Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals sommigen van jullie wellicht al in de whatsapp groep hebben gehoord ben ik bezig met het organiseren van een feest in PKHS Tilburg op vrijdag 3 januari, samen met Hekzitter. Hierbij lijkt het mij heel tof om Hardtraxx invulling te laten geven aan een stage. (ik ben wel nog in afwachting van de reactie van Jor-D)

Wat achtergrond informatie:
Dit jaar heb ik al 2 feesten georganiseerd (een huisfeest en mini festival), en heb dat ook zo goed/professioneel mogelijk proberen aan te pakken (een vette stage, goed geluid, getalenteerde maar onbekende DJ’s, de hele promotie eromheen en bovenal veel gezellig volk over de vloer hebben). Ik vind het organiseren van zulke feesten dusdanig leuk dat ik ben gaan kijken naar nieuwe mogelijkheden om hier meer mee te kunnen doen. Ik ben niet van plan hier ook maar iets aan te verdienen en doe het puur om een vette unieke avond neer te kunnen zetten.

Het concept:
Het concept/thema rondom de avond is "Spectrum of the Harder Styles". Met een overkill aan standaard line ups en daarmee standaard muziek, in de huidige scene, hoop ik iets verfrissends te kunnen brengen. De hardere stijlen zijn zo enorm breed dat het zonde is dat daar vaak niet veel mee gedaan wordt. Ik hoop daarom een avond neer te kunnen zetten met een mooie variatie aan muziek: een opbouw zoals het hoort op de eerste stage, en een hoop out of the box setjes bij de Hardtraxx hosting. Ik volg Hardtraxx al best wel lang, en weet dat hier genoeg talent is om een vette hosting neer te zetten.

Verder is het een bewuste keuze om het feest “semi” besloten te houden. Enkel op uitnodiging kan je bij het evenement, maar ben je wel in de gelegenheid om zelf mensen uit te nodigen. Ik ben verder ook niet van plan om dit feest via een ander platform dan Hardtraxx te promoten. Op deze manier hoop ik te kunnen waarborgen dat er voornamelijk liefhebbers aanwezig zullen zijn, omdat zij door liefhebbers zijn uitgenodigd, wat het feest naar mijn mening alleen maar ten goede komt.

PKHS
PKHS Tilburg biedt haar locatie aan (het feest mag van 22:00 tot 6:00 duren) om dit feest te kunnen organiseren. Belangrijk:De deal die ik met hun heb gemaakt is dat ik minimaal 200 aanwezigen nodig heb om het feest te mogen geven, en 300 om een 2e stage te mogen openen. Dat tweede wil ik natuurlijk naartoe streven, en heb daar dan ook jullie hulp bij nodig. Buiten dat ik mijn vrienden uitnodig, en zij ook weer hun vrienden, zou ik het supertof vinden als jullie een hoop volk weten op te trommelen om zo een vette avond te kunnen hebben met z’n allen. Mocht dit feest een succes worden, dan biedt dit potentie om een verdere samenwerking met PKHS aan te gaan, en biedt dit ook de gelegenheid om een nieuw platform te bieden voor de DJ’s op Hardtraxx. Zie voor meer info over de locatie https://www.pkhs013.nl/

Entree
De entree is nog onder voorbehoud maar wil ik zo laag mogelijk gaan houden. Ik wil het geld enkel aan artiesten gaan uitgeven, waarbij het ook bijdraagt aan het feest. Niet om perse die grote bekende naam te boeken om zo maar mensen te trekken.

Invulling
In dit discussietopic wil ik verder met jullie ingaan op de invulling van de hosting; Welke forum DJ's willen jullie allemaal zien? Omdat ik geen professionele organisatie verder achter mij heb staan zou ik het ook tof vinden als mensen mee zouden willen denken over het feest. Ik wil hiervoor een app groep aanmaken, dus stuur me een berichtje via HT als je wilt helpen.

Tot slot zal er dinsdag een Facebook evenement volgen (ik zit nog te wachten op de artwork) en ga ik ook een evenement topic aanmaken op dit forum.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel nice! Ik probeer zeker aanwezig te zijn. Gooi er ook nog even een berichtje uit in de hardtraxx Facebook groep :). Hier zitten ook aardig wat mensen in
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me heel vet :) Hoop dat je de 300 man kunt realiseren. Als het meezit ben ik er zeker bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 15:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuk idee, ben benieuwd naar de animo. Ik ben in ieder geval geïnteresseerd als bezoeker en wellicht als DJ, dus zal het topic in de gaten houden.

Qua merknaam moet Jor-D het er inderdaad mee eens zijn, dus goed dat je daar rekening mee houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou vet zijn om daar dan te mogen draaien, vanaf november woon ik daar een kleine 10 minuten fietsen vandaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 16:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Als de hosting wordt aangevuld met mensen vanuit Hardtraxx heb je mijn zegen. Graag wel promotie materiaal met eventueel het logo erop even langs mij laten gaan via [email protected] :thumbup:

Ik heb trouwens ook nog 2 banners liggen die een keer gebruikt zijn op een feest. Deze mogen gebruikt worden als je daar wat aan hebt, af te halen in Amsterdam :) :
https://www.dropbox.com/s/e1it60vbm1rzf ... 6.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/jmkq1dfjb5bqj ... 4.jpg?dl=0
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Als de hosting wordt aangevuld met mensen vanuit Hardtraxx heb je mijn zegen. Graag wel promotie materiaal met eventueel het logo erop even langs mij laten gaan via [email protected] :thumbup:

Ik heb trouwens ook nog 2 banners liggen die een keer gebruikt zijn op een feest. Deze mogen gebruikt worden als je daar wat aan hebt, af te halen in Amsterdam :) :
https://www.dropbox.com/s/e1it60vbm1rzf ... 6.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/jmkq1dfjb5bqj ... 4.jpg?dl=0


De namen in de hosting zullen alleen gevuld worden met leden van Hardtraxx!

Die banners zijn super!
Bram en ik zullen binnenkort even kijken of we langs kunnen komen om die banners op te halen. We nemen daarover nog even contact met je op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet! En hoop hardtraxxers waaronder ik hopen denk ik al jaren op een feest als dit.
Ik wil hier graag aan mee helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is dit dan. :woot: Interesse om dit mee te maken indien mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 22:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mocht je motion graphics/visuals/marketingshit nodig hebben kan ik altijd kijken of ik kan helpen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad een topidee! Deze locatie met deze tijd is ook echt top, hier moeten we toch wel genoeg man van het forum naartoe krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Inderdaad een topidee! Deze locatie met deze tijd is ook echt top, hier moeten we toch wel genoeg man van het forum naartoe krijgen?


Dat is ook een beetje het hele ding. Het is super mooi dat we deze kans krijgen, maar het valt of staat bij het halen van die 300 man om de 2e zaal te mogen openen. Daarom heeft Bram ook het idee gehad om een besloten evenement aan te maken, waar iedereen mensen in uit kan nodigen en daarin komt ook de link om je ticket te kopen. Zo krijgen we veel liefhebbers die ook echt voor het feest komen en hopen we via die weg ook snel die grote groep mensen aan te spreken waar we op hopen. Zeker vanuit het forum en de vrienden groepen van Bram en mij kunnen we die 300 wel halen, maar meer is natuurlijk altijd beter, zodat we dit wellicht in de toekomst kunnen investeren in een volgende editie. De capaciteit van PKHS is +/- 600 man. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 09:13 
 
Hardtraxx Veteran

Vet idee, alleen iets te ver :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet idee! Ik ga zeker proberen aanwezig te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 11:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Jor-D schreef:
Als de hosting wordt aangevuld met mensen vanuit Hardtraxx heb je mijn zegen. Graag wel promotie materiaal met eventueel het logo erop even langs mij laten gaan via [email protected] :thumbup:

Ik heb trouwens ook nog 2 banners liggen die een keer gebruikt zijn op een feest. Deze mogen gebruikt worden als je daar wat aan hebt, af te halen in Amsterdam :) :
https://www.dropbox.com/s/e1it60vbm1rzf ... 6.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/jmkq1dfjb5bqj ... 4.jpg?dl=0


De namen in de hosting zullen alleen gevuld worden met leden van Hardtraxx!

Die banners zijn super!
Bram en ik zullen binnenkort even kijken of we langs kunnen komen om die banners op te halen. We nemen daarover nog even contact met je op.


Top! :D

Citaat:
Zo krijgen we veel liefhebbers die ook echt voor het feest komen en hopen we via die weg ook snel die grote groep mensen aan te spreken waar we op hopen.


Heb in het verleden vele feesten mee helpen organiseren, denk zo rond de 30. Maar mijn ervaring is dat bij kleinschalige feesten sowieso meer liefhebbers komen, ipv de "dagjesmensen". Ik zou me daar niet zo druk om maken imo, gewoon goed promoten. Een (kleine) zaal vol krijgen is best een uitdaging tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja tof idee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi om te zien dat er al veel positieve reacties zijn! :thumbsup: :thumbsup:

Job en ik hebben onderhand al een hoop vette ideeën.

Jor-D schreef:
Heb in het verleden vele feesten mee helpen organiseren, denk zo rond de 30. Maar mijn ervaring is dat bij kleinschalige feesten sowieso meer liefhebbers komen, ipv de "dagjesmensen". Ik zou me daar niet zo druk om maken imo, gewoon goed promoten. Een (kleine) zaal vol krijgen is best een uitdaging tegenwoordig.


Gaandeweg zullen we wel zien hoe het gaat lopen. Ik hoop dat we met de huidige opzet een mooi bereik kunnen gaan krijgen, en desnoods maken we het evenement uiteindelijk nog openbaar als dat noodzakelijk zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeh ik vind dit ook wel een erg mooi idee :D Hoe dan ook aanwezig en altijd bereid om te helpen of een paar plaatjes te draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Winnaar DJ Hardtraxx Battle verdient zeker een plekje hier zou ik zeggen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Winnaar DJ Hardtraxx Battle verdient zeker een plekje hier zou ik zeggen :thumbsup:


Had hier nog niet eens aan gedacht! Maar wel een goede, in principe heb ik de Hardtraxx zaal wel rond, maar de winnaar van de DJ Hardtraxx Battle krijgt natuurlijk ook al een plekje op Hard Village. Ik heb vooral invulling gegeven door diegene die mij direct benaderd hebben. Jullie zullen in ieder geval niet teleurgesteld worden.

Zo zijn er zeker nog meer Hardtraxx leden die ik op de lijst had staan, maar ik kan nu eenmaal niet iedereen in die zaal kwijt (maar dat hopen we bij een volgende editie zeker goed te maken!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Winnaar DJ Hardtraxx Battle verdient zeker een plekje hier zou ik zeggen :thumbsup:

Wat Job aangeeft krijgt die ook al een plekje op Hard Village, voor een volgende editie zou dat dan wel een goede zijn? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
ErikZ schreef:
Winnaar DJ Hardtraxx Battle verdient zeker een plekje hier zou ik zeggen :thumbsup:


Had hier nog niet eens aan gedacht! Maar wel een goede, in principe heb ik de Hardtraxx zaal wel rond, maar de winnaar van de DJ Hardtraxx Battle krijgt natuurlijk ook al een plekje op Hard Village. Ik heb vooral invulling gegeven door diegene die mij direct benaderd hebben. Jullie zullen in ieder geval niet teleurgesteld worden.

Zo zijn er zeker nog meer Hardtraxx leden die ik op de lijst had staan, maar ik kan nu eenmaal niet iedereen in die zaal kwijt (maar dat hopen we bij een volgende editie zeker goed te maken!)

Iedereen een half uurtje LIVE zoals op Supremacy. Lkkr doorpompen toch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Hekzitter schreef:
ErikZ schreef:
Winnaar DJ Hardtraxx Battle verdient zeker een plekje hier zou ik zeggen :thumbsup:


Had hier nog niet eens aan gedacht! Maar wel een goede, in principe heb ik de Hardtraxx zaal wel rond, maar de winnaar van de DJ Hardtraxx Battle krijgt natuurlijk ook al een plekje op Hard Village. Ik heb vooral invulling gegeven door diegene die mij direct benaderd hebben. Jullie zullen in ieder geval niet teleurgesteld worden.

Zo zijn er zeker nog meer Hardtraxx leden die ik op de lijst had staan, maar ik kan nu eenmaal niet iedereen in die zaal kwijt (maar dat hopen we bij een volgende editie zeker goed te maken!)

Iedereen een half uurtje LIVE zoals op Supremacy. Lkkr doorpompen toch!


of een b2b2b2b2b set van 45 minuten per set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Paar Bieronicle beukers en Feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof idee. Heel veel succes. Ik heb ook een tijd geleden de eer gehad Hardtraxx te betrekken bij een feest. Het was wel verdomde lastig om iedereen in beweging te krijgen, maar dit was vooral omdat het in Den Haag was. Daarnaast was het niet besloten en niet op uitnodiging dus ik ben benieuwd hoe je dat gaat invullen.

Je wens voor een 2de stage is erg ambitieus, maar doelen zijn er om na te streven. Zonder budget of 'grotere' namen is 200 man echt een flink aantal.

Mocht je ooit hulp nodig hebben, stuur me gerust een berichtje. Wij hebben toentertijd een DJ contest georganiseerd voor Hardtraxx. Succes in ieder geval.

https://partyflock.nl/party/268307:Delusion
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen