Hardstyle is enorm groeiende, dus overal waar ook maar een paar hardstyle elementen in zitten wordt door de menigte als hardstyle bestempeld. Daar kom je niet onderuit.
Soundscrollerz schreef:
Nou als ik kijk naar een HHZ - Colors / Lesson in love, Wildstyles - Summer of Hardstyle etc. kan ik wel zeggen dat die productie gewijs wel ff netter, zuiverder, beter in elkaar steken dan de boven staande video's. (kick, melodie, opbouwen, lagen etc) Ik vind daar wel een verschil in zitten.
Je kan artiesten zoals Headhunterz en Wildstylez ook niet vergelijken met bijvoorbeeld Yellow Claw. Productie technisch zijn 2 eerst genoemden natuurlijk veel meer ervaren. Dat wil niet zeggen dat het stukje in Thunder geen hardstyle is. Naar mijn mening zijn alle elementen in dit stuk hardstyle, alleen van een heel ander niveau. Als een hardstyle track een kick bevat die voor jou kwa productie niet goed (of te soft) is, is het dan 'happy hardstyle'?
Vind het best een leuke discussie, maar best lastig om wat ik denk in woorden te uiten. Verder denk ik altijd maar, laat ze maar lekker, ik weet zelf wel beter.