Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende

Als er een hardstyle feest wordt georganiseerd in Luxor Live Arnhem, zou je dan komen?
Ja 65%  65%  [ 45 ]
Nee 35%  35%  [ 24 ]
Totaal aantal stemmen : 69
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 16:35 

Hardtraxxer

Beste hardstyle liefhebbers,

Missen jullie ook de goeie ouwe tijd in de Zinc met feesten als Zany GOLD?
Heb je genoeg van alle house op de korenmarkt en is het tijd voor iets anders?

Dan is nu je kans!
Ik ben werkzaam bij Luxor Live. Dit is naar mijn mening een geweldige locatie voor een goed stampfeestje. Het geluid is om te smullen en er is ruimte genoeg!
Samen met een collega ben ik dan ook iets aan het organiseren.
Onze collega's zijn echter sceptisch; zij denken dat er niet genoeg animo is voor hardstyle.
In onze ogen, hebben zij het goed mis!

Help ons hun ongelijk te bewijzen, stem op de pol en haal hardstyle terug naar Arnhem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 16:44 

Donateur

Hardstyle liefhebbers moet met een hoofdletter :$
tjah ik ben 17 kga nie zo 1,2,3 naar Arnhem maar als vervoer geen probleem was zou ik 100 % zeker weten heen gaan !!!!!!! :bomb:
en er is juist tering veel animo de laatste tijd voor Hardstyle dus je collega's moeten hun smoel houde :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 16:47 

Hardtraxx Elite

Ik ga altijd met koniginnedag luisteren naar Hardstyle in Arnhem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 17:16 

Donateur

Arnhem=kut voor een feest. Niet dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 17:55 

Hardtraxx Elite

ik ben met je stand punt mee eens, ik ga steeds minder vaak naar arnhem uit omdat het gewoon kut muziek wordt gedraaid
mijn maten zijn gewoon muziekloze gasten en vinden alles prima, als er maar house gedraaid wordt.... dus of tewel ik moet altijd mee naar manhatten of the level enzo
ga meestal op de donderdag avond naar de korenmarkt naar pub, mic o connel als ik het goed schrijf
helaas heb ik de tijd van zinc moeten missen, was toen helaas nog geen 18...
maar hardstyle op korenmarkt daar bovenin de hoek met koninginnnendag is echt waardeloos, zoo gigantisch druk... kan geen eens goed lopen daar :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 18:33 

Hardtraxx Newbie

Ik mis de Zinc zeker, sinds deze weg is ben ik eigenlijk nooit meer in de stad te vinden want er is toch niets te doen! Een hardstyle feest in Arnhem lijkt me dan ook meer dan welkom ;) Al denk ik wel dat je moet opletten met de entree prijs die je gaat vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 18:35 

Hardtraxxer

@Qre8ive; klopt, hangt daar ook wel vanaf, maar we zijn nu een beetje aan het kijken of mensen interesse hebben.
Prijs zal max rond een eurotje of 15 liggen. En die line-up, dat gaat wel goedkomen, er is behoorlijk wat geld beschikbaar :)

@Tel; kijk jij snapt het :d klopt, er is ook gewoon alleen maar house.. En dan zeg ik niet dat dat kutmuziek is, maar ik mis de hardstyle behoorlijk! En idd, met koninginnedag is het te druk daar.. Verschrikkelijk!

al met al, wij weten gewoon dat er echt wel animo is, al helemaal omdat steeds meer tenten sluiten en dan ook echt de aspen, manhattan, level en fifth overblijven.. Nou jippie haha! En zo kut is arnhem niet om een feest te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 18:38 

Donateur

In de Zinc, daar heb ik nog mijn eerste hardstyle feestje meegemaakt :)

Animo is er volgens mij zeker, puilt op de Korenmarkt altijd uit tijdens Q-night & day. Bovendien zijn er genoeg hardstyle liefhebbers in de omgevinggezien de opkomst tijdens Xxlerator altijd. Ik zeg; organiseren die shit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 19:06 

Hardtraxx Elite

Saimen schreef:
@Tel; kijk jij snapt het :d klopt, er is ook gewoon alleen maar house.. En dan zeg ik niet dat dat kutmuziek is, maar ik mis de hardstyle behoorlijk! En idd, met koninginnedag is het te druk daar.. Verschrikkelijk!

met kut muziek bedoel ik eigenlijk dat het echt me strot uitkomt, af en toe vind ik niet erg... maar overal waar je komt in korenmarkt. en level is echt verschrikkelijk, slow house, salsa rap alles door elkaar... en dan nog een het volk wat daar loop, verschikkelijke dikke sletten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 19:16 

Donateur

Qre8ive schreef:
frankhardenberg schreef:
en er is juist tering veel animo de laatste tijd voor Hardstyle dus je collega's moeten hun smoel houde :$

Zoveel animo is er niet hoor, dit is vaak alleen voor de enorme grote feesten. Gezien er aardig wat grote feesten zijn word het steeds moeilijker voor een organisatie om een tent vol te krijgen. Voor een beetje lineup waar mensen WEL trek in hebben betaal je ook zo duizenden euro's, waardoor de entree prijs weer omhoog moet. Als dat dan weer te hoog is komen mensen juist niet omdat ze het geld liever uitgeven aan een groot feest waar ze hetzelfde voor betalen maar 3x meer artiesten ervoor terug krijgen.

Ik zou overigens wellicht komen... hangt af van de lineups, prijzen e.d..

nou ik gok dat jij 20 + bent dus dan merk je het misschien neit zo aan je leeftijds genoten
maar ik heb allemaal van die hiphop nichten in me team enzo en die nemen dan de boxen mee en wat zetten ze dan aan?
juist! HARDSTYLE!
en sowieso hoor ik steeds vaker mensen die Hardstyle luisteren, misschien niet nonstop of heel veel maar voor zulk soort lui is zon feest juist perfect, 15-20 eurie entree en dan ff 2 á 3 bekende namen
sowieso Hardstyle moet in heel NL te horen zijn er is zat animo voor niet iedereen zit op Hardtraxx he ;)
er zijn heel veel youtubers die maar al te graag naar een feest willen die nog nooit van Hardtraxx hebbeen gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 19:17 

Als je de leeftijd 16+ maakt, dan is zo'n feestje van harte welkom. Thuiswedstrijd :) Goed te bereiken ook, Luxor. Ligt tegen Centraal aan :D.
Nu we het toch over Arnhem hebben, is er dit jaar weer een Hardstyle Queensday/night? Heb er nog niks over gehoord ;)

Maar het zal wel mooi zijn, enige hardstyletent in deze streek is denk ik de Stampzaal in de Radstake..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 19:19 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Als je de leeftijd 16+ maakt, dan is zo'n feestje van harte welkom. Thuiswedstrijd :) Goed te bereiken ook, Luxor. Ligt tegen Centraal aan :D.
Nu we het toch over Arnhem hebben, is er dit jaar weer een Hardstyle Queensday/night? Heb er nog niks over gehoord ;)

Maar het zal wel mooi zijn, enige hardstyletent in deze streek is denk ik de Stampzaal in de Radstake..

achterhoek arena dixperlo zit er ook nog een ;) komt af en toe een hardstyle dj plaatjes draaien, maar niet echt een hardstyle zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 19:21 

Mja dat is niet bekend bij mij, maar dat is ook een stukje verder. Omg. Arnhem is niet veel te doen qua Hardstyle, tja Matrixx. Maar met mijn 16 lente's jong kom je daar niet zo gauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 20:10 

Hardtraxx Newbie

Ik zou gaan. Radstake is geen fuck an. Ik denk dat adverteren in streken zoals doetinchem,ulft wel aan te raden is dan (achterhoek) hier is hardstyle een populaire stijl naast hardcore :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 20:17 

Hardtraxx Veteran

sj0rs schreef:
Ik zou gaan. Radstake is geen fuck an. Ik denk dat adverteren in streken zoals doetinchem,ulft wel aan te raden is dan (achterhoek) hier is hardstyle een populaire stijl naast hardcore :).

Sowieso kan ik als promotietip geven om een goed stukje te schrijven en naar de verschillende sites toe te sturen. Partyflock, clubjudge, onszelf en zo zijn er nog genoeg andere. Ook de lokale krant schijnt aardig te kunnen helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 20:43 

Hardtraxxer

Inderdaad, hier in de omgeving zit niet echt veel! Luxor is zeker goed te bereiken, zit langs het station dus wat willen we nog meer? :p
Goed om te horen dat er toch wel belangstelling naar is!! En thankss iedereen voor de tips. @Khadber, bedankt dat gaan we zeker doen als het zover is :d we hebben het ook een beetje verstuurd via PF, we hopen echt zoveel mogelijk stemmen te krijgen :)

@Tel; KLOPT! Level krijg je mij niet zo snel heen.. Het publiek daar is echt verschrikkelijk.. Verschrikkelijk veel kampers en buitenlanders van 14 tot 18 ongeveer, nee bedankt!

Q-day geen idee of er dan hardstyle is! Ik hoop het wel :p anders biedt luxor een leuk alternatief: 8Bahn hahaha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 21:46 

Hardtraxxer

Ik kom hier al een tijdje op dit forum, en voor dit topic toch maar even geregistreed.
Zelf kom ik ook uit Arnhem en heb ik nooit de Zinc meegemaakt.
Een leuk hardstyle feest in Arnhem zou wel een keer leuk zijn, in The Level is eens in de zoveel tijd een hardcore feest en daar is het ook altijd druk.
Het laatste hardstyle feest in The Level was volgens mij Nuclear Reaction en dat was ook druk zover ik me kan herinneren.
Met koninginnedag is het ook altijd bom druk bij de hardstyle area in Arnhem.

Het is echt jammer dat er tegenwoordig niks meer in Arnhem is qwa hardstyle. Ik ben de laatste maanden zelfden in Arnhem te vinden op zaterdag avond en gaan vaak naar The Matrixx, Time Out of andere grote feesten met een groep van tegen de 30 man hier uit de buurt.
Ik ben wel benieuwt naar een feest in Luxor.

Mischien moet je eens contact opnemen met Global Soundz die organiseren ook de area met koninginnedag in Arnhem en deden ook vaak feesten in de Zinc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 21:57 

Hardtraxx Veteran

Ben zelf ook wonend in arnhem.
Tijden van de zinq zijn mij ook ontschoten helaas.
Er is echter wel een hardstyle feestje geweest maar dat is al een tijd geleden, georganiseerd door een maatje van me in the Mexx Brothers.
Maar dat was ook 1malig en de opkomst was toen ook niet zo denderend.
Als er wat te regelen valt zeker doen !
Luxor is idd een prima locatie als er wat aan hardstyle gaat komen ben ik erbij met meneer tel ofniet meneer tel ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 18:42 

Hardtraxxer

Even allemaal invullen:
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dDFFcDlZdTZlc3FzOXo5T2IwMnVDYVE6MA&ifq&pageid=30KZMTNJODYC8SSOW
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 19:15 

Hardtraxx Newbie

Natuurlijk gelijk ingevuld + doorgestuurd naar wat vrienden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 14:53 

Hardtraxx Veteran

jullie hebben al hardbass en qlimax... laten ze in den bosch maar eens wat meer doen naast thrillogy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 15:43 

Hardtraxxer

Zoek een cafe/discotheek in Den Bosch en stel het voor.
Zo is dit initiatief ook onstaan zover ik weet.
Voor de mensen die hem hebben ingevuld, hebben jullie ook een naam voor het feest ingevuld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 16:04 

Hardtraxx Newbie

Ik kon zo snel geen naam bedenken, dus helaas ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 16:06 

Hardtraxx Addict

friesland mag wel eens wat meer in de picture ;-)
Thialf etc :)

enigste hardstyle events die we hier hebben zijn o.a Beatbusters / XPlode / Planet VIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 16:27 

Hardtraxx Veteran

Ik heb Qluxorz ingevuld :P gebrek aan originaliteit sorry
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen