Trapcode form of niet?wrote:Klopt, dat is gewoon een voorgemaakt effectje voor After Effects
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Correctwrote:Trapcode form of niet?wrote:Klopt, dat is gewoon een voorgemaakt effectje voor After Effects
Ook gebruikt voor m'n eigen logo en een vriend heeft dat ook gebruikt voor prominent events.wrote:Correctwrote:Trapcode form of niet?wrote:Klopt, dat is gewoon een voorgemaakt effectje voor After Effects
Algemeen maar effectief
Ik heb het tijdens Thrillogy al gevraagd maaare: Hoe staat het ermee? Hoever zijn we, wat gaat er nog gebeuren en waarneer in de deadline??
Verwacht episode 2 volgende week, en in november komt ook Episode 3 
Waar episode 3 over gaat houden we nog even geheim, ook hebben we nog heel veel leuke dingen voor wat later
Waar episode 3 over gaat houden we nog even geheim, ook hebben we nog heel veel leuke dingen voor wat later
wrote:wrote:Erg benieuwd naar!
Ook benieuwd. Ik wil wel even wat kwijt. Het meerendeel van de hardtraxxers zit hier voor de hardstyle maar de site wordt niet als dusdanig 'verkocht', toch? Het lijkt mij dan ook leuk als jullie ook iets met de andere twee vertegenwoordigde stijlen doen. Die secties zijn misschien dan niet zo actief, dus misschien kun je ze wat actiever maken door er wat filmpjes aan te besteden. 
misschien warwn jullie dit al van plan, maar ik wou t gewoon even kwijt.
wrote:wrote:wrote:Erg benieuwd naar!
Ben benieuwd!wrote:Verwacht episode 2 volgende week, en in november komt ook Episode 3
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Kom maar op 
Momenteel zijn hier nog geen plannen voor. Wel bedankt voor je tip!wrote:Ook benieuwd. Ik wil wel even wat kwijt. Het meerendeel van de hardtraxxers zit hier voor de hardstyle maar de site wordt niet als dusdanig 'verkocht', toch? Het lijkt mij dan ook leuk als jullie ook iets met de andere twee vertegenwoordigde stijlen doen. Die secties zijn misschien dan niet zo actief, dus misschien kun je ze wat actiever maken door er wat filmpjes aan te besteden.
-
E
nou???wrote:Verwacht episode 2 volgende week, en in november komt ook Episode 3
Week is net begonnen
Maar handiger is dat Tek hier geen uitspraken over doet totdat de Ep pas echt af is. Want dat is ie dus nog niet 
Zelfde geldt voor Ep 3.
Beide komen wanneer ze klaar zijn. Nog geen ETA, alleen: zo snel mogelijk
Zelfde geldt voor Ep 3.
Beide komen wanneer ze klaar zijn. Nog geen ETA, alleen: zo snel mogelijk
Haaaaaaai isss enthousiast tralalallalala
Nu bijna afgelopen. Haha.wrote:Week is net begonnen![]()
-
Z
Nieuwe week. 
Benieuwd wat we eerder gaan zien, de terug keer van René van der Gijp bij VI of de volgende aflevering. 
Hahaha. Het zal er om spannen!wrote:Benieuwd wat we eerder gaan zien, de terug keer van René van der Gijp bij VI of de volgende aflevering.
Nog even geduld hebben.. Voorbereidingen duren wat langer als verwacht 
-
G
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we benieuwd zijnwrote:Nog even geduld hebben.. Voorbereidingen duren wat langer als verwacht