Last edited by kos on 12 Jun 2012 10:55, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
KHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2009
- last seen Feb 2014
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Is dat niet die Remix die hij zou maken?
-
KHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2009
- last seen Feb 2014
Maar waar van? in iedergeval wel weer een dikke plaat.wrote: Is dat niet die Remix die hij zou maken?
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
misschien die chukie remix ofzo maar hij klinkt wel heel lekker 
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Ja volgensmij van hem toch? Klinkt zeker goedwrote:misschien die chukie remix ofzo maar hij klinkt wel heel lekker
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen 29 days ago
Heel benieuwd of mensen kritiek gaan leveren op deze stuiterballen van Mr Heady Head...
Vette plaat, vind hem fris klinken en heeft wel iets vernieuwend, alleen jammer als het wéér een remix is.
Hoop gewoon op een eigen plaat.
Vette plaat, vind hem fris klinken en heeft wel iets vernieuwend, alleen jammer als het wéér een remix is.
Hoop gewoon op een eigen plaat.
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Chuckie - What Happens In Vegas (Headhunterz Remix)
Topictitel aangepast, post aangepast en wat berichten aangepast.
Het zou best kunnen dat dit de What Happens In Vegas remix is, maar wil eerst een officiele bron
Het zou best kunnen dat dit de What Happens In Vegas remix is, maar wil eerst een officiele bron
Villian z'n gezever is dat niet genoeg bron?wrote:Topictitel aangepast, post aangepast en wat berichten aangepast.
Live was hier echt geen drol aan, veelste eentonig. Als dit trouwens de 4e track van zijn set was. ja dus, want daarna kwam natural
.
klinkt nu nog nergens naar wachten op hq dus 
Deze vond ik aardig tegenvallen in HQ.
Klinkt heel vet!! Ben heel benieuwd naar HQ!
View on YouTube
Luister naar de melodie van 't origineel dan, is sowieso de What happens in vegas remix!
Luister naar de melodie van 't origineel dan, is sowieso de What happens in vegas remix!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Poing poing poing. Normaal ben ik wel de laatste die hierover klaagt, maar deze LQ maakt mij wel bezorgd.
Valt toch best mee? de kicks houden gewoon dezelfde pitch als de melodie aan, denk niet dat 't storend is maar juist aan de euforie van de track meewerkt!wrote:Poing poing poing. Normaal ben ik wel de laatste die hierover klaagt, maar deze LQ maakt mij wel bezorgd.
-
FHardtraxxer
- 215 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
duidelijk de chuckie edit ja! Klonk best goed op intents
Zo wat was dat vet! Wildstylez trok ook aardig wat plaatjes weer uit de kast zaterdagwrote:Live was hier echt geen drol aan, veelste eentonig. Als dit trouwens de 4e track van zijn set was. ja dus, want daarna kwam natural.
View on YouTube
Ik had hem zelf ook nog opgenomen
(kan iemand mij nog een keertje vertellen hoe ik ook alweer een filmpje moet plaatsen
)
(kan iemand mij nog een keertje vertellen hoe ik ook alweer een filmpje moet plaatsen
wrote:http://www.youtube.com/watch?v=EdO0MpjsF-c&feature=plcp
(kan iemand mij nog een keertje vertellen hoe ik ook alweer een filmpje moet plaatsen)
Code: Select all
&feature=plcp weghalen en tussen [movie][/movie] zetten-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
vind hier de pitchende kicks ookwel passen net als bij so high soms moet het gewoon 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
soo klinkt lekker hoor! ik zelf vind de pitchkicks er wel bijpassen en stoor me er zeker niet aan!
ben ook wel benieuwd naar die andere track die hhz af had
ben ook wel benieuwd naar die andere track die hhz af had
Dacht al toen ik deze hoorde dat het weer een remix was die hij zou gaan maken!
-
A
Waarom 3 achtereenvolgende house remixen, eigenlijk?
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
denk omdat hij op het moment veel gevraagd word om een remix te doen in een ander genrewrote:Waarom 3 achtereenvolgende house remixen, eigenlijk?