Vind die kicks juist erg vet!
Ik denk dat wanneer je liefhebber van zowel hardstyle als (mainstream)hardcore bent, je dit misschien beter kan waarderen. De grenzen zijn ook aan het vervagen tussen de genres, en ik kan daar prima mee leven. Echter snap ik wel dat wanneer je enkel en alleen hardstyle liefhebber bent, dit soort kicks wat minder zijn.
Zolang dit niet de enige soort kick word waar 'raw' zich mee gaat definiëren vind ik het prima.
Edit:
Broken Balance schreef:
Maar sommige artiesten die eerst normale hardcore maakte (en dan reken ik Endymion & Evil Activities niet mee) zoals Mad Dog, Amnesys en Art Of Fighters die lijken zich er bijna volledige op te focussen.
Wat ik dan wel weer vervelend vind omdat het dan al snel lijkt alsof het wel onder hardcore gerekend word. En mensen die hun genre's (nog) niet zo goed kennen zullen dat dan ook als hardcore zien. Wat het imo niet is.
Plus dat ze met, voor mij, minder leuke tracks komen.
Ben het met je eens, zeker als je kijkt naar het oudere werk van deze artiesten. Hardstyle artiesten die hardcore invloeden (kicks) in hun tracks brengen vind ik wel vet, maar andersom werkt dit voor mij niet. Niet dat harder = sneller = beter, maar ik moet bijvoorbeeld echt niks hebben van die AoF vs. Meccano Twins - Tales at 150 bpm tracks.