wrote:Ik mis trouwens de optie irritante security lui :')
er zijn mensen die daar geen problemen mee hebben
wrote:Ik mis trouwens de optie irritante security lui :')
Nu je het zegt, die komt mss wel op 1 iddwrote:Ik mis nog: lopend publiek (Free Festival)
Dat is zo schijtirritant. Heb je net een lekker plekje veroverd en dan moet iedereen er telkens langswrote:Nu je het zegt, die komt mss wel op 1 iddwrote:Ik mis nog: lopend publiek (Free Festival)
Als je vooraf zegt dat je de film kut vind, ga je er in eerste instantie niet heen en als je je aanpast aan anderen, dan nog ga je niet net lopen doen alsof je het goed vind. Want dat is losgaan, dat je aan het genieten bent van de muziek.wrote: Dat je 'nergens voor staat' als je los gaat op een nummer wat je niet zo goed vind vind ik zelf nergens op slaan.. Net alsof je dan ineens je ziel verkoopt ofzoals je in de bioscoop zit en de film is even minder boeiend ga je toch ook niet met je ogen dicht zitten
![]()
wrote:Als je vooraf zegt dat je de film kut vind, ga je er in eerste instantie niet heen en als je je aanpast aan anderen, dan nog ga je niet net lopen doen alsof je het goed vind. Want dat is losgaan, dat je aan het genieten bent van de muziek.wrote: Dat je 'nergens voor staat' als je los gaat op een nummer wat je niet zo goed vind vind ik zelf nergens op slaan.. Net alsof je dan ineens je ziel verkoopt ofzoals je in de bioscoop zit en de film is even minder boeiend ga je toch ook niet met je ogen dicht zitten
![]()
Dus als je losgaat op een plaat waarvan je zei dat je hem kut vond, ben je en/of
1. Een schaap die iedereen hier napraat om niet buiten de groep te vallen.
2. Iemand die zichzelf voor de gek houd, je kunt niet genieten van een kutplaat.
3. Iemand die niet losgaat vanwege de muziek, dus iemand waarbij losgaan niet gelijk staat aan genieten van de muziek.
In alle drie gevallen ben je in mijn ogen een inhoudsloos persoon op muziekgebied.
Bovendien is losgaan een soort van feedback voor de dj. Als iedereen losgaat op zowel goede als slechte platen, is het voor een dj ook haast niet mogelijk om goed in te spelen op het publiek. En als ze de volgende dag de reacties lezen, dan zegt men weer dat het kut was. Wie houdt hier nu wie voor de gek?
Denk ik omdat er duizenden telefoons tegelijk zijn op een kleine plek en dat het dan lastig is voor de signalen om daar doorheen te komen ?wrote:Hoe kan het trouwens dat je vaak geen fatsoenlijke ontvangst hebt op Festivals? Op Free Festival lukte het niet eens om een sms met 4 tekens te sturen. Terwijl dat gewoon vlakbij / in een stad is.;
Ben het hier helaas niet helemaal met je eens. Ik ga geen gas geven op een plaat die ik niks aan vind, maar ik doe vaak wel iets meer dan stilstaan. Op een 'mwa' plaat ga ik liever los dan dat ik stilsta, gewoon omdat het leuker is, vooral als de rest meedoet. Ik zou opzich liever idd laten blijken dat ik een track niet zoveel aan vind door stil te blijven staan, maar dan heb ik daar ook weer minder plezier in. Ga een feest niet voor mezelf verpesten natuurlijkwrote:Als je vooraf zegt dat je de film kut vind, ga je er in eerste instantie niet heen en als je je aanpast aan anderen, dan nog ga je niet net lopen doen alsof je het goed vind. Want dat is losgaan, dat je aan het genieten bent van de muziek.
Dus als je losgaat op een plaat waarvan je zei dat je hem kut vond, ben je en/of
1. Een schaap die iedereen hier napraat om niet buiten de groep te vallen.
2. Iemand die zichzelf voor de gek houd, je kunt niet genieten van een kutplaat.
3. Iemand die niet losgaat vanwege de muziek, dus iemand waarbij losgaan niet gelijk staat aan genieten van de muziek.
In alle drie gevallen ben je in mijn ogen een inhoudsloos persoon op muziekgebied.
Leg maar is 4 mobielen bij elkaar, dan wordt het bereik al minder. 9/10x kan je wel bellen, maar smsen, internet is met grote vertraging. Bij The Qontinent had ik super bereik de hele dag, maar daar stond een paal vlakbij. Decibel had ik nergens bereik, alleen in de loudness area, dus dat kwam goed uit! :-)wrote:Hoe kan het trouwens dat je vaak geen fatsoenlijke ontvangst hebt op Festivals? Op Free Festival lukte het niet eens om een sms met 4 tekens te sturen. Terwijl dat gewoon vlakbij / in een stad is.;