Je kunt maar 3opties selecteren 
Slecht geluid
Dagjesmensen
Hee Hoo, en eigenlijk alle Belgen op feesten..
En meer jatten, shoarma eten en suikerfeesten houden maar dat heeft vrij weinig met de sfeer op (hardstyle) feesten te maken aangezien het aantal moslims vaak op 1 hand te tellen is. Just sayin. ;-)wrote: In percentage uitgedrukt is het bewezen dat in zowel Nederland als België er meer gevochten wordt door allochtone jongeren dan autochtone jongeren, terwijl die toch wel in de minderheid zijn.
Hahah ja inderdaad, ik wilde ook optie 20 - ALLES doen, maar goed er staat niet voor niet Grootste.wrote:Je kunt maar 3opties selecteren
Hahawrote:Pitchkicks, live is het nog erger dan thuis![]()
Neewrote:Ja, want Nederlandse vriendjes vechten doorgaans niet op 's schoolpleinen, festivals cq voetbalstadions. Korter door de bocht dan dit lukte echt niet meer zeker?wrote:- Aggresiviteit
Vechten doe je maar lekker thuis op het schoolplein met je marrokaanse vriendjes.
:')wrote:Mensen die wel losgaan op platen die ze kut vinden, oftewel mensen die nergens voor staan
Ik zie 't nooit, echt noooooit op een hardstyle feest iig.. snap ook niet waarom mensen die keuze aanvinken want volgens mij gebeurd 't ook nietwrote:
Verder is agressie natuurlijk een enorme ergernis maar aangezien ik dat haast nooit mee maak stem ik daar ook niet op.
check de decibel filmpjes maar.wrote:Ik zie 't nooit, echt noooooit op een hardstyle feest iig.. snap ook niet waarom mensen die keuze aanvinken want volgens mij gebeurd 't ook nietwrote:
Verder is agressie natuurlijk een enorme ergernis maar aangezien ik dat haast nooit mee maak stem ik daar ook niet op.(discotheken misschien, maar dat noem ik niet direct een feest/festival)
Op Qountdown gezien, 2 van die brede gasten bloed enzo ben hard doorgelopenwrote:Ik heb het eigelijk op een HS-feest ook nog niet meegemaakt. Zowel, dan is dat bij stages als een Pussy-Lounge etc op een groot festival. Maar kan me iig niet herinneren dat ik op een puur Hardstyle feest ooit een vechtpartij heb gezien.
Free festival 2010 (alhoewel dat niet hs-only is).wrote:Op Qountdown gezien, 2 van die brede gasten bloed enzo ben hard doorgelopenwrote:Ik heb het eigelijk op een HS-feest ook nog niet meegemaakt. Zowel, dan is dat bij stages als een Pussy-Lounge etc op een groot festival. Maar kan me iig niet herinneren dat ik op een puur Hardstyle feest ooit een vechtpartij heb gezien.
En op het einde van Fusion achterin nog een kleintje gezien.
totofvikingwrote:Mensen die het hele evenement willen filmen.
Koop gewoon de DVD en ga gewoon lekker los...
Tja het is ook niet vechtpartijen, de optie is Agressiviteit...wrote:Vechtpartijen zullen er vast wel eens zijn, maar dat gebeurd gewoon zo weinig dat ik 't echt niet waard vind om 't aan te vinken, omdat het in vergelijken met de grote van het feest zelf (aantal mensen) gewoon bijna niet gebeurd. Die vechtpartij op Decibel, tja dat is idd een beste vechtpartij, maar 't is ook 1 van de weinige die ik nu zie!