Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Mystic schreef:
laat je verassen

Liever niet. :P


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bram en ik zijn weer druk bezig met mooie ideeën en concepten om Spectrum nog beter te maken. Wat zouden jullie graag voor concepten zien in de toekomst en/of wat missen jullie vooral in de hardstyle scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas afgelopen weekend er niet bij kunnen zijn, maar zou een volgende keer er graag zijn als het qua datum gunstig valt. Wat mij interessant lijkt zijn interessante B2B setjes van bijvoorbeeld 2 uur. Als je dan artiesten uitnodigt zoals bijvoorbeeld afgelopen editie, dan komen daar wel hele interessante tracklists uit voort denk ik. Moeten de artiesten hier natuurlijk wel voor open staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas ook niet aanwezig kunnen zijn afgelopen editie, maar uit de gelezen verhalen zou ik het volgende voor willen stellen:
Eén zaal/area met een soortgelijke line up als afgelopen editie (dus HT leden/talenten/paar 'grote' namen) en dan in de TT niet zo opbouwen maar het ook verdelen over de dag/avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Mij lijkt het tof om het volgende te zien/horen:
Label sets
Label battles als het B2B sets zijn
Holland vs Italy
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo dicht op oud & nieuw. Was nog aan het afteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Niet zo dicht op oud & nieuw. Was nog aan het afteren.


Dit ook trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 of 4 grote namen die het publiek trekken en opvullen met hardtraxx b2b dj battles. Dan heb je én setjes die zich perfect aanpassen aan het tijdstip, je hebt een vergelijkbaar publiek als afgelopen editie en je lokt ander publiek met de headliners.

Tweede zaal was in deze vorm namelijk een beetje ongunstig soms. En als je het in 1 zaal houdt zit je ook niet met dat publiek dat van hot naar her loopt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 zaal zou ook mijn voorkeur hebben ja, met de mensen die aanwezig waren had je zaal 1 vrijwel de hele dag goed gevuld gehad. En dan hoef je ook geen moeilijke keuzes te maken welke artiest je wilt zien. Daarbij zie ik niet in hoe het geluid in die 2e zaal veel beter kan worden, dus om de hardtraxxers in de 1e zaal te laten draaien krijgen zij ook een geluid dat past bij de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2020 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
1 zaal zou ook mijn voorkeur hebben ja, met de mensen die aanwezig waren had je zaal 1 vrijwel de hele dag goed gevuld gehad. En dan hoef je ook geen moeilijke keuzes te maken welke artiest je wilt zien. Daarbij zie ik niet in hoe het geluid in die 2e zaal veel beter kan worden, dus om de hardtraxxers in de 1e zaal te laten draaien krijgen zij ook een geluid dat past bij de muziek.

Volgens mij was de grootste zaal op deze locatie niet eens open. Area 1 van afgelopen zaterdag was eigenlijk voorzien voor de Hardtraxx hosting en een grotere zaal was normaal de main als ik me niet vergis. Door het aantal bezoekers is er een verschuiving geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Jordy schreef:
1 zaal zou ook mijn voorkeur hebben ja, met de mensen die aanwezig waren had je zaal 1 vrijwel de hele dag goed gevuld gehad. En dan hoef je ook geen moeilijke keuzes te maken welke artiest je wilt zien. Daarbij zie ik niet in hoe het geluid in die 2e zaal veel beter kan worden, dus om de hardtraxxers in de 1e zaal te laten draaien krijgen zij ook een geluid dat past bij de muziek.

Volgens mij was de grootste zaal op deze locatie niet eens open. Area 1 van afgelopen zaterdag was eigenlijk voorzien voor de Hardtraxx hosting en een grotere zaal was normaal de main als ik me niet vergis. Door het aantal bezoekers is er een verschuiving geweest.

Area 1 was de grootste zaal van de locatie. Er was hier echter nog een groot gordijn gehangen om het wat te verkleinen. Boven is nog een grote zaal die een beetje vergelijkbaar is met hoe area 1 nu was. Hier was oorspronkelijk het plan om de Hardtraxx hosting te doen. Omdat de kaartverkoop echter toch wat tegenviel hadden we last minute gewisseld naar de kleine ruimte waar nu de Hardtraxx stage was.

Qua geluid was het probleem dat achteraf de boxen niet geschikt bleken te zijn voor Hardstyle. Techno kwam bijvoorbeeld veel beter door op deze boxen. Mochten we ooit nog een tweede stage doen dan verwacht ik dat het geluid een stuk beter zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
3 of 4 grote namen die het publiek trekken en opvullen met hardtraxx b2b dj battles. Dan heb je én setjes die zich perfect aanpassen aan het tijdstip, je hebt een vergelijkbaar publiek als afgelopen editie en je lokt ander publiek met de headliners.

Tweede zaal was in deze vorm namelijk een beetje ongunstig soms. En als je het in 1 zaal houdt zit je ook niet met dat publiek dat van hot naar her loopt :)

Verder verwacht ik dat we hiermee verder aan de slag zullen gaan. Maandag gaan we met de eigenaar van de locatie zitten en dan kijken we hoe we verder willen gaan.

Welke artiesten zouden jullie graag willen zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Udex :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een leuk euforisch talent. Ben daar verder niet heel erg bekend mee maar voor op het begin van de dag lijkt me dat heel tof. Een Solstice ofzo om even een voorbeeld te geven :)
En Udex inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2020 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice!

Zoals ik al in de chat aangaf. Een b2b met Bionicle zou wel vet zijn ^^ Er is vast ook wel een euforische/classics/raw classics combi te maken met hardtraxx b2b setjes van 2 namen.

Denk dat de mensen van hier uitermate geschikt zijn zich aan te passen aan een tijdstip, opvolgende headliner en best een beetje "in dienst van het event" kunnen draaien. Dan heb je een perfecte opbouw vermoed ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera! En verder houd ik me altijd aanbevolen voor een setje. Een opener met early/classics zou wel vet zijn (Blear?), of gewoon weer vollebak beukwerk met Theon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wellicht wat meer euforisch in de kleine zaal, in plaats van vanaf 15:00 al vollebak beuken? Dan houd ik mij aanbevolen :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Wellicht wat meer euforisch in de kleine zaal, in plaats van vanaf 15:00 al vollebak beuken? Dan houd ik mij aanbevolen :cool: .


Dat zal in de toekomst ook niet meer zo gebeuren. Dit was puur, omdat we dus een hardtraxx hosting een keer wilde. In de toekomst zullen we ons altijd richten op 1 area, waarbij het gedeelte euforisch richting de hardere kant van de hardstyle altijd evenredig verdeelt zal zijn.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen