Heel vet!wrote:wrote:Lol![]()
Zou iemand misschien andere userbar kunnen maken van Geck-o dan die ik nu al heb?
Thanks!
Heel vet!wrote:wrote:Lol![]()
Zou iemand misschien andere userbar kunnen maken van Geck-o dan die ik nu al heb?
thxwrote:Deze kwam ik net tegen:
ik dacht al dat ik je hier heel blij mee zou makenwrote:thxwrote:Deze kwam ik net tegen:
Haha ligt er maar net aan welke forums jij bezoekt, op menig forum gebruikt men ze gewoon hoor!wrote:Die userbars doen me altijd een beetje aan cu2/kindertent denken, no offense.
Ik bedoel er verder ook niks mee hoor, haha!wrote:Haha ligt er maar net aan welke forums jij bezoekt, op menig forum gebruikt men ze gewoon hoor!wrote:Die userbars doen me altijd een beetje aan cu2/kindertent denken, no offense.
wrote:ik dacht al dat ik je hier heel blij mee zou makenwrote:thxwrote:Deze kwam ik net tegen:
Met mijn opmerking bedoelde ik ook niks, bedoel voel me natuurlijk niet aangevallen om een paar van die userbars haha, bedoelde echt gewoon puur het feit dat het gebruik op forums redelijk normaal is.wrote:Ik bedoel er verder ook niks mee hoor, haha!wrote:Haha ligt er maar net aan welke forums jij bezoekt, op menig forum gebruikt men ze gewoon hoor!wrote:Die userbars doen me altijd een beetje aan cu2/kindertent denken, no offense.
wrote:Altijd van nu-style gehouden, IT IS MY STYLE
Thumbs up if you like nu-style as well!!! #-HARDSTYLE DENMARK-#
Iets met Who Wants This zou idd erg vet zijn! Anyone?wrote:Ik zou het waarderen als iemand er één zou kunnen maken van Zany & The Beholder.
Bij voorkeur iets met Who Wants This Motherfuvker/ I'm going fucking oldschool ofzo

THxwrote:Vet!!!!!!
wrote:iemand eentje van Ophidian? met zo'n duister tintje eraan?
wrote:Heeft iemand vette van Chris One / Titan?