Lyst schreef:
Brainweavers schreef:
Dat je 'nergens voor staat' als je los gaat op een nummer wat je niet zo goed vind vind ik zelf nergens op slaan.. Net alsof je dan ineens je ziel verkoopt ofzo

als je in de bioscoop zit en de film is even minder boeiend ga je toch ook niet met je ogen dicht zitten
Als je vooraf zegt dat je de film kut vind, ga je er in eerste instantie niet heen en als je je aanpast aan anderen, dan nog ga je niet net lopen doen alsof je het goed vind. Want dat is losgaan, dat je aan het genieten bent van de muziek.
Dus als je losgaat op een plaat waarvan je zei dat je hem kut vond, ben je en/of
1. Een schaap die iedereen hier napraat om niet buiten de groep te vallen.
2. Iemand die zichzelf voor de gek houd, je kunt niet genieten van een kutplaat.
3. Iemand die niet losgaat vanwege de muziek, dus iemand waarbij losgaan niet gelijk staat aan genieten van de muziek.
In alle drie gevallen ben je in mijn ogen een inhoudsloos persoon op muziekgebied.
Bovendien is losgaan een soort van feedback voor de dj. Als iedereen losgaat op zowel goede als slechte platen, is het voor een dj ook haast niet mogelijk om goed in te spelen op het publiek. En als ze de volgende dag de reacties lezen, dan zegt men weer dat het kut was. Wie houdt hier nu wie voor de gek?
ik ben het niet met je eens, maar ik heb dan ook een andere definitie van 'losgaan'..
Jij betrekt het meer op de persoon zelf, terwijl ik het meer zie als iets wat je met elkaar doet..
Stel ik ben met een vriendengroep op een feest en hun gaan allemaal los op een nummer dat ik niet zo boeiend vind.. Door de sfeer en het genot van die mensen doe ik dan gewoon mee hoor.. Dat het melodietje oid. me niet aanstaat is op dat moment voor mij in ieder geval niet de belangrijkste factor. Heeft ook een beetje te maken met prioriteiten stellen.. Dat de DJ feedback van mij persoonlijk krijgt kan me verder gestolen worden..
Daarbij schiet jij denk ik voorbij aan het feit waar een feest in eerste instantie voor is bedoeld: gewoon lekker feest vieren en niet alles zo serieus nemen
Door deze manier van denken kan ik plezier hebben op alle soorten hardstyle feesten en daar ben ik blij mee dat ik niet maar 1 keer per jaar ergens heen kan, omdat ik toevallig iets op een forum gezegd heb waarmee ik dus 'mezelf voor de gek houd' sorry, ik vind dat een beetje te ver gaan