Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
R
8 posts member since 2012
last seen Aug 2014
Vandaag zijn we begonnen met de Hardstyle top 2000. Deze show is live te volgen via een audio en videostream.
Audio: http://hardstyle2000.com/player/player.php
Video: http://new.livestream.com/accounts/6627482/HS2000

Bij de audiostream is tevens een chat aanwezig dus neem er gerust een kijkje!

RevulsionFM
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
Waarom is Wave Pressure Live nu ipv de top 2000?
R
last seen Aug 2014
Die kwamen een guestmix doen.

Over een paar minuten begint Inner Heat met een guestmix en vervolgen we de top 2000 weer! Morgen staan er ook nog twee guestmixen op het programma waarvan de namen nog even geheim blijven.

Er staan in de loop van de week nog meer guestmixen op het programma van bekende en wat minder bekende, maar zeker goede artiesten op het programma!

RevulsionFM
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Outburst :worship:

Top 2000 staat hier aan, altijd veel interressante/vette tracks rond het begin (of einde, ligt eraan hoe je het bekijkt :P ) van zo'n lijst :)
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Creation Of Life :loving:
Ondergewaardeerd imo
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 5 days ago
SL8492 wrote:Creation Of Life :loving:
Ondergewaardeerd imo
Eens!

Mixwerk is af en toe wel om te huilen hoor :/
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Zenda wrote: Mixwerk is af en toe wel om te huilen hoor :/
Ja no offense jongens, maar ben het hier wel mee eens :$

Edit: Citizen - 1980 (Marshall Mix) :worship: :worship: :worship: !!
R
last seen Aug 2014
Fijn om te horen dat jullie de lijst kunnen waarderen! Er komen nog genoeg platen aan!

Over het mixwerk. Wij hebben als organisatie afgesproken niet snel door te mixen omdat we een top 2000 willen laten horen. Dat betekend dus ook veelal de complete climax, maar we zullen kijken of we hier wat in kunnen aanpassen. Blijf vooral luisteren want er komen nog genoeg platen voorbij!

RevulsionFM
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
RevulsionFM wrote:Fijn om te horen dat jullie de lijst kunnen waarderen! Er komen nog genoeg platen aan!

Over het mixwerk. Wij hebben als organisatie afgesproken niet snel door te mixen omdat we een top 2000 willen laten horen. Dat betekend dus ook veelal de complete climax, maar we zullen kijken of we hier wat in kunnen aanpassen. Blijf vooral luisteren want er komen nog genoeg platen voorbij!

RevulsionFM
De climax wordt ook keurig gedraaid, maar de outro ook. Jullie mogen best wel intro/outro mixen, maar zorg er dan voor dat het wat goed loopt, en start bij het begin van de outro en niet ergens in het midden ervan.

Verder een leuke lijst tot nu toe.
N
Iedereen moet zelf weten hoe hij/zij mixt.
Hardtraxx Crew
last seen 5 days ago
Wat Kees zegt bijvoorbeeld. Ook is het handig om het mixintro niet te lang te laten dan? Ik dacht gezien te hebben dat jullie CDJ-2000's hebben staan, dan kun je toch zien hoeveel blokken het intro is? Als je zorgt dat je je cue zo zet dat je een mixintro van 2x 32 beats hebt, dan blijft het nog een beetje vlot zonder dat alles doodvalt met enkel claps. Daarnaast zijn veel overgangen raar getimed of liggen ze gewoon scheef. Jammer om te horen, want verder is het een prima initiatief (hoewel niet alle platen mijn ding zijn, maar ach, smaak :P ).

Hoop dat jullie hier wat aan hebben! :)
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Zenda wrote:Daarnaast zijn veel overgangen raar getimed of liggen ze gewoon scheef. Jammer om te horen, want verder is het een prima initiatief.
Dit, het scheef ligge doelde ik op :) Of je intro/outro mixt of niet boeit me niet, moet je helemaal zelf weten :P
x2 op het prima initiatief, ben zelf zwaar niet van de Top X lijsten, maar zo worden wel weer vette nummers gedraaid :)
R
last seen Aug 2014
Bedankt allemaal voor de tips en info we gaan er op letten hier!

We hopen dat jullie kunnen genieten!

RevulsionFM
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Genieten doe ik zeker :)

DJ Thera & Frequencerz - Incoming :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Dark Oscillators - Nero is al geweest zie ik in de lijst, nr. 1891. Was dat de remove the melody mix of hebben toevallig heel weinig mensen die track in hun top 10 terwijl heel veelmensen 'm wel goed vinden?
S
Zenda wrote:
SL8492 wrote:Creation Of Life :loving:
Ondergewaardeerd imo
Eens!
:loving:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Waar kun je de lijst zien?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Pommer wrote:Waar kun je de lijst zien?
http://hardstyle2000.com/radio.php
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
1900 t/m 1800 bijna alleen maar dikke tracks ^^
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Stream Of Blood op 1056, dat er uberhaupt mensen zijn die daarop dúrven te stemmen :lol:
Hardtraxx Crew
last seen 5 days ago
Er komen ook echt platen voorbij waarvan ik betwijfel of de makers/stemmers helemaal nuchter waren...
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 24 days ago
Zo... eindelijk bij de top 100 :woot:
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
En wat voor een top 100, een grote grap zeg. Platen zoals Festuca & Sub Zero Project vs X-System - In The Shadows op 83 en DJ Duro - Cocaine MF op 847. Even als voorbeeld.

Vraag me af wat de stemmers dachten :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Summer In The City Part 1 op #81, Summer In The City Part 2 op #1957 :huh:

Zover zitten die twee toch niet van elkaar af qua populairiteit? In mijn omgeving was Part 2 destijds populairder dan Part 1 zelfs.
Hardtraxx Crew
last seen 5 days ago
Delt-A wrote:Summer In The City Part 1 op #81, Summer In The City Part 2 op #1957 :huh:

Zover zitten die twee toch niet van elkaar af qua populairiteit? In mijn omgeving was Part 2 destijds populairder dan Part 1 zelfs.
Denk dat ze alle stemmers die geen part erachter gezet hebben maar op part 1 gezet hebben dan.