoo'd :yay:


ik stond daar midden in me te ergeren aan het hee hoo op stages


Ga je nou overal melden dat je naar EDC bent geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ga je nou overal melden dat je naar EDC bent geweest?


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik heel eerlijk bent vind ik dat wel de meest solide brag van de laatste jaren op HT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:

Ga je nou overal melden dat je naar EDC bent geweest?


ja ik ben daar geweest ja :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als ik heel eerlijk bent vind ik dat wel de meest solide brag van de laatste jaren op HT.


True true :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is inderdaad al jaren aan de gang in België, wat een spijtige zaak is. :/
Maar ja, wat ga je eraan doen? Dagjesmensen kweken zich ook voort...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon geen belgen meer op nederlandse feesten! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:nono:

Dan zijn we helemaal gedoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 15:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Grim schreef:
:nono:

Dan zijn we helemaal gedoemd.


Je kunt altijd naar EDC Las Vegas, dan heb je voor het komende jaar ook weer wat om te vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Grim schreef:
:nono:

Dan zijn we helemaal gedoemd.


Je kunt altijd naar EDC Las Vegas, dan heb je voor het komende jaar ook weer wat om te vertellen.


wist je al dat ik daar heen ben geweest :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Broken Balance schreef:
Grim schreef:
:nono:

Dan zijn we helemaal gedoemd.


Je kunt altijd naar EDC Las Vegas, dan heb je voor het komende jaar ook weer wat om te vertellen.


wist je al dat ik daar heen ben geweest :oh:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Japper28 schreef:
Vond het in het verleden nooit echt storend, maar op Defqon ging ik me er echt aan irriteren. Heb het gevoel dat dit nog een trend gaat worden...


het is al een trend


Zelfs de mc zette het HEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOO een paar keer in als het niet gebeurde >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 11:25 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Een van de redenen waarom ik (als Belg) liever ga feesten in NL, buiten dit weekend op DQ komt het zeer weinig voor in NL. Dat ze nu ook al in de blue met zoiets begonnen ipv enkel de main werd ik helemaal gek.

In België is het echt een ramp op dat gebied. 3x hee hoo op 5 minuten. Dat verpest voor mij echt gewoon een hele set. Het komt voornamelijk uit de tek-scene (mwak enzo) waar ze dan nog eens allemaal als debielen van links naar rechts gaan springen. Hier moet je nog goed moet opletten dat je jezelf geen pijn als je toevallig dichtbij een paar van die anabole kereltjes staan die iedereen aan de kant beuken.


Nog een grote ergernis in België is dat ze blijkbaar enkel kunnen hakken, en dan is het nog hele tijd van dat 'hoeppi' hakken. Je ziet zelden mensen op raw areas (2 weken terug op Sunrise festival bijvoorbeeld) echt volledig los gaan en stampen als een gek wanneer er een plaat als Delete - Ghetto wordt ingemixt.

Zware zonde en het aantal hardstyle feesten in België is ook gewoon beroerd laag dat je gewoon verplicht wordt om naar NL te gaan voor een deftig feest.
Als er dan eens een 'hardstyle' feest is, is het nog eerst 3-4 uur tek, wat commerciële handjesklap hardstyle, 1 uurtje raw en dan nog een uurtje Endymion als afsluiter :x


Volledig akkoord en vooral de vette stukken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:46 
 
Hardtraxxer

Al die gasten die hee-hoo'en moeten echt langs de arts de testosteron levels checken.


kinderachtig wijvengebler.

Op de main snap ik het wel, serieus..vrolijkheid enzo, sure.

Maar op de raw hahahaha wat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand of dit buiten Europa ook gebeurt, zoals bijvoorbeeld op EDC LV? Iemand die daar geweest is die het kan vertellen, toevallig?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen