Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2020 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding


Q&A met Wildstylez!
Na heel wat Q&A's afgestreept te hebben is het nu tijd voor een van de pioneers van de Hardstyle scene zoals wij hem kennen. Terwijl zijn carrière in 2004 van de grond kwam bracht hij in 2007 zijn eerste solo-uitgave uit als Wildstylez op het Scantraxx-sublabel Scantraxx Reloaded. Na meerdere albums, een goude plaat, een platinum plaat en de onuitputtelijke creativiteit die ons maar blijft verassen kan ik met grote trots zeggen dat ik het natuurlijk over Wildstylez heb!

Hoe werkt de Q&A?:
In dit topic kun je al je vragen aan Wildstylez kwijt. Het topic is vanaf nu open voor vragen. Het topic zal op woensdag 4 maart sluiten, waarna Wildstylez in alle rust de vragen kan beantwoorden. Wanneer de vragen zijn beantwoord, zal het topic weer worden geopend, en kan er hier gediscussieerd worden over de antwoorden.

De regels:
- Lees goed de eerder gestelde vragen door om te voorkomen dat er dubbele vragen gesteld worden.
- Probeer al je vragen in 1 post te stellen. Mocht je later nog een nieuwe vraag verzinnen, dan kan je deze aan je post toevoegen met de "wijzig"-knop.
- Discussies tijdens de vragenronde worden verwijderd om het topic overzichtelijk te houden.

Winactie
Ben jij ontzettend fan van zijn muziek en wil jij een vette Wildstylez vlag ontvangen? Zo kan jij het winnen:
Laat in een kort bericht achter wat je favoriete Wildstylez plaat is en waarom. Wildstylez kiest vervolgens één van deze personen uit als winnaar!
Veel plezier! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2020 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onwijs vet dat je hier de tijd voor wil nemen, thanks alvast! :worship:
Dit zijn mijn vragen (wordt nog aangevuld wellicht)

- Wat is de reden dat je (vrijwel) geen classicsets draait?
- Zit het Project One album al in de afrondende fase? Zo ja, is er al iets over los te laten?
- Een tijdje terug heb je aangegeven dat de Legends Never Die remix binnenkort uit zou komen, gaat dit nog gebeuren?
- Is er nog een artiest binnen de Hardstyle scene waar je graag mee zou willen samenwerken?
- Heb je wel eens te maken gehad met een (lang) writersblock? Zo ja, wat heb je geprobeerd om er vanaf te komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2020 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel nice dat je dit wil doen, props.

- Wat is je favoriete non hard dance muziek genre?
- Waar haal je je inspiratie uit?
- Wat doe je in je vrije tijd?
- Wat is jouw mening over drugs?
- Lees je zelf ooit mee hier op hardtraxx?

Mijn favoriete nummer is zonder twijfel Pleasure. Tegengekomen op een racegame (trackmania) waar mensen eigen muziek op hun racebanen kunnen zetten. Het nummer samen met Rock Civilization dat mij in dit genre bracht in 2008 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 01:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaaf! Thanks voor je tijd!

Mijn vragen:
- je draait al aardig lang mee, hoe blijf je gemotiveerd?
- wat voor muziek produceer je naast hardstyle nog meer en wil je dat delen?
- je collab met Niels Geusebroek beviel goed, wanneer komt er weer een onverwachte samenwerking met een artiest buiten de hardstyle?
- aanvulling op vraag 3: jullie waren ook bezig met een tweede collab maar die is er nooit meer gekomen. What happend?
- wat vind je van dat feesten nu meer overdag gehouden worden IPV savonds?
- is er nog iemand binnen de hardstyle waar je tegen op kijkt?
- borsten of billu

Favo bummer: lose my mind. Elke keer als die wordt gedraaid op een feest schreeuwt iedereen alles mee. Geeft de sfeer echt een boost! Blijft een lekker nummer en hoop hem nog vaak genoeg te horen! Zit steen goed in elkaar :bomb:

Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het interessant om te merken dat je net na de geboorte van je eerste kind een sterke periode inging als producer. (op basis van creativiteit en kwaliteit). Children of drums EP, Heartbeat oa. Ik kan me namelijk voorstellen dat je als kersverse vader even helemaal met je focus bij je kind zit en totaal niet bezig bent met muziek.

1. Zou je dat kunnen verklaren?

2. Zijn er specifieke redenen geweest waarom het Project One album zo lang op zich laat wachten?

In een interview met Hardnews antwoorde je op de vraag "Wat vind je er eigenlijk van, dat raw hardstyle steeds ‘harder’ wordt?":
Citaat:
Bij raw zijn de thema’s toch vaak wat minder gezellig en positief. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet als ik op een festival in het zonnetje sta met een biertje in mijn hand.


3. Nu blijkt dat je jarenlang verantwoordelijk bent geweest voor de producties van Alpha2. Daar zaten best wat duistere tracks tussen. Daarnaast vind ik dat je een van de beste Qlimax anthems op je naam hebt staan. Ook niet bepaald een 'gezellige' track. Ik zou bijna durven stellen dat ik de duistere Wildstylez net zo vet vind als de vrolijke Wildstylez. :P Zou je daar wat meer inzicht in willen geven?

4. Samen met Max Enforcer heb je Lose Control Music opgericht wat later een mooi podium bleek voor aanstormend talent. Onder andere Demi Kanon, Primeshock en Jay Reeve zijn inmiddels uitgegroeid tot stuk voor stuk "grote jongens". Heb je nog plannen voor nieuwe talenten aantrekken voor het label?

5. Heb je misschien nog ergens op een verdwaalde HHD Seizure - Missin' rondslingeren? (ja ik ben me er van bewust dat er een Wildstylez - Missin' bestaat maar ik vind de Seizure versie echt MILJOEN KEER VETTER.

Tof dat je dit doet overigens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo

1) JDX ft. Kelly Q - You And Me heb jij ten tijden van de feestfabriek geremixed


Wat is er met deze parel gebeurd?

2) Doe je nog vissen of is je vispas verlopen?

3) kun je mij een crack van nexus sturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet dat je dit doet! :thumbsup:

1. Welke, niet voor de hand liggende, hardstyle plaat is één van je alltime favorieten en waarom?
2. Jij maakt als één van de weinige hardstyle producers nog platen met langere intro's en mid intro's. Hierin proef ik een beetje dat je misschien klaar bent met de simpele intro's tegenwoordig in de hardstyle. Mixen lijkt geen kunst meer. Hoe sta je hier werkelijk in?
3. Hoe is de link met Alpha2 ontstaan? Het lijkt er namelijk op dat dit voor jou een belangrijke connectie was in het begin van je carrière.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof dat je dit doet!

- Wat voor deuren zijn er voor jou of de Hardstyle scene geopend door Year of Summer?
- Is er een plaat die je released hebt waarvan je denkt 'Had ik die maar niet gemaakt'?
- Welk talent, waar nog niemand van heeft gehoord (Dus niet zoals Demi Kanon, Primeshock, Jay Reeve, Adrenalize etc), zou jij aanraden om in de gaten te houden?
- Als je een paar uur voor jezelf hebt (Niet bezig met je muziek/carrière of thuis situatie), wat doe je dan het liefst?
- Als ik het goed heb, is Temple of Light je laatste anthem. Kunnen we dit jaar weer een Wildstylez anthem verwachten, staat er nog niks op de planning of doe je liever geen anthems meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor en zie veel artiesten vaak aangeven dat ze steeds minder oude platen draaien met als reden dat de kwaliteit van deze platen te veel onder doet voor de huidige standaard. Is dit ook voor jou de/een reden dat we in jouw sets platen als Revenge (oke die heb je wel op XXlerator gedraaid trouwens :whistle: ), LDMF, Cold Rocking etc. nooit meer horen?

Thx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat alles wat ik zou willen vragen al wel zo'n beetje gevraagd is, maar iig bedankt voor deze Q&A! Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:

5. Heb je misschien nog ergens op een verdwaalde HHD Seizure - Missin' rondslingeren? (ja ik ben me er van bewust dat er een Wildstylez - Missin' bestaat maar ik vind de Seizure versie echt MILJOEN KEER VETTER.


Als aanvulling hierop: Slingert daar in de buurt toevallig een Maneater remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Het is tegenwoordig een hot item dat artiesten de druk van het vele touren en het altijd maar onderweg zijn niet altijd even goed aan kunnen. Hoe ga jij daar mee om?

2. Zijn er nog landen waar je nog nooit hebt gedraaid, maar dit wel graag zou willen?

3. Als je één van je oude boekingen zou mogen herbeleven, welke zou je dan kiezen en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alltime favoriete hardstyle producer toch wel... ^^

1. Wat is je favoriete go-to VST bij het produceren die je iedere hardstyle producer aan zou raden en waarom?
2. Welke track ben je het meest trots op en waarom?
3. Wat is jou favoriete opkomende act?
4. Wat is de essentie van een hardstyle track voor jou?
5. Vind je zelf dat je genoeg bezig kan zijn met creatief muziek maken in deze scene? Er wordt veel verwacht van grote artiesten naast alleen het produceren, waar zoals gezegd sommigen soms moeite mee hebben.
6. Komen er over 10 jaar nog steeds Wildstylez releases in de hardstyle uit?
7. wat vind jij de leukste ontwikkeling binnen de hardstyle wereld in de jaren dat je actief bent? En wat de minst leuke?
8. Nog wat collab suggesties (niet in het AOC hoekje) , zou je het percentage kunnen geven wat je acht dat de kans is dat het gaat gebeuren en eventueel een toelichting :)
a. B-Front
b. Myst
c. Sefa
d. Crypsis
e. Clockartz

EDIT voor winactie: Single Sound -> omdat het eigenlijk dé track is, die ik in een ver verleden op Mysteryland gehoord heb waardoor ik echt hardstyle ben gaan waarderen. De sfeer in die track en dat het toch net wat harder/duisterder dan gemiddeld is. (dus vooral deze door persoonlijke voorkeur)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vraag mij wel af:

1) Bij premixed feesten zoals Dediqated (Project 1@Qlimax 2016?), vragen de organisatoren of je dan gaat doen alsof je mixt, of doe je dat zelf? Hoe ervaar je zo'n setje?
2) Hoe zijn de setjes van Dediqated to stand gekomen?
3) Top 3 alltime hardstyle nummers (naast je eigen)?
4) Collab met Phuture Noize??

Edit:
Favoriete nummer: Wildstylez - Delay Distortion, drive in elke seconde van het nummer en al top 5 allertijden sinds 2012, inclusief APA bronvermelding[1]

[1] algemeen/jouw-hardstyle-top-5-t112-2250.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 18:27 
 
Hardtraxx Elite

Love you.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 22:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leuk dat je hier tijd voor neemt!

1) Waarom is er nooit iets met onderstaande plaat gebeurd? Gruwelijk vette plaat :loving:

2. Kan er ooit nog iets mee gebeuren :whistle:
3. Ik vraag me wel eens af hoe de wisselwerking tussen jou en Willem is in de studio. Werken jullie alles in z'n geheel gezamenlijk uit, of heeft er bijvoorbeeld iemand een idee voor een melodie waarna diegene de melodie uitwerkt en de ander zich met andere elementen van de track gaat bezig houden?
4. Heb je wel eens een plaat geghostproduced (mooi galgje woord) waarvan je achteraf had gewild dat jouw eigen naam ervoor had gestaan?
5. Ik vind Halfway There persoonlijk misschien wel de mooiste melodie die er is in een hardstyle plaat, maar toch wordt hij ondergesneeuwd door de populaire P1 platen. Vind je het niet jammer dat voor 99% altijd weer dezelfde platen worden gedraaid en dat daarom enorm veel pareltjes (van jezelf maar ook van collega's) vergeten dreigen te worden?
6. Over Halfway There gesproken, waar komen die vocals vandaan?

Edit: excuus, zie nu dat vraag 2 er al tussendoor geglipt was

Edit 2 voor de winactie: als ik puur even naar de 'Wildstylez only' platen kijk en dus bovengenoemde weg laat ga ik voor Push That Feeling. Ik ken weinig platen waar zo veel gevoel in zit, de break met die rustgevende piano en dan de climax waarin die epische melodie vol tot z'n recht komt i.c.m. een flink portie energie. Blijft geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hi Wildy, gaaf dat je hier aan mee doet gezien je drukke bestaan! :D Sinds dat ik je voor het eerst zag optreden, Q-Base 2007, al een grote fan van je sound! Dank hiervoor, je muziek betekent veel voor me! Ga ook vooral ook zo ijzersterk door! :thumbsup:

Mijn vragen (een aantal brandende zijn hiervoor al gesteld ^^ ):

1. Zie je in de toekomst voor AoC een rol weggelegd om zelf feesten te organiseren? Ik mis een feest met de AoC artiesten & friends in een HMH setting.

2. Kun je kort iets vertellen over hoe je de scene in China ervaart? En in hoeverre denk je dat daar de scene kan groeien, evt met eigen producers? Een aantal jaren gelden dacht ik dat Chili ook verder door zou breken maar het lijkt weer iets stiller.

3. Een vraag over de track "Do the Wildstylez". Klopt mijn herinnering dat je daar ooit een Insta post over hebt geplaatst met een stukje melodie? In mijn herinnering klonkt dat namelijk erg fijn! Gaat hier nog iets mee gebeuren?

4. Gaat er nog iets met onderstaande parel gebeuren? Is dit een solo of een P1 track (volgens Defqon '18 tracklist)


5. Heb je onderstaande collab met Sickddelz vaker gedraaid dan alleen op Qlimax? Is er een kans op een free release? Vind het nog steeds een erg vette track!


6. Gaat de Baantjer remix nog uitkomen? :D De poll op Snap was volgens mij aardig unaniem :)

7. Is er een mogelijkheid voor een free release van onderstaande vergeten remix?


8. Als dat voor bovenstaande 3 niet mogelijk is om een free release te krijgen, misschien dan eens te draaien als classic tracks tijdens een HwS podcast zodat we ze iig HQ kunnen bewonderen? :$

9. Kunnen we nog iets speciaals verwachten tijdens je Defqon set op de vrijdag? En in hoeverre zul je daar op het terrein blijven om sfeer te proeven etc.

10. In hoeverre denk je dat je zoon in de toekomst zich ook aangetrokken voelt tot de "harder styles"? Je hoort wel eens dat wat een jong kindje meekrijgt qua muziek, ook in de latere toekomst een belangrijk vormende factor kan zijn.

11. Een meer technische vraag; iedere type luidspreker heeft een bepaalde karakteristiek waarop zichtbaar is op welke lage frequentie deze het best presteert. Heb je wel eens nagedacht om de kicks zo aan te passen zodat deze nog beter/ voller/ harder doorkomen op feesten? Q-Dance maakt bijvoorbeeld bijna altijd gebruik van L-Acoustics systemen. Als bezoeker merk ik wel verschil tussen bepaalde kicks, zo zou je het publiek nog meer een wow effect in een track kunnen geven misschien?

12. Hoe ga je om als je verre boekingen hebt en er volslagen onbekende MC's staan? Spreek je dan vooraf nog wat door of hoop je gewoon dat de timing van de MC goed is en je platen kent?

13. Voor je into de Hardstyle was, luisterde je toen ook Early Hardcore / Gabber? Of Hardcore party's bezocht destijds?

Thanks!! :thumbsup:

Voor de prijsvraag: wat een onmundig lastige vraag zeg xd
Ik heb heeeel lang getwijfeld tussen Pleasure en Children of Drums -.-
Uiteindelijk toch voor Children of Drums gekozen. Een heerlijke mid-intro en vind het onwijs knap om een iets langzamer klinkende melodie te combineren met de kicks op Hardstyle tempo. Er is denk ik veel tijd en energie in gestoken in het maken van de kicks, welke zo vol, diep en krachtig overkomen. Ook bij het horen van de vocals voel ik een soort trots op Hardstyle bij mij opkomen :D Voor mij is dit de ultieme Wildstylez plaat die mij kippevel bezorgd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Waarom heb je er tijdens je Spotlight-set voor gekozen om relatief veel platen van anderen te draaien en hierdoor veel eigen (vergeten) platen achterwege zijn gelaten. Veel mensen komen natuurlijk naar dit specifieke feest om zoveel mogelijk van je eigen discografie te horen. Ik vond het dan ook niet erg gepast om veel van deze platen te horen en was na afloop toch wel een klein beetje teleurgesteld ondanks dat er ook genoeg hele toffe platen zijn gedraaid. Zou je deze keuze wellicht kunnen toelichten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 10:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk dat je een Q&A doet hier!

1. Wat is de eerste gedachte die in je opkomt als je dit filmpje terugziet?


2. Met welke niet hardstyle artiest (waar je nog geen collab mee gemaakt hebt) zou je nog wel eens een collab willen maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh deze zag ik niet aankomen, heel erg nice dat je dit wilt doen! :D Thanks!



1. Hoe gaat het met je? Gaat het combineren van het vaderschap en DJ/producer een beetje naar wens?

2. Hoe zie jij de kansen voor euforische artiesten zoals Jay Reeve om door te breken tot de grootste podiums zoals een Defqon main en Qlimax? Ik vind zijn muziek heerlijk vrolijk en kwalitatief hoogstaand maar daar geeft helaas haast niemand iets om als ik naar mijn omgeving kijk.

3. Hebben jullie ooit een poging gewaagd om D-Block & S-Te-Fan te strikken voor AoC? Dan had je toch wel echt de ultieme top van euforisch hardstyle bij elkaar gehad.

3. Wat vindt je van het Defqon anthem van deze heren?

4. Ben je nog van plan om tijd en energie in de DJmag top 100 te steken dit jaar? Waarom wel of niet?

5. Wat is je favoriete Project One plaat van het nieuwe album en waarom?


Verder mijn complimenten voor dat album. Heerlijke lompe harde kicks met mooie melodieën.
Nogmaals bedankt dat je hier de tijd voor neemt en succes met je label en alles dit jaar!

Edit voor de vlag:
A Complex Situation is toch wel mijn favoriet. Die kick in de mid klinkt naar mijn mening zo goed dat 'ie nu nog altijd gebruikt kan worden, de lyrics is lekker mee te blèren en de climax heeft meer dan genoeg drive om goed los op te gaan. Luister deze nog regelmatig.
Dichtbij op de 2e plaats Heartbeat :loving: Blijft een wereldplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Winactie!
Wil jij een mooie Wildstylez vlag winnen? Laat dan weten wat jou favoriete Wildstylez track is en waarom :D Wildstylez zal dan een winnaar uitkiezen.

Ps.
Voor de personen die al vragen gesteld hebben, edit je post even met het bovenstaande als je hier aan wilt mee doen. Houd het topic schoon en overzichtelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet dat je dit doet!

Ik zal ook maar eens wat vragen stellen :D

1. Wat is de moeilijkste sound die je ooit hebt geproduceerd? Waar je echt uren/dagen mee bezig bent geweest?
2. Waar ben je het meest trots op (mag alles zijn)
3. Waar ben je op produceer niveau het meest trots op (platen, sound?)
4. Waar kijk je tegen op.
5. Wat is het meest vage wat je hebt meegemaakt op een event?
6. Het valt me op dat je steeds minder vaak een classic track van je zelf gebruikt. Waarom is dit?
Ik zou het juist fantastisch vinden als je eens je LDMF remix of Dirty o.i.d plots er tussen draait. Al je klassiekers zijn gewoon goud waard.
7. Hoe ziet een produceer dag er voor jou uit, heb je een bepaald structuur of begin je gewoon ergens?
8. Heb je een format als je een project begint? Een soort sjabloon van kick patterns die je in een later stadium pas weer bewerkt?
9. Is er iets waar je ontzettend slecht in bent als het gaat om produceer skills?
10. laat je wel eens iemand mee kijken (een fan bijv. :P ) als je een dagje produceerd?
11. Lees je wel eens reacties van fans over het produceren waarvan je denkt 'fuck, dat is een goed idee joh'
12. Produceer je wel eens wat voor familie,vrienden, collega's?
13. Zijn er platen waar jij aan geholpen hebt maar je niet de credits voor krijgt? Zo ja, welke?
14. Wat is je muzikale relatie met Alpha Twins, vooral in het begin zijn er van die heren veel platen die weg hebben van jou sounds of die van Noisecontrollers. Heb je hun geholpen?
15. Hoe zou jij nou echt kwaliteit beschrijven in Hardstyle?
16. Wat is goede kwaliteit in muziek, vaak is dit objectief maar heb jij hier zelf een idee over?
17. Heb je platen gemaakt waar je achteraf spijt van hebt?
18. Wat doe je met platen die nooit het licht meer zien (unreleased tracks). Raken die in vergetelheid of gebruik je ideeen hier van ergens anders? Vind je het niet zonder dat als fans alsnog los gaan op dit soort platen je er verder niets mee doet (zie vele verzoeken hier in dit topic :P)
19. Wat maakt jou als producer uniek?
20. Heb je een project waar je super enthousiast over bent maar gewoon te lang mee bezig bent omdat het niet lukt zoals je voor ogen hebt?

Wat betreft de weggeef actie. Er zijn zoveel platen van je die ik tof vind dat het gewoon moeilijk is om er één te kiezen. Maar dan denk ik dat ik toch ga voor Revenge, die track heeft gewoon zoveel drive en echt een heerlijke melodie en straalt gewoon 'classic' uit. Maakt me lekker energiek en maakt me altijd blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 22:36 
 
Hardtraxxer

Maak je ook muziek gewoon voor de lol zonder de bedoeling dat het uitgebracht wordt? Zo ja: wat zijn de verschillen met de muziek die je wel uitbrengt? Zo nee: waarom eigenlijk niet?

Kun je je creativiteit wel genoeg kwijt in de muziek die je uitbrengt? Ik hoor namelijk aan melodieën in je oude muziek en aan een track als 'Huh?' dat je creatief bent. Dus heb je misschien tijdens het maken van hardstyle wel eens het gevoel dat je je soort van in moet houden omdat je je ideeën er niet helemaal naar genoegen in kwijt kunt vanwege het/de relatief eenvoudige concept/opbouw van een gemiddeld hardstyle nummer?

Welke aspecten van een nummer vind je het leukst om te maken en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 00:19 
 
Hardtraxx Crew

Ben je van plan om nog vaker terug te gaan naar de 'oude sound' zoals je in Roots hebt gedaan? Vond dat namelijk echt zon vette plaat :P


En betreft de winactie, dit is niet Roots (maar wel bijna xd) maar Temple Of Light. Ik vind dit een van de beste Qlimax anthems vanwege het gevoel in die plaat, en die melodie is gewoon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet dat je aan deze Q&A mee wil werken!

Eigenlijk ben ik een beetje laat, zo'n beetje alle vragen die ik wilde stellen zijn al voorbij gekomen.

Heb er nog eentje:
1. Wat is jouw mening over DJ's die hun platen laten ghostproducen en er mee te koop lopen alsof ze het allemaal wel zelf hebben gemaakt? Aangezien je zelf ook wel platen geghost hebt, ga ik er vanuit dat je het begrip ghostproducen zelf geen probleem vind? Vind jij dat DJ's hier gewoon eerlijk over moeten zijn, of sta je er zo in van: ach, het gebeurt overal dus we moeten er niet zo'n probleem van maken? Schrijnend voorbeeld om even mijn vraag inzichtelijk te maken vind ik Mandy, die eerst roept dat ze mensen produceerlessen wil gaan geven en even later een pleidooi houdt betreffende ghostproducen.

Betreffende de winactie:
Mijn favoriete plaat van je is Revenge (niet erg origineel, sorry @Nura). Ten eerste heeft dit alles te maken met nostalgie, aangezien deze plaat uit kwam in de tijd dat ik begon met hardstyle luisteren en deze op een CD stond die ik destijds helemaal grijs heb gedraaid (Hardstyle - The Ultimate Collection - Best Of 2008). Ten tweede de plaats ansich: de drive, vocals, melodie en energie die deze plaat bevat geven de plaat voor mij een soort van 'onoverwinnelijkheidsgevoel'. Te dezen tijden was ik nog een puber die voor uitwisseling van school geplaatst werd bij een gezin in Denemarken, waar ik dit nummer veel heb beluisterd en heb afgespeeld bij de diverse aanverwante feestjes (tot ergernis van mede klasgenoten en Denen, uiteraard). Kan ergens wel zeggen dat deze plaat mij een beetje door deze spannende week heen heeft gesleept. Enfin, ook hier komt weer het stukje nostalgie bij kijken.
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen