Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:30 
 
Hardtraxxer

Stelletje azijnzeikerds zeg.. die mensen hebben het naar hun zin.. boeiend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
Stelletje azijnzeikerds zeg.. die mensen hebben het naar hun zin.. boeiend..

Als je een mooie film zit te kijken en iemand gaat hele tijd voor het beeld staan omdat hij het zo naar zn zin heeft dan irriteert dat toch ook?

Nu luisteren we naar de muziek en dan gaan ze dat tussendoor schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:37 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Amazis schreef:
Stelletje azijnzeikerds zeg.. die mensen hebben het naar hun zin.. boeiend..

Als je een mooie film zit te kijken en iemand gaat hele tijd voor het beeld staan omdat hij het zo naar zn zin heeft dan irriteert dat toch ook?

Nu luisteren we naar de muziek en dan gaan ze dat tussendoor schreeuwen.


Alsof je de muziek niet meer hoort xD Ga je ook zitten fluiten bij een wedstrijd van nederland als het hele stadion HOLLAND HOLLAND roept ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee maar dan hoor je dingen terwijl je kijkt, nu hoor je dingen terwijl je luistert. Dat irriteert meer. :P
Dat bedoel ik eigenlijk te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
Alsof je de muziek niet meer hoort xD Ga je ook zitten fluiten bij een wedstrijd van nederland als het hele stadion HOLLAND HOLLAND roept ??

Dat hoort toch bij het voetbal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:45 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Nee maar dan hoor je dingen terwijl je kijkt, nu hoor je dingen terwijl je luistert. Dat irriteert meer. :P
Dat bedoel ik eigenlijk te zeggen.


Jaa ik snap het punt wel, het gaat op een gegeven moment irriteren..
Alleen snap ik niet dat mensen zich er ZO druk om maken.. Daarbij komt dat ik bij defqon ook kijk naar wat/hoe er gedraaid wordt. denk aan show elementen publiek reacties etc
Ik zelf zal me er nooit aan gaan irriteren ^^

Magnetron schreef:
Amazis schreef:
Alsof je de muziek niet meer hoort xD Ga je ook zitten fluiten bij een wedstrijd van nederland als het hele stadion HOLLAND HOLLAND roept ??

Dat hoort toch bij het voetbal >.<


Ja daar is toch ook niet iedereen het mee eens xD net als dat een heleboel mensen 'vinden' dat dat gehos bij een festival hoort hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik irriteer me er meestal al aan dat een MC door een nummer loopt te blèren, laat staan dat je de gehele (opbouw naar) climax HEE HOO aan moet horen..

Zoals Amazis al (onbedoeld) zegt; als je zo nodig wel schreeuwen en doen dan ga je maar in een voetbalstadion zitten, daar geeft het 'sfeer'. Op feesten komen mensen om van de muziek te genieten en hun favoriete nummers van dat moment aan te horen, dan is het zwaar vervelend dat als jij bijna met kippenvel op de armen staat een aantal toffen door 'jouw' nummer heen gaan schreeuwen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:51 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Ik irriteer me er meestal al aan dat een MC door een nummer loopt te blèren, laat staan dat je de gehele (opbouw naar) climax HEE HOO aan moet horen..

Zoals Amazis al (onbedoeld) zegt; als je zo nodig wel schreeuwen en doen dan ga je maar in een voetbalstadion zitten, daar geeft het 'sfeer'. Op feesten komen mensen om van de muziek te genieten en hun favoriete nummers van dat moment aan te horen, dan is het zwaar vervelend dat als jij bijna met kippenvel op de armen staat een aantal toffen door 'jouw' nummer heen gaan schreeuwen..


Ja maar dit is precies wat het hele probleem met de hardstyle is.. iedereen wil tegenwoordig claimen.. Mijn moment, mijn festival ervaring, onze hardstyle.. vergeet dat gewoon.. ik bedoel zelfs op EDCLV word er ge hee hoo'd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
THArdstyler schreef:
Ik irriteer me er meestal al aan dat een MC door een nummer loopt te blèren, laat staan dat je de gehele (opbouw naar) climax HEE HOO aan moet horen..

Zoals Amazis al (onbedoeld) zegt; als je zo nodig wel schreeuwen en doen dan ga je maar in een voetbalstadion zitten, daar geeft het 'sfeer'. Op feesten komen mensen om van de muziek te genieten en hun favoriete nummers van dat moment aan te horen, dan is het zwaar vervelend dat als jij bijna met kippenvel op de armen staat een aantal toffen door 'jouw' nummer heen gaan schreeuwen..


Ja maar dit is precies wat het hele probleem met de hardstyle is.. iedereen wil tegenwoordig claimen.. Mijn moment, mijn festival ervaring, onze hardstyle.. vergeet dat gewoon.. ik bedoel zelfs op EDCLV word er ge hee hoo'd :yay:

Oh gelukkig, ik was al bang dat ze het op EDCLV niet deden, maar als ze het daar doen dan is het ook wel vet dat het hier gedaan wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga meestal naar festivals om die nummers te horen die ik graag wil horen, daarvoor ga ik ook naar een bepaalde DJ toe, als er dan net door dat nummer heen Ge HEEE HOO t wordt is dat zwaar irritant...

Gelukkig valt dat bij de DJ's die ik wil zien nog wel mee, maar bijv. een Crypsis op mainstage DQ had het zo maar gekunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
THArdstyler schreef:
Ik irriteer me er meestal al aan dat een MC door een nummer loopt te blèren, laat staan dat je de gehele (opbouw naar) climax HEE HOO aan moet horen..

Zoals Amazis al (onbedoeld) zegt; als je zo nodig wel schreeuwen en doen dan ga je maar in een voetbalstadion zitten, daar geeft het 'sfeer'. Op feesten komen mensen om van de muziek te genieten en hun favoriete nummers van dat moment aan te horen, dan is het zwaar vervelend dat als jij bijna met kippenvel op de armen staat een aantal toffen door 'jouw' nummer heen gaan schreeuwen..


Ja maar dit is precies wat het hele probleem met de hardstyle is.. iedereen wil tegenwoordig claimen.. Mijn moment, mijn festival ervaring, onze hardstyle.. vergeet dat gewoon.. ik bedoel zelfs op EDCLV word er ge hee hoo'd :yay:


Dat bedoel ik niet.. Het punt is dat ik me werkelijk afvraag wat die mensen op festivals komen doen? Een MUZIEKfestival bezoek je toch om van de nummers te genieten? Dit is in ieder geval de intentie waarmee ik naar een festival ga. Ik krijg steeds meer het gevoel dat er steeds meer mensen naar festivals gaan om te kunnen zeggen op Facebook of wat dan ook: WOOOOH ik was op DEFQON, was super vet met m'n babies #yolo #swag. Zelfs nog op de foto met een DJ! Geef me likes (weet z'n naam niet meer :$ )

Festivals lijken zich steeds meer te veranderen naar show en 'de ervaring', in plaats van de muziek. Dat vind ik zeer jammer en ik weet zeker dat deze trend van HEE HOO dat alleen maar versterkt. Mensen vangen dat weer op en denken dan; wow kijk hoe gezellig dat is, daar moet ik volgend jaar ook heen!

Daarnaast nog een aantal irritaties:
- mensen die zich volledig uitdossen als hun dj (voorbeeld Minus Militia) inclusief vlag en bijbehorend pakje en er dan alles aan willen doen om met ze op de foto gaan. Of van die mensen die een shirt hebben gekocht van een random artiest en dan bij je maatje op de nek naar voren lopen met je shirt trots in de lucht.
- die gekke shufflers of gasten die alleen springen en kek lopen te doen en die je alleen maar raar aankijken als je stampt
- dat de gemiddelde buitenlandse bezoeker gewoon totaal niet met drugs om weet te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

algemeen/grootste-ergernissen-op-een-feest-festival-t18820.html

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
Parvuz schreef:
Amazis schreef:
Stelletje azijnzeikerds zeg.. die mensen hebben het naar hun zin.. boeiend..

Als je een mooie film zit te kijken en iemand gaat hele tijd voor het beeld staan omdat hij het zo naar zn zin heeft dan irriteert dat toch ook?

Nu luisteren we naar de muziek en dan gaan ze dat tussendoor schreeuwen.


Alsof je de muziek niet meer hoort xD Ga je ook zitten fluiten bij een wedstrijd van nederland als het hele stadion HOLLAND HOLLAND roept ??


Echt waarom zet je de discussie nog door als Parvuz gewoon een 100% sterk punt heeft waar je gewoon niet omheen kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
Ga je ook zitten fluiten bij een wedstrijd van nederland als het hele stadion HOLLAND HOLLAND roept ??

Prima vergelijking!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 15:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Haat. Pure haat. Mijn enige toevoeging aan dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
THArdstyler schreef:
Ik irriteer me er meestal al aan dat een MC door een nummer loopt te blèren, laat staan dat je de gehele (opbouw naar) climax HEE HOO aan moet horen..

Zoals Amazis al (onbedoeld) zegt; als je zo nodig wel schreeuwen en doen dan ga je maar in een voetbalstadion zitten, daar geeft het 'sfeer'. Op feesten komen mensen om van de muziek te genieten en hun favoriete nummers van dat moment aan te horen, dan is het zwaar vervelend dat als jij bijna met kippenvel op de armen staat een aantal toffen door 'jouw' nummer heen gaan schreeuwen..


Ja maar dit is precies wat het hele probleem met de hardstyle is.. iedereen wil tegenwoordig claimen.. Mijn moment, mijn festival ervaring, onze hardstyle.. vergeet dat gewoon.. ik bedoel zelfs op EDCLV word er ge hee hoo'd :yay:


ik stond daar midden in me te ergeren aan het hee hoo op stages
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 15:57 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:

Dat bedoel ik niet.. Het punt is dat ik me werkelijk afvraag wat die mensen op festivals komen doen? Een MUZIEKfestival bezoek je toch om van de nummers te genieten? Dit is in ieder geval de intentie waarmee ik naar een festival ga. Ik krijg steeds meer het gevoel dat er steeds meer mensen naar festivals gaan om te kunnen zeggen op Facebook of wat dan ook: WOOOOH ik was op DEFQON, was super vet met m'n babies #yolo #swag. Zelfs nog op de foto met een DJ! Geef me likes (weet z'n naam niet meer :$ )


Hier heb je idd 100% gelijk, en ik moest lachen! :thumbsup:


'' Festivals lijken zich steeds meer te veranderen naar show en 'de ervaring', in plaats van de muziek. Dat vind ik zeer jammer en ik weet zeker dat deze trend van HEE HOO dat alleen maar versterkt. Mensen vangen dat weer op en denken dan; wow kijk hoe gezellig dat is, daar moet ik volgend jaar ook heen! ''

Klopt idd, hier heb ik een goed artikel wat je misschien wel interessant vind om te lezen :cool:

http://fuzz-mag.be/nieuws/6818/de-wonde ... ertainment
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 16:04 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Hee Hoo, Waar is dat feestje, hier is dat feestje


Heb ik een gigantische hekel aan, ik kom om de muziek te horen, niet om geschreeuw te horen. :x

Lyst schreef:
sitdowns, in je handjes klappen, hartjes maken.


Heb ik persoonlijk geen last van want heeft geen invloed op het geluid (het klappen een beetje :P ).
Sitdowns zijn wel irritant als je er middenin staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 16:30 
 
Hardtraxxer

't gehalte was afgelopen weekend op summerfestival niet meer uit te houden, en dan al helemaal de mc's die het beginnen, BAH
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Steffnov schreef:
Haat. Pure haat. Mijn enige toevoeging aan dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 16:51 
 

Ik vind het wel grappig, op Defqon.1 althans. Op de hardstyle van tegenwoordig doe ik ook de gekste dingen, maar in de Magenta ofzoiets zou ik een dergelijke actie niet gewaardeerd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet ontzettend vaak meegemaakt dit weekend, maar ben ook amper in de blue geweest. Niet aan geïrriteerd iig. Zolang je je plek een beetje fatsoenlijk uitkiest, hoor je de muziek nog prima. Vind het wel iets sfeerverhogends hebben soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heel simpel, gewoon een kreet verzinnen die hun weg slaat. Bijvoorbeeld "Shuuuut Uuupppp"

Maarja, dat haalt de sfeer natuurlijk al helemáál weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik vind het wel grappig, op Defqon.1 althans. Op de hardstyle van tegenwoordig doe ik ook de gekste dingen, maar in de Magenta ofzoiets zou ik een dergelijke actie niet gewaardeerd hebben.


Ben bang dat als het op Defqon gebeurt, het dadelijk ook op andere feesten gebeurt, en niet alleen op de mainstages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het in het verleden nooit echt storend, maar op Defqon ging ik me er echt aan irriteren. Heb het gevoel dat dit nog een trend gaat worden...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen