Nuracore schreef:
Klink tot zo ver goed

Maar raakt dit elkaar niet een beetje dan?
Dankje!

Ik vind zelf van niet. Er zit wel echt een heel degelijk verschil in sound (en doel)
tussen mijn main project (Mystic) en dus dit alias, waardoor ik het liever gescheiden van elkaar hou.
Mijn doel is met Mystic echt een unieke sound op te bouwen,
die zo dicht mogelijk bij mijn persoonlijke definitie van hardstyle ligt.
Ik probeer dan ook niet opzettelijk oldschool te produceren, alhoewel dat 'randje' waar ik het in voorgaande post over had er soms stiekem toch wel weer een beetje inglipt.
Het doel van het alias Difuzed Identity is puur
(ten eerste natuurlijk (hopelijk) goede muziek te maken) om gewoon de oude sound (denk triplets, langere mid intro's, iet wat lagere bpm's etc.) een beetje nieuw leven in te blazen, want er is echt maar letterlijk een handvol producers die dat nog doen en ik vind het erg leuk/voldoenend om die sound te maken/horen van tijd tot tijd. Uiteindelijk is mijn prioriteit wel de Mystic alias.
Over de naam 'Mystic'. Deze heb ik gekozen in een periode dat ik even helemaal geen hardstyle meer luisterde (voor mij een van de mindere periodes voor hardstyle, c.a. 2014-2017). Ik ben dan ook pas in 2017 weer het hardstyle produceren gaan oppakken. Ik kwam er dan pas ook later achter dat er ook een artiest is die 'MYST' heette (vanwege dus dat ontbrekende stukje kennis van die periode, die ik overigens wel weer heb ingehaald

). Daar was ik me toen dus niet bewust van. Uiteindelijk, na het maken van wat concepten en logo's, heb ik besloten gewoon door te gaan met die naam. Een goede vriend van mij, ook wel bekend in de scene als Adjuzt inmiddels, heeft mij ook ooit verteld dat ik gewoon met deze naam door moet gaan, en achteraf heb ik daar ook geen spijt van. Dat het voor verwarring zou kunnen zorgen ben ik me uiteraard wel bewust van, maar tegenwoordig lijken veel artiestennamen (en sounds, maar dat is een andere discussie) sowieso veel op elkaar met zo'n groeiende scene als dit.
Laten we eerlijk zijn