Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nogmaals.

Ultra is geen house label -.-
Maar een globaal (hard)dance label.

Als mij zo iets werd aangeboden waarbij ik meer geld verdien en meer publiek kon bereiken maar nog steeds mijn vrijheid hield om te maken wat ik wou, zou ik het ook direct signeren.

Je moet wel een half brein hebben om dat niet te accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 15:31 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Het staat niet lijnrecht tegen over elkaar, maar zodra je je bezig gaat houden met het succes aspect, heeft dat invloed op het ander. Des te meer je bezig bent met succesvol worden, des te meer je je muziek aanpast op de vraag en des te minder de muziek vanuit jezelf komt. Uiteraard moet je nog wel achter je muziek staan, anders houd je het vaak niet vol. Des te minder je je bezig houdt met wat het publiek wil des te meer "freedom of creativity" je inderdaad hebt, wat dat betreft klopt het wel wat hij zegt. Dat wil niet zeggen dat je daarmee geen geld mag verdienen of beroemd mee mag worden. Het moet alleen een gevolg zijn en geen soort van strategie.

Ik geloof niet dat de grootste artiesten van elke scene zich heel weinig of zelfs totaal niet bezig houden met het succesaspect. Artiesten als bijvoorbeeld Afrojack zeggen letterlijk dat ze produceren wat het publiek wil horen. Geck-o bijvoorbeeld daarentegen maakt een plaat als It's What We Are, die behoorlijk aansloeg bij een groot publiek, maar maakt daarna ook gewoon weer een plaat als Thoughts Lately, die door hooguit enkele tientallen mensen gewaardeerd wordt. En daar zie je dan ook het "freedom of creativity" terug, gezien de platen totaal, maar dan ook echt totaal niet op elkaar lijken. Ik zie Headhunterz eerlijk gezegd geen kwalitatief prima plaat uitbrengen die hooguit 50 mensen mooi zullen vinden. Noch zie ik dergelijke freedom of creativity terugkomen in zijn tracks, gezien ze echt niet veel verschillen van elkaar noch van de andere platen die uitkomen. Is het een 'gebrek' (als in minder) aan creativiteit of is hij teveel bezig met hoe hij succesvol blijft/nog succesvoller wordt? Zeg het maar. En voor de mensen die vinden dat het niet erg is dat hij zich daarmee bezig houdt, daar gaat het niet om, het gaat er om dat hij iets anders zegt.


Je manier van denken vind ik af en toe toch echt krom. Je kan de intentie van een artiest niet afleiden uit het succes van een plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 15:03 
 
Hardtraxx Elite

Is die weg bij scantraxx is het nog niet goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het eigenlijk wel een mooie zet voor Headhunterz. Hij heeft zelf al aangegeven dat hij volledig op Hardstyle blijft richten. De kwaliteit van zijn tracks is nog steeds goed, dus ik gok dat het wel goed komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 19:54 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Nogmaals.

Ultra is geen house label -.-
Maar een globaal (hard)dance label.

Als mij zo iets werd aangeboden waarbij ik meer geld verdien en meer publiek kon bereiken maar nog steeds mijn vrijheid hield om te maken wat ik wou, zou ik het ook direct signeren.

Je moet wel een half brein hebben om dat niet te accepteren.

+1.
Headhunterz maakt hier een goeie stap voor zijn eigen carrière en ook al zo headhunterz nu platen producen die meer zijn gemaakt voor de radio, het betekent niet dat elke hardstyle producer nog commerciëler gaat producen/draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fortrayz schreef:
het betekent niet dat elke hardstyle producer nog commerciëler gaat producen/draaien.

Vast niet elke, maar een gedeelte van de bekende garde gaat dan HHZ wel achter na...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 20:49 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Fortrayz schreef:
het betekent niet dat elke hardstyle producer nog commerciëler gaat producen/draaien.

Vast niet elke, maar een gedeelte van de bekende garde gaat dan HHZ wel achter na...

Zeker, en dat is juist wat mij zorgen maakt. Schapen gedrag :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Noch zie ik dergelijke freedom of creativity terugkomen in zijn tracks, gezien ze echt niet veel verschillen van elkaar noch van de andere platen die uitkomen. Is het een 'gebrek' (als in minder) aan creativiteit of is hij teveel bezig met hoe hij succesvol blijft/nog succesvoller wordt? Zeg het maar.


Freedom of creativity - vrijheid om datgene te produceren waar hij achter staat en zich goed bij voelt.

Een artiest is ook gewoon een mens met een persoonlijke smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 23:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
patrickjeb schreef:
Fortrayz schreef:
het betekent niet dat elke hardstyle producer nog commerciëler gaat producen/draaien.

Vast niet elke, maar een gedeelte van de bekende garde gaat dan HHZ wel achter na...

Zeker, en dat is juist wat mij zorgen maakt. Schapen gedrag :thumbdown:


De meeste mensen hier en op de andere social media vertonen juist schapengedrag door mee te gaan met de stoere boyz die rare claims neerleggen over headhunterz, terwijl het bewijs van het tegenovergestelde voor ze ligt. (Nummers die nog moeten worden gereleased van hhz, de artiesten en release diversiteit van ultra e.d. , dingen die notabene door hemzelf worden gezegd e.d.)

Wat hebben hun? rare complot theorietjes, zeggen dat hij puur voor de massa nummers maakt zonder na te gaan dat hij gewoon hardstyle maakt wat hij mooi vind, en dan claimen dat niemand dat kan mooi vinden bewijst nog meer een bord voor diegenen hun hoofd.

Als schapen met verkeersborden, ik irriteer me meer daaraan dan dat headhunterz hier en daar is een house remix maakt, wat naar mijn mening elke keer nog goeie remixen waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 23:22 
 
Hardtraxx Elite

Zelfs Laidback Luke staat het toe om hardstyle te releasen op zijn label, zolang hij het goede muziek vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 12:12 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen:

Eerst horen, dan geloven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Oome Willem weet ook heus wel dat hij met wat meer House remixjes zo een nieuwe M5 voor zijn deur heeft staan..
Tsjah en als je dan 'toevallig' tekent bij een nogal bekend House/Dance label, dan krijg je het eerder voor elkaar om dit soort in elkaar geflanste trackjes op de markt te brengen.. >.<

En ja een trackje ala Reignite en half Hardtraxx ligt weer aan zijn voeten..

Maarja:

Ox_Ite schreef:
Eerst horen, dan geloven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 00:12 
 
Hardtraxx Addict

Destination schreef:
Oome Willem weet ook heus wel dat hij met wat meer House remixjes zo een nieuwe M5 voor zijn deur heeft staan..
Tsjah en als je dan 'toevallig' tekent bij een nogal bekend House/Dance label, dan krijg je het eerder voor elkaar om dit soort in elkaar geflanste trackjes op de markt te brengen.. >.<

En ja een trackje ala Reignite en half Hardtraxx ligt weer aan zijn voeten..

Maarja:

Ox_Ite schreef:
Eerst horen, dan geloven ;)


In elkaar geflanste trackjes? De tracks zitten gewoon goed in elkaar vind ik. Ze passen ook precies in zijn stijl. Het is niet dat hij nu ineens iets totaal anders doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 05:37 
 
Hardtraxxer

een melodie als life beyond earth zullen we nooit meer waarnemen :cry:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen