Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Grootste ergernissen op een feest/festival

Slechte organisatie
12
2%
Karige aankleding/stage
5
1%
Slecht geluid
112
23%
Lange rijen
21
4%
Onlogische timetable
24
5%
DJ die niet los gaat
3
1%
aanwezige MC
9
2%
afwezige MC
1
0%
Publiek dat niet los gaat ("dagjesmensen")
82
17%
Publiek dat expres niet los gaat
4
1%
Publiek dat te hard los gaat
2
0%
Publiek dat helemaal wappie is
5
1%
Agressiviteit
60
12%
Drukte
54
11%
Buitenlanders (fluoriserend met gekke dansjes)
18
4%
Slecht weer
18
4%
"eeeeeh oooooooh"
40
8%
Geen/slecht bereik
12
2%
Anders, namelijk...
8
2%

Total votes: 490

Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Je kunt maar 3opties selecteren -.-
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Slecht geluid
Dagjesmensen
Hee Hoo, en eigenlijk alle Belgen op feesten..
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Pitchkicks, live is het nog erger dan thuis :P
Muren van bas, dat de bas teveel overheerst (zowel qua lengte als volume)
Drukte, kan ik sowieso slecht tegen
Handjesklap volk, daar sta je dan met je anabolen een beetje in de lucht te klappen xd
Mensen die wel losgaan op platen die ze kut vinden, oftewel mensen die nergens voor staan
Slecht geluid, snap niet hoe men tijdens crypsis voorin op decibel los kon gaan, bass was volledig teruggedraaid
Dezelfde plaat tig x op 1 dag horen, geef de djs een kans die wel originele tracklists neer kunnen zetten.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
nielstil wrote: In percentage uitgedrukt is het bewezen dat in zowel Nederland als België er meer gevochten wordt door allochtone jongeren dan autochtone jongeren, terwijl die toch wel in de minderheid zijn.
En meer jatten, shoarma eten en suikerfeesten houden maar dat heeft vrij weinig met de sfeer op (hardstyle) feesten te maken aangezien het aantal moslims vaak op 1 hand te tellen is. Just sayin. ;-)

Rik wrote:Je kunt maar 3opties selecteren -.-
Hahah ja inderdaad, ik wilde ook optie 20 - ALLES doen, maar goed er staat niet voor niet Grootste.
Hardtraxxer
456 posts member since 2011
last seen Jan 2019
drukte :thumbdown:
agressiviteit :thumbdown:
slecht weer :thumbdown:

ik vind die buitenlanders altijd wel grappig :P

+ slecht geluid bepaalt ook voor een deel de sfeer dus ook belangrijk!
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
1. Slecht Geluid: Spreekt voor zich
2. Mensen die niet losgaan: Kan d'r echt slecht tegen, helemaal als d'r een plaat komt waarbij je gewoon NIET stil kunt staan
3. Geen Bereik: Nu al op zoveel feesten gehad, echt best vervelend als je niet even snel kunt bellen of smsen, al is 't maar in de eerste plaats omdat je nooit weet wat er kan gebeuren (ongelukjes!?)

Valt me wel op dat zoveel mensen agressiviteit aanvinken, natuurlijk is 't niet leuk maar het aantal agressieve mensen op zo'n feest/festival vind ik echt zoooooo meevallen dat ik me er alles behalve aan erger eigenlijk..
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Slecht geluid, drukte en het publiek dat helemaal wappie is.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Lyst wrote:Pitchkicks, live is het nog erger dan thuis :P
Haha xd sommige pitchkicks klinken nog maar de meeste zijn echt erg, alsof je een springveer laat schieten oid
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
TiMOTHYb wrote:
Teknizion wrote:- Aggresiviteit

Vechten doe je maar lekker thuis op het schoolplein met je marrokaanse vriendjes.
Ja, want Nederlandse vriendjes vechten doorgaans niet op 's schoolpleinen, festivals cq voetbalstadions. Korter door de bocht dan dit lukte echt niet meer zeker? ^^
Nee :(
D
slecht geluid
dagjes mensen die niet losgaan
&
Agressiviteit
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
agressiviteit
slecht geluid
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Lyst wrote:Mensen die wel losgaan op platen die ze kut vinden, oftewel mensen die nergens voor staan
:')
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Slecht geluid en drukte op een gedeelde eerste plaats, met 1 van die 2 is het voor mij al snel een stuk minder leuk.

Publiek dat niet los gaat is verder niet echt een ergernis verder maar stilstaande mensen zorgen voor mij voor een negatieve sfeer ;)

Verder is agressie natuurlijk een enorme ergernis maar aangezien ik dat haast nooit mee maak stem ik daar ook niet op.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Slecht geluid
Lastige MC
Drukte
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
dawasiknie wrote:
Verder is agressie natuurlijk een enorme ergernis maar aangezien ik dat haast nooit mee maak stem ik daar ook niet op.
Ik zie 't nooit, echt noooooit op een hardstyle feest iig.. snap ook niet waarom mensen die keuze aanvinken want volgens mij gebeurd 't ook niet xd (discotheken misschien, maar dat noem ik niet direct een feest/festival)
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
G1LL wrote:
dawasiknie wrote:
Ik zie 't nooit, echt noooooit op een hardstyle feest iig.. snap ook niet waarom mensen die keuze aanvinken want volgens mij gebeurd 't ook niet xd (discotheken misschien, maar dat noem ik niet direct een feest/festival)
check de decibel filmpjes maar.

zeker 3 of 4 verschillende vechtpartijen
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ik heb het eigelijk op een HS-feest ook nog niet meegemaakt. Zowel, dan is dat bij stages als een Pussy-Lounge etc op een groot festival. Maar kan me iig niet herinneren dat ik op een puur Hardstyle feest ooit een vechtpartij heb gezien.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
wootum wrote:Ik heb het eigelijk op een HS-feest ook nog niet meegemaakt. Zowel, dan is dat bij stages als een Pussy-Lounge etc op een groot festival. Maar kan me iig niet herinneren dat ik op een puur Hardstyle feest ooit een vechtpartij heb gezien.
Op Qountdown gezien, 2 van die brede gasten bloed enzo ben hard doorgelopen
En op het einde van Fusion achterin nog een kleintje gezien.
B
Hoofdcoach wrote:
wootum wrote:Ik heb het eigelijk op een HS-feest ook nog niet meegemaakt. Zowel, dan is dat bij stages als een Pussy-Lounge etc op een groot festival. Maar kan me iig niet herinneren dat ik op een puur Hardstyle feest ooit een vechtpartij heb gezien.
Op Qountdown gezien, 2 van die brede gasten bloed enzo ben hard doorgelopen
En op het einde van Fusion achterin nog een kleintje gezien.
Free festival 2010 (alhoewel dat niet hs-only is).
Mysteryland 2010 @ q-stage (ook niet hs-only feest, maar toch).
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Mensen die het hele evenement willen filmen.
Koop gewoon de DVD en ga gewoon lekker los...
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ik heb toch echt 9 opties nodig bij deze poll :P
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Dunjo wrote:Mensen die het hele evenement willen filmen.
Koop gewoon de DVD en ga gewoon lekker los...
totofviking :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Vechtpartijen zullen er vast wel eens zijn, maar dat gebeurd gewoon zo weinig dat ik 't echt niet waard vind om 't aan te vinken, omdat het in vergelijken met de grote van het feest zelf (aantal mensen) gewoon bijna niet gebeurd. Die vechtpartij op Decibel, tja dat is idd een beste vechtpartij, maar 't is ook 1 van de weinige die ik nu zie!
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
G1LL wrote:Vechtpartijen zullen er vast wel eens zijn, maar dat gebeurd gewoon zo weinig dat ik 't echt niet waard vind om 't aan te vinken, omdat het in vergelijken met de grote van het feest zelf (aantal mensen) gewoon bijna niet gebeurd. Die vechtpartij op Decibel, tja dat is idd een beste vechtpartij, maar 't is ook 1 van de weinige die ik nu zie!
Tja het is ook niet vechtpartijen, de optie is Agressiviteit...
Op Defqon.1 liep ik bij door het publiek (mainstage is misschien handig te vermelden :P ) en we konden ff niet verder dus ik moest even stilstaan.. duwt zo'n anabolen hempie mij meteen tegen de gene voor me aan :x gauw doorgelopen
VInd ik ook erg agressief :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ik mis trouwens de optie irritante security lui :')