Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
marsiascout schreef:
Olijfboompje schreef:

Popmuziek is toch groter als hardstyle, dus zou het logisch zijn als hardstyle eerder verdwijnt dan popmuziek?


Popmuziek verdwijnt niet. Popmuziek is gewoon de muziek die het populairst is in een land, dit is geen stijl gebonden muziek.


Vandaar idd de benaming >>>>pop<<<<muziek, wat gewoon staat voor popular music, dus in theorie zou zelf hardstyle tot popmuziek kunnen behoren.

En voor de mensen die early de bom vinden en hardstyle zoals we het nu kennen niks, ik zou zeggen haal je platenspeler tevoorschijn en draai lekker oude plaatjes. Ben overigens benieuwd of GHF forum leden hiernaartoe komen en vervolgens een vloedgolf aan negatieve reacties komen op Scantraxx en het ophemelen van Theracords.
Ik wil niet elk GHF forum lid over één kam scheren, maar uit ervaring blijkt dat dit vaak toch wel het geval is bij fans van vroeger.

Waar ik overigens een hekel aan heb is dat mensen die early geweldig vinden en dus die tijden goed mee maakte, zich beter voelen (ik zeg niet allemaal, maar genoeg) dan fans van nu. Soms lijkt het alsof de enige echte hardstyle liefhebbers de early fans zijn en mensen zoals ik (die sinds 2007 hardstyle luisteren) als onwetende dagjesmensen worden beschouwd. Dat wekt bij mij in ieder geval irritatie op.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ik geeft het maximaal een maand voor het forum weer open is :-) Zoiets noemen we volgens mij een obsessie :P


Ik heb m'n twijfels. Scul heeft eigenlijk niemand meer die 't met 'm eens is. De meeste hardstyle leden zijn zich tegen scul gaan keren en na de sluiting verdwenen(dus ook niet meer op globalhardtrance ofzo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De dictaturen vallen bij de bosjes, de laatste tijd hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ik geeft het maximaal een maand voor het forum weer open is :-) Zoiets noemen we volgens mij een obsessie :P


Een obsessie is dwangmatig denken, een geestestoestand waarin een persoon bezeten is van een specifiek idee. Een persoon die ergens door geobsedeerd is, kan de gedachten niet uit zijn hoofd zetten, hoewel hij dit meestal wel wil. Het dwangmatig denken leidt vaak tot dwanghandelingen, ook wel compulsies genoemd.

GHF komt niet meer terug. Waarschijnlijk wel een ander forum, onder leiding van ex-GHF members, maar daar is Scul niet bij betrokken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
De dictaturen vallen bij de bosjes, de laatste tijd hè.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Titatovenaar schreef:
Ik geeft het maximaal een maand voor het forum weer open is :-) Zoiets noemen we volgens mij een obsessie :P


Een obsessie is dwangmatig denken, een geestestoestand waarin een persoon bezeten is van een specifiek idee. Een persoon die ergens door geobsedeerd is, kan de gedachten niet uit zijn hoofd zetten, hoewel hij dit meestal wel wil. Het dwangmatig denken leidt vaak tot dwanghandelingen, ook wel compulsies genoemd.

GHF komt niet meer terug. Waarschijnlijk wel een ander forum, onder leiding van ex-GHF members, maar daar is Scul niet bij betrokken. :thumbup:

Dit was overigens toch ook het geval met harderstate toen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Harderstate is van de Australiërs die ooit op GHF zaten, maar die ruzie kregen met Scul. Dat was nog voor de sluiting geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 20:23 
 
Hardtraxxer

Neehoor, harderstate is van Qre8ive, atomicoz (oprichter lololyrics) en pzylence en is opgericht toen Scul vorig jaar ook al er mee 'kapte' en 'nooit' meer terug zou komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Harderstate is van de Australiërs die ooit op GHF zaten, maar die ruzie kregen met Scul. Dat was nog voor de sluiting geloof ik.


Jij bedoeld denk ik The Harder Forum.

Eigenlijk gaat het helemaal nergens om, iedereen luistert toch de muziek die hij of zij leuk vindt?
Als je op een forum niet mag discussiëren over een sub-genre, dan ga je toch naar een ander forum waar dat wel mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Discussiëren mag altijd, de reden waarom mensen de discussie aangaan snap ik soms niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
De dictaturen vallen bij de bosjes, de laatste tijd hè.

:D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 01:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Mannonymous schreef:
Wie heeft deze ouwe koe uit de sloot gevist dan?


Global Hardstyle is pas sinds Zondag ofzo echt dood :P

Oh.. heeft ScuL eindelijk de stekker d'r uitgetrokken?
Het begon allemaal met die rotzooi over half online/alleen offtopic etc etc. Nja, hopelijk heeft 'ie er vrede mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoorde een paar dagen geleden op harderstate dat toen thera op GHF was gebanned omdat hij op de foto stond met headhunterz :huh: , zou dit er iets mee te maken hebben? of is dit waar ><?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 11:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jep, correct ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markienl schreef:
Ik hoorde een paar dagen geleden op harderstate dat toen thera op GHF was gebanned omdat hij op de foto stond met headhunterz :huh: , zou dit er iets mee te maken hebben? of is dit waar ><?

Thera was inderdaad gebanned van GHF las ik. Voor zover ik weet was dat "de druppel" en had Thera al eerder een wat mindere relatie met ScuL volgens hem ofzo. Zoiets las ik.

Pin me hier echter niet op vast. Voor de details kun je beter natuurlijk Thera een berichtje sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 11:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Thera was al gebanned, en volgens mij is daarna geck-o ook nog gebanned voor de edit die hhz van zijn track maakte. De reden dat het afgelopen is, komt door de community van GHF, met name door de mede-admin die zichzelf uit die functie heeft gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik heb ook (misschien op de eerste 1/2 jaar na, wat je misschien ook wel kunt begrijpen door de frustratie) altijd respect gehad voor ieders mening. Ik had en heb nog steeds alleen een hekel aan het meelopersgedrag en mensen die alles maar mooi vinden. Die mensen kan ik nooit onder liefhebbers scharen. Voor de rest is iedereen die zich gewoon een beetje verdiept heeft, zoals vrijwel heel actief hardtraxx een liefhebber en val ik daar dus net zo goed onder.

Edit: Het is inderdaad over meningen discussiëren, maar het gaat mij er niet om om iemand te overtuigen, het gaat mij erom dat mensen ook kunnen begrijpen waarom wij zo denken en daardoor het verhaal vanuit beide kanten kunnen beoordelen en dus een meer waarheidsgetrouw beeld hebben van wat er nu daadwerkelijk speelt. En dat was er in het geval van GHF dus niet totaal niet, omdat mensen hier alleen maar een kant van het verhaal kennen.


Ik vind ook een hoop mooi binnen de hardstyle, maar dat komt meer omdat ik een brede muzieksmaak heb! En ik kan met zekerheid zeggen dat ik geen meeloper ben, want voordat ik hardstyle luisterde, luisterde ik vooral muzieksoorten waar niemand iets om geeft... Maar hardstyle is (in al zijn vormen) precies de muziek die ik eigelijk vet vind... Maakt dat mij dus geen liefhebber?? Denk eerder een ultieme liefhebber van het genre!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Thera was al gebanned, en volgens mij is daarna geck-o ook nog gebanned voor de edit die hhz van zijn track maakte. De reden dat het afgelopen is, komt door de community van GHF, met name door de mede-admin die zichzelf uit die functie heeft gezet.

Thera was gebanned om de foto met hhz een paar weken geleden. Daarna geloof ik ge-unbanned maar niet teruggekeerd, en toen dit.

Was die admin toevallig D-nial? :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 16:35 
 

Lyst schreef:
Thera was al gebanned, en volgens mij is daarna geck-o ook nog gebanned voor de edit die hhz van zijn track maakte. De reden dat het afgelopen is, komt door de community van GHF, met name door de mede-admin die zichzelf uit die functie heeft gezet.

Kinderachtig, zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Thera was al gebanned, en volgens mij is daarna geck-o ook nog gebanned voor de edit die hhz van zijn track maakte. De reden dat het afgelopen is, komt door de community van GHF, met name door de mede-admin die zichzelf uit die functie heeft gezet.


Lol dat is wel heel triest, had al zoiets gehoord.. Nadat ie met HHZ op de foto ging tijdens XXlerator. Maar echt dit bewijst maar weer is hoe triest hij is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Lyst schreef:
Thera was al gebanned, en volgens mij is daarna geck-o ook nog gebanned voor de edit die hhz van zijn track maakte. De reden dat het afgelopen is, komt door de community van GHF, met name door de mede-admin die zichzelf uit die functie heeft gezet.

Thera was gebanned om de foto met hhz een paar weken geleden. Daarna geloof ik ge-unbanned maar niet teruggekeerd, en toen dit.

Was die admin toevallig D-nial? :worship:


die gozer is nog zieliger dan patje jumpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 17:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Lyst schreef:
Thera was al gebanned, en volgens mij is daarna geck-o ook nog gebanned voor de edit die hhz van zijn track maakte. De reden dat het afgelopen is, komt door de community van GHF, met name door de mede-admin die zichzelf uit die functie heeft gezet.


Lol dat is wel heel triest, had al zoiets gehoord.. Nadat ie met HHZ op de foto ging tijdens XXlerator. Maar echt dit bewijst maar weer is hoe triest die lui waren/zijn :')

Als je nu eens leert lezen, het was Scul die dat deed en de rest was het daar niet ver uit niet mee eens en daarom zit GHF nu dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Lyst schreef:
Thera was al gebanned, en volgens mij is daarna geck-o ook nog gebanned voor de edit die hhz van zijn track maakte. De reden dat het afgelopen is, komt door de community van GHF, met name door de mede-admin die zichzelf uit die functie heeft gezet.


Lol dat is wel heel triest, had al zoiets gehoord.. Nadat ie met HHZ op de foto ging tijdens XXlerator. Maar echt dit bewijst maar weer is hoe triest die lui waren/zijn :')

Nee het bewijst hoe triest ScuL is. Over mij zegt dit vrij weinig hé?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

och voel je meteen aangevallen ? >.< Nou heb het aangepast :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aangevallen is een groot woord. Het is alleen gewoon oerstom dat jij na het beoordelen van één iemands actie een hele groep afschildert als triest. Terwijl die groep zich nou juist tégen die actie keerde(zoals Lyst al zei)

Ik nam mezelf maar even als voorbeeld. Had ook iemand anders kunnen doen, maar ik kon zo 1,2,3 niet een GHF member bedenken die ook hier zat die ik als voorbeeld kon gebruiken(Aangezien ik Lyst daar nooit echt actief heb gezien, of had ie daar een andere account naam?)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen