Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 20:04 
 
Hardtraxx Elite

Sjorz schreef:
Citaat:
Ik kan me hier zo aan ergeren. Doe dan net als Q-Dance met alleen tracks voor 2011. Toen hadden ze nog een best vette lijst. 


Waarom qdance nadoen. Als je aan mensen vraagt om tracks voor 2011 te kiezen dan ga je al snel denken: " Oh oudere tracks ". En dan krijg je eigenlijk elk jaar hetzelfde.. prophecy.. fts .. cocaine.. alles van project one. nu heb je actuele lijst. Dat maakt het wel wat unieker. Wilt niet zeggen dat de uitslag mijn smaak is.. maar vond de top 100 wel lekker wegluisteren. :)

Dan moet je er ook geen top 2000 van maken maar dan een kleinere met alleen 2013 ofzo? want nu kiest een deel voor de tracks van de laatste maanden en een deel voor de klassiekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Dan moet je er ook geen top 2000 van maken maar dan een kleinere met alleen 2013 ofzo? want nu kiest een deel voor de tracks van de laatste maanden en een deel voor de klassiekers
.

Nah dan ga je weer beperken en wordt het weer zo voorspelbaar. Nu kan je zien of de oudere tracks qua populairiteit hoog blijven staan, ondanks wat het "nieuwere volk" stemt. Maar het is en blijft een popi jopi lijst die je op gebied van kwaliteit niet al te serieus moet nemen.. Verbaast me ook niets dat neilio zo hoog staat. Die heeft een grote aanhang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Dat Magic op 1 staat is gewoon verdiend

Nee sorry, ik vind Magic een hele vette plaat maar de beste plaat aller tijden? Nee, in mijn persoonlijke top 50 zal ie wel staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
06. Neilio Ft. Ohwin - WINMY
Afbeelding


Ik dacht ongeveer hetzelfde haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 21:50 
 
Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
Kwisniks schreef:
Dat Magic op 1 staat is gewoon verdiend

Nee sorry, ik vind Magic een hele vette plaat maar de beste plaat aller tijden? Nee, in mijn persoonlijke top 50 zal ie wel staan.

Ik wil niet echt zeggen dat Magic de allerbeste ooit is, maar zo zijn er nog een boel tracks die ook op 1 hadden gekund, en dan vond ik het ook verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er kan weer gestemd worden! :)

http://www.revulsionfm.com/vote.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Lijst van vorig jaar was werkelijk echt een lachertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

boeiend, ik ga gewoon weer stemmen :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen