Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 18:31 
 
Hardtraxx Elite

The Indicator schreef:
Mol schreef:
Rik schreef:
Maar op hardtraxx mag 't soms best wel kritischer, dat is alleen maar goed voor de scene/muziek.


:thumbsup:


Volgensmij zijn we wel kritisch genoeg op hardtraxx hoor, ik zie niet vaak dat er 1 release is die echt goed gevonden word.


Kijk is hoe positief DBSTF releases besproken wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat hier toch niet alleen over releases. Dat blijft hoe je het wend of keert een kwestie van smaak. Maarja, als we daar niet kritisch genoeg in zijn dan wordt de kwaliteit daarvan ook minder.

Maar ik bedoelde vooral over de machtspositie van Q en Scantraxx en de scene in z'n algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 21:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of je kritisch bent of niet hangt samen met je smaak. Sommigen vinden klaarblijkelijk alles leuk en tof. Nja, ieder z'n eigen ding...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Of je kritisch bent of niet hangt samen met je smaak. Sommigen vinden klaarblijkelijk alles leuk en tof. Nja, ieder z'n eigen ding...

Ja klopt helemaal. Ik zeg ook vaak dat je smaak moet ontwikkelen (tegen nieuwkomers). En wat jij zegt zeg ik ook wel is, maarja dat wordt nooit begrepen. Want "over smaak valt niet te twisten" bla bla :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Of je kritisch bent of niet hangt samen met je smaak.


Ha, die kende ik nog niet: die is wel mooi geformuleerd. :thumbup:
Tegelijkertijd moet je ze ook wel los kunnen koppelen: Nu ben ik giga-fan van Wildstylez, maar als hij iets uitbrengt wat ik echt niks vindt, dan zal ik de 1e zijn die daar kritisch over is. (Gostosa remix... laat me niet lachen :thumbdown: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind wat van Scantraxx komt in de meesten gevallen goed om te luisteren, maar ook fusion vind ik wel mooi. Maar zelf vind ik het allervetst als je van die onbekende labels wat hoort. Ok er zitten slechte dingen bij en sommige tracks zijn echt slecht, maar er komt ook leuke muziek uit.

Activator, zatox en tatanka gaan hun eigen gang en kunnen me goed bekoren, ik denk dat het wel licht aan smaak, maar ook wat je zegt, scantraxx is te groot tegenover de rest. Zul je ooit ene duits dj'tje die een paar leuke tracks heeft gemaakt en bij een regionaal label zit, op qlimax zien staan? Nee, maar ze krijgen ook geen kans, en daar ben ik het helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

blutonium boy :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 19:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Ik vind wat van Scantraxx komt in de meesten gevallen goed om te luisteren, maar ook fusion vind ik wel mooi. Maar zelf vind ik het allervetst als je van die onbekende labels wat hoort. Ok er zitten slechte dingen bij en sommige tracks zijn echt slecht, maar er komt ook leuke muziek uit.

Activator, zatox en tatanka gaan hun eigen gang en kunnen me goed bekoren, ik denk dat het wel licht aan smaak, maar ook wat je zegt, scantraxx is te groot tegenover de rest. Zul je ooit ene duits dj'tje die een paar leuke tracks heeft gemaakt en bij een regionaal label zit, op qlimax zien staan? Nee, maar ze krijgen ook geen kans, en daar ben ik het helemaal mee eens!


Met "een paar" leuke tracks kom je zowieso al niet op een Qlimax. Daar moet je echt wel even wat meer voor doen. :P En dat vind ik alleen maar goed. Bewijs jezelf eerst maar eens :)

Helaas gaat dat niet helemaal op voor "Gostosa". Maarja, we weten inmiddels ook wel dat Scantraxx een grote vinger in de pap heeft bij Q-dance. Dat druipt er gewoon van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
The Indicator schreef:
Ik vind wat van Scantraxx komt in de meesten gevallen goed om te luisteren, maar ook fusion vind ik wel mooi. Maar zelf vind ik het allervetst als je van die onbekende labels wat hoort. Ok er zitten slechte dingen bij en sommige tracks zijn echt slecht, maar er komt ook leuke muziek uit.

Activator, zatox en tatanka gaan hun eigen gang en kunnen me goed bekoren, ik denk dat het wel licht aan smaak, maar ook wat je zegt, scantraxx is te groot tegenover de rest. Zul je ooit ene duits dj'tje die een paar leuke tracks heeft gemaakt en bij een regionaal label zit, op qlimax zien staan? Nee, maar ze krijgen ook geen kans, en daar ben ik het helemaal mee eens!


Met "een paar" leuke tracks kom je zowieso al niet op een Qlimax. Daar moet je echt wel even wat meer voor doen. :P


Headhunterz lukt het anders wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zijn vadertje dov elkebas regelde het wel even voor hem, inclussief dat hij het anthem mocht maken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in 2006 had ie nog heelemaaaal niks laten zien

en in 2007 een paar platen? dat maakt je nog geen DJ die qlimax waardig is.


Ik geloof stellig dat zijn plaats (zeker op defqon 2006 en qlimax 2006) gekocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 22:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

En jij weet wat Qlimax waardig is? Volgens mij weet alleen Q-dance dat ;) Wij kunnen alleen maar gokken.

Maargoed, ik ga me niet meer met deze discussie bemoeien. Het berust zich enkel op speculaties en een verhaal van 1 persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Maargoed, ik ga me niet meer met deze discussie bemoeien. Het berust zich enkel op speculaties en een verhaal van 1 persoon.

Is dat een reden? Feit is dat er in ieder geval een kern van waarheid in zit, en dat het niet te negeren is. Dat gezegd hebbende vind ik het heel goed dat iedereen in de hardstylescene zich hier bewust van is, en dat het besproken word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 23:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Jor-D schreef:
Maargoed, ik ga me niet meer met deze discussie bemoeien. Het berust zich enkel op speculaties en een verhaal van 1 persoon.

Is dat een reden? Feit is dat er in ieder geval een kern van waarheid in zit, en dat het niet te negeren is. Dat gezegd hebbende vind ik het heel goed dat iedereen in de hardstylescene zich hier bewust van is, en dat het besproken word.


Dat is voor mij een reden ja. Die kern van waarheid zal er best inzitten, en verklaard mogelijk ook hoe bepaalde zaken geregeld worden.

Maargoed, dat blijft allemaal gissen naar de waarheid. Heb wel wat beters te doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot 2006 konden alleen de grootste namen die jaren ervaring hadden op qlimax optreden. Natuurlijk is daar geen standaard voor, maar deze mensen hadden allemaal minstens 3 jaar ervaring op het hoogste niveau.

En aangezien hhz dat in 2006 en ook 2007 absoluut nog niet had, kan ik het niet anders verklaren dan dat hij op een "slinkse" manier aan zijn plaats is gekomen.

Het zou anders zijn geweest als je vanaf 2006 elk jaar een nieuwkomer van dat jaar op qlimax zou zetten. Zoals 2007: DBSTF bijv, 2008: NC (al zouden die het toen al meer hebben verdiend dan hhz in 2006).

Maar dat gebeurde niet dus ik zie dat van hhz als een incident.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Prophet heeft hem vakkundig naar binnen geloodst. In 2006 zal ie ongetwijfeld alleen dankzij de hulp van Dov daar hebben gestaan. In de loop van 2007 is ie echter zo bekend en populair geworden dat ik wel begrijp dat ie ook op Qlimax stond dat jaar. Hij heeft wel in ca. anderhalf/2 jaar 8 releases uitgebracht toen, incl Power Of The Mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gebeurt toch in elke tak in het bedrijfsleven. Ons kent ons en dat is eenmaal makkelijker dan wereldvreemde personen. Netwerken is alles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

1. Als je iets voor gelul uit maakt, kom dan ook ff met je feitjes op tafel dat hier niks van klopt..
2. Dat hardstyle niet de enige scene is waar dit gebeurt, wil nog niet zeggen dat je het allemaal maar moet accepteren.
3. Het grootste gedeelte van de "schandaal" verhalen komen niet bij 1 persoon weg, maar van een groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja maar wat is hiermee hun bedoeling ?
Hardstyle luisteraars uitmaken ?
Of wat proberen ze hier mee te bereiken ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volg je de situatie/discussie wel? lees anders even het topic door ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

HardstyLennert schreef:
Ja maar wat is hiermee hun bedoeling ?
Hardstyle luisteraars uitmaken ?
Of wat proberen ze hier mee te bereiken ?

Ze proberen je duidelijk te maken dat de driehoek q-dance, platinum en scantraxx te veel invloed hebben op de volledige scene, je daardoor altijd dezelfde lineups krijgt, artiesten die niet bij platinum ingeschreven staan, onderbetaald worden door q-dance, q-dance artiesten blackmailed die op andere events staan. Dat artiesten als gostosa op grote feesten kunnen staan, terwijl sommige dj's/producers ontzettend veel beter zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Gebeurt toch in elke tak in het bedrijfsleven. Ons kent ons en dat is eenmaal makkelijker dan wereldvreemde personen. Netwerken is alles!

Mja, vergeleken met bijv. de hardcore-scene vind er in de hardstyle veel te veel voorkeurspolitiek plaats, en het grootste probleem hierin is dat de grootste speler zo groot is dat de variatie erg beperkt blijft..

In de hardcore hebben onbekende artiesten tenminste wél echt de kans om door te breken doordat de meeste organisaties onafhankelijk of niet groot genoeg zijn. Om bijv. een voorbeeld te geven: MidTown zal altijd wel de artiesten van hun eigen labels voortrekken als ze een feest organiseren, maar het aantal feesten van MidTown is dusdanig beperkt dat zoiets makkelijk voor lief te nemen valt. Je hebt veel meer kansen om als groot talent door te breken. En natuurlijk heb je het wat makkelijker als je bij Neophyte Records of MoH zit, maar dan nog is er veel ruimte voor nieuwe artiesten om de doorbraak te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
HardstyLennert schreef:
Ja maar wat is hiermee hun bedoeling ?
Hardstyle luisteraars uitmaken ?
Of wat proberen ze hier mee te bereiken ?

Ze proberen je duidelijk te maken dat de driehoek q-dance, platinum en scantraxx te veel invloed hebben op de volledige scene, je daardoor altijd dezelfde lineups krijgt, artiesten die niet bij platinum ingeschreven staan, onderbetaald worden door q-dance, q-dance artiesten blackmailed die op andere events staan. Dat artiesten als gostosa op grote feesten kunnen staan, terwijl sommige dj's/producers ontzettend veel beter zijn.

Uhmmm nu begrijp ik het !
Dankje voor even die kleine samenvatting ;) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dit teovallig vandaag ook nog gelezen :P

ik geef hem gelijk in het gedeelte ''wij willen graag erkenning voor de early''
+ geef ik hem gelijk in dat de 'big corporations' (lees qdance) bepaalde dj's voortrekken....

Alle Q feesten tegenwoordig zelfde dj's.. dat merk je ook...
onderscheid tussen hardbass en inqontrol ? totaal niet

dus tja.... hij heeft een punt.... misschien ook wel een komma :')

alleen hij draaft wat te ver door met bepaalde dingen zoals hhz wat proberen aan te doen in NYC

hij moet gewoon accepteren dat...bepaalde dingen niet voor altijd zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het is niet meer HUN hardstyle. dat klopt ook wel ja...


En over q-dance en scantraxx en de hele monopoly troep, heeft ie ook gelijk..

alhoewel avio zich er goed weet tussen te wringen en hopelijk therarecords ook.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen