Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 32 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
S
The Venator wrote:Goed nieuws!

Jordy is akkoord met het idee en de naam Hardtraxx EP. Er zijn alleen twee voorwaarden:

- Het moet duidelijk zijn dat het een idee is vanuit de community en niet vanuit de naam Hardtraxx.
- Er mag absoluut geen geld mee worden verdiend (Ivm de rechten van Hardtraxx©)
Toppie! Komt goed :)
Indyy wrote:Misschien handig om in de OP alvast de deelnemende DJ's te vermelden? :D
Dat is wel een handig idee ja haha :P
Last edited by SVB on 27 Sep 2016 14:13, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Toch al 3 leuke artiesten :)
Ik ben erg benieuwd wat hier van terechtkomt!
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
Dat moment wanneer Sander er van door gaat met de platen zonder er wat mee te doen :lol:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Nuracore wrote:Dat moment wanneer Sander er van door gaat met de platen zonder er wat mee te doen :lol:
Thyron 2.0?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Erg tof initiatief! Ben erg benieuwd wat hieruit komt :thumbsup:
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Leuk idee, ben heel benieuwd wat hier uit gaat komen :thumbsup:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Ik had ook niet verwacht dat jordy nee zou zeggen. Prima initiatief en goede reclame.

Zie al hele vette namen staan, wie weet zijn deetox en zelfs prophet of Digital Punk bereid.
S
RTM93 wrote:Ik had ook niet verwacht dat jordy nee zou zeggen. Prima initiatief en goede reclame.

Zie al hele vette namen staan, wie weet zijn deetox en zelfs prophet of Digital Punk bereid.
Deetox heeft haar pb volgens mijn postvak wel gelezen maar heeft niet gereageerd, The Prophet is al maanden niet meer online geweest en heb DP zojuist een pb'tje gestuurd ^^.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
SVB wrote:
RTM93 wrote:Ik had ook niet verwacht dat jordy nee zou zeggen. Prima initiatief en goede reclame.

Deetox heeft haar pb volgens mijn postvak wel gelezen maar heeft niet gereageerd, The Prophet is al maanden niet meer online geweest en heb DP zojuist een pb'tje gestuurd ^^.
Hij leest vast wel hier en daar. Daar hoef je niet voor ingelogd te zijn.

Als je dit leest prophet. Log in! :thumbsup:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Je kan hem voor vragen trouwens ook appen! Hij heeft vlgs mij ooit een Q en A gehouden via WhatsApp en ik heb hem daar vorige week nog op dat nr geappt en mijn vraag werd beantwoord. You can always try :)
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Geck-o? :)
S
RTM93 wrote:Je kan hem voor vragen trouwens ook appen! Hij heeft vlgs mij ooit een Q en A gehouden via WhatsApp en ik heb hem daar vorige week nog op dat nr geappt en mijn vraag werd beantwoord. You can always try :)
Stuur me dat nummer is even :P.
Fusionmania wrote:Geck-o? :)
Geck-o vond het een leuke initiatief maar was al (begrijpelijk) te druk met zijn normale releases enzo.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Was Tharec al gevraagd?
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Lenny wrote:Was Tharec al gevraagd?
Tharec is no more. https://hardtraxx.com/member/Tharec/
K
Hardtraxxer
334 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Veel succes hiermee !
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 22 hours ago
Vet idee! Mooi dat er meerdere artiesten zijn die mee willen doen ^^
R
Hardtraxxer
114 posts member since 2015
last seen Jul 2025
Gaaf idee! Erg benieuwd naar de uitkomst.
S
Blackburn heeft zelf aangeboden om ook artwork te maken voor de EP :thumbsup: :woot:

Het artwork kan hij natuurlijk wel alleen maken als alles definitief bekend is. Omdat de deadline voor het af hebben van de tracks nu even gesteld is op 1 december kan het artwork wss daarna pas gemaakt worden. Als zaken voor die tijd al helemaal 100% zeker zijn en af zijn kan dit inpincipe natuurlijk eerder. Indien het na 1 december word zal het presenteren van de EP nog even op zich laten wachten maar dan weten jullie hoe dat komt. Er word dan dus gewerkt aan artwork.

Ik stel voor om de EP 'VA - Hardtraxx E.P.' te noemen. Als hier verder geen groot bezwaar op is zal dit de definitieve naam voor de EP worden.
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Topidee en een zeer leuk initiatief!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Erg vet hoor!
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Heel tof initiatief SVB!
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Heel gaaf idee, goede reclame en tof dat de artiesten hieraan mee willen werken! :thumbup:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Ik zou de Pindakaas EP alleen al kopen om de naam
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Allereerst leuk idee, en hulde voor de artiesten dat ze mee willen werken. Hard4Us zei t ook al, maar is het niet leuk om een soort '2e sectie' op de EP te maken met werk van opkomende producers die lid zijn van, en actief zijn op Hardtraxx? Eventueel met een soort van contest ofzo, op basis van jury en/of een poll? Ik denk dat er wel genoeg mensen op dit forum zitten die iets sterks af kunnen en willen leveren op produce-gebied, en mocht dit niet zo zijn, dan kan het idee alsnog geschrapt worden.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Awethority wrote:Allereerst leuk idee, en hulde voor de artiesten dat ze mee willen werken. Hard4Us zei t ook al, maar is het niet leuk om een soort '2e sectie' op de EP te maken met werk van opkomende producers die lid zijn van, en actief zijn op Hardtraxx? Eventueel met een soort van contest ofzo, op basis van jury en/of een poll? Ik denk dat er wel genoeg mensen op dit forum zitten die iets sterks af kunnen en willen leveren op produce-gebied, en mocht dit niet zo zijn, dan kan het idee alsnog geschrapt worden.
Mee eens! Leuk om dan de leden ook erbij te betrekken.