Gewoon lekker in photoshop.wrote:Thanks man!Hoe krijg jij ze in zulke goede kwaliteit en met welk programma maak je ze?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Oxbow, zou je voor mij zoiets willen fixen met de EP B-front - Inner Creativity. Met dan Inner Creativity zo rechts en B-Front links? Pleaseee...wrote:wrote:Kan iemand een vette maken met de artwork van Midnight Freaks? Met als tekst Midnight Freaks (dus die kleine witte letters) rechts. Ik krijg het niet voor elkaar, iig niet in goede kwaliteit. Hier mijn poging / idee:
wrote:Oxbow, zou je voor mij zoiets willen fixen met de EP B-front - Inner Creativity. Met dan Inner Creativity zo rechts en B-Front links? Pleaseee...![]()

-
D
ben alle pagina's af gegaan maar kan die van Co2 nergens vinden.. iemand? 
Heeerlijk, bedankt!wrote:wrote:Oxbow, zou je voor mij zoiets willen fixen met de EP B-front - Inner Creativity. Met dan Inner Creativity zo rechts en B-Front links? Pleaseee...![]()
Oxbow, als je toch bezig bent...
Kun je er 1 maken van Make Raw not War pt.2 of iets met Donkey Rollers vocals, zoals "From the new generation, bass" of "On their way to the ultimate bass" of iets in die richting 
Zelf in elkaar gezet, hij is niet mooi, maar beter iets dan niets.wrote:ben alle pagina's af gegaan maar kan die van Co2 nergens vinden.. iemand?

Ik neem hem over van jewrote:Zelf in elkaar gezet, hij is niet mooi, maar beter iets dan niets.wrote:ben alle pagina's af gegaan maar kan die van Co2 nergens vinden.. iemand?![]()
Kan iemand een mooie maken met de Magic Show? Listener of Fan of whatever
Ook lelijk, maar zie maar wat je ermee doet.

Best nice hoor Edwinn alleen kan je TMS nu niet zo goed zien met die letters.
@Pommer, Ik zal morgenmiddag eens kijken wat ik kan doen, heb nu geen tijd helaas.
@Pommer, Ik zal morgenmiddag eens kijken wat ik kan doen, heb nu geen tijd helaas.
vet, wil er ook eentje maken. hoe doe je dat?wrote:Ook lelijk, maar zie maar wat je ermee doet.![]()
Ik heb er nu eentje gemaakt. maar is ff snel met paint dus voor betere programmas hoor ik het graag

-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
http://www.sigtutorials.com/wrote:Ik heb er nu eentje gemaakt. maar is ff snel met paint dus voor betere programmas hoor ik het graag
En youtube tutorials. Al zijn die soms niet zo duidelijk
cool, thxwrote:http://www.sigtutorials.com/wrote:Ik heb er nu eentje gemaakt. maar is ff snel met paint dus voor betere programmas hoor ik het graag
En youtube tutorials. Al zijn die soms niet zo duidelijk
Vind 'm vet!wrote:Zelf in elkaar gezet, hij is niet mooi, maar beter iets dan niets.wrote:ben alle pagina's af gegaan maar kan die van Co2 nergens vinden.. iemand?![]()
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
BAAS!wrote:
Zou iemand een userbar voor mij kunnen maken, en dan van Ambassador Inc. Aub
Dank U.
Dank U.
Complimenten voor Oxbow. Hij maakt veruit de mooiste userbars die ik heb gezien.
Aangezien ik zelf natuurlijk ook een enorm fan ben!wrote:Zou iemand een userbar voor mij kunnen maken, en dan van Ambassador Inc. Aub![]()
![]()
Dank U.

Mijn dank is grootwrote:Aangezien ik zelf natuurlijk ook een enorm fan ben!wrote:Zou iemand een userbar voor mij kunnen maken, en dan van Ambassador Inc. Aub![]()
![]()
Dank U.![]()
.....
Zou iemand er 1 kunnen maken van The R3bels met daarin The Shade verwerkt? 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Zou iemand er misschien 1 van Mind.Illusion kunnen maken?
Kon hem nog nergens vinden