Gaaf dat je dit wilt doen
De standaard-vragen lees ik wel in een van de vele interviews die bij het maken van een album hoort. Dus hier wat 'diepere' vragen voor je
-Wat vind jij het belangrijkste onderdeel in een track? Dus datgene wat echt top moet zijn wil je een nummer gaaf vinden. Is dat de melodie, de kick, de sfeer, etc?? Of is dat bij jou gewoon het totaalplaatje?
-Kun je de sfeer/onderlinge verhoudingen bij Fusion eens beschrijven? Tijdens filmpjes etc komt het echt over als een 'gezellige familie' waar iedereen bij elkaar in de studio komt lopen. Is het zo dat artiesten bij elkaar binnen komen met 'waar ben jij nu aan het werken' en elkaar proberen te helpen? Of is het allemaal wat zakelijker waar iedereen in z'n eigen 'hokje' zit te werken?
-Kun (en wil/mag) je eens beschrijven wat de toekomstvisie van Fusion is (als daar al met jullie (degene die nog niet zo lang daar zitten) over gecommuniceerd wordt). Wat wij meekrijgen is dat twee 'grootmachten' als B-Front en Frequencerz weg zijn en de laatste tijd worden er vrij veel talenten aangenomen. Hoe denkt Fusion hier over? Zien ze dit als een 'overgangsperiode' waarin de talenten door moeten groeien of willen ze een soort opleidingslabel worden?
Sorry voor de zware kost, maar ben hier wel benieuwd naar

Nog 1 vraagje die meer over jou gaat. Ik lees dat je nog vrij jong bent. Hoe denken je ouders er over dat je een professionele carrière wilt beginnen in de hardstyle? Het is toch een soort risicovak waar je niet altijd doorbreekt. Steunen je ouders je hier in? Of proberen ze je hier toch ook voor te waarschuwen ofzo? Ik kan me voorstellen dat je ouders je steunen in iets dat je heel graag wilt doen, maar ze willen ook niet dat je over 5 jaar nog redelijk 'onbekend' bent waardoor je vrij weinig inkomsten hebt? Ben wel benieuwd hoe dit gaat bij een jonge beginnend artiest.
Bedankt voor het antwoorden en succes met je album!