Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Grootste ergernissen op een feest/festival
Slechte organisatie 2%  2%  [ 12 ]
Karige aankleding/stage 1%  1%  [ 5 ]
Slecht geluid 23%  23%  [ 112 ]
Lange rijen 4%  4%  [ 21 ]
Onlogische timetable 5%  5%  [ 24 ]
DJ die niet los gaat 1%  1%  [ 3 ]
aanwezige MC 2%  2%  [ 9 ]
afwezige MC 0%  0%  [ 1 ]
Publiek dat niet los gaat ("dagjesmensen") 17%  17%  [ 82 ]
Publiek dat expres niet los gaat 1%  1%  [ 4 ]
Publiek dat te hard los gaat 0%  0%  [ 2 ]
Publiek dat helemaal wappie is 1%  1%  [ 5 ]
Agressiviteit 12%  12%  [ 60 ]
Drukte 11%  11%  [ 54 ]
Buitenlanders (fluoriserend met gekke dansjes) 4%  4%  [ 18 ]
Slecht weer 4%  4%  [ 18 ]
"eeeeeh oooooooh" 8%  8%  [ 40 ]
Geen/slecht bereik 2%  2%  [ 12 ]
Anders, namelijk... 2%  2%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 490
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 11:31 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
ik sta liever 50% stil zodat ik 100% los kan gaan op de tracks die ik wel mooi vind dan dat ik 100% van de dag losga alleen veel rustiger aan omdat ik het anders niet volhoud en ik 50% van die 100% zit te stampen met de gedachte wat een kut nummer

Zo denk ik er precies helemaal over! Op Decibel bv in de Loudness waren genoeg tracks waar ik hard op los ging.
Dan kan ik tijdens de 'mindere' tracks wel even op adem komen!
Ik moet wel toegeven als ik bv een x naar Takens ga en er wordt wat meer mainstream gedraaid, en je hebt minder keus dan ga ik op sommige tracks wel eerder los. Maar als ik de keuze heb tussen tracks die ik echt supervet vindt en de mindere, dan sta ik liever stil op de mindere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 13:35 

Hardtraxxer

Grootste ergernis voor mij is slecht geluid. Helemaal als je bijvoorbeeld achterin een zaal staat en je hoort het geluid van de zaal ernaast erbovenuit.
Aggresiviteit staat op de 2e plek. Vind het altijd vervelend dat je niet lekker los kan gaan, omdat je buurman de behoeft heeft te nadrukkelijk zijn territorium te verdedigen.
Als laatste publiek dat niet los gaat. Ik stoor me er niet heel erg aan trouwens, als ik ga gewoon lekker los ga met mijn vrienden is dat al heerlijk, maar het is wel jammer dat sfeeracties mislukken omdat niet iedereen meewerkt. Zag dit op Emporium helaas nog wel eens gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 13:55 

Hardtraxxer

Even een tussenstand:

De grootste ergernis is met een grote voorsprong slecht geluid (23%)! Gevolgd door publiek dat niet losgaat (dagjesmensen) (16%). Agressiviteit (16%) is zo goed als even ergerlijk en staat op de derde plek. Drukte (12%) scoort een 4e plaats.

Opvallend:
- De hoge score van "eeeeeh oooooh" (17 stemmen), ik had hem niet zó hoog verwacht iig!
- Niemand ergert zich genoeg aan een DJ die niet losgaat, om hem als grootste ergernis aan te vinken.

Dus organisatoren:
grootste punt van aandacht is (voorlopig) zorgen dat het geluid overal goed klinkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:09 

Donateur

Brainweavers schreef:
Opvallend:
- De hoge score van "eeeeeh oooooh" (17 stemmen), ik had hem niet zó hoog verwacht iig!

Komt door de Qontinent en miss Tomorrowland, daarvoor hoorde je daar ook niks over.

Valt mij op dat niemand het vervelend vind om lang in de rij te staan, bij Qlimax bijna een uur buiten in de kou gestaan om vervolgens nog een half uur op je locker te wachten. Doe mij dan maar iets slechter geluid maar laat me in godsnaam naar binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:18 

Hardtraxxer

dat 'eeeh ooh' heb ik ook op Decibel gehoord en volgens mij ook op Defqon.. is Villain die dat steeds doet, verder wel een goeie MC maar laat dat a.u.b. voortaan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:29 

Donateur

frankhardenberg schreef:
roberttt schreef:
Hmm mooi feest heb je dan, sta je 50% stil en in Lyst zijn situatie 99% aangezien hij bijna geen 1 track vet vind die nu uit komt.. xd

ik sta liever 50% stil zodat ik 100% los kan gaan op de tracks die ik wel mooi vind dan dat ik 100% van de dag losga alleen veel rustiger aan omdat ik het anders niet volhoud en ik 50% van die 100% zit te stampen met de gedachte wat een kut nummer
niet iedereen gebruikt drugs roberttt.... ;)
.

Zonder drugs kan je ook snoeihard non stop losgaan

Kijk naar Nando, die doet dat ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:51 

Donateur

Of naar moi :D Check Ground Zero, lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:53 

Bierkoning

Sterker nog, ik ga juist harder zonder drugs :P
Bass Academy/Loudness bijvoorbeeld.

Van xtc wordt ik toch altijd wat dromeriger en ga ik minder los, maar als ie een beetje uitgewerkt is heb ik weer die energie terug en kan ik weer gaan (Defqon/Decibel laatste paar uurtjes bijv.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Same. Als ik wat op heb zie je mij niet tot amper losgaan. Laat maar weer zien hoe vaak ik feestjes nuchter doe. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 15:19 

Hardtraxxer

Slecht geluid - Heel belangrijk

Lange rij - Defqon.1 blue dit jaar, hele set van the pitcher moeten missen door drank...

Agressiviteit - Hoort gewoon niet...

Ik erger me trouwens (bijna) nooit aan dagjesmensen, veels te gezellig met mijn eigen groep. Dat naar anderen kijken steeds met dat losgaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Pommer schreef:

Same. Als ik wat op heb zie je mij niet tot amper losgaan. Laat maar weer zien hoe vaak ik feestjes nuchter doe. :D

Ach, op Defqon ging je ook wel lekker hoor, toen had je ook wat op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 16:03 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Nando schreef:
Pommer schreef:

Ach, op Defqon ging je ook wel lekker hoor, toen had je ook wat op.

Denk dat ie toen al een beetje uitgewerkt was, bij mij wel iig, overdag een beetje lopen spacen, en 's avonds (Ran-D & Adaro/Titan) gewoon weer vol gas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 16:49 

Hardtraxx Veteran

Ik snap echt niet dat er bijna niemand stemt op onlogische timetables terwijl iedereen altijd loopt te janken over opbouw e.d.
Aggressiviteit wtf? Als er een neanderthaler naast je staat dan ga je toch ergens anders staan of je zegt dat hij moet opbokke? Onlogische timetables zijn veel erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 17:14 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Ik snap echt niet dat er bijna niemand stemt op onlogische timetables terwijl iedereen altijd loopt te janken over opbouw e.d.
Aggressiviteit wtf? Als er een neanderthaler naast je staat dan ga je toch ergens anders staan of je zegt dat hij moet opbokke? Onlogische timetables zijn veel erger.

Na geluid, heb je gelijk. Het kan echt niet meer... PP om 5 uur, dat gaat te verrr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 18:17 

Ik had 3 opties niet, mag dat ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Heb ik ook op gestemd, erger me dood aan die time tables. (eigenlijk de hele invulling van de line up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 19:59 

Hardtraxxer

slecht getapt bier is een grote ergernis. (voor zover Heineken de term bier mag voeren ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 20:12 

Bierkoning

mvo schreef:
slecht getapt bier is een grote ergernis. (voor zover Heineken de term bier mag voeren ;))

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 22:32 

Hardtraxx Veteran

Waar ik me vaak aan erger is van die kerels die hun shirt uit doen en dan helemaal bezweet los gaan, en dan tegen jou aan komen en je shirt nat is van hun zweet. BAH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 15:32 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:

Heb liever een slechte opbouw over de hele avond dan heel de tijd slecht geluid denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:45 

Agresiviteit

Decibel stond ik perongeluk tijdje op iemands teen, meteen vol met ze kop tegen me aan(had ik pas later door dat die ruzie zocht :corn: )

Dikste feest van jaar, toch wel smet puntje :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

Waar staat: Te waus om los te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

:/ Dat doe je zelf vriend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Waar staat: Te waus om los te gaan?

Jij bent stoer man
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

Ook een grote ergernis ja, mensen die teveel drugs gebruiken.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen