Hahawrote:Oke daar zeg je me iets heel erg vies C-Mind![]()
zat op zulke reacties te wachtten
Hahawrote:Oke daar zeg je me iets heel erg vies C-Mind![]()
denk dat er weinig house publiek tussen staat. die gaan echt niet naar qbase voor alleen wat house!wrote:Gaaf gemaakt, ook al is het maar een DJ-Tool, je ziet het publiek ook denken, wat moeten we hier mee haha![]()
Wat een onzin man. Chuckie en Headhunterz kennen elkaar blijkbaar persoonlijk, en waarschijnlijk vonden ze dit, nu Chuckie op Q-Base kwam draaien, gewoon eens leuk om een keertje te doen. En dat is het ook. En niks meer.wrote:Laten we hiervan vooral geen gewoonte gaan maken!
House is voor mij totaal al niks en volgens mij wil Willem gewoon weer wat commercieler worden.
Wat meer in de aandacht bij een breder publiek, terwijl die dat helemaal niet nodig heeft.
Het is een leuk nummer hoor, maar Hardstyle is Hardstyle!!!
\wrote:Wat een onzin man. Chuckie en Headhunterz kennen elkaar blijkbaar persoonlijk, en waarschijnlijk vonden ze dit, nu Chuckie op Q-Base kwam draaien, gewoon eens leuk om een keertje te doen. En dat is het ook. En niks meer.wrote:Laten we hiervan vooral geen gewoonte gaan maken!
House is voor mij totaal al niks en volgens mij wil Willem gewoon weer wat commercieler worden.
Wat meer in de aandacht bij een breder publiek, terwijl die dat helemaal niet nodig heeft.
En gasten hier hebben echt een bord voor hun kop. Wedden dat als Willem dit gewoon zelf had gemaakt, en niemand wist dat het van Chuckie was, er 50% minder negatieve reacties zouden zijn?
Zoals DP al zegt: als ze er commerciële belangen bij zouden hebben, zouden ze het wel uitbrengen.wrote:\wrote:Wat een onzin man. Chuckie en Headhunterz kennen elkaar blijkbaar persoonlijk, en waarschijnlijk vonden ze dit, nu Chuckie op Q-Base kwam draaien, gewoon eens leuk om een keertje te doen. En dat is het ook. En niks meer.wrote:Laten we hiervan vooral geen gewoonte gaan maken!
En gasten hier hebben echt een bord voor hun kop. Wedden dat als Willem dit gewoon zelf had gemaakt, en niemand wist dat het van Chuckie was, er 50% minder negatieve reacties zouden zijn?
Dan ben ik niet met je eens, en ik denk dat ze het niet deden om dat ze het 1xtje leuk vonden
Bovendien houd Willem van meerdere muziekstijlenIk weet bijna zeker dat die gasten elkaar kennen. Ik was zelf op Q-Base en Willem was wel vaker gewoon backstage bij Chuckie aan het rondlopen.
Chuckie houd ook van meerde stijlenwrote: Bovendien houd Willem van meerdere muziekstijlenDus vind het ook niet verwonderlijk dat ze samen die remix hebben gemaakt..
welke dan?wrote:Chuckie houd ook van meerde stijlenwrote: Bovendien houd Willem van meerdere muziekstijlenDus vind het ook niet verwonderlijk dat ze samen die remix hebben gemaakt..
Hij heeft zelfs al ooit een HS plaat gemaakt
Ojaaaa, die is nog best lekker.wrote:http://www.discogs.com/DJ-Chuckie-Meets-Trilok-Chiren-Featuring-MC-Ambush-Never-Scared/release/1298893
+1!wrote:Kan me zo irriteren aan dat knikkende hoofd van die Chuckie :')
Whatthehell, dit heb ik echt nooit gewetenwrote:http://www.discogs.com/DJ-Chuckie-Meets-Trilok-Chiren-Featuring-MC-Ambush-Never-Scared/release/1298893
Had 'm wel een paar keer gehoord, maar wist niet dat die samen met Chuckie was, lekkere plaat is dat zeker!wrote:Whatthehell, dit heb ik echt nooit gewetenwrote:http://www.discogs.com/DJ-Chuckie-Meets-Trilok-Chiren-Featuring-MC-Ambush-Never-Scared/release/1298893