Oh ik dacht serieus dat jij dat was. 
Ja Kevin, behalve Aart en ik weten bijna geen HT'ers hoe jij er uit ziet he...wrote:Dat is ultraformwrote:
Lyst vorig jaar op Qlimax.. ging hard!
Ja Kevin, behalve Aart en ik weten bijna geen HT'ers hoe jij er uit ziet he...wrote:Dat is ultraformwrote:
Lyst vorig jaar op Qlimax.. ging hard!
Ik was broodnuchter, op een paar pilsjes na!wrote:Nadenken (op tempo) was sowieso de hele dag voor beide heren een hindernis.
Ziehier het probleem voor het bovenstaande.wrote:Ik was broodnuchter, op een paar pilsjes na!wrote:Nadenken (op tempo) was sowieso de hele dag voor beide heren een hindernis.
Touché. Ik denk gewoon altijd dat je het slechtst denkbare bedoelt...wrote:Ziehier het probleem voor het bovenstaande.wrote:Ik was broodnuchter, op een paar pilsjes na!wrote:Nadenken (op tempo) was sowieso de hele dag voor beide heren een hindernis.
wrote:Voor de rest van de oudere garde zo'n beetje iedereen wel denk ik.
Geen idee, is gewoon leukwrote:Waarom klap je onder je benen als ik vragen mag?
wrote:wrote:Voor de rest van de oudere garde zo'n beetje iedereen wel denk ik.
Dan gaan we dan ff meetenwrote:De zaterdag ja.
wrote:Dan gaan we dan ff meetenwrote:De zaterdag ja.
Nouja... ik ga niet helemaal happen. Wel een beetje omdat ik reageer, maar niet helemaalwrote:Je bedoelt als in dat ik denk dat jouw hersenen niet op tempo kunnen functioneren als je broodnuchter bent?
:cwrote:Ik heb hoebedoelje nog nooit gezienVoor de rest van de oudere garde zo'n beetje iedereen wel denk ik.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6602808 ... aasje.htmlwrote:View on YouTube
Dit mannetje is er vroeg bij