Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
2. Oke als dit dus de scene verkloot. Hoe dan? Denk je doordat als headhunterz op ultra released dat Thera, B-Front, Delete , Frequencerz, Digital Punk allemaal gaan stoppen met raw produceren of hetzelfde gaan maken als hem? Hoe kan hij in zijn eentje ooit een heel genre naar beneden halen.
En als zijn stijl je niet ligt, waarom klaag je dan uberhaupt..

Je hebt twee subgenres die naast elkaar bestaan, een artiest uit het ene subgenre spreekt een nog groter publiek aan. Volgens mij heb ik dat al eens meegemaakt, o ja, de huidige hardstyle en de early hardstyle, het was destijds ook al Headhunterz (en een aantal die hem naderhand volgden). Nee dat heeft totaal geen invloed gehad op de early producers, waarom zouden ze stoppen met early produceren? En mensen als Zany, Tatanka, Zatox, Activator, Technoboy, Isaac, The Prophet, Brennan Heart (om maar wat namen te noemen uit de early tijd) zijn ook helemaal niet meegegaan in de sound van Headhunterz.

Destijds was Headhunterz nog niet dusdanig groot om in zijn eentje zoveel invloed uit te oefenen, dus het valt niet hem alleen te verwijten, maar ook Q-dance die mede voor die koerswijziging gezorgd heeft. Tegenwoordig is de invloed van Headhunterz veel groter en het is Q-dance die het bericht als eerste naar buiten bracht. Zo somber als ik het hier stel, zie ik het zelf niet direct gebeuren, maar om te doen alsof dit op geen enkele manier effect kan hebben op ons genre is simpelweg naïef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almightyy schreef:
Overal is Hardtraxx, haattraxx of Rawhardtraxx.

En overal zijn joden geldgraaiers met een kromme neus. Uw punt? Wat anderen denken boeit toch geen fuck :P

Stinkjanus schreef:
Jullie zijn er ook allemaal grotendeels gemakkelijk ingegleden vanwege zijn toegankelijkheid.

Niet zeuren stelletje wijven, het is geen 2003 meer.

Met het grootste gedeelte van je verhaal ben ik het eens, maar hier wou ik even op ingaan. De 'toegankelijkheid' is op meerdere manieren te bereiken. Echter wordt door producers toegankelijkheid en laagdrempeligheid opgevat als simpel. En het grote publiek houdt van simpel. Het grote publiek houdt niet van boem boem boem. Dus producers maken geen boem boem boem meer, maar tok tok tak. Het grote publiek houdt van dronken tekst meezingen, dus producers stoppen er tekst in die je dronken mee kunt zingen. Enzovoort.

Meer genres hebben deze fase ondergaan. Sommigen hebben het overleefd. Veel niet. Aandacht is verslavend. Krijgt men opeens aandacht, dan wil men meestal niet hierin een stap achteruit nemen, dus gaat men stappen nemen om de aandacht te blijven houden. Inclusief de hierboven genoemde punten. Kijk hoe de mainstream (denk je even goed de betekenis van dit woord in, als hoofdstroming) door de jaren heen is veranderd. Is er nog énige link met die tijd? Verdient het nog wel dezelfde naam? Ik denk zelf van niet.

Door stappen die zijn gezet heb ik de hardstyle voor een groot gedeelte achter me gelaten. Ik weiger in hokjes te denken, een track is een track, en als hij goed is, is hij goed. Hardcore is ook niet alles, maar in dit hokje vind ik vele malen meer tracks die mij wel aanspreken. Anderen zoeken hun heil in de 'raw hardstyle', maar waar daar de aftakking van begint weet niemand.

Dit raakt erg off topic, maar ik verveel me dood tijdens dit college :P ik gun Willem het van harte, en hoopt dat hij zijn geluk uit het genre. Ik ga er vanuit dat hij blijft maken wat hij wil. Mij zal het niet meer aantrekken vrees ik, maar wie weet, ik hoop het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil hier toch nog even op reageren want ik heb er nog eens over nagedacht. Iedereen weet wel dat hardstyle niet een mainstream genre is en ik denk dat de meesten dat ook niet zouden willen. Ik in ieder geval niet. Ik vind het prima zoals het nu gaat.

Er zullen altijd artiesten zijn die met hun muziek een groter publiek willen bereiken, dit zal inhouden dat je je muziek een andere creatieve richting, dan dat je altijd gedaan hebt, op moet sturen. Een stevige rauwe plaat zal het bij het grote mainstream (top 40) publiek nooit goed doen.

Mijn vraag echter aan Willem zou zijn, waarom niet tevreden zijn met wat je nu hebt. Je hebt een grote groep liefhebbers die je muziek waarderen. Natuurlijk zijn er haters maar die zullen er altijd blijven. Ik denk dat als je je gaat focussen op een meer mainstream publiek dat dat de muziek niet ten goede komt en ik denk dat dat het laatste is wat je wilt. Tenzij je natuurlijke en enorme geldwolf bent..

En wat men zegt over de early. Ja early was leuk. Ik ben er sinds het begin bij geweest. Ik vind het niet zo erg dat hardstyle veranderd. Als het maar hardstyle blijft. Ik geniet nu nog steeds van dezelfde muziek die ik 10 jaar geleden ook al zo geweldig vond, misschien ben ik het zelf wel meer gaan waarderen omdat er zoveel variatie in zit.

Nou hier even mijn gedachtengang over dit hele gedoe. Wil je meedelen in deze discussie plaats dan even een reactie.

Ciao
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 12:56 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
jambekkie schreef:
Nog even een quote van Headhunterz: When making music is about making music and not about a road to success, there is total freedom of creativity. Maak je dus niet zo druk mensen, dat is slecht voor je hart.

Allemaal leuk en aardig, maar waarom zou je naar Ultra Records gaan als je gewoon de vrijheid wilt hebben, al helemaal als je aangeeft gewoon hardstyle te blijven maken. Daar hoef je echt niet zover voor te zoeken. De enige logische reden om te tekenen bij Ultra Music is om een groter publiek aan te spreken. En daar zit m juist. Ik hoor Headhunterz de laatste tijd alleen maar dingen roepen als muziek is het belangrijkste bla bla bla, terwijl alles er op gericht is om nog 'succesvoller' te worden. Ik geloof eerlijk gezegd niet meer zo in die toevalligheden.



Ik zou hetzelfde doen als Headhunterz. Je hebt alle vrijheid om te maken wat je wil en daarnaast zit je bij het grootste edm label van de wereld. Dan krijg je meer geld voor hetgeen wat ie al deed en wat ie wil doen. Vandaar dat ik die vergelijking met die voetbalclub mooi omschreven vind. Hij had ook een eigen label kunnen starten, maar dat zal Headhunterz vast wel overwogen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat er denk ik niet per se om dat Heady beroemder wil worden, hij ziet het denk ik gewoon als ontzettend compliment dat hij een steeds breder publiek aanspreekt. En terecht! Het is verdorie de nummer 11 dj van de wereld, en toch weet hij mij (terwijl ik over het algemeen niks van kazige hardstyle moet hebben) te boeien met zijn liveset op HB.
Ik gun het Willem van harte, en ik hoop dat hij bij zijn woorden blijft en zijn eigen muziek blijft maken. Als hij overstapt naar een ander genre, weet hij me daar misschien ook wel mee te boeien, en dat is dan toch totaal niet erg?
Aan de ene kant snap ik de heisa, maar aan de andere kant: als alle 'mainstream'- en 'dagjes'mensen Headhunterz volgen, dan blijven er toch veel meer liefhebbers over bij BFront, Thera, Solutio & The I's etc etc etc? (niet dat ik het echt zo zie, maar het is een voorbeeld...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
jambekkie schreef:
Nog even een quote van Headhunterz: When making music is about making music and not about a road to success, there is total freedom of creativity. Maak je dus niet zo druk mensen, dat is slecht voor je hart.

Allemaal leuk en aardig, maar waarom zou je naar Ultra Records gaan als je gewoon de vrijheid wilt hebben, al helemaal als je aangeeft gewoon hardstyle te blijven maken. Daar hoef je echt niet zover voor te zoeken. De enige logische reden om te tekenen bij Ultra Music is om een groter publiek aan te spreken. En daar zit m juist. Ik hoor Headhunterz de laatste tijd alleen maar dingen roepen als muziek is het belangrijkste bla bla bla, terwijl alles er op gericht is om nog 'succesvoller' te worden. Ik geloof eerlijk gezegd niet meer zo in die toevalligheden.


Precies dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Het gaat er denk ik niet per se om dat Heady beroemder wil worden, hij ziet het denk ik gewoon als ontzettend compliment dat hij een steeds breder publiek aanspreekt. En terecht! Het is verdorie de nummer 11 dj van de wereld, en toch weet hij mij (terwijl ik over het algemeen niks van kazige hardstyle moet hebben) te boeien met zijn liveset op HB.
Ik gun het Willem van harte, en ik hoop dat hij bij zijn woorden blijft en zijn eigen muziek blijft maken. Als hij overstapt naar een ander genre, weet hij me daar misschien ook wel mee te boeien, en dat is dan toch totaal niet erg?
Aan de ene kant snap ik de heisa, maar aan de andere kant: als alle 'mainstream'- en 'dagjes'mensen Headhunterz volgen, dan blijven er toch veel meer liefhebbers over bij BFront, Thera, Solutio & The I's etc etc etc? (niet dat ik het echt zo zie, maar het is een voorbeeld...)

Gelukkig spelen de organisaties ook in op de liefhebbers en niet op de dagjesmensen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:44 
 
Hardtraxx Addict

Almightyy schreef:
Een voorbeeld van hoe iemand reageert op dit bericht.

Citaat:
Mate. I now have ZERO respect for you
You are basically the next Showtek. And it's fucking disgusting.
Change your fucking name to some shit cunt house name and never produce under Headhunterz again. So that we can AT LEAST be almost happy to say, "I like Headhunterz", not "Headhunterz old tracks were the absolute shit. But hes now a fuck wit that follows the money."
You have started the end of HARDstyle.
It was OUR genre, OUR music, OUR everything.
CONGRAD-U-FUCKING-LATIONS Willem.


Dit is toch veruit belachelijk?


Ik wens Willem het allerbeste toe. Als iemand het verdient, is hij het wel.


Haha dat je dat uberhaupt serieus neemt.

Maakt mij allemaal niet zo uit. Heb Headhunterz altijd goed gevonden en vind hem nu ook nog goed, zijn producties zijn orgineel en altijd wel goed, ik heb ook liever de oude HHZ maar tijden veranderen en muziek ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:04 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
jambekkie schreef:
Nog even een quote van Headhunterz: When making music is about making music and not about a road to success, there is total freedom of creativity. Maak je dus niet zo druk mensen, dat is slecht voor je hart.

Allemaal leuk en aardig, maar waarom zou je naar Ultra Records gaan als je gewoon de vrijheid wilt hebben, al helemaal als je aangeeft gewoon hardstyle te blijven maken. Daar hoef je echt niet zover voor te zoeken. De enige logische reden om te tekenen bij Ultra Music is om een groter publiek aan te spreken. En daar zit m juist. Ik hoor Headhunterz de laatste tijd alleen maar dingen roepen als muziek is het belangrijkste bla bla bla, terwijl alles er op gericht is om nog 'succesvoller' te worden. Ik geloof eerlijk gezegd niet meer zo in die toevalligheden.

Nou en dan bereikt hij dus een groter publiek met datgene wat hij maakt en volledige muzikale vrijheid. Wat is hier dan zo slecht aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:22 
 
Hardtraxx Elite

Mooi voor hem. Al hield ik toch iets meer van de oude Heady.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zolang zijn muziek niet minder wordt en de platen niet eeuwen blijven liggen, maakt het mij weinig uit bij welk label hij zit. Probleem lijkt mij echter dat er nu nog meer mensen de hardstyle binnenkomen, omdat ze denken dat het 'stoer' is als je hardstyle luistert. Dit is uiteraard al lang bezig, maar ik denk dat dit voor een stroomversnelling kan zorgen.

(Waar zijn de tijden dat iedereen om je heen vond dat je naar 'teringherrie' luisterde...)

Hoe dan ook: Willem verdient zo'n grote deal wel imo, gefelicteerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Lyst schreef:
jambekkie schreef:
Nog even een quote van Headhunterz: When making music is about making music and not about a road to success, there is total freedom of creativity. Maak je dus niet zo druk mensen, dat is slecht voor je hart.

Allemaal leuk en aardig, maar waarom zou je naar Ultra Records gaan als je gewoon de vrijheid wilt hebben, al helemaal als je aangeeft gewoon hardstyle te blijven maken. Daar hoef je echt niet zover voor te zoeken. De enige logische reden om te tekenen bij Ultra Music is om een groter publiek aan te spreken. En daar zit m juist. Ik hoor Headhunterz de laatste tijd alleen maar dingen roepen als muziek is het belangrijkste bla bla bla, terwijl alles er op gericht is om nog 'succesvoller' te worden. Ik geloof eerlijk gezegd niet meer zo in die toevalligheden.

Nou en dan bereikt hij dus een groter publiek met datgene wat hij maakt en volledige muzikale vrijheid. Wat is hier dan zo slecht aan?

Naja ik ga die discussie over breder publiek niet voor de honderdste keer voeren, maar het ging mij er om dat hij wat anders roept dan dat hij doet. Hij praat iedereen gewoon naar de mond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Naja ik ga die discussie over breder publiek niet voor de honderdste keer voeren


Jammer! ik was wel benieuwd, ik heb de 99 vorige keren namelijk gemist :cry:


Ontopic: Leuk voor Headhandtas, benieuwd wat voor nummers die gaat maken!
Volgende nieuwtje plz ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:48 
 

Ik ben altijd blij als ik Lyst zie posten, dan hoef ik niet meer naar de bibliotheek

Maar hij heeft wel een punt, ben benieuwd hoe het verder zal gaan met Heady bij dat label, wens hem iig succes. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd, u staat in mijn sig! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 10:01 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Ik ben altijd blij als ik Lyst zie posten, dan hoef ik niet meer naar de bibliotheek

Maar hij heeft wel een punt, ben benieuwd hoe het verder zal gaan met Heady bij dat label, wens hem iig succes. ^^


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Zolang zijn muziek niet minder wordt en de platen niet eeuwen blijven liggen, maakt het mij weinig uit bij welk label hij zit. Probleem lijkt mij echter dat er nu nog meer mensen de hardstyle binnenkomen, omdat ze denken dat het 'stoer' is als je hardstyle luistert. Dit is uiteraard al lang bezig, maar ik denk dat dit voor een stroomversnelling kan zorgen.

(Waar zijn de tijden dat iedereen om je heen vond dat je naar 'teringherrie' luisterde...)

Hoe dan ook: Willem verdient zo'n grote deal wel imo, gefelicteerd ;)

das anders hier nog steeds het geval hoor xd behalve met nummers als live the moment, dj ease my mind, LMM of YoS :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Naja ik ga die discussie over breder publiek niet voor de honderdste keer voeren, maar het ging mij er om dat hij wat anders roept dan dat hij doet. Hij praat iedereen gewoon naar de mond.

Ik heb je het al zo vaak gezegd, de wereld van muziek is niet zo zwart/wit als jij het blijkbaar ziet. Liefde voor muziek staat volgens jou lijnrecht tegenover succes als ik je comments zo lees. Naar mijn idee staat passie voor muziek en succes iig niet lijnrecht tegenover elkaar, maar ligt in elkaars verlengde. Als je echte passie hebt voor hetgeen wat je doet, zal succes hieruit vanzelf volgen.

Persoonlijk denk ik dat HHZ weldegelijk produceert vanuit zijn passie voor muziek. Dat hij nu naar Ultra Music gaat wil niet zeggen dat hij dit aan de kant schuift, en alleen maar gaat maken wat het grote publiek buiten de hardstyle scene leuk vind, puur om zoveel mogelijk platen te verkopen. Een move naar een label als Ultra Music zet deuren open die eerder altijd dicht bleven. Samenwerken met bepaalde artiesten, zangers/zangeressen en nieuwe events op kunnen zoeken, dat soort dingen. Ik kan me namelijk best voorstellen dat je na tig keer op de grootste Hardstyle festivals e.d. te hebben gestaan, ook wel is op zoek wil naar een nieuwe uitdaging!

Blijkbaar de regel hier in de HS scene.. Je moet al je tijd in de muziek stoppen, je passie en alles erin steken, maar o wee als je er geld mee verdient!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Lyst schreef:
Naja ik ga die discussie over breder publiek niet voor de honderdste keer voeren, maar het ging mij er om dat hij wat anders roept dan dat hij doet. Hij praat iedereen gewoon naar de mond.

Ik heb je het al zo vaak gezegd, de wereld van muziek is niet zo zwart/wit als jij het blijkbaar ziet. Liefde voor muziek staat volgens jou lijnrecht tegenover succes als ik je comments zo lees. Naar mijn idee staat passie voor muziek en succes iig niet lijnrecht tegenover elkaar, maar ligt in elkaars verlengde. Als je echte passie hebt voor hetgeen wat je doet, zal succes hieruit vanzelf volgen.

Persoonlijk denk ik dat HHZ weldegelijk produceert vanuit zijn passie voor muziek. Dat hij nu naar Ultra Music gaat wil niet zeggen dat hij dit aan de kant schuift, en alleen maar gaat maken wat het grote publiek buiten de hardstyle scene leuk vind, puur om zoveel mogelijk platen te verkopen. Een move naar een label als Ultra Music zet deuren open die eerder altijd dicht bleven. Samenwerken met bepaalde artiesten, zangers/zangeressen en nieuwe events op kunnen zoeken, dat soort dingen. Ik kan me namelijk best voorstellen dat je na tig keer op de grootste Hardstyle festivals e.d. te hebben gestaan, ook wel is op zoek wil naar een nieuwe uitdaging!

Blijkbaar de regel hier in de HS scene.. Je moet al je tijd in de muziek stoppen, je passie en alles erin steken, maar o wee als je er geld mee verdient!


Je doet nu net of headhunterz niet goed geld verdiende bij scantraxx. Ik snap overigens je verhaal wel en ben het grotendeels ook met je eens. Het zet deuren open die eerder gesloten bleven. Zolang hij z'n sound maar niet zodanig aanpast voor de mainstream vind ik het prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 19:20 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
jambekkie schreef:
Nog even een quote van Headhunterz: When making music is about making music and not about a road to success, there is total freedom of creativity. Maak je dus niet zo druk mensen, dat is slecht voor je hart.

Allemaal leuk en aardig, maar waarom zou je naar Ultra Records gaan als je gewoon de vrijheid wilt hebben, al helemaal als je aangeeft gewoon hardstyle te blijven maken. Daar hoef je echt niet zover voor te zoeken. De enige logische reden om te tekenen bij Ultra Music is om een groter publiek aan te spreken. En daar zit m juist. Ik hoor Headhunterz de laatste tijd alleen maar dingen roepen als muziek is het belangrijkste bla bla bla, terwijl alles er op gericht is om nog 'succesvoller' te worden. Ik geloof eerlijk gezegd niet meer zo in die toevalligheden.


Misschien maakt zo'n deal ook andere stappen in zijn carriere mogelijk die ook om de muziek draaien? Jij ziet altijd alleen maar alles in een negatief daglicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 12:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het staat niet lijnrecht tegen over elkaar, maar zodra je je bezig gaat houden met het succes aspect, heeft dat invloed op het ander. Des te meer je bezig bent met succesvol worden, des te meer je je muziek aanpast op de vraag en des te minder de muziek vanuit jezelf komt. Uiteraard moet je nog wel achter je muziek staan, anders houd je het vaak niet vol. Des te minder je je bezig houdt met wat het publiek wil des te meer "freedom of creativity" je inderdaad hebt, wat dat betreft klopt het wel wat hij zegt. Dat wil niet zeggen dat je daarmee geen geld mag verdienen of beroemd mee mag worden. Het moet alleen een gevolg zijn en geen soort van strategie.

Ik geloof niet dat de grootste artiesten van elke scene zich heel weinig of zelfs totaal niet bezig houden met het succesaspect. Artiesten als bijvoorbeeld Afrojack zeggen letterlijk dat ze produceren wat het publiek wil horen. Geck-o bijvoorbeeld daarentegen maakt een plaat als It's What We Are, die behoorlijk aansloeg bij een groot publiek, maar maakt daarna ook gewoon weer een plaat als Thoughts Lately, die door hooguit enkele tientallen mensen gewaardeerd wordt. En daar zie je dan ook het "freedom of creativity" terug, gezien de platen totaal, maar dan ook echt totaal niet op elkaar lijken. Ik zie Headhunterz eerlijk gezegd geen kwalitatief prima plaat uitbrengen die hooguit 50 mensen mooi zullen vinden. Noch zie ik dergelijke freedom of creativity terugkomen in zijn tracks, gezien ze echt niet veel verschillen van elkaar noch van de andere platen die uitkomen. Is het een 'gebrek' (als in minder) aan creativiteit of is hij teveel bezig met hoe hij succesvol blijft/nog succesvoller wordt? Zeg het maar. En voor de mensen die vinden dat het niet erg is dat hij zich daarmee bezig houdt, daar gaat het niet om, het gaat er om dat hij iets anders zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien was hij tot nu toe wel gebonden aan een bepaalde stijl/ richting en gaat hij nu naar EDM om totaal vrij te zijn in wat hij doet?
Lyst schreef:
Ik zie Headhunterz eerlijk gezegd geen kwalitatief prima plaat uitbrengen die hooguit 50 mensen mooi zullen vinden.

Wat dacht je van Shilo - The Constant bijvoorbeeld (eigenlijk gewoon het hele Shilo project)?
Dat hoeven mensen ook niet vet te vinden.


Tevens heeft Headhunterz natuurlijk een veeeel breder publiek, wat er ook voor zorgt dat meer mensen (met uiteenlopende smaken) de plaat vet zullen vinden. Die vergelijking vind ik niet zo best van je eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 13:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hij zegt dat hij Hardstyle blijft maken, en de laatste +- 5 platen zijn gemaakt toen hij al bij scantraxx weg was, mocht scantraxx zijn vrijheid al beperkt hebben.
Ik heb weinig verstand van House, maar is House niet juist een genre met een nog groter publiek?
En ik denk eerlijk gezegd dat als je Thoughts Lately aan het Headhunterz publiek laat horen dat er zeker relatief gezien er minder mensen zijn die deze plaat kunnen waarderen en ik denk zelfs dat dat absoluut gezien zelfs ook het geval is. Maar ik wil het gerust opschalen naar 500 mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hij zegt dat hij Hardstyle blijft maken, en de laatste +- 5 platen zijn gemaakt toen hij al bij scantraxx weg was, mocht scantraxx zijn vrijheid al beperkt hebben.
Ik heb weinig verstand van House, maar is House niet juist een genre met een nog groter publiek?
En ik denk eerlijk gezegd dat als je Thoughts Lately aan het Headhunterz publiek laat horen dat er zeker relatief gezien er minder mensen zijn die deze plaat kunnen waarderen en ik denk zelfs dat dat absoluut gezien zelfs ook het geval is. Maar ik wil het gerust opschalen naar 500 mensen.

Waarom heb je een probleem met platen die een grote groep mensen goed vinden? :/ Of ze nu kwalitatief gezien goed geproduceerd zijn of niet, als een massa ze goed vindt heb jij er commentaar op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik heb weinig verstand van House, maar is House niet juist een genre met een nog groter publiek?

Is best wel een vaag plaatje hoor die The Constant. Beetje eentonig en niet echt mainstream naar mijn mening.
Dus als je zo gaat beredeneren dan kan ik je ook zeggen dat filmmuziek (waar ik Thoughts Lately een beetje onder kan plaatsen) een groot publiek heeft :P
Natuurlijk niet echt eerlijk, maar ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel.

Lyst schreef:
En ik denk eerlijk gezegd dat als je Thoughts Lately aan het Headhunterz publiek laat horen dat er zeker relatief gezien er minder mensen zijn die deze plaat kunnen waarderen en ik denk zelfs dat dat absoluut gezien zelfs ook het geval is. Maar ik wil het gerust opschalen naar 500 mensen.

Heb je wel gelijk in, Thoughts Lately is ook wel echt een vage track natuurlijk.
Maar het ging mij meer om het deel van Headhunterz wat je aankaartte.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen