Globaal Huil Forum 
Hmm... verwacht toch wel dat er wat early gedraaid gaat worden..Dakpan wrote: White is Freestyle.
Heb er zelf iig hoge verwachtingen van!
Hmm... verwacht toch wel dat er wat early gedraaid gaat worden..Dakpan wrote: White is Freestyle.
We moeten met z'n alleen gaan zorgen dat Hardtraxx dat niet wordt!!!Almighty wrote:Globaal Huil Forum
Jij snapt het. Een naam of term is puur bedoeld om communicatie mogelijk te maken. Zonder termen en namen wordt het lastig communiceren want dan weet óf niemand waar je het over hebt, óf je moet het telkens uit gaan leggen.Lyst wrote:Daarom richt ik (en een aantal anderen) me nu op de term early hardstyle. Ookal is die naam soms verwarrend, omdat er vandaag de dag ook nog early hardstyle uitkomt. Ik bouw liever iets op onder de early hardstyle noemer, dan dat ik nog eens 3 jaar ga lopen bashen om nustyle er doorgedrukt te krijgen, en dan alsnog niks verder zijn dan vandaag de dag.
Graag, ben benieuwd!Lyst wrote:Bij de rest sluit ik me grotendeels aan, met name de monopolie van een aantal organisaties (heel mooi diagrammetje) en bij behorende 'corruptie' en dat er weer meer aandacht moet komen voor early hardstyle op onder andere feesten. Ik zal morgen wel even dieper hier op ingaan, ben nu pleite
Ik vind het vooral jammer dat hij in ELKE zin zijn mening door moet laten schemeren. Dat stukje bijvoorbeeld, over hoe hij aan newbies uitlegt dat de hardstyle van nu technisch anders klinkt dan de hardstyle van toen. Prima stukje, maar hij moet wéér zijn waardeoordeel uitten over die 'holle, lege kicks'.Khadber wrote:Bumpje.
http://www.globalhardstyle.com/forum/vi ... 3#p1361093
Beetje raar verhaal, maar van zijn kant ook wel te begrijpen als je meer van de oudere hardstyle houd.
Geniale uitleg/beschrijvingLyst wrote:zandbak
Dat is echt onzin, dan kunnen er namelijk nog veel meer area's geschrapt worden. Techno stage op Q-Base 2009 gezien? Daar stond de hele tijd echt maar een handjevol mensen, bijvoorbeeld.rich wrote:Ik snap het punt hier wel. Maar het gaat naar mijn idee om een hele kleine groep en het is gewoon niet winstgevend voor een grote organisatie om een speciale early hardstyle stage/area in te richten of een speciaal feest te geven. En dat kun je hen niet kwalijk nemen vind ik. Zonder winst kun je niet voortbestaan.
Dat is een beetje het probleem inderdaad... Een monopoly is nooit goed, maar ondertussen leveren ze wel keihard kwaliteit. Het is niet alsof ze er met de pet naar gooien omdat ze toch wel de enige zijn.dawasiknie wrote:Tsja daar staat voor mij ook tegenover dat ze kwalitatief de beste feesten op deze aardkloot geven, dus dan neem ik zoiets wel voor lief.
Maar op hardtraxx mag 't soms best wel kritischer, dat is alleen maar goed voor de scene/muziek.rodger88 wrote:We moeten met z'n alleen gaan zorgen dat Hardtraxx dat niet wordt!!!Almighty wrote:Globaal Huil Forum![]()
Martinos wrote:Oei, oei, oei... wat een verhaal![]()
"Samen spelen" klinkt wel als de beste optie, maar zal wel lastig worden.
Global Hardstyle leek me eerst een beetje te zeikerig, maar op zich hebben ze wel een punt met de overmacht van Scantraxx en Q-dance, die gasten spelen duidelijk echt te veel samen. (zie hoe ook hier de anachronie van de zandbak toepasbaar is: GOEDE vergelijking dus, Lyst) Het zou de scene goed doen als Q-dance weer eens lekker met Fusion, Tillt of zelfs Theracords rond de tafel gaat zitten.Persoonlijk vind ik ook de nieuwe artiesten wel tof, zeker op feesten (naast Dov en Raoul, weten Willem en Joram ook best een goed feestje te bouwen
).
![]()
Dat hardstyle 'dood' zou zijn, is in mijn optiek NIET WAAR; het wordt alleen gedomineerd door mensen met één bepaalde visie. Hierdoor kan een gebrek aan afwisseling ontstaan.![]()
Oplossing? Geen idee...
Klinkt nog best wel dopeThe Indicator wrote:Martinos wrote: Oplossing? Geen idee...
Ikke.... :')
Rik wrote: Maar op hardtraxx mag 't soms best wel kritischer, dat is alleen maar goed voor de scene/muziek.
Volgensmij zijn we wel kritisch genoeg op hardtraxx hoor, ik zie niet vaak dat er 1 release is die echt goed gevonden word.Mol wrote:Rik wrote: Maar op hardtraxx mag 't soms best wel kritischer, dat is alleen maar goed voor de scene/muziek.
Nee, het zou leuk zijn als Q-Dance alle artiesten een kans zou geven, niet van bepaalde labels. Doe bijv. dan Headhunterz op Defqon stage en NC op de Qlimax stage en herhaal dit met artiesten zodat ze niet op alle grote feesten van Q komen te staan.Martinos wrote:Oei, oei, oei... wat een verhaal![]()
"Samen spelen" klinkt wel als de beste optie, maar zal wel lastig worden.
Global Hardstyle leek me eerst een beetje te zeikerig, maar op zich hebben ze wel een punt met de overmacht van Scantraxx en Q-dance, die gasten spelen duidelijk echt te veel samen.
Het zou de scene goed doen als Q-dance weer eens lekker met Fusion, Tillt of zelfs Theracords rond de tafel gaat zitten.Persoonlijk vind ik ook de nieuwe artiesten wel tof, zeker op feesten (naast Dov en Raoul, weten Willem, Joram en de Noisecontrollers ook best een goed feestje te bouwen
).
![]()
Dat hardstyle 'dood' zou zijn, is in mijn optiek NIET WAAR; het wordt alleen gedomineerd door mensen met één bepaalde visie. Hierdoor kan een gebrek aan afwisseling ontstaan.![]()
Oplossing? Geen idee...