Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3

Als er een hardstyle feest wordt georganiseerd in Luxor Live Arnhem, zou je dan komen?
Ja 65%  65%  [ 45 ]
Nee 35%  35%  [ 24 ]
Totaal aantal stemmen : 69
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 22:45 

Hardtraxx Newbie

Mannonymous schreef:
Nickname schreef:
. Maar hoe dan ook de line up blijft bepalend.

Grootste onzin die er bestaat.. Dus als er bij een line up staat: Noisecontrollers ga je eerder dan dat er staat: A*S*Y*S*?

Aangezien ik bijna een uur moet reizen met de auto zal ik idd eerder komen als er grotere namen komen. Puur omdat ik dan weet wat ik kan verwachten. Echter het hoeven niet alleen maar grote namen te zijn hoor. Ben ook altijd benieuwd naar nieuwe artiesten. Maar als er alleen maar onbekenden komen dan zal ik dus minder snel geneigd zijn om zo stuk te rijden op vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 23:01 

Hardtraxx Elite

Nickname schreef:
Mannonymous schreef:
Nickname schreef:
. Maar hoe dan ook de line up blijft bepalend.

Grootste onzin die er bestaat.. Dus als er bij een line up staat: Noisecontrollers ga je eerder dan dat er staat: A*S*Y*S*?

Aangezien ik bijna een uur moet reizen met de auto zal ik idd eerder komen als er grotere namen komen. Puur omdat ik dan weet wat ik kan verwachten. Echter het hoeven niet alleen maar grote namen te zijn hoor. Ben ook altijd benieuwd naar nieuwe artiesten. Maar als er alleen maar onbekenden komen dan zal ik dus minder snel geneigd zijn om zo stuk te rijden op vrijdag.

Ja oke, maar ik heb het meer over dichtbij... ik woon in Arnhem dus ik ben er sowieso bij als er een hardstyle party is (behalve als het in de level is :') )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 23:16 

Denk dat de mocro's wel thuisblijven met Hardstyle en 12,50 deurverkoop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 23:50 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:

Mwha daar heb ik nog niet eens het meeste problemen mee..
Het geluid is daar zo verschrikkelijk slecht. En in de level krijg je standaard ruzie. Meestal niet eens met Marokkanen, meestal met van die wannabe Marokkanen.. Je kent ze wel, blanke jongetjes die er uitzien als Marokkanen en dan ook zo praten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 11:13 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Zaterdag nacht heb ik anders wel staan stampen met een Marokaan :thumbsup: en dat was geen wanabee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 18:13 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Almighty schreef:

Het geluid is daar zo verschrikkelijk slecht. En in de level krijg je standaard ruzie. Meestal niet eens met Marokkanen, meestal met van die wannabe Marokkanen.. Je kent ze wel, blanke jongetjes die er uitzien als Marokkanen en dan ook zo praten :')

Gewoon gaan, dan komen ik en Tel ook, gewoon voor de leuk, in de level kom ik ook niet voor de muziek hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 19:03 

Hardtraxx Elite

Piaaa schreef:
Mannonymous schreef:
Almighty schreef:

Gewoon gaan, dan komen ik en Tel ook, gewoon voor de leuk, in de level kom ik ook niet voor de muziek hehe

Geile sletten! :love:
Not...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 19:41 

ik heb pas een laipe naam voor een feest :P

>>BeukFestival<< hahaha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 20:49 

hahaha wat een goei
:')

Dus meeteng at Level? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 17:59 

Hardtraxx Elite

Tel schreef:
Geile sletten! :love:
Not...

Van 12 :')
Almighty schreef:
Dus meeteng at Level? :P

Jeng :D
Ben aanwezig ivm LUNAAAAAAAAA :love: :loving: (L)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen