Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet niet of dit de bedoeling is, maar goed niet gemixt ligt er altijd naast;

11. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
12. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)

Waarom die destijds in de top 25 gestopt ipv de orginele (waar op gestemd was?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn vraag luidt als volgt: op basis waarvan contracteert Scantraxx nieuwe artiesten? Wordt er van te voren gecontroleerd of er al een aantal producties zijn gerealiseerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

theprophet schreef:
Solliciteren kan altijd! Vaak is design per opdracht/op projectbasis, zelfs met onze vaste designers.
Stuur zeker je portfolio naar [email protected]


Thanks! Zal als hij af is, of interessant genoeg is voor dj artwork doormailen.
Enorm goed dat je eerder beantwoorde vragen ook nog eens extra beantwoord. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 16:01 
 

JeftaElachouri schreef:
Verhaal

De vraag luidt dan ook als volgt: op basis waarvan contracteert Scantraxx nieuwe artiesten? Wordt er van te voren gecontroleerd of er al een aantal producties zijn gerealiseerd?

Dat hele verhaal omtrent Mandy hoeft er echt niet bij volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Houd het aub ontopic. Dit topic is bedoeld voor q&a, onderlinge discussie liever niet om het topic schoon te houden. Dankjewel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 03:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat er nog niks bijzonders boven tafel is gekomen, daarom maar even wat vragen.

Q1:
Is het waar dat Wildstylez een aantal tracks geproduceerd heeft voor Alpha Twins, waaronder de Tonight Remix en de Feel The Rhythm Remix? aangezien er al jaren geruchten de rondte gaan dat Alpha Twins niet zelf produceren.

Q2:
het onderwerp Battlescarz is vaker aan bod geweest deze Q&A maar ik ben wel benieuwd hoe dat dan gaat.
Zeggen jullie dan tegen The Anarchist: "Je Veranderd die kick, anders releasen we het niet" ? net als de vocal kwestie met een track van Adrenalize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 23:20 
 
Hardtraxx Newbie

Hoe denk jij over het mixen (DJen) in de Hardstyle scene. Ben je ook van mening dat het grootste deel van de producers/djs het teveel op safe speelt (bedoel ik niet alleen track keuze). Met de meeste tracks die tegenwoordig gemaakt worden kun je ook niet zoveel variëren en spelen en is het meestal erg saai. Maar houd jij daar wel eens rekening mee tijdens het produceren, dat je een intro/ mid intro/ outro zo maakt dat je er achter draaitafels wel meer mee kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allereerst leuk dat je dit wilt doen :)

Even een vraag wat betreft aliassen. Er zijn DJ's/Producers die hardstyle/hardcore produceren. Hoe kun je ervoor zorgen dat je voor beide genres echt iets totaal onherkenbaars kunt producen ipv dat je toch terughoort in je muziek dat je het beide produceert?

Verder heb ik weinig boeiends te vragen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 19:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

-- MGMT --
The Prophet is momenteel wat vertraagd in het geven van reacties.
Hij komt z.s.m. bij jullie terug.
Bedankt voor het geduld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 11:19 
 

Jor-D schreef:
En net zoals de vorige keer: even voor de duidelijkheid: dit topic wordt het vraag en antwoord topic. Dit betekent dat discussies onderling niet voor dit topic bedoeld zijn en ook door de Hardtraxx crew verwijderd worden om zo het overzicht te behouden.

Hierbij horen dus ook nutteloze reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 19:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste mijnheer Prophet,

krijgen Maguilla en Protocol ooit een release?

Ik wacht al sinds 1999. :cry:

Met vriendelijke groet,
hbj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 23:15 
 
Hardtraxxer

Beste The Prophet,

Op Hard Bass 2010 draaide je een ENORM dik nummer.
Was een beetje halverwege de set.

Hoe heet dit nummer en komt het ooit nog uit?

De track komt na "Zatox - Drop The Track"

Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Grudgie schreef:
Beste The Prophet,

Op Hard Bass 2010 draaide je een ENORM dik nummer.
Was een beetje halverwege de set.

Hoe heet dit nummer en komt het ooit nog uit?

De track komt na "Zatox - Drop The Track"

Bedankt!


Deze inderdaad :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof dat je dit doet!

Volgens mij heb jij ooit een mashup/edit van Three little birds gemaak, wat heb je daar toen mee gedaan, of ga je er nog iets mee doen? Ik vond 'm wel vet namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 14:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Wanneer krijgen we weer "Verhalen van Perry" te zien?
Rete-spannend elke keer weer.


Daar voor moet je bij mijn manager zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 14:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Skatzow schreef:
Tof dat je zo uitgebreid antwoord! Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik de volgende vraag nog stel maar ik doe het toch :P

Ik vraag me nog af wat jij graag ziet bij talenten die een demo insturen.
Is dat een hele nette mail, ouderwets een demo cd opsturen, grote fanbase op bijvoorbeeld facebook.
Naast dat kijk je dan ook meer naar hoe de plaat technisch in elkaar steekt, of echt voornamelijk naar het creatieve gedeelte/sfeer in de track?


A: Dat je hoort dat iemand begrijpt wat hij/zij doet (muzikaal en productioneel). Oftewel, de ingestuurde demo hoeft dus niet perfect te zijn, als wij maar er door heen kunnen prikken of de track geschikt is voor een van onze labels. Presentatievorm is niet relevant, de muziek moet voor zichzelf spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 14:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
theprophet schreef:
Q1: Ook dit is niet eerlijk als ik dit doe. Het is niet leuk als ik namen (niet) noem. Bij elke collega heb ik momenten gehad dat ik ze helemaal de bom vond. Ik kan het nou eenmaal niet maken om de een meer waardering te geven dan de ander, ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Maar vooruit, in willekeurige volgorde;
- DHS - House Of God
- Signus X - The Orange Theme
- Drax - Amphetamine
- The Prodigy - Firestarter
- Ome Willem - De Film van Ome Willem Theme ;) :thumbup:

Ik snap het ergens wel, maar juist omdat je liefhebber bent lijkt het mij maar 'raar' als je niet gewoon kunt zeggen dit zijn de 5 platen die voor mij de vetste zijn geweest. Muziek is gebaseerd op smaak, en die smaak niet meer uit kunnen spreken vind ik best onwerkelijk. Bedankt iig dat je toch iets in elkaar wilde flansen. :)

Misschien wel een leuke op navolging van dat buikpijngevoel. Wat zou jij (leden van) Hardtraxx willen vragen, of wat had je destijds voor vragen?


Wat ik aan zou aanmoedigen op Hardtraxx is geven van goed beargumenteerde meningen. Wat is leuk zou vinden is om daadwerkelijk op Hardtraxx te komen om te ontdekken hoe mijn tracks in de smaak vallen. Als voorbeeld "Deze track is leuk, maar ik heb het idee dat de kick op mijn speaker niet goed tot zijn recht komt". Voorbeeld 2: "Deze track vind ik slecht, want de kick komt niet tot zijn recht". Productioneel gezien zijn de tracks namelijk gewoon goed, over smaak valt echter niet te twisten.

Waar mijn buikpijn gevoel vandaan kwam is het onnodig kwetsen van mensen waaronder ik zelf. Dat is denk ik niet relevant, het gaat namelijk om muziek. Als muziek niet goed is, kan je dat gewoon uiten zonder kwetsend te zijn. Sterker nog, ik geloof zelfs dat het artiesten weghoudt van Hardtraxx om zich ook te mengen in de gesprekken hier. Het liefste kom ik een keer in de zo veel tijd kijken en me mengen in bepaalde gesprekken zodat we allemaal iets meer te weten komen over elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 14:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Sowieso, over dat buikpijngevoel. Heb je het idee dat andere producers (jijzelf blijkbaar wel) zich nog iets aantrekken van het meest kritische publiek hier op Hardtraxx, of denk je dat veel producers zich liever verschuilen achter het immer positieve facebook publiek? Ben altijd wel benieuwd hoe er gekeken wordt naar kritiek door personen die over het algemeen niet meer gewend zijn kritiek te blijven, vooral in een scene waarbij een feestje toch wel gemaakt wordt.


A: Wat ik in mijn leven geleerd heb is om te geloven in mezelf en van mijn eigen kracht uitgaan. Dat maakt mij namelijk mij. Wat sommigen bezoekers zeggen op Hardtraxx kwetst af en toe, andere opmerkingen kwetsen juist niet. Alleen geen van die opmerkingen weerhoudt mij er van om te doen waar ik zelf in geloof. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit voor andere artiesten ook zo geldt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 14:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fietsband schreef:
Ahh had dit topic helaas gemist maar heb toch nog een vraag als het niet erg is :P
Q: Is er nog kans op bijvoorbeeld een tweede scantraxx unreleased?
Want er zijn nog zoveel mensen die wachten op een aantal platen waaronder beide versies van Outsiders - Maneater (Widstyez Remix). hint hint xd
Dit is waarschijnlijk al veel vaker gevraagd zoals in dit topic op harderstate ( http://harderstate.com/general-hardstyl ... 27500.html ) maar het is het proberen waard ^^


A: Het staat niet in de planning maar wie weet wat de toekomst brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

theprophet schreef:
Waar mijn buikpijn gevoel vandaan kwam is het onnodig kwetsen van mensen waaronder ik zelf. Dat is denk ik niet relevant, het gaat namelijk om muziek. Als muziek niet goed is, kan je dat gewoon uiten zonder kwetsend te zijn. Sterker nog, ik geloof zelfs dat het artiesten weghoudt van Hardtraxx om zich ook te mengen in de gesprekken hier. Het liefste kom ik een keer in de zo veel tijd kijken en me mengen in bepaalde gesprekken zodat we allemaal iets meer te weten komen over elkaar.

Best grappig. Ik denk andersom, en ik spreek misschien wel licht uit ervaring, dat dat kwetsen misschien in sommige gevallen wel eens zou kunnen ontstaan naar aanleiding van mensen die zich niet gehoord voelen / dingen door de keel geschoven krijgen waar zij geen invloed op uit kunnen oefenen. Bijvoorbeeld het uitsluitend draaien van eigen platen in een set. Daar storen mensen zich hier echt mateloos aan. Door betreffende artiest(en) wordt er echter zelden een verklaring gegeven, waardoor members zich niet gehoord voelen en het op een bittere vaak sarcastische manier gaan proberen. Op die manier wordt er geprobeerd steeds overtreffende mate van onvrede te tonen. Vervolgens belanden beide partijen in een vicieuze cirkel die nauwelijks te doorbreken is. Als artiesten dan Facebook/ander medium beginnen te roemen worden ze hier helemaal niet meer serieus genomen en wordt het nog een soort strijd.

Begrijp me niet verkeerd, ik praat het niet goed en het kan prima op een andere wijze. Ik begrijp echter ook hoe het ontstaat. Er zitten mensen tussen waarbij een feest als Qlimax €120 kost, voor zij überhaupt in de zaal staan. Ik denk dat dat misschien nog wel eens wordt vergeten door artiesten. Getuige reacties vanuit deze groep als; "als je het niet leuk vindt, luister je er toch niet naar." Dit is in sommige gevallen wellicht een basis tot dat kwetsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 17:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hi Hardtraxx!

Kwam wat tussen!
Ik kom op een later moment toch weer even bij jullie terug.
Vraag ondertussen gerust door :)

Gr. Dov
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 10:39 
 
Hardtraxx Addict

Tof dat je deze Q&A doet!

Q: Gaat er nog een "Archives EP" van de Anarchist komen, dat jij weet?
Q: Atmozfears heeft nog een hele stapel platen liggen, zijn daar plannen voor?

Nu staan er veelal producers achter de draaitafels met beperkte dj-vaardigheden. Hierdoor mist een huidige 'dj set' vaak spannende overgangen, merendeel is intro- / outro. Dan vind ik dat je als organisator van een festival je klanten, het publiek, te kort doet. Q: Vind je dat het dj-vak terug zou moeten keren naar de festivals? Q: Waarom, denk je, is het dj-vak verdwenen?

Nog een vraagje, of is meer een stelling.
Mashups; Ja of Nee? Waarom wel of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q: Wat zou jij nog willen leren kwa produceren of mixstijl?
Q: Wat is het belangrijkste punt om bij een bepaald label te gaan, of wat heeft Scantraxx wat andere platenlabels niet te bieden hebben?

Ik ken niet alle vragen uit mijn hoofd dus sorry als ik een dubbele vraag heb gesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q: Welke artiest, uit welk genre dan ook, is jouw grote voorbeeld (geweest)?
Q: Met welke artiest, ook weer uit welk genre dan ook, zou je nog ooit eens een collab willen doen? (kan niet gek genoeg :corn: )

Mochten deze vragen al gesteld zijn, excuus. Tof dat je dit wilt doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q: Hoe ben je ooit begonnen met Scantraxx?, wat was het idee erachter en wat waren je eerste stappen binnen dit process?

Q: Roland Evers (Bass Modulators) is A&R Manager binnen Scantraxx, hoe is hij zo voor deze functie terecht gekomen, heeft hij goed gehoor voor talent & kwaliteit of was dit een sollicitatie binnen Scantraxx Records? :P

Alvast bedankt ! :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen