Heel vet dat je dit doet!
Ik zal ook maar eens wat vragen stellen
1. Wat is de moeilijkste sound die je ooit hebt geproduceerd? Waar je echt uren/dagen mee bezig bent geweest?
2. Waar ben je het meest trots op (mag alles zijn)
3. Waar ben je op produceer niveau het meest trots op (platen, sound?)
4. Waar kijk je tegen op.
5. Wat is het meest vage wat je hebt meegemaakt op een event?
6. Het valt me op dat je steeds minder vaak een classic track van je zelf gebruikt. Waarom is dit?
Ik zou het juist fantastisch vinden als je eens je LDMF remix of Dirty o.i.d plots er tussen draait. Al je klassiekers zijn gewoon goud waard.
7. Hoe ziet een produceer dag er voor jou uit, heb je een bepaald structuur of begin je gewoon ergens?
8. Heb je een format als je een project begint? Een soort sjabloon van kick patterns die je in een later stadium pas weer bewerkt?
9. Is er iets waar je ontzettend slecht in bent als het gaat om produceer skills?
10. laat je wel eens iemand mee kijken (een fan bijv.

) als je een dagje produceerd?
11. Lees je wel eens reacties van fans over het produceren waarvan je denkt 'fuck, dat is een goed idee joh'
12. Produceer je wel eens wat voor familie,vrienden, collega's?
13. Zijn er platen waar jij aan geholpen hebt maar je niet de credits voor krijgt? Zo ja, welke?
14. Wat is je muzikale relatie met Alpha Twins, vooral in het begin zijn er van die heren veel platen die weg hebben van jou sounds of die van Noisecontrollers. Heb je hun geholpen?
15. Hoe zou jij nou echt kwaliteit beschrijven in Hardstyle?
16. Wat is goede kwaliteit in muziek, vaak is dit objectief maar heb jij hier zelf een idee over?
17. Heb je platen gemaakt waar je achteraf spijt van hebt?
18. Wat doe je met platen die nooit het licht meer zien (unreleased tracks). Raken die in vergetelheid of gebruik je ideeen hier van ergens anders? Vind je het niet zonder dat als fans alsnog los gaan op dit soort platen je er verder niets mee doet (zie vele verzoeken hier in dit topic

)
19. Wat maakt jou als producer uniek?
20. Heb je een project waar je super enthousiast over bent maar gewoon te lang mee bezig bent omdat het niet lukt zoals je voor ogen hebt?
Wat betreft de weggeef actie. Er zijn zoveel platen van je die ik tof vind dat het gewoon moeilijk is om er één te kiezen. Maar dan denk ik dat ik toch ga voor Revenge, die track heeft gewoon zoveel drive en echt een heerlijke melodie en straalt gewoon 'classic' uit. Maakt me lekker energiek en maakt me altijd blij.