Helicaze schreef:
Track Of The Year topic kan gebruikt worden. Er kan bijvoorbeeld 1 grote megamix gemaakt worden van de top 2 of 3 van ieder jaar sinds 2010 ofzo. Dit schetst het beste beeld van heel Hardtraxx.
Dj's van het forum die niet op de line-up staan owv welke reden dan ook, zouden dan hieraan kunnen werken, zodat ook zij mee kunnen genieten van de ervaring.
Ahum
hardstyle/broken-blance-10-years-of-hardtraxx-track-of-the-year-t66889.html?hilit=Broken%20BalanceEen Hardtraxx setje lijkt me lastig te doen, wat wordt de tijd, hoeveel nummers gaan er in? En zelfs met mash-ups ga je mensen teleurstellen omdat ze graag de hele plaat willen horen. Je kan nooit iedereen pleasen, zelfs niet op Hardtraxx, hier lopen smaken ook behoorlijk uiteen.
Ik zou gewoon van alles wat doen, en als je toch een setje wil doen met de keuze van Hardtraxx, boek dan 2 uur in en doe een loting waarbij 50 mensen 1 plaat kunnen kiezen oid. (de exacte nummers kan je natuurlijk wijzigen). Ik vind dat halve hardtraxx feest dat laatst bij Zeeland was ook een goed voorbeeld, deels Hardtraxxers en deels namen die hier bij bijna iedereen in de smaak vallen.
Als je te specifiek op ieders smaak gaat letten en te veel gaat cateren naar iedereen, ga je juist alleen maar meer mensen teleurstellen en gezeik krijgen. Waarom hoorde ik dit niet, waarom is dit er niet enz enz. Het is wel algemeen bekend wat voor soort platen Hardtraxxers vet vinden, struin een beetje rond op het forum en je ziet het zo. En als je de hele dag artiesten hebt die Hardtraxxers vet vinden en daarnaast DJ's die zelf van Hardtraxx komen heb je toch de hele dag al in principe "Hardtraxx setjes"?
Met wat budget wil je btw bij zaal 1 de dag vullen qua A artiesten? Gezien de tijd, en zelfs als je 2 uurs setjes doet, zijn dat behoorlijk wat duiten voor zo'n relatief klein "besloten" feest.
Ipv 2 zalen, kun je toch ook gewoon 3 headliners doen en de rest aanvullen met Hardtraxxers? Bijv een Primeshock, B-Front en Vyral oid. Heb je een A naam en 2 B namen en de gaten tussen die drie stijlen kan je opvullen met Hardtraxxers.
Helicaze schreef:
In de rookersruimte Broken Balance met een all-day Spectrum of Hardcore setje?
Prima, als ik er zou staan dan zou het toch geen hardstyle zijn hoop ik. Gezien ik daar niet zo veel toe te voegen heb t.o.v. de rest van de Hardtraxx DJ's hier. Mits je 25 platen van een artiest wil horen

.