Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 14:39 
 

chas1n schreef:
Grim schreef:
'That Tomorrowland move' :lol:
Bereid je voor om dit overal te gaan zien omdat het op TML gedaan werd. :sick: Ik hoop van niet


Wat verschrikkelijk kut dit, al is het draaglijker dan al dat ge-HEEEE HOOOO

Alleen jammer dat ze het hier beiden doen... geloof dat ik moet kotsen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook iets doms was, dat is bij ons is gebeurt, dat de MC een paar keer hard Feyenoord riep achter elkaar.
Gevolg, even later een flinke ruzie tussen allemaal mongooltjes die zogenaamd voor Feyenoord en Ajax waren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=2IQi00S79cg&t=2m11s

Hahahahaha is dit gemixt door degene die die video heeft gemaakt of is dat echt live zo gebeurd? Hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=2IQi00S79cg&t=2m11s

Hahahahaha is dit gemixt door degene die die video heeft gemaakt of is dat echt live zo gebeurd? Hahahaha

Dat is live ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahahahaha dat meen je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die tommorowland move vind ik nog wel te doen, das gewoon los gaan, beter dan dat hee hoo geschreeuw. "Tommorowland move" wordt al lang gedaan door Partysquad, FDJR, Opposites, Yellow Claw, Lny Tnz, Mental Theo enz. Komt uit Pussylounge.

Vind dat nog wel kunnen eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 13:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Die tommorowland move vind ik nog wel te doen, das gewoon los gaan, beter dan dat hee hoo geschreeuw. "Tommorowland move" wordt al lang gedaan door Partysquad, FDJR, Opposites, Yellow Claw, Lny Tnz, Mental Theo enz. Komt uit Pussylounge.

Vind dat nog wel kunnen eerlijk gezegd.


nou jeetje dan noem je ook wel de meest prominente namen van Tommorrowland zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 15:24 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
p-stylez schreef:
Die tommorowland move vind ik nog wel te doen, das gewoon los gaan, beter dan dat hee hoo geschreeuw. "Tommorowland move" wordt al lang gedaan door Partysquad, FDJR, Opposites, Yellow Claw, Lny Tnz, Mental Theo enz. Komt uit Pussylounge.

Vind dat nog wel kunnen eerlijk gezegd.


nou jeetje dan noem je ook wel de meest prominente namen van Tommorrowland zeg.


vind ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 17:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan besteed je veel te veel geld voor die namen op dat feest, die staan in de gemiddelde clubs in NL ook.

Als je prominente namen van Tommorowland wil hebben dan moet je eerder namen als Axwell, Steve Angello, Martin Garrix, Dimitri Vegas & Like Mike, Armin Van Buuren, David Guetta, Carl Cox, Skrillex, Knife Party, Dada Life, Dash Berlin, Above & Beyond, Hardwell, Afrojack en Dave Clarke.

Namen die alleen op de grootste venues staan. Niet de Nederlandse B DJ's die leven op een paar hitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 17:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hij zegt dat die move al eerder werd gedaan bij die acts. Hij zegt nergens dat dat op Tomorrowland gebeurde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd.

Is begonnen met het nummer Dirtcaps & FDJR - Wheppa





Komt meer tot zn recht bij dit soort party's overigens, dat HEEE HOOO ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik hoop gewoon dat hij dat eens doet op een groot festival waar de helft geen zin heeft om dat te doen. En je daardoor een ton aan ruzies krijgt voorin.
Dat ze het dan maar gelijk verbieden die zooi, net als pogo.

Hou het maar in Belgiƫ daar. Lekker die bezwete lichamen tegen je aanbeuken. -.-
En laat Villian maar op feesten MC'en waar men toch niet komt voor de muziek als hij zo graag met het publiek aan de gang wil.


Das dus een van de redenen waarom ik lekker rustig achteraan ga staan >.< :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
idd.

Is begonnen met het nummer Dirtcaps & FDJR - Wheppa

Komt meer tot zn recht bij dit soort party's overigens, dat HEEE HOOO ook.

Dat heen en weer springen zo? Wordt al jaren gedaan in Jump/Tek. Op aardig wat edities van The Qontinent gezien kan ik me herinneren. Maar wat maakt het eigenlijk uit waar het vandaan komt? Het publiek heeft het naar zijn zin en de DJ ziet wat reactie. Ook het hele idee van buitenlands vind ik een beetje raar, alsof Nederlanders dat niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het er eigenlijk wel grappig uit zien dat naar links en rechts :P Beter dan kansloos stil staan in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 21:37 
 

Rawbin schreef:
Vind het er eigenlijk wel grappig uit zien dat naar links en rechts :P Beter dan kansloos stil staan in ieder geval

Dit dus. Vind dit helemaal niet zo'n drama eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 22:14 
 
Hardtraxx Addict

AndyAsteroids schreef:
Rawbin schreef:
Vind het er eigenlijk wel grappig uit zien dat naar links en rechts :P Beter dan kansloos stil staan in ieder geval

Dit dus. Vind dit helemaal niet zo'n drama eigenlijk.

Opzich niet, tot er een of ander figuur naast je staat die je omver stuitert omdat je even niet op let.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij is het begonnen bij de eo xd :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
Volgens mij is het begonnen bij de eo xd :P



Gvd wat een geniaal filmpje :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
AndyAsteroids schreef:
Rawbin schreef:
Vind het er eigenlijk wel grappig uit zien dat naar links en rechts :P Beter dan kansloos stil staan in ieder geval

Dit dus. Vind dit helemaal niet zo'n drama eigenlijk.

Opzich niet, tot er een of ander figuur naast je staat die je omver stuitert omdat je even niet op let.

Dit, zelfde bij moshpits. Als je iets te dicht staat heb je er van. Mensen doen gewoon lekker mee en letten totaal niet op de rest rondom hen heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 04:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Civitas schreef:
Volgens mij is het begonnen bij de eo xd :P



Gvd wat een geniaal filmpje :lol: :lol:

Misschien ligt het aan mij, maar ik kan echt wel respect hebben voor mensen die geloven. Neem als voorbeeld Arie, hij gaat op een goeie manier met Rutger om, laat zich niet voor lul zetten (vind ik dan dus he :P ) maar blijft bij zijn eigen standpunt. Als ik kijk naar mijn oma (let op: sentimenteel gezwets), zij vond altijd rust bij het idee dat zij na haar dood weer met mijn opa samen kon zijn. De manier hoe zij toen is gestorven, heel rustig, en iedereen die haar heeft gewoon laten gaan, omdat iedereen wist dat zij geloofde dat ze weer samen met haar man kon zijn, daar heb ik toen echt wel een traantje om gelaten.

Let wel: ik geloof zelf niet in God, maar ik vind het idee wel heel erg mooi.

Kleine nuance: iedereen (gelovigen en ongelovigen) moeten niet te ver gaan, ik vind niet dat je anderen jouw wil of gedachtengoed mag opleggen!

En nu is het genoeg gezwets van een dronken Dirk :P Dus doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 09:35 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Paultheone schreef:
Civitas schreef:
Volgens mij is het begonnen bij de eo xd :P



Gvd wat een geniaal filmpje :lol: :lol:

Misschien ligt het aan mij, maar ik kan echt wel respect hebben voor mensen die geloven. Neem als voorbeeld Arie, hij gaat op een goeie manier met Rutger om, laat zich niet voor lul zetten (vind ik dan dus he :P ) maar blijft bij zijn eigen standpunt. Als ik kijk naar mijn oma (let op: sentimenteel gezwets), zij vond altijd rust bij het idee dat zij na haar dood weer met mijn opa samen kon zijn. De manier hoe zij toen is gestorven, heel rustig, en iedereen die haar heeft gewoon laten gaan, omdat iedereen wist dat zij geloofde dat ze weer samen met haar man kon zijn, daar heb ik toen echt wel een traantje om gelaten.

Let wel: ik geloof zelf niet in God, maar ik vind het idee wel heel erg mooi.

Kleine nuance: iedereen (gelovigen en ongelovigen) moeten niet te ver gaan, ik vind niet dat je anderen jouw wil of gedachtengoed mag opleggen!

En nu is het genoeg gezwets van een dronken Dirk :P Dus doei.

Dat je geloofd is helemaal aan jezelf maar tering die muziek, hoord "slechte" muziek er bij ofzo?
En wie wil er (letterlijk) in gods naam op die vloer zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeetje de tekst boven mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de Hey's en Ho's

Dit weekend op Q-Base welgeteld 1 keer gehoord. Toen ik bij puur toeval langs de radio area liep. Tijdens...onze Belgische vriend Mark met een K. Your turn, Belgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook gehoord bij Geck-O @ de Hangar en bij Atmozfears & Code Black bij de main. Bij Geck-O kwam het door het publiek, bij Atmozfears & Code Black startte DV8 hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
bij Atmozfears & Code Black startte DV8 hem.


Ook door een Belg ingezet dus. ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen