Graag, maar denk alleen niet dat zij daar mee instemt.wrote:Doe gewoon Mandy
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Zal wel een persoonlijke Q&A gaan doen 
-
S
wrote:Doe gewoon Mandy
De wildstylerz lijkt me ook vet. Trouwens ook een naam waar ik nog wel een soort docu van zou willen zien. Boeiende producer. Nu wel wat stil toch?
Ja lijkt me vet ken ze nog nietwrote:De wildstylerz
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 11 hours ago
Phuture noize is ook een goede optie. Hij komt af en toe langs op dit forum en hij doet nu iets unieks voor de scene
Prefix & Density!
E-Force (ivm album)
E-Force (ivm album)
-
LHardtraxxer
- 225 posts member since 2014
- last seen May 2018
Noisecontrollers, sowieso!
geen probleemwrote:sorry dat je deze opmerking maakt
ik zou nog steeds een keer een buitenlandse dj hier een Q&A willen zien doen
inb4 unresolved/wp
kan er zelf zo niet een bedenken die me interessant lijkt
kan er zelf zo niet een bedenken die me interessant lijkt
Wildstylez natuurlijk. Hij draait ten eerste al lekker lang mee en kan daarom denk ik op veel vragen goed antwoord geven. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar zijn projecten en zijn visie over de scene en de toekomst ervan.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Zijn visie is dood simpel, euforisch krijgt niet genoeg aandacht en 'Rawstyle' (zijn woordkeuze, niet mijne) is hoofdpijn hardstylewrote:Wildstylez natuurlijk. Hij draait ten eerste al lekker lang mee en kan daarom denk ik op veel vragen goed antwoord geven. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar zijn projecten en zijn visie over de scene en de toekomst ervan.
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Tuneboy en/of Technoboy zou mij erg vet lijken
Dan hoef je die vraag ook niet meer te stellenwrote:Zijn visie is dood simpel, euforisch krijgt niet genoeg aandacht en 'Rawstyle' (zijn woordkeuze, niet mijne) is hoofdpijn hardstylewrote:Wildstylez natuurlijk. Hij draait ten eerste al lekker lang mee en kan daarom denk ik op veel vragen goed antwoord geven. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar zijn projecten en zijn visie over de scene en de toekomst ervan.
Lijkt me ook interessant! Denk dat je dan een veel diepgaandere Q&A krijgt dan dat we tot nu toe gehad hebben.wrote:Rudy Peters.
Denk wel dat er veel dingen zijn waar hij wss toch niet al te veel over zou zeggen, maar hee als hij gestrikt kan worden, zou het absoluut interessant worden.
-
S
Wie is dit?wrote:Rudy Peters.
http://lmgtfy.com/?q=Wie+is+rudy+peterswrote:Wie is dit?wrote:Rudy Peters.
Q&A met Shadow Interaction lijkt me wel wat.