Way Beyond van Neilio is top 100. 
Niet serieus nemen dit. Civil Disobedience op 52, The Story Unfolds op 53 zegt al meer dan genoeg.wrote:Way Beyond van Neilio is top 100.
Niet serieus nemen dit. Civil Disobedience op 52, The Story Unfolds op 53 zegt al meer dan genoeg.wrote:Way Beyond van Neilio is top 100.
Precies. Ik snap echt niet waar mensen zich druk over maken.wrote:Geen Top X lijst is serieus te nemen als indicatie van goede muziek
wrote:Geen enkel nummer is serieus te nemen als indicatie van goede muziek
Over waar het heen gaat met de aanhang van deze stijlwrote:Precies. Ik snap echt niet waar mensen zich druk over maken.wrote:Geen Top X lijst is serieus te nemen als indicatie van goede muziek
Precies dit.wrote:Whaha wat is deze, wat een bizar slechte lijst.
wrote:Precies. Ik snap echt niet waar mensen zich druk over maken.wrote:Geen Top X lijst is serieus te nemen als indicatie van goede muziek
Je bent gewoon een dagjesmenswrote:Magic op 1, liep het al een hele tijd te roepen, maar niemand was het met me eens. En kijk nu![]()
Overigens ook alle tracks uit mijn top 10 langsgekomen, meeste op een hoge plaats ook
#1037 The Machine - Sound Of The Machine
#786 Noisecontrollers - Surge Of Power
#637 Geck-E - Parallel Worlds
#258 Donkey Rollers - The Last City On Earth (In Qontrol Anthem 2008)
#95 Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
#68 Showtek - The Colours Of The Harder Style (Defqon.1 Anthem 2006)
#64 High Voltage - Bombs Away
#59 B-Front - Inner Creativity
#24 Deepack - The Prophecy (Qlimax Anthem 2003)
#1 B-Front & Frontliner - Magic
Verder was het meerendeel van de top 200 lachwekkend.
Precies dit.wrote:Wish I Never Met You op 6? What the fuck.
Dit.wrote: Ik kan me hier zo aan ergeren. Doe dan net als Q-Dance met alleen tracks voor 2011. Toen hadden ze nog een best vette lijst.
Bij mij staat hij toch echt op 251, op 221 staat Alternate Reality van Brennan Heart en voor zo ver ik weet heb ik de goede lijst voor mewrote:Year of Summer staat op 221.
Waarom qdance nadoen. Als je aan mensen vraagt om tracks voor 2011 te kiezen dan ga je al snel denken: " Oh oudere tracks ". En dan krijg je eigenlijk elk jaar hetzelfde.. prophecy.. fts .. cocaine.. alles van project one. nu heb je actuele lijst. Dat maakt het wel wat unieker. Wilt niet zeggen dat de uitslag mijn smaak is.. maar vond de top 100 wel lekker wegluisteren.Ik kan me hier zo aan ergeren. Doe dan net als Q-Dance met alleen tracks voor 2011. Toen hadden ze nog een best vette lijst.