roberttt schreef:
Hmm mooi feest heb je dan, sta je 50% stil en in Lyst zijn situatie 99% aangezien hij bijna geen 1 track vet vind die nu uit komt..

ik sta liever 50% stil zodat ik 100% los kan gaan op de tracks die ik wel mooi vind dan dat ik 100% van de dag losga alleen veel rustiger aan omdat ik het anders niet volhoud en ik 50% van die 100% zit te stampen met de gedachte wat een kut nummer
niet iedereen gebruikt drugs roberttt....

STAN- schreef:
Een andere ergernis vind ik van die overdreven annabollen patientjes die daar maar een beetje zonder shirt stoer staan te wezen, hopend op een meid die op ze afstapt.. Ga lekker op het strand pronken met je lichaam en val ons niet lastig!
als ze hard losgaan en het warm krijgen is het logisch dat ze hun shirt uit doen toch, + die lui trainen er jaren lang voor dag in dag uit, dan vind ik als je eindelijk je doel hebt bereikt dat je best wel er mee mag pronken hoor.
als jij een dikke Hummer hebt rijd je toch ook liever een paar keer extra met de auto dan dat je een stukje op de fiets zou moeten?
(op t verbruik na dan

)
maar goed, wat ik bedoel is dat ze met of zonder shirt even veel ruimte in beslag nemen, en soms zit je zo vastgeplakt aan je shirt dat ik 'm maar al te graag uit zou doen.