Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

FranseNickMan schreef:
Niet dat ik een fan ben van zijn muziek, totaal niet, maar ik waardeer het wel, en kan er ook goed naar luisteren.

Oke man :thumbup:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Het zal me worst wezen bij welk label hhz zit.

Inderdaad, wat een heisa er omheen zeg ..

Lenny schreef:
Dit is gewoon een geweldige deal die hardstyle groter gaat maken in de wereld.

En dan doel je op?

jordifcg schreef:
Snap dat dit een grote stap is voor hem. Als hij meer zijn creativiteit kwijt kan bij ultra kan dat alleen positieve gevolgen hebben voor zijn platen.

Als een label je vrijheid beperkt weet je dit toch op voorhand? Het lijkt me toch dat dit besproken wordt? Met andere woorden je weet wat je (niet)mag om het zo te stellen? Beetje "onzin" om dan te zeggen dat hij daar wel zijn creativiteit kwijt kan. Daarvoor hoeft hij niet naar een house/trance/.. label te gaan. Er zijn zat labels die hem graag willen signeren lijkt me zo.

In ieder geval,
Jurheinen schreef:
Wens hem veel succes daar en we zien wel wat de toekomst brengt :)
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd wat hij nu gaat produceren en hoop dat hij aan zijn woord houdt en Hardstyle blijft maken.

Ik wens hem veel succes bij Ultra!
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 12:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

FranseNickMan schreef:
En voor de doemdenkers en haters onder ons hier. Fuck off, hardstyle is ons leven en dat pakt niemand ons af!

Net als niemand early hardstyle destijds van ons afpakte zeker. Het interesseert me eerlijk gezegd allemaal niets meer. Maar de naïviteit, het wegkijken en vervolgens andere mensen wegzetten als haters. Ik gun het je gewoon dat jouw muziek ook van je af wordt gepakt. Eens kijken wie je dan nog haters en doemdenkers noemt.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Dit is gewoon een geweldige deal die hardstyle groter gaat maken in de wereld.

En dan doel je op?

-------------------
Feesten die in Amerika kunnen worden georganiseerd. Q-dance, zal daar heus binnenkort als het goed gaat en aanslaat wel met een feest komen hoor. Ze hebben nu een stage op EDC, dat zal ik in de toekomst alleen maar meer worden, gok ik.
En volgens mij zijn er weinig Amerikaanse producers in de hardstyle wereld, als dat ook aanslaat daar hebben we veel meer veelzijdigheid in de scene.

Hardstyle is een onderdeel van muziek, en muziek is een onderdeel van ons leven.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
FranseNickMan schreef:
En voor de doemdenkers en haters onder ons hier. Fuck off, hardstyle is ons leven en dat pakt niemand ons af!

Net als niemand early hardstyle destijds van ons afpakte zeker. Het interesseert me eerlijk gezegd allemaal niets meer. Maar de naïviteit, het wegkijken en vervolgens andere mensen wegzetten als haters. Ik gun het je gewoon dat jouw muziek ook van je af wordt gepakt. Eens kijken wie je dan nog haters en doemdenkers noemt.


Fuck Yeah!
Oprotten!
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
FranseNickMan schreef:
En voor de doemdenkers en haters onder ons hier. Fuck off, hardstyle is ons leven en dat pakt niemand ons af!

Net als niemand early hardstyle destijds van ons afpakte zeker. Het interesseert me eerlijk gezegd allemaal niets meer. Maar de naïviteit, het wegkijken en vervolgens andere mensen wegzetten als haters. Ik gun het je gewoon dat jouw muziek ook van je af wordt gepakt. Eens kijken wie je dan nog haters en doemdenkers noemt.

Helaas voor jou gaat de huidige hardstyle-scene niet meer dood zoals early dat wel ging :D

Leuk voor Headhunterz, het zal qua producties denk ik vrij weinig uitmaken dan wat we van hem gewend zijn de laatste tijd. Zijn muziek is toegankelijk maar alles behalve slecht. Prima zet want Scantraxx is al een tijdje dood.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100 kleine stapjes maken samen toch een enorme sprong. Dit is weer zo'n klein stapje. Ik ben daarom kritisch en vrees ook voor een verdere uitmelking van onze scene. Toch gun ik Willem zijn succes, omdat ik weet dat hij dit op eigen kracht heeft bereikt, en omdat hij een skilled DJ en producer is. Er zijn maar heel weinig artiesten binnen onze scene van wie ik dat kan zeggen.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 16:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik gun het je gewoon dat jouw muziek ook van je af wordt gepakt.


:')

OT: Feli Willem! Ben benieuwd hoe ver je gaat komen met je grenzeloze ambitie.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Huh? Leven jullie/jij nog?
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Huh? Leven jullie/jij nog?


Nee we leven allemaal in een en dezelfde droom.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jaspervm schreef:
Maar blijft die nou nog wel hardstyle maken of gaat die alleen nog maar House muziek maken?


Ik hoop het!

jaspervm schreef:
Blijft die ook nog doorgaan met Hard With Style?


Ik hoop het niet!
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
jaspervm schreef:
Blijft die ook nog doorgaan met Hard With Style?


Ik hoop het niet!


:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super vet dat hij daar heen gaat!

alsof de rest van de wereld niet de vette hardstyle sound from holland mag horen!

Goed bezig heady :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
chicken schreef:
Huh? Leven jullie/jij nog?


Nee we leven allemaal in een en dezelfde droom.

Verklaart een hoop...
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kan mij eigelijk ook weinig schelen bij welk label hij zit, zolang hij de muziek maar speelt die bij een bepaald feest passen. Als hij op een housefeest al die remixen gaat draaien prima, maar draai op een hardstylefeest dan ook gewoon de echte hardstyleplaten waar het publiek voor komt
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

1. Ultra is geen "house label". Is een universeel EDM label dat nu hardstyle er aan toevoegt. Ultra released, House, Electro, Techno, Trance, Dubstep e.d. dus dat iedereen het in een house hokje plaatst is gewoon liegen en generaliseren om je punt te halen.

2. Oke als dit dus de scene verkloot. Hoe dan? Denk je doordat als headhunterz op ultra released dat Thera, B-Front, Delete , Frequencerz, Digital Punk allemaal gaan stoppen met raw produceren of hetzelfde gaan maken als hem? Hoe kan hij in zijn eentje ooit een heel genre naar beneden halen.
En als zijn stijl je niet ligt, waarom klaag je dan uberhaupt..

3. Voordat hij op dat label zat maakte hij precies hetzelfde als hij daar gaat maken. (Denk maar aan de tracks van hem die nog niet uit zijn)

Dus dit is weer nutteloos gezeik op hem om internetaandacht te krijgen en om stoer te zijn omdat je met de groep meegaat
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:16 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind die kritiek op Headhunterz en op hardstyle echt behoorlijk jammer. Dit gaat er zo niet beter op worden. Jullie moeten meer genieten van de muziek en accepteren dat niet iedereen muziek maakt zoals jij en ik dat willen. Dat kan gewoon niet.

Wat Headhunterz betreft, hij heeft zoveel passie voor wat hij doet en zoveel liefde voor de muziek, dat zie je aan alle kanten. Hij doet gewoon zijn ding en dat is muziek maken zoals HIJ dat zelf WIL. Hij zegt zelf dat hij daar de volledige creatieve vrijheid krijgt om muziek te maken, daar kan helemaal niets mis mee zijn... Daarnaast zegt hij ook dit: It is my vision and my joy to be able to stay true to Hardstyle, but what is even more important: To stay true to myself.

Even teletubbietaal voor de kleuters onder ons; zolang hij hardstyle wil gaan maken, blijft ie hardstyle maken. Zolang hij iets anders wil gaan doen, dan gaat ie iets anders doen, en of dat nou hardstyle produceren is of niet, hij staat zelf achter zijn beslissing en daar mag je eigenlijk helemaal geen kritiek op hebben.

Nog even een quote van Headhunterz: When making music is about making music and not about a road to success, there is total freedom of creativity. Maak je dus niet zo druk mensen, dat is slecht voor je hart.

Ohja, betreft dat verhaaltje over de voetbalclub, dat is zo waar xd
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:16 
 
Hardtraxx Elite

En Broken Balance, die slaat de spijker op zijn kop. EDM, electronic dance music. Ultra Music maakt het label gewoon compleet door er hardstyle aan toe te voegen. Headhunterz als nummer 11 van de wereld, hoort daar gewoon bij. Ben echt super blij voor die jongen, ik gun het hem! :)
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:52 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Dus dit is weer nutteloos gezeik op hem om internetaandacht te krijgen en om stoer te zijn omdat je met de groep meegaat


1 zin die alles perfect samenvat.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2013 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

Grappig dat Hardtraxx berucht is om anti-mainstream, maar we vervolgens wel het meest genuanceerd lijken als het om dit bericht gaat. :P
Bericht Geplaatst op 07 feb 2013 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Grappig dat Hardtraxx berucht is om anti-mainstream, maar we vervolgens wel het meest genuanceerd lijken als het om dit bericht gaat. :P

Anti-mainstream vind ik dan ook zwaar misplaatst, ik zou het liever kritisch willen noemen. Maar ja, veel weten het verschil niet eens.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2013 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zeg ook niet dat het zo is, maar in mijn omgeving bijvoorbeeld wordt Hardtraxx nog steeds zo gezien. :P
Bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:09 
 
Hardtraxxer

Als ik Headhunterz was had ik die kans ook gepakt. Op een label zitten met Steve Aoki, Axwell, Calvin Harris, Deadmau5 en David Guetta is gewoon een droom. Ook zij hebben allemaal een eigen stijl en die is ook niet veranderd. Bovendien kan hij een extra flinke dot geld verdienen, ga maar eens ontkennen dat dat voor jullie ook niet interessant is. Ten slotte is het toch goed? Hardstyle wordt steeds groter en groter. Het spectrum groeit en groeit. Jullie zijn er ook allemaal grotendeels gemakkelijk ingegleden vanwege zijn toegankelijkheid.

Niet zeuren stelletje wijven, het is geen 2003 meer.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Nog even een quote van Headhunterz: When making music is about making music and not about a road to success, there is total freedom of creativity. Maak je dus niet zo druk mensen, dat is slecht voor je hart.

Allemaal leuk en aardig, maar waarom zou je naar Ultra Records gaan als je gewoon de vrijheid wilt hebben, al helemaal als je aangeeft gewoon hardstyle te blijven maken. Daar hoef je echt niet zover voor te zoeken. De enige logische reden om te tekenen bij Ultra Music is om een groter publiek aan te spreken. En daar zit m juist. Ik hoor Headhunterz de laatste tijd alleen maar dingen roepen als muziek is het belangrijkste bla bla bla, terwijl alles er op gericht is om nog 'succesvoller' te worden. Ik geloof eerlijk gezegd niet meer zo in die toevalligheden.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen