het Scary Noises gedeelte is perfect alleen de duivel poppetjes wou ik net zoals die duivelpoppetje op Hardtraxx.. lukt dat denk je?wrote:Even heel snel wat gemaakt,niet echt iets om trots op te wezen ofzo maar mocht je dit willen gebruiken...
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
D
-
D
@ Oxbow kan je voor mij een Jack Daniels Addicted userbar maken met het plaatje van Jack Daniels??
Maak je wel een goeie indruk mee (helmaal als je 16 bent) :')wrote:@ Oxbow kan je voor mij een Jack Daniels Addicted userbar maken met het plaatje van Jack Daniels??
-
D
ook goed.. Jack Daniels Drinkerwrote:Maak je wel een goeie indruk mee (helmaal als je 16 bent) :')wrote:@ Oxbow kan je voor mij een Jack Daniels Addicted userbar maken met het plaatje van Jack Daniels??
EDIT: laat maar heb 'm al
Jack daniels is gewoon dewrote:Maak je wel een goeie indruk mee (helmaal als je 16 bent) :')wrote:@ Oxbow kan je voor mij een Jack Daniels Addicted userbar maken met het plaatje van Jack Daniels??
-
G
de nieuwe 2Dangerous listener userbar:

Jack Daniels is geen whiskey, en ook geen whisky 
Zie nu dat het wel whiskey word genoemd op de site zelf, dacht toch echt dat het Scotch was, of Brandy
Zie nu dat het wel whiskey word genoemd op de site zelf, dacht toch echt dat het Scotch was, of Brandy
Jack Daniels is zeker wel wisky en het is zo lekkerwrote:Jack Daniels is geen whiskey, en ook geen whisky
Is idd erg gaaf, ben zelf op zoek naar een mooie bar van Mad Dog, heb er 1 gevonden op Global Hardcore, maar die vind ik tegenvallen. Zou iemand mij kunnen helpen?wrote:
deze is ook erg vet
Weet iemand misschien nog een andere userbar van Geck-o? 
Netjes ja.
. Zoiets hadden we ook in gedachte, alleen mag het iets 'RAW'er'.
Misschien een logo contestje in het leven roepen. Want er zitten hier ongetwijfeld mensen die dat veel beter kunnen ontwerpen dan ons.
Misschien een logo contestje in het leven roepen. Want er zitten hier ongetwijfeld mensen die dat veel beter kunnen ontwerpen dan ons.
vraag KSwoosh die is wel pro, ik kan ook wel even prutsen 
Ik zal een topic maken, dan vervuil ik dit topic niet. 
-
D
iemand één vn Amnesys? en iemand één vn High Voltage?
-
D
wrote:iemand één vn Amnesys? en iemand één vn High Voltage?
Heb deze ff voor je in elkaar gezet,wrote:wrote:iemand één vn Amnesys? en iemand één vn High Voltage?
wrote:Weet iemand misschien nog een andere userbar van Geck-o?
-
D
thxx,, kan je misschien ook een vette van High Voltage maken?wrote:Heb deze ff voor je in elkaar gezet,wrote:wrote:iemand één vn Amnesys? en iemand één vn High Voltage?
Kan iemand een vette maken met de artwork van Midnight Freaks? Met als tekst Midnight Freaks (dus die kleine witte letters) rechts. Ik krijg het niet voor elkaar, iig niet in goede kwaliteit. Hier mijn poging / idee:

wrote:Kan iemand een vette maken met de artwork van Midnight Freaks? Met als tekst Midnight Freaks (dus die kleine witte letters) rechts. Ik krijg het niet voor elkaar, iig niet in goede kwaliteit. Hier mijn poging / idee: