Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Doe gewoon Mandy

Graag, maar denk alleen niet dat zij daar mee instemt. :(
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal wel een persoonlijke Q&A gaan doen ;)
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 19:39 
 

DL22 schreef:
Doe gewoon Mandy

:yes:
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 21:03 
 

gewoon niet
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De wildstylerz lijkt me ook vet. Trouwens ook een naam waar ik nog wel een soort docu van zou willen zien. Boeiende producer. Nu wel wat stil toch?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
De wildstylerz


Ja lijkt me vet ken ze nog niet
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sorry dat je deze opmerking maakt
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Phuture noize is ook een goede optie. Hij komt af en toe langs op dit forum en hij doet nu iets unieks voor de scene
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prefix & Density!
E-Force (ivm album)
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 21:07 
 
Hardtraxxer

Noisecontrollers, sowieso!
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg ook Noisecontrollers :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
sorry dat je deze opmerking maakt

geen probleem
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zou nog steeds een keer een buitenlandse dj hier een Q&A willen zien doen
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inb4 unresolved/wp

kan er zelf zo niet een bedenken die me interessant lijkt
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dave Revan
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylez natuurlijk. Hij draait ten eerste al lekker lang mee en kan daarom denk ik op veel vragen goed antwoord geven. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar zijn projecten en zijn visie over de scene en de toekomst ervan.
Bericht Geplaatst op 22 apr 2016 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

PvO Hardstyle schreef:
Wildstylez natuurlijk. Hij draait ten eerste al lekker lang mee en kan daarom denk ik op veel vragen goed antwoord geven. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar zijn projecten en zijn visie over de scene en de toekomst ervan.

Zijn visie is dood simpel, euforisch krijgt niet genoeg aandacht en 'Rawstyle' (zijn woordkeuze, niet mijne) is hoofdpijn hardstyle :sleep:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2016 22:18 
 
Hardtraxx Addict

Tuneboy en/of Technoboy zou mij erg vet lijken
Bericht Geplaatst op 24 apr 2016 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
PvO Hardstyle schreef:
Wildstylez natuurlijk. Hij draait ten eerste al lekker lang mee en kan daarom denk ik op veel vragen goed antwoord geven. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar zijn projecten en zijn visie over de scene en de toekomst ervan.

Zijn visie is dood simpel, euforisch krijgt niet genoeg aandacht en 'Rawstyle' (zijn woordkeuze, niet mijne) is hoofdpijn hardstyle :sleep:


Dan hoef je die vraag ook niet meer te stellen ;)
Bericht Geplaatst op 09 mei 2016 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rudy Peters.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2016 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Rudy Peters.


Lijkt me ook interessant! Denk dat je dan een veel diepgaandere Q&A krijgt dan dat we tot nu toe gehad hebben.

Denk wel dat er veel dingen zijn waar hij wss toch niet al te veel over zou zeggen, maar hee als hij gestrikt kan worden, zou het absoluut interessant worden.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2016 16:01 
 

TheJoker schreef:
Rudy Peters.

Wie is dit? :$
Bericht Geplaatst op 09 mei 2016 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
TheJoker schreef:
Rudy Peters.

Wie is dit? :$

http://lmgtfy.com/?q=Wie+is+rudy+peters
Bericht Geplaatst op 21 jun 2016 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q&A met Shadow Interaction lijkt me wel wat.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2016 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Q&A met Shadow Interaction lijkt me wel wat.


Die is ongeveer in de shout al gehouden :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen