Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Grootste ergernissen op een feest/festival
Slechte organisatie 2%  2%  [ 12 ]
Karige aankleding/stage 1%  1%  [ 5 ]
Slecht geluid 23%  23%  [ 112 ]
Lange rijen 4%  4%  [ 21 ]
Onlogische timetable 5%  5%  [ 24 ]
DJ die niet los gaat 1%  1%  [ 3 ]
aanwezige MC 2%  2%  [ 9 ]
afwezige MC 0%  0%  [ 1 ]
Publiek dat niet los gaat ("dagjesmensen") 17%  17%  [ 82 ]
Publiek dat expres niet los gaat 1%  1%  [ 4 ]
Publiek dat te hard los gaat 0%  0%  [ 2 ]
Publiek dat helemaal wappie is 1%  1%  [ 5 ]
Agressiviteit 12%  12%  [ 60 ]
Drukte 11%  11%  [ 54 ]
Buitenlanders (fluoriserend met gekke dansjes) 4%  4%  [ 18 ]
Slecht weer 4%  4%  [ 18 ]
"eeeeeh oooooooh" 8%  8%  [ 40 ]
Geen/slecht bereik 2%  2%  [ 12 ]
Anders, namelijk... 2%  2%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 490
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 15:01 

Donateur

met Lyst eens!
als ik losga op een track die ik niet mooi vind denk ik bij mezelf wtf doe ik nou..
als ik een goeie track hoor gaat dat losgaan automatisch!
en soms ben ik zo in de stemming dat bijna elke track fijn voor me klinkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 15:05 

Donateur

Hmm mooi feest heb je dan, sta je 50% stil en in Lyst zijn situatie 99% aangezien hij bijna geen 1 track vet vind die nu uit komt.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 15:18 

Hardtraxx Elite

Brainweavers schreef:
Expres niet los gaan = mensen die de hele tijd los gaan en dan ineens bij een nummer van Headhunterz/Chris One expres stil gaan staan, armen over elkaar enz..
Kan ik me echt aan ergeren.. kinderachtig gedrag!

Misschien hebben mensen daar een reden voor.. Ik ga expres niet los op nummers die zwaar overplayed zijn, als iedereen dat nou eens doet zal ie vanzelf niet meer gedraaid worden. Wordt misschien de kwaliteit van het hedendaagse hardstyle-feest wat beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 15:46 

Hardtraxx Veteran

Sitdowns om het uur zijn ook fucking irritant.
Tenzij het de omgekeerde versie is, die zijn geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

1. Geluid - zorg er nou eens voor dat het altijd overal goed klinkt, dat is echt 50% van het feest voor mij.
2. Timetables - STOP met happy artiesten op het eind van een feest. Zorg voor opbouw aub.
3. Dagjesmensen - Opzouten aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:40 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Sitdowns om het uur zijn ook fucking irritant.
Tenzij het de omgekeerde versie is, die zijn geweldig :worship:

wtf? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

Bij Feel my Fire, helemaal los tijdens de intro/mid/opbouw, en bij de climax lekker gaan zitten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:52 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Bij Feel my Fire, helemaal los tijdens de intro/mid/opbouw, en bij de climax lekker gaan zitten :thumbsup:

:lol:
Gaan we doen als Randy hemdraait @ Q-Base xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:54 

Hardtraxx Veteran

Haha prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:56 

Hardtraxx Veteran

Ik heb verschillende punten en kan ze eigenlijk niet echt in een volgorde plaatsen maar zal der een paar opnoemen.

Ik heb me nog nooit echt ergens aan geergerd tot Qlimax 2010, toen werd ik aangesproken of ik iets rustiger aan wou doen.
Lang wachten bij consumptie stands, met name Decibel toen der tijd.
Drukte bij de kluisjes, zowel in het begin van het feest of tegen het einde aan, hier komen we met bij punt twee met de kluisjes. Het is wel eens voorgekomen dat de lockers uitverkocht zijn, ik vind dat schandalig van de organisatie.

Een ander punt zijn, jawel stampende mensen die jouw hielen kapot stampen.
Slecht geluid staat hoog in m'n ergernis lijst, zie Defqon en komen we ook meteen op de mensen die niet los gaan
en raar kijken als je wel los gaat al heb ik er soms wel plezier in moet ik zeggen.

Voor de rest komt er niet zo 1,2,3, wat in me op, je hebt de drukte nog maar daar is weinig aan te doen denk ik. Het Eeh Ooh hoef ik maar niet te horen want ik erger me er al als ik het niet hoor. Op filmpjes vind ik het afschuwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:00 

Donateur

Zou het wel gaaf vinden als die medewerker van Q-dance hier ook een kijkje kwam nemen in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:27 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Zou het wel gaaf vinden als die medewerker van Q-dance hier ook een kijkje kwam nemen in dit topic.

Organisatie/drukte/geluid en weet ik het zit allemaal al goed bij Q. Logica in timetables niet altijd maar dat is niet altijd te ontwijken i.v.m. meerdere boekingen per DJ.. Q-dance kan dus weinig verbeteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:31 

Bierkoning

Mike-O schreef:
TiMOTHYb schreef:

Organisatie/drukte/geluid en weet ik het zit allemaal al goed bij Q. Logica in timetables niet altijd maar dat is niet altijd te ontwijken i.v.m. meerdere boekingen per DJ.. Q-dance kan dus weinig verbeteren..

Geluid was anders heeeeeeeeel ver onder de maat bij Defqon mainstage.
En Qlimax 2010 was ook niet bepaald rustig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:35 

Donateur

Qlimax 2010 was beter geregeld dan Hardbass (op kluisjes na)

Bij QLimax kon je op de tribunes stampen... en had je veel meer ruimte op de vloer.

Maar Hardbass was vetter :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:40 

Hardtraxx Veteran

Aggresiviteit en drukte, of erger een combi.
Wil je lekker los gaan en stoot je tegen iemand aan, ik zeg dan sorry en ga met ze buurten. Als ze dan aardig blijken te zijn bied ik soms nog wel eens een pilsje aan :thumbup: Maar als mensen aggressief zijn kan ik me er echt kapot aan ergeren, ga lekker naar een lokale discotheek om daar te vechten.
Een andere ergernis vind ik van die overdreven annabollen patientjes die daar maar een beetje zonder shirt stoer staan te wezen, hopend op een meid die op ze afstapt.. Ga lekker op het strand pronken met je lichaam en val ons niet lastig!

Waar ik me dan weer niet aan erger is dat hee-hoo gebeuren.. Leuk joh, wat meer sfeer er in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:54 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Vind slecht geluid op een feest echt onwijs kut, kom er dan echt niet lekker in, en kan dan ook niet lekker losgaan. Verder vind ik het echt jammer en irritant als mensen gewoon niet losgaan, dan vraag ik me af voor wat kom je naar een feest? Zal nu ook sneller een main ontwijken op een groot feest :( En drukte is ook onwijs irritant, weinig ruimte om los te gaan.

Hier ben ik het volledig mee eens. :) Slecht geluid is misschien nog wel het ergst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 18:47 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Brainweavers schreef:
Expres niet los gaan = mensen die de hele tijd los gaan en dan ineens bij een nummer van Headhunterz/Chris One expres stil gaan staan, armen over elkaar enz..

Misschien hebben mensen daar een reden voor.. Ik ga expres niet los op nummers die zwaar overplayed zijn, als iedereen dat nou eens doet zal ie vanzelf niet meer gedraaid worden. Wordt misschien de kwaliteit van het hedendaagse hardstyle-feest wat beter.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:00 

Donateur

roberttt schreef:
Hmm mooi feest heb je dan, sta je 50% stil en in Lyst zijn situatie 99% aangezien hij bijna geen 1 track vet vind die nu uit komt.. xd

ik sta liever 50% stil zodat ik 100% los kan gaan op de tracks die ik wel mooi vind dan dat ik 100% van de dag losga alleen veel rustiger aan omdat ik het anders niet volhoud en ik 50% van die 100% zit te stampen met de gedachte wat een kut nummer
niet iedereen gebruikt drugs roberttt.... ;)
STAN- schreef:
Een andere ergernis vind ik van die overdreven annabollen patientjes die daar maar een beetje zonder shirt stoer staan te wezen, hopend op een meid die op ze afstapt.. Ga lekker op het strand pronken met je lichaam en val ons niet lastig!

als ze hard losgaan en het warm krijgen is het logisch dat ze hun shirt uit doen toch, + die lui trainen er jaren lang voor dag in dag uit, dan vind ik als je eindelijk je doel hebt bereikt dat je best wel er mee mag pronken hoor.
als jij een dikke Hummer hebt rijd je toch ook liever een paar keer extra met de auto dan dat je een stukje op de fiets zou moeten?
(op t verbruik na dan :P)
maar goed, wat ik bedoel is dat ze met of zonder shirt even veel ruimte in beslag nemen, en soms zit je zo vastgeplakt aan je shirt dat ik 'm maar al te graag uit zou doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

I get your point. Het gaat mij vooral om het deel dat ze daar maar een beetje staan, stoer wezen. 9 van de 10 keer zie ik ze, terwijl ze heel de avond staan, zonder shirt.. Je gaat mij niet wijs maken dat ze dat dan doen omdat ze het zo ontiegelijk warm hebben..

Op de een of andere manier erger ik me aan zulk soort mensen.. En dat terwijl ik redelijk hard aan het trainen ben om een soortgelijk lichaam te krijgen, haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:50 

Hardtraxxer

- Slecht geluid: kan ik me zeker aan ergeren en gebeurt nog steeds teveel op festivals dat het geluid niet goed afgesteld is maar als je naar Matrixx of Outland gaat bijvoorbeeld heb je gewoon perfect geluid en dat moet op festivals ook kunnen.
- Dagjesmensen: inderdaad die mooiboys, die hun shirt uitdoen en dan tegen je aan lopen als je keihard aan het stampen ben dat vind ik niet alleen goor omdat ze zo bezweet zijn maar ook fucking irritant omdat je dan weer zo nodig aan de kant moet gaan, en zowieso heb ik er een hekel aan als je net lekker wil losgaan op een nummer en dan komt er weer een groep langs je heen omdat ze zo nodig weer ergens naar toe moeten gaan, vooral op Defqon veel meegemaakt :mad:
- Aggresiviteit: vaak genoeg gezien, en dan heb ik echt zoiets van doe normaal want je helpt de hele sfeer naar de klote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:07 

Hardtraxx Newbie

Mike-O schreef:
Brainweavers schreef:

Ja Mike dat hebben we nu wel gezien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 01:07 

Donateur

Hi Mike-o schreef:
Mike-O schreef:
Brainweavers schreef:

Ja Mike dat hebben we nu wel gezien..

trololololololol
binnenkort nieuwe serie op de vara
wie is de mike-o? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 10:16 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
1. Geluid - zorg er nou eens voor dat het altijd overal goed klinkt, dat is echt 50% van het feest voor mij.
2. Timetables - STOP met happy artiesten op het eind van een feest. Zorg voor opbouw aub.
3. Dagjesmensen - Opzouten aub.

Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 11:05 

Hardtraxxer

- Agressiviteit
Blote bast en en al dat soort volk.....het heet een FEEST

- Publiek dat niet los gaat ("dagjesmensen")
Als iedereen je aan staat te kijken. Zelfs als je voorbij loopt en wat moeilijk loopt en ze dan van die debiele opmerkingen maken...

- Slecht geluid
Spreekt voor zich...

En dan nog eigenlijk het feit dat de DJ's eens wat vaker moeten experimenteren en niet elke keer 80% dezelfde tracks gaan draaien omdat ze weten dat het "dagjesvolk" dat wel leuk gaat vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 11:26 

Hardtraxx Veteran

1. Slecht geluid
2. Agressiviteit
3. Mensen die 50 m² in beslag nemen om "los" te gaan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen