Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 09:46 

Aan het typen...

Dat middelt zich wel redelijk uit bij +- 400 resultaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 09:53 

Hardtraxx Veteran

De ene persoon geeft artiesten een 4 als hij ze belachelijk slecht vind, en de ander een 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 10:14 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
chicken schreef:
Ik geloof dat ik alleen B-Front een 10 heb gegeven, The Machine een 9. Geen 1'en, ben wel realistisch gebleven. :P

hoe ben je dan ooit bij die 10 en 9 gekomen? :P :P :P

Hater. :P Heb je m nou al ingevuld Danny?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:56 

Hardtraxx Addict

Done :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:29 

Hardtraxx Addict

Ingevuld!
B-Front, Thera en Degos & Re-Done hebben als enige een 9 gekregen ;)
ook tot mijn verbazing veel 4e uitgedeeld. Deze zijn o.a. voor Frontliner, Wasted Penguinz, D-Block & S-te-fan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:23 

Hardtraxx Elite

Ook ik heb 'm ingevuld! En ook ik heb nog een paar 9'tjes kunnen geven. Echter ook een paar onvoldoendes voor o.a. The Prophet en Frontliner. Ik heb de artiesten vooral beoordeeld op wat ze tegenwoordig produceren en draaien. Het gemiddelde van alle artiesten bij elkaar zal rond de 7 liggen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 13:58 

Hardtraxx Veteran

geen 10e gegeven, wel 3x een 9. Verder niet lager gegaan dan een 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 15:16 

Hardtraxx Veteran

Heb alleen Geck-o een 10 gegeven. En een paar negens aan oa. B-Front en Thera. Verder nog wel een boel zevens en achten. Laagste cijfer aan Wasted Penguinz gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:39 

Hardtraxx Addict

Done.

HHZ 10
NC 10
WS 10

Overigens wel een erg lange lijst, misschien nog een paar keer de opties ertussendoor als je naar beneden scrollt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 16:56 

Hardtraxx Veteran

WS remix van Earth meets water is je favoriete nummer ooit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:36 

Hardtraxx Veteran

Wel héél kortzichtig inderdaad als het geen troll is.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:50 

Donateur

In 2011 wist ik al die namen in te vullen, nu heb ik bij zowat de helft no opinion ingevuld :lol: Dat zegt wel genoeg denk ik

Wel een 10 gegeven aan Brennan Heart :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 15:20 

Hoop 5jes en 6jes uitgedeelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 19:21 

Aan het typen...

Reeds 434 enquetes binnen. :)
Volgende week de resultaten eens analyseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 09:32 

Aan het typen...

Heb de enquete offline gehaald, +- 450 entries. Ik ga nu de resultaten analyseren, kan zijn dat dat een tijdje duurt gezien de grote hoeveelheid data.

Edit:
Alvast een eerste grafiekje: De plaats waarop de artiest is geëindigd op basis van het gemiddelde van alle stemmen ten opzichte van 2011. Dus links (negatief) is hoever ze gezakt zijn op de lijst, rechts is hoeveel ze gestegen zijn. Ik heb alleen de artiesten die ook in de 2011 versie stonden opgenomen in deze grafiek. Audiofreq en Code Black zijn vergeleken met Bioweapon en The R3belz met The R3bels. Er zijn 17 extra artiesten in de 2013 versie, dus de laagste plek is nu 17 plekken lager.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 10:41 

Ik sta echt heel erg te kijken van alpha twins. Die hebben echt geen stappen achteruit gemaakt? En zo wel, echt niet zo groot. Maar goed.

Heady toch de enige grote die zich staande houdt. Toevallig ook de enige die zich hier op het forum heeft begeven en het gesprek is aangegaan. Vraag me af of daar een correlatie tussen zit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 10:58 

Donateur

Sta zelf te kijken van het feit dat Alphaverb en Frontliner ongeveer dezelfde achteruitgang boeken, dat had ik ook echt niet verwacht zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 11:03 

Hardtraxx Veteran

Je ziet vooral de wat onbekendere DJ's stijgen. Ik gok dat het ligt aan het verschil in sitepubliek hier en op eventuele andere fora waar je dit neergezet hebt in combinatie met de groeiende fanbase. Ook zie je dat vooral de meer melodische DJ's slechter gerate worden, zal een evolutie in smaak zijn gezien het gigantische aanbod van raw feesten itt 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 11:07 

Aan het typen...

In 2011 was het ook "site-publiek", dus dat verklaart vrij weinig. ;)

Je moet wel de positie van 2011 in acht nemen, want een DJ als Delete stond toen nog erg laag en dan kun je natuurlijk ook meer stijgen. Ook zie je bij artiesten die minder actief zijn geweest dat ze wegzakken, dat zou een verklaring kunnen zijn voor een aantal artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 11:12 

Hardtraxx Veteran

In 2011 kan ik je vertellen dat we een redelijk andere samenstelling qua publiek hadden dan nu, dus ik gok dat het er wel degelijk mee te maken heeft.

Voor een aantal artiesten kan ik dat ook wel verklaren, maar het feit dat bijna iedere "bekende" mainstream artiest daalt (en een aantal nog flink ook) vind ik eigenlijk vrij raar gezien de populariteit van deze mensen. Maar goed, onderzoek is onderzoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 11:26 

Aan het typen...

Zo vreemd is dat niet, die ontwikkeling is al jaren zichtbaar, ook al voor 2011. Als je die van 2011 vergeleken had met die van 2009 (als die er was) waren waarschijnlijk alle populaire mainstream artiesten ook gezakt. De mensen die hardstyle naar buiten toe vertegenwoordigen bewegen zich immers steeds verder af van de mensen in de kern van de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 11:39 

Hardtraxx Addict

Op zich niet erg onverwacht dit. Ik sta eigenlijk nog het meest te kijken van de stijging van zowel Code Black als Audiofreq. Volgens mij was Bioweapon destijds ook binnen de kern redelijk populair. Audiofreq heeft laten zien redelijk divers te kunnen produceren, dus daar kan ik nog een verklaring voor vinden, maar vooral van Code Black had ik eigenlijk verwacht dat hij enorm zou dalen binnen de kern.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 11:54 

Aan het typen...

Ik zie net dat ik de 10-en vergeten ben te tellen (heb 0 vervangen door een code, dus de 0 in 10 werd ook vervangen >.< ) update volgt dadelijk.

Edit: Fixed
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:25 

Hardtraxx Addict

Hoe moet ik deze grafiek nou lezen? Want op mij komt het over dat iedereen die naar RAW luistert gestemd heeft. Denk dat je een niet representatief onderzoek gedaan hebt als je kijkt naar de scene in z'n geheel.

Dus dit is de ''Hardtraxx Hardstyle Scene 2013''
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:28 

Aan het typen...

Citaat:
De enquête richt zich vooral op het actieve deel van de hardstyle scene.

En dat is bewust, ik vind het totaal niet interessant wat de niet actieve fans van de scene vinden. Die hebben al stem genoeg met dingen als DJ-mag en aantal Facebook likes. Met een actieve aanhang van om en nabij de 5000 mensen is 357 enquetes voldoende voor een betrouwbaarheid van 95%. Ik heb er 450. Dat is dus meer dan representatief genoeg.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen