Aangezien ik bijna een uur moet reizen met de auto zal ik idd eerder komen als er grotere namen komen. Puur omdat ik dan weet wat ik kan verwachten. Echter het hoeven niet alleen maar grote namen te zijn hoor. Ben ook altijd benieuwd naar nieuwe artiesten. Maar als er alleen maar onbekenden komen dan zal ik dus minder snel geneigd zijn om zo stuk te rijden op vrijdag.wrote:Grootste onzin die er bestaat.. Dus als er bij een line up staat: Noisecontrollers ga je eerder dan dat er staat: A*S*Y*S*?wrote:. Maar hoe dan ook de line up blijft bepalend.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ja oke, maar ik heb het meer over dichtbij... ik woon in Arnhem dus ik ben er sowieso bij als er een hardstyle party is (behalve als het in de level is :') )wrote:Aangezien ik bijna een uur moet reizen met de auto zal ik idd eerder komen als er grotere namen komen. Puur omdat ik dan weet wat ik kan verwachten. Echter het hoeven niet alleen maar grote namen te zijn hoor. Ben ook altijd benieuwd naar nieuwe artiesten. Maar als er alleen maar onbekenden komen dan zal ik dus minder snel geneigd zijn om zo stuk te rijden op vrijdag.wrote:Grootste onzin die er bestaat.. Dus als er bij een line up staat: Noisecontrollers ga je eerder dan dat er staat: A*S*Y*S*?wrote:. Maar hoe dan ook de line up blijft bepalend.
-
A
Denk dat de mocro's wel thuisblijven met Hardstyle en 12,50 deurverkoop 
Mwha daar heb ik nog niet eens het meeste problemen mee..wrote:Denk dat de mocro's wel thuisblijven met Hardstyle en 12,50 deurverkoop
Het geluid is daar zo verschrikkelijk slecht. En in de level krijg je standaard ruzie. Meestal niet eens met Marokkanen, meestal met van die wannabe Marokkanen.. Je kent ze wel, blanke jongetjes die er uitzien als Marokkanen en dan ook zo praten :')
wrote:Denk dat de mocro's wel thuisblijven met Hardstyle en 12,50 deurverkoop
Zaterdag nacht heb ik anders wel staan stampen met een Marokaan
Gewoon gaan, dan komen ik en Tel ook, gewoon voor de leuk, in de level kom ik ook niet voor de muziek hehewrote:Mwha daar heb ik nog niet eens het meeste problemen mee..wrote:Denk dat de mocro's wel thuisblijven met Hardstyle en 12,50 deurverkoop
Het geluid is daar zo verschrikkelijk slecht. En in de level krijg je standaard ruzie. Meestal niet eens met Marokkanen, meestal met van die wannabe Marokkanen.. Je kent ze wel, blanke jongetjes die er uitzien als Marokkanen en dan ook zo praten :')
Geile sletten!wrote:Gewoon gaan, dan komen ik en Tel ook, gewoon voor de leuk, in de level kom ik ook niet voor de muziek hehewrote:Mwha daar heb ik nog niet eens het meeste problemen mee..wrote:Denk dat de mocro's wel thuisblijven met Hardstyle en 12,50 deurverkoop
Not...
-
D
ik heb pas een laipe naam voor een feest 
>>BeukFestival<< hahaha
>>BeukFestival<< hahaha
-
A
hahaha wat een goei
:')
Dus meeteng at Level?
:')