Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Hm... Van die langere versie weet ik niet of ik het wel zo vet vind.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Sunboom wrote:Hm... Van die langere versie weet ik niet of ik het wel zo vet vind.
hier ook... Er zit opeens een nu-style climax in :sick:
Hardtraxxer
923 posts member since 2008
last seen Jul 2010
_dp_ wrote:
Sunboom wrote:Hm... Van die langere versie weet ik niet of ik het wel zo vet vind.
maakt er echt niet minder op :D
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Vind de climax maar een beetje warrig eigenlijk. Hardstyle intro is super.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
Headhunter(4)Ever wrote:
_dp_ wrote: hier ook... Er zit opeens een nu-style climax in :sick:
maakt er echt niet minder op :D
dat maakt hem een stuuuk minder op :')
A
_dp_ wrote:
Nu-style haha :')
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Wat een plaat :loving:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Ik kwam hem tegen op een dance forum 320 kbs sorry maar ik kon hem niet laten staan :$
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Timmer wrote:Ik kwam hem tegen op een dance forum 320 kbs sorry maar ik kon hem niet laten staan :$
Die 320kpbs versie die je hebt gevonden had je ook gewoon zelf ff van youtube kunnen rippen :P
Die is gewoon als 320kpbs opgeslagen, hier is namelijk geen hoge kwaliteit versie van.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Taxi wrote:
Timmer wrote:Ik kwam hem tegen op een dance forum 320 kbs sorry maar ik kon hem niet laten staan :$
Die 320kpbs versie die je hebt gevonden had je ook gewoon zelf ff van youtube kunnen rippen :P
Die is gewoon als 320kpbs opgeslagen, hier is namelijk geen hoge kwaliteit versie van.
mijn lied is toch echt langer als die 3 min nogwat op youtube! intro en outro ook ;)
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Timmer wrote:
Taxi wrote:
mijn lied is toch echt langer als die 3 min nogwat op youtube! intro en outro ook ;)
Gewoon goeie kwaliteit ???!

en FULL ???!
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
of hij helemaal full is weet ik niet,, :huh: maar ja het duurt iets van 5 min nogwat en er zit ff een stukje in de intro dat hij niet helemaal kwaliteit is! Maar verder is het goede kwaliteit xd
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Knippen en plakken is ook een kunst ;). Vele mensen dachten bij Revolution Is Here ook een full te hebben, achteraf was dat niet helemaal waar ;).
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Timmer wrote:of hij helemaal full is weet ik niet,, :huh: maar ja het duurt iets van 5 min nogwat en er zit ff een stukje in de intro dat hij niet helemaal kwaliteit is! Maar verder is het goede kwaliteit xd
Zal wel een of andere thuis edit van iemand zijn dan ofzo..
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Khadber wrote:Knippen en plakken is ook een kunst ;). Vele mensen dachten bij Revolution Is Here ook een full te hebben, achteraf was dat niet helemaal waar ;).
ik weet het ook niet zeker,, maar ja het is goede kwaliteit dus dan luisteren he :D
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
lekker nummer eindelijk eens een lekker house nummer
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Hij draaide em gisteravond ook weer in de Matrixx. Viel wel op dat toen de helft vant publiek ineens stil bleef staan :whistle:

Grappig nummertje maar meer ook niet.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
jongens ik heb iemand op msn die hem full heeft gekrege op msn in 320 kbs van HHZ zelf want die gast heeft nogal connecties, heb al 2 weke lopen bedele maar hij wil hem niet sturen de full versie was van wat ik me kan herinneren 6 minute nog wat, dat zei die volge s mij ik vraag binnekort wel weer ff
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
frankhardenberg wrote:jongens ik heb iemand op msn die hem full heeft gekrege op msn in 320 kbs van HHZ zelf want die gast heeft nogal connecties, heb al 2 weke lopen bedele maar hij wil hem niet sturen de full versie was van wat ik me kan herinneren 6 minute nog wat, dat zei die volge s mij ik vraag binnekort wel weer ff
Joh, als hij hem niet wil geven, wil hij hem niet geven.. Bovendien kun je hem beter van de artiest zelf krijgen, dan kun je hem sowieso wel draaien ;).
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Frank, als je hem nou ff roggelt :oh:

Ken ik hem in het hok draaien bij die housepussy's! Ben zowat de enige Hardstyler daar :lol:
Kenne ze lachen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Afgelopen weekend in de Matrixx, Nijmegen:

View on YouTube
N
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Oct 2024
maarten1410 wrote:Hij draaide em gisteravond ook weer in de Matrixx. Viel wel op dat toen de helft vant publiek ineens stil bleef staan :whistle:

Grappig nummertje maar meer ook niet.
Ik hoorde hem daar voor het eerst op een feest, ging helemaal uit m'n plaat. :D
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
FRArnold wrote:Frank, als je hem nou ff roggelt :oh:

Ken ik hem in het hok draaien bij die housepussy's! Ben zowat de enige Hardstyler daar :lol:
gaat niet lukken denk ik :P
het enige wat hij me wou sturen was een printscreen die aangaf dat het 320 kbs was en dat de titel Headhunterz vs Chuckie - Let The Bass Kick was. :/
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
frankhardenberg wrote:
FRArnold wrote:Frank, als je hem nou ff roggelt :oh:

gaat niet lukken denk ik :P
het enige wat hij me wou sturen was een printscreen die aangaf dat het 320 kbs was en dat de titel Headhunterz vs Chuckie - Let The Bass Kick was. :/
dan is het een praatjes maker :')
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
ja idd gwn een nummer van 6 min pakken van 320 kbps en de naam veranderen :P Dat kan iedereen