Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Grootste ergernissen op een feest/festival
Slechte organisatie 2%  2%  [ 12 ]
Karige aankleding/stage 1%  1%  [ 5 ]
Slecht geluid 23%  23%  [ 112 ]
Lange rijen 4%  4%  [ 21 ]
Onlogische timetable 5%  5%  [ 24 ]
DJ die niet los gaat 1%  1%  [ 3 ]
aanwezige MC 2%  2%  [ 9 ]
afwezige MC 0%  0%  [ 1 ]
Publiek dat niet los gaat ("dagjesmensen") 17%  17%  [ 82 ]
Publiek dat expres niet los gaat 1%  1%  [ 4 ]
Publiek dat te hard los gaat 0%  0%  [ 2 ]
Publiek dat helemaal wappie is 1%  1%  [ 5 ]
Agressiviteit 12%  12%  [ 60 ]
Drukte 11%  11%  [ 54 ]
Buitenlanders (fluoriserend met gekke dansjes) 4%  4%  [ 18 ]
Slecht weer 4%  4%  [ 18 ]
"eeeeeh oooooooh" 8%  8%  [ 40 ]
Geen/slecht bereik 2%  2%  [ 12 ]
Anders, namelijk... 2%  2%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 490
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:06 

Hardtraxxer

Maximize schreef:
Waar ik me vaak aan erger is van die kerels die hun shirt uit doen en dan helemaal bezweet los gaan, en dan tegen jou aan komen en je shirt nat is van hun zweet. BAH!

als je het goed doet zorg je ervoor dat jouw shirt is nat is van je eigen zweet door het losgaan.
dan heb je ook geen last van hun meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:07 

Hardtraxxer

overigens vind ik drugsgebruikers niet irritant, maar liever zie ik iedereen aan de xtc iedereen lief te vinden
dan aan de speed opgefokt te wezen

*sorry dubbelpost :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:58 

2basb schreef:
overigens vind ik drugsgebruikers niet irritant, maar liever zie ik iedereen aan de xtc iedereen lief te vinden

Coke gebruikers op feesten... vaak icm anabolenbinkies een ergernis imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 23:19 

2basb schreef:

Speed word je heel lief van hoor, ik denk dat je in de war bent met coke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:31 

Hardtraxx Elite

Slecht geluid, ik kom voor de muziek als het geluid dan kut is verpest het gewoon de sfeer, feeststemming, en plezier.

Slechte organisatie, kan denk meerdere kanten op als de organisatie het verneukt door dingen niet op orde te hebben. Licht er een beetje aan hoe slecht de organisatie is.

Agressie, kijk naar die filmpjes van Decibel hoezo wil je een feest op zo een manier verneuken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:56 

slecht geluid, muziek moet wel zuiver zijn anders klinkt het niet mooi.. de sfeer moet ook goed zijn! en verder ook aan mensen die je aan staan te kijken hoe je los gaat! bij sommige ziet het er raar uit maar dan kan je wel zeggen dat je de dag/avond/nacht van je leven heb gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 11:54 

Hardtraxx Newbie

1 slecht geluid
2 onlogische time table
3 geen/slecht bereik

Publiek wat te wappie is kan ik me niet echt aan ergeren zolang ze niet irritant zijn , kan er altijd wel om lachen hoe ze er bij lopen.
Dagjesvolk boeit me niet zoveel tenzij ze je raar aankijken als je los gaat maarja daar probeer ik dan weer niet op te letten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:14 

Donateur

Ik zie hier trouwens veel mensen die het gek vinden als mensen vragen of ze alsjeblieft een beetje normaal kunnen doen.. dat begrijp ik op zich wel eigenlijk. Stond bijvoorbeeld afgelopen zaterdag op de main rond middernacht, je weet dan dat er vrij weinig ruimte is dus op zich mag je je best wel een beetje inhouden lijkt me. Als je dan tot 3x toe op je rug moet worden getikt of je alsjeblieft een beetje op je ellebogen wil letten ben je gewoon een lamzak vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 13:24 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik zie hier trouwens veel mensen die het gek vinden als mensen vragen of ze alsjeblieft een beetje normaal kunnen doen.. dat begrijp ik op zich wel eigenlijk. Stond bijvoorbeeld afgelopen zaterdag op de main rond middernacht, je weet dan dat er vrij weinig ruimte is dus op zich mag je je best wel een beetje inhouden lijkt me. Als je dan tot 3x toe op je rug moet worden getikt of je alsjeblieft een beetje op je ellebogen wil letten ben je gewoon een lamzak vind ik.

Wat wel irritant is als je hard aan het los gaan bent, en er is ff ruimte dat er dan net iemand voor je neus komt staan :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Zo'n halve tamme stilstaande Italiaan had ik dus voor me staan. Ik ging gewoon heel rustig los, en werd de hele tijd weggeduwd door dat kutjong :mad: Dat soort dingen kan ik echt boos om worden, ga dan ergens anders staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 13:58 

Hardtraxx Elite

Kan me ook zo irriteren mensen die als het druk is stil gaan staan zo dicht bij je dat je niet los kan gaan,
terwijl hun gewoon zo nog 2 stappen naar voren kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:29 

Hardtraxx Veteran

Daar is een simpele oplossing voor, een subtiel tikje met je elleboog ofzo, helpt altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:35 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Daar is een simpele oplossing voor, een subtiel tikje met je elleboog ofzo, helpt altijd.

Haha, true. Had laatst met Decibel een wijf voor me staan dus vind ik een tik met me elleboog geven ook weer zo ver gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:45 

Hardtraxxer

- Slecht geluid, Die bass moet je gewoon voelen. Bij Zatox op Decibel stond het geluid ook te zacht. Iedereen begon ook te fluiten. Gelukkig schroefde Ran-D het weer mooi op
- Dagjesmensen, Los gaan gvd :P ! Ik heb een paar x maten mee genomen die niet zo van hardstyle houden als ik maar als ze ons standaard groepje los zien gaan zijn ze ook niet te stoppen.
- Aggresiviteit/drukte, Nog niet zo vaak meegemaakt maar dit is gewoon kut op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Kan me ook zo irriteren mensen die als het druk is stil gaan staan zo dicht bij je dat je niet los kan gaan,
terwijl hun gewoon zo nog 2 stappen naar voren kunnen zetten.

Gewoon beetje hakken en trappen, als je eenmaal keihard bezig bent zijn er echt wel een paar die achteruit gaan en ff gaan kijken! xd
heb jij je ruimte weer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:22 

Donateur

Daveytl schreef:
Zo'n halve tamme stilstaande Italiaan had ik dus voor me staan. Ik ging gewoon heel rustig los, en werd de hele tijd weggeduwd door dat kutjong :mad: Dat soort dingen kan ik echt boos om worden, ga dan ergens anders staan!

Die gasten moet je gewoon even een halfuurtje stamples geven, dan begrijpt hij het ook.

Ik bedoelde meer dat je je wel enigzins in kunt houden als je ziet dat mensen op een andere manier van de show genieten dan jij, maar goed ik geloof niet dat jij nou zo'n irritant van-links-naar-rechts-stampend-en-schreeuwend-mannetje bent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 10:50 

Hardtraxxer

Toch echt wel drukte, geen bereik, maar ook bepaalde drugsgebruikers. ( De constante wielucht op hardbass )
Zou mooi zijn wanneer q-danve & b2s dit even zouden zien en er iets aan gingen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 11:11 

Artiest

TwizTed-Mind schreef:
Toch echt wel drukte, geen bereik, maar ook bepaalde drugsgebruikers. ( De constante wielucht op hardbass )
Zou mooi zijn wanneer q-danve & b2s dit even zouden zien en er iets aan gingen doen.

Aan bereik is weinig te doen. Moet je toch echt bij je provider zijn denk ik. Al kan de organisatie dit wel vermelden natuurlijk aan de betreffende partijen.

Voor mij eigenlijk alleen de drukte / warmte. Dat mensen wel of niet losgaan moeten ze zelf weten. Iedereen heeft zn eigen definitie van het woord "genieten". Feest maken moet je toch zelf doen, daar heb ik bijvoorbeeld geen andere voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 11:31 

Hardtraxx Addict

Cocaïne gebruikers
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:05 

Aan het typen...

Nego schreef:
TwizTed-Mind schreef:

Aan bereik is weinig te doen. Moet je toch echt bij je provider zijn denk ik. Al kan de organisatie dit wel vermelden natuurlijk aan de betreffende partijen.

Voor mij eigenlijk alleen de drukte / warmte. Dat mensen wel of niet losgaan moeten ze zelf weten. Iedereen heeft zn eigen definitie van het woord "genieten". Feest maken moet je toch zelf doen, daar heb ik bijvoorbeeld geen andere voor nodig.

Ik meende in het decibel boekje gelezen te hebben dat er een extra mast was geplaatst voor beter mobiel bereik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:39 

Anders, namelijk...
Trappen & Trapleuningen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:11 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Nego schreef:
TwizTed-Mind schreef:

Ik meende in het decibel boekje gelezen te hebben dat er een extra mast was geplaatst voor beter mobiel bereik.

Bij Wish Outdoor sowieso :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:30 

Hardtraxx Addict

Heeft niemand last van grote bezwete spierbundels die tegen je aan gaan lopen als jij aan het stampen bent? Of als er sowieso een paar lui voor je langs wil lopen als je aan het stampen bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:47 

Hardtraxxer

wootum schreef:
-Onlogische Timetable: Er hoort gewoon een logische opbouw in de DJ's/tracks te zitten

Helemaal mee eens! Het is alleen moeilijk dit op elk feest te realiseren, omdat je met de boekingen zit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:59 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
TwizTed-Mind schreef:

Jij ergert je dus niet aan vechterij, slecht geluid, mensen die te veel drugs op hebben en overal tegenaan raggen en dat soort dingen? :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen