wrote:Q&A met Shadow Interaction lijkt me wel wat.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Volgens mij is dit een hele boeiende gast voor de Hardtraxx Q&A inderdaad, voor iedereen ook wel.wrote:Lijkt me ook interessant! Denk dat je dan een veel diepgaandere Q&A krijgt dan dat we tot nu toe gehad hebben.wrote:Rudy Peters.
Denk wel dat er veel dingen zijn waar hij wss toch niet al te veel over zou zeggen, maar hee als hij gestrikt kan worden, zou het absoluut interessant worden.
Is er al iemand bezig met het strikken van deze grote mijnheer?
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
wrote:Die is ongeveer in de shout al gehoudenwrote:Q&A met Shadow Interaction lijkt me wel wat.
Ik reageer veel maar een Q&A lijkt me een beetje overbodig
Valt wel mee, misschien dat ik toentertijd in onder een steen heb geleefd, maar ik echt niet weten wat er toen gebeurd iswrote:Die is ongeveer in de shout al gehoudenwrote:Q&A met Shadow Interaction lijkt me wel wat.
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Hier teken ik idd ook wel voorwrote:Volgens mij is dit een hele boeiende gast voor de Hardtraxx Q&A inderdaad, voor iedereen ook wel.wrote:Lijkt me ook interessant! Denk dat je dan een veel diepgaandere Q&A krijgt dan dat we tot nu toe gehad hebben.wrote:Rudy Peters.
Denk wel dat er veel dingen zijn waar hij wss toch niet al te veel over zou zeggen, maar hee als hij gestrikt kan worden, zou het absoluut interessant worden.
Is er al iemand bezig met het strikken van deze grote mijnheer?
wrote:Regel eens een Q&A met iemand van b2s, ik zou best benieuwd zijn naar welke kant ze nu precies op willen. Op zich liep Thrillogy de laatste jaren volgens mij ook niet bijster goed dus wellicht was de Jaarbeurs gewoon te groot voor dat feest om het nog door te zetten maar konden/wilden ze toch niet uitwijken. Daar kan ik nog inkomen.
Maar er was toch wel iets beters te bedenken dan dit lijkt mij?
Veel lees plezier:wrote:Iemand van b2s of Art of Dance lijkt me tof. Of een Noisecontrollers, Phuture Noize of misschien Headhunterz?Hij gaf laatst op Twitter aan nog vaak op Hardtraxx o.a. te kijken.
Q&A met Headhunterz
kees
Tobias Vooges kees de supermod wil graag een q&a met jullie!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 7 · 1 uur
Josh & Wesz
Josh & Wesz Tobias Vooges Hoe gaan we dat regelen?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 42 minuten
Tobias Vooges
Tobias Vooges Kees Sonnema aka The venator aka Hoofdmod van hardtraxx wil dat wel fixen geloof ik!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 41 minuten
Josh & Wesz
Josh & Wesz Tobias Vooges Let's do it!
Josh & Wesz
Tobias Vooges
Tobias Vooges Kees Sonnema aka The venator aka Hoofdmod van hardtraxx wil dat wel fixen geloof ik!
Josh & Wesz
Ja of Audiofreq lijkt me ook vet.
Of HHZ nog een keer
Of Wildstylez, lijkt me ook een erg interessante kandidaat (vanwege P1 maar ook vanwege de rest om zijn merk heen)
Of HHZ nog een keer
Of Wildstylez, lijkt me ook een erg interessante kandidaat (vanwege P1 maar ook vanwege de rest om zijn merk heen)
Bericht is verstuurd, wacht nu op antwoordwrote:kees
Josh & Wesz
Tobias Vooges
Josh & Wesz
#HYPE
-wrote:Bericht is verstuurd, wacht nu op antwoordwrote:kees
Josh & Wesz
Tobias Vooges
Josh & Wesz
#HYPE
Al verder met J&W? Anders vind ik JoS ook wel een optie 
Vanwege de drukke maand december ivm feestdagen etc hebben we het uitgesteld tot begin januari.wrote:Al verder met J&W? Anders vind ik JoS ook wel een optie
Alles is al besproken met J&W, er moet alleen nog een datum geprikt worden.
Wietse aka Psyko Punkz lijkt me ook wel erg gaaf. Hoeveel uur die wel niet in de studio zit. Daarnaast volgens mij redelijk down to earth dus moet iets leuks op kunnen leveren.
En?wrote:Vanwege de drukke maand december ivm feestdagen etc hebben we het uitgesteld tot begin januari.wrote:Al verder met J&W? Anders vind ik JoS ook wel een optie
Alles is al besproken met J&W, er moet alleen nog een datum geprikt worden.
Denk dat ze ondertussen Frontliner benaderd hebben.wrote: En?
Zijn vrouw geeft de voorkeur aan Harderstate, dus Frontliner doet het niet.
Phuture Noize zou een interessante Q&A zijn?
De halve producersscene zou interessant zijn.
Maar ben idd wel benieuwd hoe het met Josh&Wesz zit.
Ga ik ff achteraan, is er uiteindelijk nooit van gekomen. Wellicht zijn ze nog geinterresseerdwrote:De halve producersscene zou interessant zijn.