Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Wat een kut muziek. Echt van die hardtraxx herrie. Man man man man
kipburger | 01-11-14 @ 12:17 | + -2 -
haha juist niet vriend. Dit is wat hardtraxx haat haha
DeFietsmeneer | 01-11-14 @ 12:59 | + -1 -

Wat is deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets daaronder:

Citaat:
Wat een kut muziek. Echt van die hardtraxx herrie. Man man man man
kipburger | 01-11-14 @ 12:17 | + -2 -
haha juist niet vriend. Dit is wat hardtraxx haat haha
DeFietsmeneer | 01-11-14 @ 12:59 | + -1 -
Hardtraxx represent :D
k44sb0er | 01-11-14 @ 14:35 | + 2 -


Wie is kaasboer? :D

Gelukkig komen er later in de comments mensen met verstand die kunnen beamen dat zonder drugs op feesten minstens even leuk zo niet leuker is als je ook echt voor de muziek komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 18:06 
 
Hardtraxx Addict

Kaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Grim,

Hoe weet je dat als je nog nooit iets hebt gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
@Grim,

Hoe weet je dat als je nog nooit iets hebt gehad?


Dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen natuurlijk. Maar ik heb nog nooit iemand een hele avond zien los gaan die iets op had. Ter verduidelijking, van mensen waar je het aan kan zien zoals verwijde pupillen.

Tegen het eind van de avond staan al die mensen stil en zo lam als een zak patatten op de grond. Dit komt namelijk omdat al hun energie erdoor gejaagd is in die enkele uurtjes dankzij deze stimulerende middelen. Als ik dit vergelijk met mezelf kan ik zeer goed mijn energie doseren zodat ik praktisch van begin tot einde kan blijven doorgaan.

Krijg ik even een dipje dan is het voldoende om even iets te eten en 15-30 minuten later ben ik terug springlevend, letterlijk. ;)

Verder is eten en drinken gedurende de avond zeer belangrijk. Zoals ik al eerder zei kan een friet of stuk pizza wonderen doen. Daarbij voldoende water drinken zodat je lichaam gehydrateerd blijft en je komt al een heel eind. Een groot deel van dat water wordt omgezet in zweet omdat je hele tijd bezig bent, de rest komt er zonder moeite langs de voorkant weer uit. Dit is bij stimulerende middelen wel anders heb ik al vaak genoeg gelezen/gehoord.

Gedurende een feest is het voor mij voldoende om enkel water te drinken, tegen het einde van de avond een cola'tje. Ik heb 2 reepjes dextro bij, afhankelijk per feest gebruik ik hiervan 1 à 1,5 gedurende de hele avond. Eet hierbij nog eens op gepaste tijdstippen zodat je zouten worden bijgevuld (belangrijk tegen krampen) en dan heb je een top dag/avond/nacht zonder gebruik van stimulerende middelen en de daarbij horende gevaren.


Om af te sluiten: ik heb helemaal niets tegen mensen die iets gebruiken, voor mij part doet iedereen wat hij/zij wilt zo lang die persoon zich maar amuseert en geen andere mensen onnodig lastig valt ben ik tevreden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is voor iedereen natuurlijk persoonlijk en je kan er niet over oordelen als je het nog nooit hebt geprobeerd.

Ik ga vanaf mijn 16e naar hardstyle feestjes en ik heb een jaar geleden pas voor het eerst drugs gebruikt, ben nu 21.

Ik kan me altijd goed op een feest vermaken zonder drugs maar toen ik het vorig jaar op Hardbass voor het eerst gebruikte vond ik het feest nog veel leuker, ik wil ook niet meer zonder nu. Als je je zonder drugs optimaal kan vermaken is dat natuurlijk ook prima want er zijn altijd risicos aan verbonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe hard je los gaat zegt niet altijd wat over hoe leuk je het hebt. Ik kan minstens zo hard genieten terwijl ik stil sta.

En ik denk dat je het een keer gehad moet hebben om er over te oordelen. Ik was er eerst ook totaal niet van (5 jaar lang zonder iets op naar feestjes/festivals geweest), maar het is erg vet hoor :) Ik doe t ook niet om meer energie te krijgen, dat is bij mij juist precies het tegenovergestelde namelijk, maar voor de manier waarop je de muziek (en alles daaromheen) beleeft: het is heel anders en veel intenser. Klinkt allemaal zoetsappig en gay, maar als je het wel eens hebt gehad snap je denk ik wel wat ik bedoel.

Gewoon niet te veel en niet te vaak doen die rommel (want dat is het natuurlijk wel), dan is er niks aan de hand. En afhankelijk d'r van worden op feesten ga ik al helemaal niet doen. Ook mooi de afwisseling houden tussen zonder en met is belangrijk vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hoe hard je los gaat zegt niet altijd wat over hoe leuk je het hebt. Ik kan minstens zo hard genieten terwijl ik stil sta.


Klopt volledig. Maar ik doelde meer op het feit dat mensen die gebruiken in de late uurtjes er maar wat slapjes bij staan/zitten omdat ze er helemaal doorheen zijn omwille van het feit dat ze al hun energie hebben opgebruikt.

Daveytl schreef:
En ik denk dat je het een keer gehad moet hebben om er over te oordelen.


Ben ik ook mee akkoord. Niet oordelen voor je weet hoe of wat. Maar zolang ik me gewoon amuseer zonder blijf ik er vanaf. Gedeeltelijk omdat ik niet wil overkomen wat Hunto, en vele anderen, ervaren.

Hunto schreef:
toen ik het vorig jaar op Hardbass voor het eerst gebruikte vond ik het feest nog veel leuker, ik wil ook niet meer zonder nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je ook goed hoor, zonder is natuurlijk ook gewoon super als je de muziek leuk vindt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 03:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb het nooit nodig gehad, ik vermaak me op het feest al goed genoeg, daarvoor heb ik niet nog iets extra nodig.
Heb soms het idee dat als de juiste tracks of vette tracks achter elkaar komen dat mij dat hetzelfde effect geeft. Als ik het bij de gemiddelde reactie van bekenden die wel gebruiken vergelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 10:21 
 
Hardtraxxer

toch wel altijd stukgaan om die gasten die inderdaad de halve avond in de gang ed op de grond zitten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Kom ineens een oud filmpje tegen :lol:


Lolwat waar is dit, bij iemand in de woonkamer? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Daveytl schreef:
Hoe hard je los gaat zegt niet altijd wat over hoe leuk je het hebt. Ik kan minstens zo hard genieten terwijl ik stil sta.


Klopt volledig. Maar ik doelde meer op het feit dat mensen die gebruiken in de late uurtjes er maar wat slapjes bij staan/zitten omdat ze er helemaal doorheen zijn omwille van het feit dat ze al hun energie hebben opgebruikt.

Daveytl schreef:
En ik denk dat je het een keer gehad moet hebben om er over te oordelen.


Ben ik ook mee akkoord. Niet oordelen voor je weet hoe of wat. Maar zolang ik me gewoon amuseer zonder blijf ik er vanaf. Gedeeltelijk omdat ik niet wil overkomen wat Hunto, en vele anderen, ervaren.

Hunto schreef:
toen ik het vorig jaar op Hardbass voor het eerst gebruikte vond ik het feest nog veel leuker, ik wil ook niet meer zonder nu.


Kerel, wat een onzin is dat. Je moet geen conclusies trekken als je zelf nog nooit gebruikt hebt.
Dit soort dingen zijn een eindeloze discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 13:40 
 
Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Daveytl schreef:
Hoe hard je los gaat zegt niet altijd wat over hoe leuk je het hebt. Ik kan minstens zo hard genieten terwijl ik stil sta.


Klopt volledig. Maar ik doelde meer op het feit dat mensen die gebruiken in de late uurtjes er maar wat slapjes bij staan/zitten omdat ze er helemaal doorheen zijn omwille van het feit dat ze al hun energie hebben opgebruikt.

]


Mensen die nooit iets hebben gebruikt zeggen altijd ja heb het niet nodig want heb genoeg energie van mezelf. Als je een pilletje pakt krijg je echt niet eens ineens veel energie ofzo. Je hele beleving van een feest is gewoon anders. Dat iemand ingezakt en stil langs de kant staat wil niet zeggen dat hij zich op dat moment toch niet heerlijk voelt en iedereen lief vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan het zelfde argument voor mij, ik beleef het feest prima zonder, dus heb ik de extra ook niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 17:06 
 
Hardtraxxer

---------
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

off-topic/drugs-offtopic-t16216-23050.html
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen