Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer dat B-Front en NC toen even samen draaide :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Verhaal


Hier wel mee eens, uberhaupt 200 mensen fixen wordt een uitdaging omdat HT natuurlijk vrij dood is en ook nog eens verspreid door het hele land zit. En dan ook nog eens op uitnodiging?

Maar ben benieuwd, als het allemaal doorgaat ben ik er in ieder geval bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot nu toe gaat de promotie al erg goed. We hebben een flink bereik en er staan ook al de nodige mensen op aanwezig, als ik dat vergelijk met andere evenementen bij PKHS. We hopen het idee gewoon door te kunnen voeren, maar hebben altijd nog meerdere backups, wanneer dat doorslaggevend zou zijn om het feest wel of niet door te kunnen laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
FRArnold schreef:
Verhaal


Hier wel mee eens, uberhaupt 200 mensen fixen wordt een uitdaging omdat HT natuurlijk vrij dood is en ook nog eens verspreid door het hele land zit. En dan ook nog eens op uitnodiging?

Maar ben benieuwd, als het allemaal doorgaat ben ik er in ieder geval bij :)


Nog wel noemenswaardig dat Hardtraxx slechts een deel van de doelgroep is. Ik heb een lading van mijn vrienden uitgenodigd, zij nodigen weer mensen uit en zo zitten we nu al op ruim 750 uitnodigingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Rickzel schreef:
FRArnold schreef:
Verhaal


Hier wel mee eens, uberhaupt 200 mensen fixen wordt een uitdaging omdat HT natuurlijk vrij dood is en ook nog eens verspreid door het hele land zit. En dan ook nog eens op uitnodiging?

Maar ben benieuwd, als het allemaal doorgaat ben ik er in ieder geval bij :)


Nog wel noemenswaardig dat Hardtraxx slechts een deel van de doelgroep is. Ik heb een lading van mijn vrienden uitgenodigd, zij nodigen weer mensen uit en zo zitten we nu al op ruim 750 uitnodigingen.


Ik heb ook ongeveer 250 van mijn vrienden uitgenodigd waarvan ik denk dat die wel tot die doelgroep behoren en ik hoop dat meer mensen andere uitnodigen om ervoor te zorgen dat we aan die 200 man te komen om het feest door te laten gaan en 300 man komen om het hele concept uit te voeren! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Perfect, dan had ik het niet helemaal goed begrepen!

Klinkt allemaal goed guys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top initiatief! Hopen dat jullie genoeg man binnen halen. Ik ben zelf aanwezig met een goed gevulde auto. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben uitgenodigd door Stef en voel me derhalve zeer vereerd om hierbij aanwezig te mogen zijn. Nu nog hopen op dj twee gezichten zodat we kunnen carpoolen. Anders misschien met Ricktermaadtje als hij gaat maar zijn auto is niet zo leuk meer zonder automatisch verstelbare stoelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ik ben uitgenodigd door Stef en voel me derhalve zeer vereerd om hierbij aanwezig te mogen zijn. Nu nog hopen op dj twee gezichten zodat we kunnen carpoolen. Anders misschien met Ricktermaadtje als hij gaat maar zijn auto is niet zo leuk meer zonder automatisch verstelbare stoelen.


Auto uit het oosten van het land moet te regelen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 05:32 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Ik ben uitgenodigd door Stef en voel me derhalve zeer vereerd om hierbij aanwezig te mogen zijn. Nu nog hopen op dj twee gezichten zodat we kunnen carpoolen. Anders misschien met Ricktermaadtje als hij gaat maar zijn auto is niet zo leuk meer zonder automatisch verstelbare stoelen.

Ik kan je melden dat mijn auto weer een automatisch verstelbare bijrijderstoel heeft door een productiefout in de garage.

Richting Belgie rijd ik altijd over de Twente route dus ik pik je wel op. :kiss2:

En het is natuurlijk een eer als ik 50% 2faced ook mag vervoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha 100% zou het dan worden wss, als dat past :lol: We houden contact ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Haha 100% zou het dan worden wss, als dat past :lol: We houden contact ;)

Noem je Niels nou dik?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Haha 100% zou het dan worden wss, als dat past :lol: We houden contact ;)

Noem je Niels nou dik?!

Wie is Niels? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
in principe heb ik de Hardtraxx zaal wel rond,


Shit dat ging rap, zet mij maar op de reservebank dan. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We hebben als idee dat we voor de 1e zaal een speciale Hardtraxx set willen gaan neerzetten. Het idee is dat dit een set vol mashups van Hardtraxx favourites gaat worden. We zijn benieuwd of jullie hier ideeën/suggesties bij hebben. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track Of The Year topic kan gebruikt worden. Er kan bijvoorbeeld 1 grote megamix gemaakt worden van de top 2 of 3 van ieder jaar sinds 2010 ofzo. Dit schetst het beste beeld van heel Hardtraxx.

Dj's van het forum die niet op de line-up staan owv welke reden dan ook, zouden dan hieraan kunnen werken, zodat ook zij mee kunnen genieten van de ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Track Of The Year topic kan gebruikt worden. Er kan bijvoorbeeld 1 grote megamix gemaakt worden van de top 2 of 3 van ieder jaar sinds 2010 ofzo. Dit schetst het beste beeld van heel Hardtraxx.

Dj's van het forum die niet op de line-up staan owv welke reden dan ook, zouden dan hieraan kunnen werken, zodat ook zij mee kunnen genieten van de ervaring.


Vind dit niet eens zo slecht idee. Paar goede edits en een volwaardige mix maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:

Dj's van het forum die niet op de line-up staan owv welke reden dan ook, zouden dan hieraan kunnen werken, zodat ook zij mee kunnen genieten van de ervaring.


In principe is dit ook onze insteek, maar het 'Track of the Year' topic geeft een te generieke lijst qua platen die op dat moment in de lijst niet perse passen. Onze insteek is dat mensen die niet in de Hardtraxx zaal komen in dat half uur een idee hebben wat er in die zaal gedraaid wordt. Dus a-kantjes qua hitjes uit het track of the year topic aangevuld met de obscure b-kantjes uit de Hardtraxx area. We willen een representatieve Hardtraxx set en het track of the year topic vinden wij niet representatief voor Hardtraxx. Zeker als je kijkt naar de naam die Hardtraxx heeft. "Hee jij gaat echt ziek hard los, zit jij op Hardtraxx?" --> Dat voor gevoel moet de set oproepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de rookersruimte Broken Balance met een all-day Spectrum of Hardcore setje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 23:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Track Of The Year topic kan gebruikt worden. Er kan bijvoorbeeld 1 grote megamix gemaakt worden van de top 2 of 3 van ieder jaar sinds 2010 ofzo. Dit schetst het beste beeld van heel Hardtraxx.

Dj's van het forum die niet op de line-up staan owv welke reden dan ook, zouden dan hieraan kunnen werken, zodat ook zij mee kunnen genieten van de ervaring.


Ahum :P

hardstyle/broken-blance-10-years-of-hardtraxx-track-of-the-year-t66889.html?hilit=Broken%20Balance

Een Hardtraxx setje lijkt me lastig te doen, wat wordt de tijd, hoeveel nummers gaan er in? En zelfs met mash-ups ga je mensen teleurstellen omdat ze graag de hele plaat willen horen. Je kan nooit iedereen pleasen, zelfs niet op Hardtraxx, hier lopen smaken ook behoorlijk uiteen.

Ik zou gewoon van alles wat doen, en als je toch een setje wil doen met de keuze van Hardtraxx, boek dan 2 uur in en doe een loting waarbij 50 mensen 1 plaat kunnen kiezen oid. (de exacte nummers kan je natuurlijk wijzigen). Ik vind dat halve hardtraxx feest dat laatst bij Zeeland was ook een goed voorbeeld, deels Hardtraxxers en deels namen die hier bij bijna iedereen in de smaak vallen.

Als je te specifiek op ieders smaak gaat letten en te veel gaat cateren naar iedereen, ga je juist alleen maar meer mensen teleurstellen en gezeik krijgen. Waarom hoorde ik dit niet, waarom is dit er niet enz enz. Het is wel algemeen bekend wat voor soort platen Hardtraxxers vet vinden, struin een beetje rond op het forum en je ziet het zo. En als je de hele dag artiesten hebt die Hardtraxxers vet vinden en daarnaast DJ's die zelf van Hardtraxx komen heb je toch de hele dag al in principe "Hardtraxx setjes"?

Met wat budget wil je btw bij zaal 1 de dag vullen qua A artiesten? Gezien de tijd, en zelfs als je 2 uurs setjes doet, zijn dat behoorlijk wat duiten voor zo'n relatief klein "besloten" feest.

Ipv 2 zalen, kun je toch ook gewoon 3 headliners doen en de rest aanvullen met Hardtraxxers? Bijv een Primeshock, B-Front en Vyral oid. Heb je een A naam en 2 B namen en de gaten tussen die drie stijlen kan je opvullen met Hardtraxxers.

Helicaze schreef:
In de rookersruimte Broken Balance met een all-day Spectrum of Hardcore setje?


Prima, als ik er zou staan dan zou het toch geen hardstyle zijn hoop ik. Gezien ik daar niet zo veel toe te voegen heb t.o.v. de rest van de Hardtraxx DJ's hier. Mits je 25 platen van een artiest wil horen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Helicaze schreef:
In de rookersruimte Broken Balance met een all-day Spectrum of Hardcore setje?


Prima, als ik er zou staan dan zou het toch geen hardstyle zijn hoop ik. Gezien ik daar niet zo veel toe te voegen heb t.o.v. de rest van de Hardtraxx DJ's hier. Mits je 25 platen van een artiest wil horen :P.

Was ook maar om te dollen. Je plaatst altijd uren lange mixjes, vandaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 23:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik draai met alle liefde 6 uur lang aan nostalgie, dreunen, distortion en getrommel voor jullie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 18:52 
 
Hardtraxxer

De aanwezigen die in de Facebook groep van het evenement zitten hebben het wellicht al kunnen lezen, bij deze laat ik
met trots weten dat ik een exclusieve 'Alchemy Of Sound' set neer zal gaan zetten tijdens 'Spectrum Of Harder Styles'!

Voor hen onder ons die nog niet bekend zijn met het concept, laat je verassen en kom een bezoekje brengen!
Voor de liefhebbers, pak je kansje om het live mee te maken!

Ik hoop jullie daar allemaal te zien! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2019 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystic schreef:
De aanwezigen die in de Facebook groep van het evenement zitten hebben het wellicht al kunnen lezen, bij deze laat ik
met trots weten dat ik een exclusieve 'Alchemy Of Sound' set neer zal gaan zetten tijdens 'Spectrum Of Harder Styles'!

Voor hen onder ons die nog niet bekend zijn met het concept, laat je verassen en kom een bezoekje brengen!
Voor de liefhebbers, pak je kansje om het live mee te maken!

Ik hoop jullie daar allemaal te zien! :)


Heel tof dat je er bij bent! kijk er heel erg naar uit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 01:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mystic schreef:
laat je verassen

Liever niet. :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen