Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2009 12:22 

Donateur

Mol schreef:
Oke daar zeg je me iets heel erg vies C-Mind :mad: -.-

Haha
zat op zulke reacties te wachtten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2009 17:19 

Hardtraxxer

Tsjaa ik heb een schijt hekel aan house, maar ik vind het wel vet gedaan alstie sneller gaat en die kick der onder....

BTW poep mc, Willem vergeten:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2009 19:43 

Hardtraxxer

Ik vind het wel redelijk :P
Zal vast niet vaak meer voorkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2009 19:58 

Hardtraxxer

Headhunter(4)Ever schreef:
Gaaf gemaakt, ook al is het maar een DJ-Tool, je ziet het publiek ook denken, wat moeten we hier mee haha xd :lol:

denk dat er weinig house publiek tussen staat. die gaan echt niet naar qbase voor alleen wat house!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2009 20:36 

Hardtraxxer

echt vet en vernieuwend moet ik zeggen eindelijk een DJ die een keer schijt heeft en weer iets totaal anders neerzet! respect :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 01:05 

Donateur

als ik hem meer luister vind ik hem steeds vetter,!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 02:38 

Hardtraxx Veteran

Vindt het best wel een dik mixje, voor een keer dan. Hoef hem niet veel vaker te horen want het origineel (wat ook al een remix is) van Chuckie wat je al veels te vaak gehoord hebt, is gewoon saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 04:47 

Hardtraxx Elite

FRArnold schreef:
Laten we hiervan vooral geen gewoonte gaan maken!

House is voor mij totaal al niks en volgens mij wil Willem gewoon weer wat commercieler worden.
Wat meer in de aandacht bij een breder publiek, terwijl die dat helemaal niet nodig heeft.

Het is een leuk nummer hoor, maar Hardstyle is Hardstyle!!!

Wat een onzin man. Chuckie en Headhunterz kennen elkaar blijkbaar persoonlijk, en waarschijnlijk vonden ze dit, nu Chuckie op Q-Base kwam draaien, gewoon eens leuk om een keertje te doen. En dat is het ook. En niks meer.

En gasten hier hebben echt een bord voor hun kop. Wedden dat als Willem dit gewoon zelf had gemaakt, en niemand wist dat het van Chuckie was, er 50% minder negatieve reacties zouden zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 11:06 

Hardtraxx Elite

Sunboom schreef:
FRArnold schreef:

House is voor mij totaal al niks en volgens mij wil Willem gewoon weer wat commercieler worden.
Wat meer in de aandacht bij een breder publiek, terwijl die dat helemaal niet nodig heeft.

Wat een onzin man. Chuckie en Headhunterz kennen elkaar blijkbaar persoonlijk, en waarschijnlijk vonden ze dit, nu Chuckie op Q-Base kwam draaien, gewoon eens leuk om een keertje te doen. En dat is het ook. En niks meer.

En gasten hier hebben echt een bord voor hun kop. Wedden dat als Willem dit gewoon zelf had gemaakt, en niemand wist dat het van Chuckie was, er 50% minder negatieve reacties zouden zijn?

\
Dan ben ik niet met je eens, en ik denk dat ze het niet deden om dat ze het 1xtje leuk vonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 11:17 

Hardtraxx Veteran

Ze brengen het nummer niet eens uit! Waarom zou er dan weer commerciële belangen achter zitten :') ... HHZ en Chuckie hebben samen leuke remix gemaakt, waar helemaal niks mis mee is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 12:35 

Hardtraxx Elite

Just4Music schreef:
Sunboom schreef:
FRArnold schreef:

\
Dan ben ik niet met je eens, en ik denk dat ze het niet deden om dat ze het 1xtje leuk vonden

Zoals DP al zegt: als ze er commerciële belangen bij zouden hebben, zouden ze het wel uitbrengen.

Ik weet bijna zeker dat die gasten elkaar kennen. Ik was zelf op Q-Base en Willem was wel vaker gewoon backstage bij Chuckie aan het rondlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 15:05 

Hardtraxxer

Citaat:
Ik weet bijna zeker dat die gasten elkaar kennen. Ik was zelf op Q-Base en Willem was wel vaker gewoon backstage bij Chuckie aan het rondlopen.

Bovendien houd Willem van meerdere muziekstijlen :) Dus vind het ook niet verwonderlijk dat ze samen die remix hebben gemaakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 15:25 

Hardtraxxer

Mijn muzieksmaak is erg breed.

Mijn genre is en blijft Hardstyle, maar daar naast luster ik ook:

Dubstep
House/Eclectic
Hardtechno
Industrial.

Maar deze mix van house en hardstyle vind ik gewoon niet lekker. Het ligt zeker niet aan mijn muzieksmaak. Maar laat hardstyle voor wat het is en laat house voor wat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 15:26 

Hardtraxx Veteran

Simizle schreef:
Bovendien houd Willem van meerdere muziekstijlen :) Dus vind het ook niet verwonderlijk dat ze samen die remix hebben gemaakt..

Chuckie houd ook van meerde stijlen ;) Hij heeft zelfs al ooit een HS plaat gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 15:54 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Simizle schreef:

Chuckie houd ook van meerde stijlen ;) Hij heeft zelfs al ooit een HS plaat gemaakt

welke dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 15:56 

Hardtraxx Veteran

http://www.discogs.com/DJ-Chuckie-Meets ... se/1298893
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 16:05 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
http://www.discogs.com/DJ-Chuckie-Meets-Trilok-Chiren-Featuring-MC-Ambush-Never-Scared/release/1298893

Ojaaaa, die is nog best lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 16:24 

Hardtraxx Elite

Klinkt toch wel erg lekker :D Ben niet echt een grote house fanaat, soms vind ik t wel leuk om op een avondje uit t aan te horen, maar t is niet iets wat ik thuis hele dagen opzet..

vergeet niet btw dat dit al de 2e house remix van willem is he ;) Woznotwoz is een remix van een nummer van Erick Prydz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 18:42 

Hardtraxx Addict

Jor-D schreef:
Kan me zo irriteren aan dat knikkende hoofd van die Chuckie :')

+1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 20:13 

Hardtraxx Veteran

lijkt me wel vet als 1e track voor een set ofzo

vind em goed klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2009 00:12 

Hardtraxx Newbie

stop this the motherfucking remix...

en iedereen gaat opeens bewegen ipv stilstaan.
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2009 18:15 

Donateur

_dp_ schreef:
http://www.discogs.com/DJ-Chuckie-Meets-Trilok-Chiren-Featuring-MC-Ambush-Never-Scared/release/1298893

Whatthehell, dit heb ik echt nooit geweten :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 12:49 

Donateur

Milán schreef:
_dp_ schreef:

Whatthehell, dit heb ik echt nooit geweten :huh:

Had 'm wel een paar keer gehoord, maar wist niet dat die samen met Chuckie was, lekkere plaat is dat zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 14:09 

Hardtraxx Veteran

Langere versie

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 14:18 

Hardtraxx Veteran

Sorry, ben even afgeleid door Kors :loving:

Ow maarre, zo vind ik em wel beter klinken al blijf ik erbij dat dit nummer al zo onwijs uitgemolken is, dat het meteen al oud is.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen