Een van de redenen waarom ik (als Belg) liever ga feesten in NL, buiten dit weekend op DQ komt het zeer weinig voor in NL. Dat ze nu ook al in de blue met zoiets begonnen ipv enkel de main werd ik helemaal gek.
In België is het echt een ramp op dat gebied. 3x hee hoo op 5 minuten. Dat verpest voor mij echt gewoon een hele set. Het komt voornamelijk uit de tek-scene (mwak enzo) waar ze dan nog eens allemaal als debielen van links naar rechts gaan springen. Hier moet je nog goed moet opletten dat je jezelf geen pijn als je toevallig dichtbij een paar van die anabole kereltjes staan die iedereen aan de kant beuken.
Nog een grote ergernis in België is dat ze blijkbaar enkel kunnen hakken, en dan is het nog hele tijd van dat 'hoeppi' hakken. Je ziet zelden mensen op raw areas (2 weken terug op Sunrise festival bijvoorbeeld) echt volledig los gaan en stampen als een gek wanneer er een plaat als Delete - Ghetto wordt ingemixt.
Zware zonde en het aantal hardstyle feesten in België is ook gewoon beroerd laag dat je gewoon verplicht wordt om naar NL te gaan voor een deftig feest.
Als er dan eens een 'hardstyle' feest is, is het nog eerst 3-4 uur tek, wat commerciële handjesklap hardstyle, 1 uurtje raw en dan nog een uurtje Endymion als afsluiter