Hahahahaha megawrote: Kan me nog een keer herinneren dat ik met Villain in een club (Zaaldijk geloof ik) stond en dat er 2 jongens met Radical shirts ons de hele set lang voor homo uit hebben staan schelden haha![]()
Mooie antwoorden! Fijne Q&A
Hahahahaha megawrote: Kan me nog een keer herinneren dat ik met Villain in een club (Zaaldijk geloof ik) stond en dat er 2 jongens met Radical shirts ons de hele set lang voor homo uit hebben staan schelden haha![]()
wrote:wrote:Als aanvulling hierop: Slingert daar in de buurt toevallig een Maneater remix?
Haha is die nooit gereleased dan? Zal eens kijken of die nog ergens heb
wrote:Hahahahaha megawrote: Kan me nog een keer herinneren dat ik met Villain in een club (Zaaldijk geloof ik) stond en dat er 2 jongens met Radical shirts ons de hele set lang voor homo uit hebben staan schelden haha![]()
![]()
En?wrote:wrote:Heel tof dat je tijd maakt voor deze Q&A!
3. Ter aanvulling op de vorige vraag ben ik wel nieuwsgierig wat je van de muziek van Spoontech vindt. Het is vooral op dit forum erg populair, maar het zal altijd een beetje underground blijven en daardoor (voor nu) niet echt opgepikt worden door de grote namen.
Heel eerlijk gezegd heb ik de naam veel voorbij zien komen, maar de muziek nooit gecheckt. Ga ik zo gelijk even doen.
Als deze track het album niet haalt, mogen we dan een (free) release als Wildstylez track verwachten?wrote:wrote: 4. Gaat er nog iets met onderstaande parel gebeuren? Is dit een solo of een P1 track (volgens Defqon '18 tracklist)
View on Facebook
Weten we nog niet. Moeten even kijken of hij het album gaat halen of niet. Weet niet of die er qua sound heel goed tussen past
Super!!wrote:wrote: 6. Gaat de Baantjer remix nog uitkomen?De poll op Snap was volgens mij aardig unaniem
![]()
Ga ik binnenkort weggeven![]()
Hahahahahahaha of Radical en Chain Reaction met regenboogvlag:wrote:wrote:Hahahahaha megawrote: Kan me nog een keer herinneren dat ik met Villain in een club (Zaaldijk geloof ik) stond en dat er 2 jongens met Radical shirts ons de hele set lang voor homo uit hebben staan schelden haha![]()
![]()
![]()
![]()
Waren het Radical en Nolz?
Wildstylez - Alleen (op Qlimax 2007 ofzo?)???wrote:
- Gekste inspiratiebron?
dat was een smartlap voor een melodie![]()
Was het niet The Phantom Beat die afgeleid was van een plaat van Gerard Joling?wrote:Wildstylez - Alleen (op Qlimax 2007 ofzo?)???wrote:
- Gekste inspiratiebron?
![]()
View on YouTube
Ja? Young Ones DBSTF remix lijkt wel erg op Maak me gek. Bedoel je die niet?wrote: Was het niet The Phantom Beat die afgeleid was van een plaat van Gerard Joling?
Die vocals komen, net als project 1, uit buffy the vampire slayerwrote:wrote:
6. Over Halfway There gesproken, waar komen die vocals vandaan?
Dat zou ik je echt niet meer kunnen vertellen
.
Je bent zelf 1 van de pioneers van de scène. Denk je dat je veel invloed had kunnen hebben over hoe belangrijk social media tegenwoordig is voor een artiest. Je vind het zelf een minder leuke kant maar ben je er ook niet zelf verantwoordelijk voor?Waar ik zelf tegen loop is social media. Ik wil muziek maken en optreden en niet de hele tijd met mijn telefoon lopen te filmen. Helaas hoort het er wel bij tegenwoordig.
Zou tof zijnwrote:Alleen maar lof voor de redelijk uitgebreide antwoorden en de openheid. Dat maakt het juist een leuke Q&A.
Enige vraag die mij nog binnen schiet is of je deze al gevonden hebt![]()
wrote:wrote:Als aanvulling hierop: Slingert daar in de buurt toevallig een Maneater remix?
Haha is die nooit gereleased dan? Zal eens kijken of die nog ergens heb
Nice! Heb dit altijd al de beste onafgemaakte track ooit gevondenwrote: 3. Wat is er met deze track gebeurd/gaat hier ooit nog iets mee gebeuren?
View on YouTube
Oh die was ik alweer vergeten, zal het met Willem overleggen
Helemaal mee eens. Ik hoop echt dat deze plaat wordt afgemaakt! Wat een melodie.wrote:Nice! Heb dit altijd al de beste onafgemaakte track ooit gevondenwrote: 3. Wat is er met deze track gebeurd/gaat hier ooit nog iets mee gebeuren?
View on YouTube
Oh die was ik alweer vergeten, zal het met Willem overleggen
Ik vind dit echt een fantastische droomplaat. Persoonlijk vind ik de sound wel passen bij de huidige P1-soundbank, zeker als je de plaat vergelijkt met Journey Of The Mind!wrote:wrote: 4. Gaat er nog iets met onderstaande parel gebeuren? Is dit een solo of een P1 track (volgens Defqon '18 tracklist)
View on Facebook
Weten we nog niet. Moeten even kijken of hij het album gaat halen of niet. Weet niet of die er qua sound heel goed tussen past
Nu dat alle optredens zijn afgelast is dit toch juist de perfecte gelegenheid om vele uren in de studio door te brengen?wrote:wrote:
- Zit het Project One album al in de afrondende fase? Zo ja, is er al iets over los te laten?
Die zit al een hele tijd in de afrondende fase, maar het is zo lastig om een moment te vinden om samen in de studio te zitten dat het helaas allemaal wat langer duurt dan ons lief is. Dus er is nog geen datum, maar verwacht wel dit jaar. Gelukkig is het jaar nog lang haha!
Headhunterz, Noisecontrollers of Ran-D?wrote:Hele toffe Q&A
@Wildstylez, wie is de volgende die een Q&A moet doen hier?
Haha nee 2 16 jarige jongetjes geloof ik.wrote:wrote:Hahahahaha megawrote: Kan me nog een keer herinneren dat ik met Villain in een club (Zaaldijk geloof ik) stond en dat er 2 jongens met Radical shirts ons de hele set lang voor homo uit hebben staan schelden haha![]()
![]()
![]()
![]()
Waren het Radical en Nolz?
Haha thanks! Weet ik dat ook weerwrote:Die vocals komen, net als project 1, uit buffy the vampire slayerwrote:wrote:
6. Over Halfway There gesproken, waar komen die vocals vandaan?
Dat zou ik je echt niet meer kunnen vertellen
.![]()
Super vette Q&A, met heel veel plezier gelezen![]()
Vraag me nog steeds af waarom mensen denken dat ik die heb gemaakt haha. Die heeft Noisecontrollers gemaaktwrote:Wildstylez - Alleen (op Qlimax 2007 ofzo?)???wrote:
- Gekste inspiratiebron?
![]()
View on YouTube
Paar dingen gecheckt. Heeft een beetje de oude hardstyle vibe. Veel gated achtige kicks, vind ik leuk. Maar de thema’s en de melodieën die pakken mij niet echt. Mis ook wat tonale ondersteuning in de climaxen. Maar heb even random een paar tracks aangeklikt, dus dat geeft misschien niet een heel reëel beeld. Maar kan wel begrijpen wat mensen er leuk aan vindenwrote:En?wrote:wrote:Heel tof dat je tijd maakt voor deze Q&A!
3. Ter aanvulling op de vorige vraag ben ik wel nieuwsgierig wat je van de muziek van Spoontech vindt. Het is vooral op dit forum erg populair, maar het zal altijd een beetje underground blijven en daardoor (voor nu) niet echt opgepikt worden door de grote namen.
Heel eerlijk gezegd heb ik de naam veel voorbij zien komen, maar de muziek nooit gecheckt. Ga ik zo gelijk even doen.