Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel tof dit! :D

Ik heb eigenlijk maar 1 vraag. Vooral omdat veel vragen al gesteld zijn.

1. Wanneer beschouw je je eigen carrière als voltooid? Of zijn er nog heel veel dingen die je wilt bereiken?

Onwijs bedankt dat je dit wilt doen!

Oja beste ploat ook nog; Toch Wildstylez & Brennan Heart - Reputation game. Lyrics klopte. Sound was hard maar had echt iets van beide melodische stijlen en was niet duister, maar voelde voor mij (en nog steeds) het perfecte hardstyle gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
20 vragen


Gast doe ff normaal hey :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof deze Q&A, lekker geregeld Nura, bedankt dat je hier aan meedoet Wildstylez :)

- In de afgelopen jaren (sinds het moment dat jij 'groot' bent geworden tot nu) zijn er veel (grote) artiesten gestopt, in de vergetelheid geraakt of zijn duo's uit elkaar gegaan. (bijvoorbeeld Davide Sonar, A-lusion om maar wat voorbeelden te noemen). Van welk van die grote artiesten waar je nu niks of nauwelijks nog iets van hoort vind jij het heel jammer dat die zijn beland waar ze nu zitten?

- Zijn jouw tracks Encore en Timeless gemaakt voor de endshow van Defqon, of waren die platen er al toen Q besloot ze voor dat doel te gebruiken?

- Wat voor plaat vond je het leukst/meest uitdagend om te produceren, het Qlimax anthem of 'n track voor de endshow van Defqon?

- Ben je bang dat de euforische hardstyle een beetje dood gaat bloeden in de Nederlandse scene? In het buitenland is het echt een gekte (vooral omdat het allemaal nieuw is daar), maar hier in Nederland lijken de meeste bezoekers van festivals vooral steeds meer voor de hardere hardstyle te gaan.

- Als je geen DJ/producer was geworden, wat had je nu dan voor werk gedaan? (heb je bijvoorbeeld een studie afgerond?)

- Hoe zie jij het einde van je carrière als artiest voor je? Een grootse afscheidstour, langzaam afbouwen tot iedereen je vergeten is, of doorgaan tot je dood neervalt?

- Wanneer gaat Jay Reeve op AoC tekenen? :whistle:


Wat betreft mijn favoriete plaat: dat is voor mij met afstand Encore.
Toen dat moment dat ie erin kwam tijdens de eindshow in 2016, samen met al dat vuurwerk, absoluut episch :worship: Ik luister 'm nog steeds geregeld en hij gaat nooit vervelen. In 2017 op Defqon toen ie weer als eerste plaat in kwam kreeg ik spontaan weer kippenvel. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Geweldig dat je hier de tijd voor gaat nemen!

Zelf heb ik geen vragen maar als Hardtraxx Veteraan moet de beste plaat zijn: Clubbin
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt dat je hier tijd voor neemt!

Mijn vragen:

1. Is er een plaat die op het moment dat je 'm produceerde dacht, dit wordt sowieso een hit die het uiteindelijk heel slecht deed? En in lijn daarmee is er een plaat van jezelf die je ondergewaardeerd vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Wildstylez, ontzettend bedankt voor de Q&A. Ik wil in ieder geval mijn waardering laten merken de enorm vette discografie van je en ook de Spotlight-set van je, was een hele fijne drie uur (al mochten er van mij nog meer classics in)!

Eigenlijk gaat mijn vraag ook daarover: ik zou het super tof vinden als meer artiesten langere tijdslots krijgen voor een set, zeker nu bijvoorbeeld bij de hardere kant drie kwartier of een uur b2b de norm lijkt te worden in Nederland. Hoe kijk jij er nu achteraf naar en zou je het aanbevelen aan andere Hardstyle DJs om zo'n lange set te draaien? Zijn er andere ontwikkelingen die je graag in de scene zou willen zien?

Mijn favoriete plata wisselt van tijd tot tijd met Delay Distortion, The Human Soul, Timeless, Children of Drums en Legends Never Die bootleg (wat een emotie zit in die plaat!).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 20:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bedankt dat je mee wil werken aan de Q&A! Ik begin meteen maar even met mijn favoriete track: Back 2 Basics. Niet alleen bevat deze plaat diverse elementen die ik vet vind in hardstyle (een subtiele reverse bass, sterke melodie), maar ook vind ik de vocals iconisch in een scene waarin steeds meer verschil tussen liefhebbers van euforische en de rauwere kant lijkt te ontstaan en waar naar andere EDM stijlen nogal een vijandige houding lijkt te zijn (Fit In Or Fuck Off taferelen). Om even op deze plaat door te gaan:

- Wanneer Back 2 Basics gedraaid wordt, roept MC Villain regelmatig in de zin "it's all house music that we live for" het woordje house door hardstyle te vervangen. Hiermee gaat hij in mijn ogen dwars in tegen de essentie van de plaat. Hoe sta jij als schrijver (?) van de lyrics hierin?

- Waar andere artiesten binnen de hardstyle geëxperimenteerd hebben met andere genres (Headhunterz met zijn bekende uitstap, Noisecontrollers onder zijn eigen naam en aliassen als Pavelow), kan ik me van jou eigenlijk alleen Turn The Music Up met Audiotricz als uitstapje herinneren. Blijf je bewust met name hardstyle maken of heeft dit andere oorzaken?

- Zijn er artiesten waar je nog graag mee samen zou willen werken, zowel binnen als buiten de hardstyle scene?

- Voor mijn gevoel wordt op grotere feesten regelmatig gekozen voor de bekendere tracks en wat eenvoudiger mixwerk (in enkele gevallen zelfs rechttoe rechtaan stop en play). Denk jij dat binnen de hardstyle nog een plek is voor DJs naast de namen die bekendheid opbouwen als producers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 23:32 
 
Hardtraxxer

- Hoeveel tijd stop jij gemiddeld in puur sound design van een track? (Dus niet de opzet, bijv 50%?)

- Wie zijn jouw favoriete producers binnen de hardstyle? Zowel als totale plaatje en qua kwaliteit?

- Kan jij nog van je eigen platen genieten nadat je ze 100000 keer gehoord hebt tijdens het produceren?

- Hoe kijk jij naar de hardstyle scene in zn geheel? Is dit iets waar je trots op bent om zo'n grote bijdrage bij te hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 01:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Super vet dat je dit wilt doen!

Aangezien alle vragen die ik wilde stellen al gesteld zijn xd hierbij wat simpele vragen.
- Hoe ben je ooit op de naam Wildstylez gekomen?
- Gekste inspiratiebron?
- Leuke projecten die je nog wilt doen in de toekomst?
- Gekste wat je ooit backstage mee hebt gemaakt?
- Mooiste herinnering van afgelopen jaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 02:39 
 
Hardtraxxer

Tof dat je hieraan meedoet! Je bent al jarenlang een icoon in deze scene, dus leuk om wat dingen van jouw kant te horen.

1. Wat is qua sound design, afgezien van je kick, het geluid waar jij het meest trots op bent of wat je echt vet vindt klinken?

2. Gaan we ooit nog een nieuwe versie van de vissen met Joram en Willem video krijgen? :P

3. Wat is er met deze track gebeurd/gaat hier ooit nog iets mee gebeuren?


Mijn favoriete track is Back 2 Basics. Het is toevallig de allereerste track die ik kan herinneren uit de tijd dat ik begon met het luisteren van hardstyle (2012). Dat nummer heeft alles wat hardstyle te bieden had in 'de gouden tijd'. Hij komt nog steeds een paar keer in de week voorbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Absoluut een van je grootste fans door al je muzikale jaren heen. A Complex Situation is voor mij het hoogste binnen de hardstyle. Voor mij de essentie van wat de stijl inhoud.

De vraag waarmee ik wil beginnen: op welk van al je melodieën ben jij het meest trots?

Pure interesse vraag: Wat is jouw favoriete plaat binnen de hardstyle, welke voor jou de essentie is van het begrip hardstyle?

Vraag verweven in een situatie: Legends Never Die heeft helaas voor mij en een goede vriend een bittere kant gekregen. Het laatste feest van een van onze beste vrienden was Qlimax 2017 waar deze voor het eerst werd gedraaid. In de weken erna heeft hij besloten niet verder te gaan met het leven. Deze track is dan ook een symbool geworden in onze gedachten aan hem. Dat werd helemaal bevestigd op defqon 2018 waar wij voor het eerst zonder hem heen moesten en deze werd gebruikt om het weekend mee te sluiten. Hij had daardoor voor ons gevoel meegekeken. De prangende vraag voor ons is dus nu ook al een tijd: wanneer kunnen we deze verwachten? Of mogen we deze uberhaupt nog verwachten? De gevoelens die deze track geeft zijn onbeschrijfelijk en van hoge emotionele waarde geworden.

Oke om het licht af te sluiten moet ik ook dit toch ook even vragen:
Waarom is Frontliners remix van Music or Noize nooit gereleased? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel tof dat je tijd maakt voor deze Q&A!

1. Hoe zien je dagen eruit? Heb je bijvoorbeeld een vaste structuur wat betreft opstaan/naar bed gaan, eventueel het beoefenen van hobby's of verschillen je dagen juist?

2. Wat vind je van de kwaliteit van hardstyle die tegenwoordig uitgebracht wordt? Ik doel dan met name op de platen waar de focus vooral gelegd wordt op het hardere en de kick. Heel creatief is het bij lange na niet, maar het trekt veel publiek aan als je bijvoorbeeld de Spotify streams ziet of de (grote) podia waar deze artiesten draaien. Vind je dit een smaakkwestie of een slechte ontwikkeling?

3. Ter aanvulling op de vorige vraag ben ik wel nieuwsgierig wat je van de muziek van Spoontech vindt. Het is vooral op dit forum erg populair, maar het zal altijd een beetje underground blijven en daardoor (voor nu) niet echt opgepikt worden door de grote namen.

4. Denk je dat je nog lang in de muziekwereld actief zult zijn? Wellicht over een tijd alleen nog produceren of zou je volledig stoppen?

5. Voortbordurend op vraag 4 ben ik benieuwd of je in de hardstyle momenteel nog artiesten ondersteunt met produceren, dus co-produce danwel volledig ghosten? Ik begrijp het als je geen namen noemt. :P

Als favoriete plaat zou denk ik gaan voor Clubbin. Ben altijd een groot van gated kicks omdat het vaak zowel thuis als op de dansvloer lekker klinkt in combinatie met een goede melodie. Het is een belangrijk element waardoor ik hardstyle zo vet vind. Leuk ook om te zien dat het nu steeds meer te horen is. Daarnaast vind ik Timeless wat betreft emotie/sfeer enorm fijn. Dankzij de intro heb ik deze plaat al jaren als mijn wekker. :P

Thanks voor je tijd en ga vooral zo door! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 21:15 
 
Hardtraxx Newbie

Collab with Atmozfears? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga toch voor LDMF Remix. Sorry voor clubbin lobby.

1. Hoe is het gebeuren met Digital Age verlopen? Label promo op Qlimax was echt grandioos, Shadow was ook perfect en daarna bloedde het zó snel dood..
2. Mis je tijdens het (tegenwoordig) draaien geen platen als bovenstaande. Met een fatsoenlijk mixbare mid-intro en bijvoorbeeld een leuk gecutte vocal. Ik wel op de dansvloer namelijk. Het is - hoe goed de muziek in de sets ook zijn - zo'n vreselijk voorspelbaar feestje.
3. Voortbordurend daarop: hoe vond je dediqated? Wat vaker werken met mashups om zo miss wat meer platen mee te pakken?
4. Wat vond je van deadmau5 z'n poging om hardstyle te maken?
5. Hoe erg lag heady eraf tijdens springtouw kijken na defqon endshow 2010?

Enorm bedankt voor je inzet. Wat mij betreft dikste discografie van de klassieke 3. Lekker gewerkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 21:51 
 
Hardtraxx Addict

Heel veel vragen zijn al gesteld maar heb er nog 1

Timeless had je gemaakt bewust zonder tekst en met een heel lang en mooi intro.
Wat vind je er nou van dat Villain om een of andere reden altijd door dit intro heen moet lullen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 02:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
1. Hoe is het gebeuren met Digital Age verlopen? Label promo op Qlimax was echt grandioos, Shadow was ook perfect en daarna bloedde het zó snel dood..!


Hierop voortbordurend, met kennisgeving dat euphoric hardstyle in NL overschaduwt wordt door de raw en commercieel gezien vrijwel dood is en qua omzet om van te leven buiten een DBSTF en Atmozfears (welke ondertussen vrij raw zijn geworden) en mss wat anderen, exclusief voorbehouden is aan de leden van Art of Creation (vandaar ook de bedrijfsmatige conglomoratie van de 'euphoric top' naar AoC en het ondersneeuwen van Digital Age / Spirit of Hardstyle neem ik aan), ben ik benieuwd naar jouw visie hierop.

Specifiek bedoel ik het eiland aan de euforische top waar jij als Wildstylez zit en de onmogelijkheid voor veel opkomende euforische artiesten om iets van betekenis neer te zetten en te groeien naar een basis waar ze genoeg omzet voor draaien om van te kunnen leven. Hier op Hardtraxx wordt bijvoorbeeld graag een Jay Reeve naar voren geschoven en alhoewel zijn platen mij en velen hier heel goed vallen halen zijn platen net het grote publiek niet en die paar boekingen die hij neerzet zijn neem ik aan onmogelijk toereikend voor gezonde financiën (misschien vandaar ook de naam van de plaat 'Back Up Again' en de context waarin Julien deze plaat promoot?). De realiteit is dat een artiest minimaal toch wel meer dan een halve ton aan omzet per jaar moet draaien en een 'opkomend' artiest onder de hoede nemen voor een management of label netto gewoon geld kost en dit soort artiesten onder een enorme druk komen te staan om te presteren wat heel moeilijk is in de huidige scene waardoor dit soort artiesten mogelijk hun artistieke expressie (muziek maken) niet langer kunnen vervullen en ook financieel problemen kunnen krijgen. Euforische muziek maken lijkt tegenwoordig een financiële strop waar velen zich toch aan wagen en jij zit daar op je (natuurlijk met alle respect!) 'veilige' eiland aan de top. Hoe kijk jij hier tegen aan?

Vraag 2:

Live The Moment heeft overduidelijk jouw sound (kick, lead). Ik heb altijd de aanname gehad dat jij deze plaat voor Joshua een update hebt gegeven voor een release. Kan je hier wat opheldering over geven?

Vraag 3:

Je bent zoals je zelf wel eens hebt aangegeven in interviews meer een producer dan een DJ en ik neem aan dat je (buiten de hardstyle) wel wat zijprojectjes hebt waar voor je produceert. Welke genres zijn dit zoal? Is daar iets leuks of bijzonders wat je daar over kwijt kan?

Vraag 4:

Een gemiddelde Wildstylez, bijv Run with the Wolves oid, hoe lang ben je daar mee bezig?

Vraag 5:

Als je met een plaat bezig bent en je hebt het idee; 'hier moeten vocalen met zang in!', hoe gaat dat proces? In de zin van; maak je zelf de instrumental van een plaat en laat je daar de zang overheen zingen en verzin je de vocalen dan zelf? Of vraag je een vocaal artiest om met een concept te komen waar jij iets om heen bouwt? Of is het meer een wisselwerking waarbij jij en de vocalist meerdere keren afspreken en brainstormen en opnemen?

Vraag 6:

Als je met een plaat bezig bent en je bent bijvoorbeeld lang bezig om de melodie of mixdown goed te krijgen, verlies je dan niet met enige regelmaat het gevoel voor die plaat?

Vraag 7:

Voortbordurend op de vorige vraag; vrijwel iedere artiest is nooit helemaal tevreden over zijn/haar eigen werk. Is het soms niet moeilijk om een plaat als 'af' te beschouwen en te draaien/releasen? Is daar over de jaren verandering in gekomen?

Vraag 8:

Hoeveel opzetjes heb je per plaat die uitkomt? :P

Vraag 9:

Favoriete karakteristieke hardstyle sound? (kickdrum is mss te obvious :P)

Vraag 10:

Triplet of straight?

Bonus vraag:

Waar komen de vocalen in The Human Soul vandaan?


Bonus vraag 2:

Hier wordt veel geschreeuwd om oude platen als free release vrij te geven. Hoe komt het dat deze platen nooit vrijgegeven zijn? Niet tevreden? Initieel officieel willen releasen maar tegen licentie problemen aangelopen? Project kwijt?


Fun fact: jaren geleden heb ik ooit via een FB actie een hele stapel vinyl van je gekregen waar je altijd mee gedraaid hebt. De vieze vinger afdrukken staan nog op de witte promo vinyls. Leuk collectors item! Weet je waar ze beland zijn ;).

Brainweavers schreef:
1. Wat is je favoriete go-to VST bij het produceren die je iedere hardstyle producer aan zou raden en waarom?


Ik verwacht als antwoord hierop een heel erg voor de hand antwoord zoals 'nexus' oid (Complex Situation Square Lead 2 FTW!), dus als je hier beland met de vragen ronde, even opnieuw deze vraag op een ander manier. Welke VST of productietechniek is voor jouw een game changer geweest?

TiMOTHYb schreef:
Ik ga toch voor LDMF Remix. Sorry voor clubbin lobby.


+1

Maar voor mij is The Human Soul toch wel de beste Wildstylez plaat ever ;). Heeft toch iets magisch dat nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geloof dat de beste man z'n handen vol gaat hebben aan deze Q&A. Ik was denk ik minder tijd aan het schrijven van mijn scriptie kwijt :lol:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 10:59 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Remi schreef:
Ik geloof dat de beste man z'n handen vol gaat hebben aan deze Q&A. Ik was denk ik minder tijd aan het schrijven van mijn scriptie kwijt :lol:

Hierop voortbordurend, @Wildstylez

Wat heb je gestudeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik geloof dat de beste man z'n handen vol gaat hebben aan deze Q&A. Ik was denk ik minder tijd aan het schrijven van mijn scriptie kwijt :lol:


Tsja had eigenlijk alleen die eerste vraag maar tijdens het schrijven daarvan kwamen de vragen vanzelf eruit rollen :P

Van mij hoeft ook niet alles beantwoord te worden, daar is Wildstylez zelf vrij in om dat te bepalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 21:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik poets even wat quotes en reacties op elkaar weg ivm het overzicht. Na het beantwoorden van de vragen is nog ruimte voor onderlinge discussie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 14:24 
 
Hardtraxxer

Muzikaal gezien is het meeste al wel gevraagd, ben wel benieuwd naar wat randzaken.

Verbaas me er nog altijd overal hoe vaak DJ's de halve wereld over vliegen met hetzelfde gemak alsof ik naar m'n werk fiets. Hoe gaat zoiets in zijn werk? Krijg je zoveel aanvragen uit de hele wereld binnen dat je daar zelf de leukste boekingen (bestemmingen?) uitkiest of regelt een boekingsbureau alles en krijg jij gewoon door waar je heen moet? Pak je alles wat je kan in het buitenland, of weiger je ook wel eens aanvragen? Wat zijn daarin de afwegingen?

Kan me voorstellen dat je bij de eerste aanvraag uit Australië denkt 'super gaaf', maar wanneer je er tien keer bent geweest je er niet op zit te wachten om weer 2 x 24 uur in het vliegtuig te zitten.

En als je dan toch zo vaak én zo lang in het vliegtuig zit, hoe breng je die tijd dan door?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 00:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik ben zelf veel bezig met teksten en vocalen, dus ben ook wel geïnteresseerd in vraag 5 van mr. Mark With A Tarrel.
Daarop inhakend: Is er een tekst die je zelf hebt geschreven (of aan mee hebt geschreven) waar je trots op bent of een speciale herinnering aan hebt?

Is er nog een bepaald thema of een specifieke richting (wat betreft zang/vocalen) waar je ooit een nummer over zou willen maken? :D

En tja, verder eigenlijk al onwijs veel vragen gesteld hier, heel tof dat je dit doet en ben echt benieuwd naar de antwoorden.

Favoriete plaat is echt onwijs moeilijk, maar ga dan voor Push that Feeling. Al staan Lonely en The Human Soul ook wel onwijs hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 04:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof dat je op Hardtraxx wat vragen wil beantwoorden!

Ten eerste; bedankt voor de muziek en je loyaliteit aan de scene. Van K.Y.H.U, Project One tot Run With the Wolves; je hebt een unieke sound en een mooi talent.

Mijn favoriete plaat is Push That Feeling. Deze heeft voor mij veel betekent, omdat die plaat uitkwam in een periode dat ik het echt nodig had. Eigenlijk raakt de melodie, climax, met voorafgaand dat piano spel echt de juiste snaar. Echter moet ik erbij zeggen dat het Qlimax anthem, Temple of Light, een van de beste platen is die ooit is uitgebracht. Beide hebben dus een andere betekenis voor me.

Mijn vraag voordat ik hier een boek schrijf: persoonlijk kan ik erg genieten van heftige, zware melodieën. Als mega-fan van o.a. Hans Zimmer, Alexandre Desplat en James Newton Howard, lijkt het mij erg gaaf om een link te vinden met Hardstyle. Heb je ooit, of zou je ooit, iets willen doen met (bestaande) film scores en/of zou je het vet vinden om met een a-klasse componist, en zo ja met wie, om de tafel te zitten om iets uit te werken?

Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 06:32 
 
Hardtraxx Veteran

Vroeger was je op zaterdag nog wel eens te vinden in een discotheek in Nederland om een uurtje hardstyle te draaien. Ik kan mij de tijden in Dieka, Bills Bar & Radstake nog maar al te goed herinneren. Voor de meesten mensen is dit vaak de eerste aanraking met hardstyle muziek buiten hun eigen huis.
Nadat ik even heb gespiekt in de partyflock agenda ben ik er achter gekomen dat je dit eigenlijk ook niet meer doet.
Niet gek, je bent natuurlijk wel wat prijziger dan pak em beet 7-8 jaar geleden.

Mis je deze tijd wel eens, dat je in plaats van een volledige hardstyle feest gewoon wat disco's in het land af reed voor een uurtje hardstyle draaien?
Kun jij je nog leuke of minder leuke ervaringen herinneren die zich specifiek tijdens setjes in discotheken afspeelden?
Heb je hier nog leuke anekdotes over bijvoorbeeld.

Stiekem mis ik die simpele tijd wel, dat je wist dat Wildstylez in je plaatselijke disco kwam en dat je daar de hele vriendengroep voor op ging trommelen en dat je er per se moest achter komen hoe laat en hoe lang je draaide. Geweldige tijd was dat !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen vragen. mijn favoriete Wildstylez plaat is: Shadow

Die melodie heeft iets magisch, ik kan het eigenlijk niet verklaren.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen