Alleen jammer dat ze het hier beiden doen... geloof dat ik moet kotsenwrote:Wat verschrikkelijk kut dit, al is het draaglijker dan al dat ge-HEEEE HOOOOwrote:'That Tomorrowland move'![]()
Bereid je voor om dit overal te gaan zien omdat het op TML gedaan werd.Ik hoop van niet
View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
H
Ook iets doms was, dat is bij ons is gebeurt, dat de MC een paar keer hard Feyenoord riep achter elkaar.
Gevolg, even later een flinke ruzie tussen allemaal mongooltjes die zogenaamd voor Feyenoord en Ajax waren
Gevolg, even later een flinke ruzie tussen allemaal mongooltjes die zogenaamd voor Feyenoord en Ajax waren
View on YouTube
Hahahahaha is dit gemixt door degene die die video heeft gemaakt of is dat echt live zo gebeurd? Hahahaha
Hahahahaha is dit gemixt door degene die die video heeft gemaakt of is dat echt live zo gebeurd? Hahahaha
Dat is live ja.wrote:https://www.youtube.com/watch?v=2IQi00S79cg&t=2m11s
Die tommorowland move vind ik nog wel te doen, das gewoon los gaan, beter dan dat hee hoo geschreeuw. "Tommorowland move" wordt al lang gedaan door Partysquad, FDJR, Opposites, Yellow Claw, Lny Tnz, Mental Theo enz. Komt uit Pussylounge.
Vind dat nog wel kunnen eerlijk gezegd.
nou jeetje dan noem je ook wel de meest prominente namen van Tommorrowland zeg.wrote:Die tommorowland move vind ik nog wel te doen, das gewoon los gaan, beter dan dat hee hoo geschreeuw. "Tommorowland move" wordt al lang gedaan door Partysquad, FDJR, Opposites, Yellow Claw, Lny Tnz, Mental Theo enz. Komt uit Pussylounge.
-
PHardtraxxer
- 305 posts member since 2014
- last seen Feb 2016
vind ik wel.wrote:nou jeetje dan noem je ook wel de meest prominente namen van Tommorrowland zeg.wrote:Die tommorowland move vind ik nog wel te doen, das gewoon los gaan, beter dan dat hee hoo geschreeuw. "Tommorowland move" wordt al lang gedaan door Partysquad, FDJR, Opposites, Yellow Claw, Lny Tnz, Mental Theo enz. Komt uit Pussylounge.
Dan besteed je veel te veel geld voor die namen op dat feest, die staan in de gemiddelde clubs in NL ook.
Als je prominente namen van Tommorowland wil hebben dan moet je eerder namen als Axwell, Steve Angello, Martin Garrix, Dimitri Vegas & Like Mike, Armin Van Buuren, David Guetta, Carl Cox, Skrillex, Knife Party, Dada Life, Dash Berlin, Above & Beyond, Hardwell, Afrojack en Dave Clarke.
Namen die alleen op de grootste venues staan. Niet de Nederlandse B DJ's die leven op een paar hitjes.
Als je prominente namen van Tommorowland wil hebben dan moet je eerder namen als Axwell, Steve Angello, Martin Garrix, Dimitri Vegas & Like Mike, Armin Van Buuren, David Guetta, Carl Cox, Skrillex, Knife Party, Dada Life, Dash Berlin, Above & Beyond, Hardwell, Afrojack en Dave Clarke.
Namen die alleen op de grootste venues staan. Niet de Nederlandse B DJ's die leven op een paar hitjes.
Hij zegt dat die move al eerder werd gedaan bij die acts. Hij zegt nergens dat dat op Tomorrowland gebeurde.
idd.
Is begonnen met het nummer Dirtcaps & FDJR - Wheppa
View on YouTube
View on YouTube
Komt meer tot zn recht bij dit soort party's overigens, dat HEEE HOOO ook.
View on YouTube
View on YouTube
Das dus een van de redenen waarom ik lekker rustig achteraan ga staanwrote:Ik hoop gewoon dat hij dat eens doet op een groot festival waar de helft geen zin heeft om dat te doen. En je daardoor een ton aan ruzies krijgt voorin.
Dat ze het dan maar gelijk verbieden die zooi, net als pogo.
Hou het maar in België daar. Lekker die bezwete lichamen tegen je aanbeuken.![]()
En laat Villian maar op feesten MC'en waar men toch niet komt voor de muziek als hij zo graag met het publiek aan de gang wil.
Dat heen en weer springen zo? Wordt al jaren gedaan in Jump/Tek. Op aardig wat edities van The Qontinent gezien kan ik me herinneren. Maar wat maakt het eigenlijk uit waar het vandaan komt? Het publiek heeft het naar zijn zin en de DJ ziet wat reactie. Ook het hele idee van buitenlands vind ik een beetje raar, alsof Nederlanders dat niet doen.wrote:idd.
Vind het er eigenlijk wel grappig uit zien dat naar links en rechts
Beter dan kansloos stil staan in ieder geval
-
A
Dit dus. Vind dit helemaal niet zo'n drama eigenlijk.wrote:Vind het er eigenlijk wel grappig uit zien dat naar links en rechtsBeter dan kansloos stil staan in ieder geval
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Opzich niet, tot er een of ander figuur naast je staat die je omver stuitert omdat je even niet op let.wrote:Dit dus. Vind dit helemaal niet zo'n drama eigenlijk.wrote:Vind het er eigenlijk wel grappig uit zien dat naar links en rechtsBeter dan kansloos stil staan in ieder geval
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Dit, zelfde bij moshpits. Als je iets te dicht staat heb je er van. Mensen doen gewoon lekker mee en letten totaal niet op de rest rondom hen heen.wrote:Opzich niet, tot er een of ander figuur naast je staat die je omver stuitert omdat je even niet op let.wrote:Dit dus. Vind dit helemaal niet zo'n drama eigenlijk.wrote:Vind het er eigenlijk wel grappig uit zien dat naar links en rechtsBeter dan kansloos stil staan in ieder geval
Misschien ligt het aan mij, maar ik kan echt wel respect hebben voor mensen die geloven. Neem als voorbeeld Arie, hij gaat op een goeie manier met Rutger om, laat zich niet voor lul zetten (vind ik dan dus he
Let wel: ik geloof zelf niet in God, maar ik vind het idee wel heel erg mooi.
Kleine nuance: iedereen (gelovigen en ongelovigen) moeten niet te ver gaan, ik vind niet dat je anderen jouw wil of gedachtengoed mag opleggen!
En nu is het genoeg gezwets van een dronken Dirk
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Dat je geloofd is helemaal aan jezelf maar tering die muziek, hoord "slechte" muziek er bij ofzo?wrote:Misschien ligt het aan mij, maar ik kan echt wel respect hebben voor mensen die geloven. Neem als voorbeeld Arie, hij gaat op een goeie manier met Rutger om, laat zich niet voor lul zetten (vind ik dan dus he) maar blijft bij zijn eigen standpunt. Als ik kijk naar mijn oma (let op: sentimenteel gezwets), zij vond altijd rust bij het idee dat zij na haar dood weer met mijn opa samen kon zijn. De manier hoe zij toen is gestorven, heel rustig, en iedereen die haar heeft gewoon laten gaan, omdat iedereen wist dat zij geloofde dat ze weer samen met haar man kon zijn, daar heb ik toen echt wel een traantje om gelaten.
Let wel: ik geloof zelf niet in God, maar ik vind het idee wel heel erg mooi.
Kleine nuance: iedereen (gelovigen en ongelovigen) moeten niet te ver gaan, ik vind niet dat je anderen jouw wil of gedachtengoed mag opleggen!
En nu is het genoeg gezwets van een dronken DirkDus doei.
En wie wil er (letterlijk) in gods naam op die vloer zitten
Over de Hey's en Ho's
Dit weekend op Q-Base welgeteld 1 keer gehoord. Toen ik bij puur toeval langs de radio area liep. Tijdens...onze Belgische vriend Mark met een K. Your turn, Belgen.
Dit weekend op Q-Base welgeteld 1 keer gehoord. Toen ik bij puur toeval langs de radio area liep. Tijdens...onze Belgische vriend Mark met een K. Your turn, Belgen.
Ook gehoord bij Geck-O @ de Hangar en bij Atmozfears & Code Black bij de main. Bij Geck-O kwam het door het publiek, bij Atmozfears & Code Black startte DV8 hem.