wrote:Zou iemand er misschien 1 van Mind.Illusion kunnen maken?Kon hem nog nergens vinden

wrote:Zou iemand er 1 kunnen maken van The R3bels met daarin The Shade verwerkt?

je bedoelt zoiets??wrote:Zou iets met z'n eerste release vetter vinden. Dat stijltje dan zeg maar.

Nice!wrote:Heb er ff een van JoS gemaakt... zie onderschrift.
Jepwrote:Nice!wrote:Heb er ff een van JoS gemaakt... zie onderschrift.Photoshop?
Ja zat ik ook mee te klooien, maar dan wordt het een raar klein boekwrote:Misschien vetter als het fusion logo van het boek ook in het plaatje komt zeg maar.
Ik probeer gewoon tips te geven hoor weet het ook allemaal niet
wrote:Kan iemand er een maken van The Machine met een insomnia achtige sweer?..beetje duister, alvast bedankt
Anyone?
wrote:wrote:Kan iemand er een maken van The Machine met een insomnia achtige sweer?..beetje duister, alvast bedankt
Anyone?
wrote:wrote:wrote:Kan iemand er een maken van The Machine met een insomnia achtige sweer?..beetje duister, alvast bedankt
Anyone?

Nee idd maar maakt niet uit, bedankt voorv dezewrote:Niet helemaal wat je wou, maar toch..
wrote:Lol![]()
Zou iemand misschien andere userbar kunnen maken van Geck-o dan die ik nu al heb?